רשת טיקטוק תקיים שיחות עם מנהלי הדיגיטל בקמפייני המפלגות

נציגי הרשת החברתית - שרבים צופים כי תככב במערכת הבחירות הקרובה - צפויים לשוחח עם המפלגות השונות כדי להבהיר את מדיניותה לגבי תוכן פוליטי, והאיסור לקדם קמפיינים ממומנים
 | 
telegram


חזק בטיקטוק, כבר באמצע קמפיין החזרה לראשות הממשלה. בנימין נתניהו 
.
בנימין נתניהו
הוא כנראה האישיות הפוליטית הכי נעקבת ואולי הפופולרית בישראל ברשת החברתית טיקטוק. צוותו של נתניהו, גם כאשר כיהן כראש ממשלה וגם בתפקידו הנוכחי כיו"ר האופוזיציה, ממשיך לקדם אותו גם בתפקידו הנוכחי, וגם במרוץ לראשות הממשלה.

ברשת טיקטוק יש לנתניהו כמעט 400 אלף עוקבים, וחלק מהסרטונים שצוותו העלה זכו למיליוני צפיות. בהתחשב בכך שמדובר בצפיות אורגניות ולא ממומנות, מדובר על הישג יוצא דופן לראש הממשלה לשעבר.
.

@bnetanyahu מחירי הדלק עולים בלי הפסקה - והממשלה של לפיד לא עושה כלום! #בגלל_לפיד ♬ BORN FOR THIS - Foxxi
. 
כאמור, אנחנו נמצאים בתחילתה של מערכת בחירות נוספת, חמישית בתוך שלוש שנים וחצי. לא מעט גורמים בשוק הפרסום והדיגיטל רואים בטיקטוק כמי שתככב בחודשים הקרובים. הסיבה: הסרטונים הקצביים והקצרים, הפופולריות של הרשת עצמה, והוויראליות שלה.

בטיקטוק מודעים לפופולריות שלה בקרב הפוליטיקאים, אבל לא שינו את האסטרטגיה שלה שאוסרת פרסום ממומן של מפלגות ומועמדים, גם כשבעוד מקומות נמצאים במערכות בחירות או שסיימו אותן (בצרפת התקיימו בחירות לנשיאות ולפרלמנט, ביפן התקיימו בחירות לבית העליון של הפרלמנט, בארה"ב יתקיימו בנובמבר בחירות אמצע קדנציה, א"כ). כלומר, בנישה הזאת כל הפעילות של הפוליטיקאים היא אורגנית.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בתקופה הקרובה צפויים אנשי טיקטוק ישראל לשוחח עם מנהלי הדיגיטל של הרשימות המתמודדות לכנסת, כדי להבהיר את המדיניות של החברה לגבי תוכן פוליטי, ולמעשה "ליישר קו" לגבי מה מותר ומה אסור. בשיחות גם צפויים לחדד את תנאי הקהילה של הרשת, שאוסרת הבעת גזענות, עידוד אלימות וכדומה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות