בליץ מוכרת 100 קטנועים עבור דומינוס בהוואי תמורת 5 מיליון שקל

יצרנית האופנועים החשמליים בעסקה נוספת עם דומינוס פיצה; אם תגדיל את העסקה היא עשויה להכניס עד 44 מיליון שקל
 | 
telegram
(1)

חברת בליץ בליץ 0% בליץ 331.4 0% בליץ בסיס:331.4 פתיחה:331.4 גבוה:331.4 נמוך:331.4 תמורה:994 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על עסקה לאספקת 100 קטנועים מהדגם BLITZ 300X במתכונת של חכירה בהיקף מצטבר כולל מוערך, בשים לב לתנאי ההזמנה ולניסיון החברה, של כ-5 מיליון שקל לדומינוס פיצה הוואי. לפי ההסכם, הקטנועים יסופקו במהלך תקופה של 12 חודשים, החל מהרבעון הרביעי של שנת 2022. כמו כן, יסופקו שירותים נלווים (שירותי תמיכה, תפעול, תחזוקה, תיקונים ושירותי דרך שוטפים בסניפי דומינוס הוואי, שירותי Data, ניטור ואיסוף מידע) על פני תקופה של 3 שנים.

עוד הוסכם כי במידה ודומינוס הוואי או מי מטעמה יבצע הזמנה מחייבת לאספקתם של 1,000 קטנועים עד לרבעון הרביעי של שנת 2023, דומינוס הוואי או מי מטעמה יהיו זכאים להנחה של כ-10%, שתחול החל מיום ההזמנה ובאופן רטרואקטיבי. במידה שתבוצע הזמנה שכזו, ההכנסה המצטברת מוערכת בכ-44 מיליון שקל, אשר ייפרס על פני 3 שנים (תקופת הליסינג).

יצרנית האופנועים החשמליים הקטנה שהוקמה ב-2012 הצטרפה לבורסה בסוף חודש מאי שנה שעברה (2021) כשמוזגה לשלד ענבר גרופ וגייסה 13.4 מיליון שקל לפי שווי של כ-120 מיליון שקל. מאז החברה הספיקה להתרסק ב-35% ולרשום הפסדים בעשרות מיליונים. מניית החברה ירדה מתחילת השנה ב-72% למחיר של 142.8 שקל המבטא שווי של 77.8 מיליון שקל. בשנת 2021 הפסידה החברה 40 מיליון שקל על הכנסות של 6.8 מיליון שקל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לחברה יש מזומנים בהיקף של 26 מיליון שקל נכון לסוף 2021 (לעומת 313 אלף שקל בסוף 2020), בעיקר כתוצאה מההנפקה, והיא שרפה בשנת 2021 מזומנים על פעילות שוטפת בהיקף של 11.7 מיליון שקל - כלומר אילולא ההנפקה היא הייתה נכנסת לבעיה תזרימית ורושמת הערת עסק חי. ההון החוזר של בליץ ב-2021 הסתכם ב-29.2 מיליון שקל, עליה לעומת הון חוזר שלילי של 4.1 מיליון ב-2020 והון חוזר שלילי של 2.4 בשנת 2019.

בליץ קיבלה באחרונה הזמנה של 400 קטנועים לזכיין AKATA Energy מדרום אפריקה, למשך שנתיים בתמורה ל-14 מיליון שקל, כלומר בליץ עשויה לרשום עד 7 מיליון שקל בשנה. לדברי החברה, היקף רכישת הקטנועים הינו כ-1 מיליון דולר, והוא אינו כולל רכישת סוללות אשר יסופקו בתנאי השכרה במודל של Battery as a Service, כך שלדברי החברה - ההיקף המצטבר של ההזמנה כולל גם שירותים נוספים כמו 2 מיליון דולר על השכרת סוללות ו-1 מיליון דולר נוספים ממכירת חלפים ושירותים נוספים.

המנכ"ל רפאל מוזינסקי התראיין לביזפורטל ונשמע דווקא אופיטימי - למרות שהמשקיעים בינתיים פחות - ומדבר על הפתיחה לאפריקה ושאר מדינות העולם: "אנחנו בגידול מטורף. צפי להזמנה של עשרות אלפי כלים".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפי הנתונים הכספיים, חברה בניהול גרוע
    גדעון 26/07/2022 10:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כיצד אפשר להפסיד 40 מש"ח על הכנסות של 6.8? החברה שורפת את המזומנים שגייסה בשוק ההון. זה לא נשמע טוב.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות