סופווייב בחצי הראשון של השנה: ההכנסות עלו ב-34%, ההפסד הנקי העמיק

החברה שהנפיק שמעון אקוהייז לפני פחות משנה מציגה צמיחה בהכנסות של 13.7 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה. מנגד ההפסד התפעולי של החברה מעמיק וכך גם ההפסד הנקי
 | 
telegram

חברת האסטיקה הרפואית סופווייב -0.33% סופווייב 1,797 -0.33% סופווייב בסיס:1,803 פתיחה:1,803 גבוה:1,803 נמוך:1,782 תמורה:52,907 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהונפקה לפני פחות משנה על ידי היזם שמעון אקהויז פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות למחצית השניה של שנת 2021 והציגה צמיחה בהכנסות וצמצום ההפסד בשורה התחתונה.

הכנסות המחצית הגיעו ל-13.7 מיליון דולר, 8.1 מיליון מתוכם ברבעון השני לעומת 6.1 מיליון דולר ברבעון השני בשנה הקודמת. ההכנסות בחציון הראשון של 2021 הסתכמו ב-10.2 מיליון דולר. הגידול בהכנסות הינו כתוצאה מהגדלת מערך המכירות של החברה ומאמצי השיווק שלה בשווקים השונים, וכן ממכירת חוזרות של פולסים עבור מכונות אשר נמצאות ברשות לקוחות קיימים. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הכנסות החברה ממכירת פולסים חוזרים ללקוחות קיימים צמחו בתקופה בלמעלה מ-200% ל-2.9 מיליון דולר ומהוות כ-20% מסך המכירות במחצית הראשונה של 2022. בחברה מציינים כי בוצעו כ-25 אלף טיפולים במחצית הראשונה של 2022, נתון השווה למספר הטיפולים אשר בוצע במהלך כל שנת 2021.

הרווח הגולמי היה 10.1 מיליון דולר לעומת 7.5 מיליון דולר שנה קודם לכן. ההפסד התפעולי היה 6.5 מיליון דולר לעומת 3.7 מיליון דולר אשתקד. שיעור הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2022 עלה לכ-74.7% (בניטרול תשלום המבוסס מניות לעובדים), לעומת שיעור רווח גולמי של כ- 73.8% במחצית הראשונה של שנת 2021.

ההפסד התפעולי והנקי מעמיק
סופוויב מדווחת במחצית על הפסד התפעולי של 9 מיליון דולר בחציון הראשון של השנה, בהשוואה ל-2.3 מיליון דולר בחציון המקביל ב-2021. בחברה מסבירים כי השינוי נבע מהרחבה משמעותית של מערך השיווק בחברה, מהשקעות במחקר ופיתוח וכן מהגדלת היקף כוח האדם כחלק מהרחבת פעילות החברה. 

ההפסד הנקי בשורה התחתונה הסתכם ב-10.9 מיליון דולר לעומת הפסד של 2.3 מיליון דולר במחצית הראשונה של שנת 2021. 

ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר ומייסד שותף של החברה: "הצמיחה המואצת של סופווייב במחצית הראשונה היא המשך הישיר של שנת 2021, בה בנינו את התשתית להתרחבות ואנו רואים פוטנציאל גדול להמשך הרחבת הפעילות העסקית. אנו מקבלים רוח גבית מהקהילה הרפואית על יעילות המכשירים, זוכים בפרסים משמעותיים בתעשיית הביוטי בארה"ב, ובמקביל פועלים להרחבת סל המוצרים הקיים על בסיס הטכנולוגיה של סופווייב. כמו כן, ישנה עלייה במודעות הציבורית ליכולות של סופוויב בקרב קהל היעד שלנו וממשיכים לפעול לפיתוח טכנולוגיות חדשות, בהתאם לדרישה הגבוהה שיש בעולם לטיפולים מסוג זה. כל זאת לצד התרחבות גלובלית בשווקים קיימים ובשווקי יעד חדשים כגון סין, קוריאה, קנדה ואוסטרליה".

לו סקפיורי, מנכ"ל חברת סופווייב: "החברה ממשיכה במומנטום החיובי עם הכנסות במחצית הראשונה של 2022, שהסתכמו בכ-13.7 מיליון דולר, פועל יוצא של הביקוש למוצרי החברה לצד הגדלת מערך המכירות ומאמצי השיווק בשווקי היעד המרכזיים. נתון משמעותי נוסף הוא הגידול בהכנסות ממכירת פולסים, שמהוות כ-20% מסך ההכנסות של החברה, עם 25 אלף טיפולים במחצית הראשונה של 2022. נתון זה מעיד על הבעת האמון ביכולות המכשיר שפיתחנו להצערת ומיצוק העור, מצד רופאים רבים, בהם 8 מתוך 15 הדרמטולוגים המובילים בארה"ב. אנו ממשיכים להתרחב בארה"ב, ובמקביל לחדור לשווקי יעד נוספים כמו מזרח אסיה, שם חתמנו רק לאחרונה על הסכם הפצה אסטרטגי עם קבוצת HTDK, גוף מוביל בתחום הפתרונות הרפואיים אשר בבעלות קרן ההשקעות האמריקאית ורבורג פינקוס. מדובר באבן דרך משמעותית לקראת כניסתנו לשוק הסיני, אשר מוערך בכ-29 מיליארד דולר, עם קצב צמיחה של כ-20% בשנה, מה שצפוי לתמוך בהמשך צמיחת החברה".

החברה שהונפקה במאי 2021 נסחרת לפי שווי שוק של 721 מיליון שקל, נסחרת כיום לפי שווי של 454 מיליון שקל. בחודש האחרון לאחר הודעת החברה על החדירה לשוק הסיני זינקה מניית החברה ב-13%, עם זאת מתחילת השנה מניית החברה איבדה 55%.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות