גלובל אי עם תחזית טובה לרבעון השלישי ולשנה כולה - מזנקת ב-12% בטרום

חברת השירותים המקוונים הישראלית הנסחרת בנאסד"ק הכתה את הצפי בשורה העליונה כאשר ההכנסות הסתכמו ב-87.3 מיליון דולר, גידול של 52% ביחס לאשתקד; בשורה התחתונה החברה שמרה על צפי האנליסטים
 | 
telegram

חברת  גלובל-אי 0% גלובל-אי 49.89 0% גלובל-אי סגירה:0 פתיחה:49.75 גבוה:50.33 נמוך:49.27 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  (סימול: GLBE) הישראלית, העוסקת בשירותים להתאמה לוקאלית של פלטפורמות מסחר מקוון מדווחת ברבעון השני של שנת 2022 על הכנסות שהסתכמו ב-87.3 מיליון דולר, גידול של 52% ביחס לאשתקד ומעל לצפי שעמד על 83.46 מיליון דולר, מתוכם 39.3 מיליון דולר הכנסות מדמי שירות.

החברה דיווחה על הפסד נקי ברבעון השני של 48.8 מיליון דולר או 0.31 דולר למניה, נמוך מצפי אנליסטים של הפסד של 0.3 דולר למניה.

הרווח הגולמי Non-GAAP ברבעון השני הסתכם ב-36.5 מיליון דולר, עלייה של 77% משנה לשנה. הרווח הגולמי GAAP ברבעון השני הסתכם ב-34.3 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי Non-GAAP ברבעון היה 41.8%, עלייה מ-36.0% ברבעון השני של 2021. שיעור הרווח הגולמי GAAP ברבעון השני של 2022 היה 39.3%. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ה-EBITDA המתואם ברבעון השני הסתכם ב-11.1 מיליון דולר בהשוואה ל-7.6 מיליון דולר ברבעון השני של 2021. נפח סחורות הגולמי (GMV) ברבעון עמד על כ-534 מיליון דולר, עלייה של 64% משנה לשנה.  

תחזית קדימה
גלובל-אי מעלה תחזיות, החברה צופה הכנסות ברבעון השלישי בין 99.5-102.5 מיליון דולר, מעל צפי אנליסטים של 93.86 מיליון דולר הכנסות ברבעון השלישי, כמו כן עדכנה החברה את תחזית ההכנסות לשנת 2022, כאשר להערכת החברה יסתכמו בין 406-426 מיליון דולר, גבוה מצפי אנליסטים שנעמד על 390.41 מיליון דולר ב-2022 כולה.

בחברה מעריכים כי ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי יסתכם בין 8.5-11.5 מיליון דולר, ובין 41-46 מיליון דולר בשנת 2022. 

גלובל-אי נסחרת לפי שווי שוק של 4.2 מיליארד דולר, מניית החברה נחתכה ב-56% מתחילת השנה. 

אמיר שלאכט, מייסד ומנכ"ל גלובל-אי מסר: "תוצאות השיא שאנו מפרסמים היום עבור הרבעון השני של 2022, יחד עם התחזית המעודכנת לרבעון השלישי והשנה הכולה, ממחישות את המשך המומנטום של העסק שלנו, כפי שניכר מהצמיחה בשורה העליונה, שיפור הרווחיות והביקוש החזק, אנחנו נשארים ממוקדים בביצוע בכל החזיתות, כדי לנצל את ההזדמנות הגלובלית הישירה לצרכן."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות