טאבולה חתמה על הסכם שותפות רב שנתי עם קבוצת Time Outֿ
חברת טאבולה -2.22% טאבולה 3.53 -2.22% סגירה:0 פתיחה:3.55 גבוה:3.59 נמוך:3.5 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הישראלית העוסקת בניהול שירותי פרסום והמלצות תוכן הנמצאים במסגרת תכנים באתרים רבים, חתמה על הסכם שותפות רב שנתי עם קבוצת Time Outֿ.
הטכנולוגיה של טאבולה, המבוססת בינה מלאכותית, תסייע ל-Time Out בהעלאת מעורבות הגולשים וכן בייצור הכנסות משמעותיות. בין המוצרים שיוטמעו באתרים: הפיד של טאבולה, Taboola Newsroom, Explore More, רכיב אמצע כתבה ועוד.
לפני שבועיים רכשה חברת יאהו כ-25% ממניות חברת טאבולה. ביאהו וטאבולה מעריכים שהעסקה תניב הכנסות של לפחות מיליארד דולר בשנה, כאשר על פי הסכם השותפות ל-30 שנה טאבולה תקבל בלעדיות למכור מודעות מקוריות באתרי יאהו. החברות יחלקו את הכנסות ממכירת המודעות, אך לא חשפו את חלוקת ההכנסות ביניהן. טאבולה מקווה לראות מכך תרומה לרווחים שלה החל מהמחצית השנייה של שנת 2023.
יאהו הופכת ברכישה לבעלת המניות הגדולה ביותר של טאבולה, והיא גם תקבל מושב בדירקטוריון החברה. בנוסף, המפרסמים של יאהו יוכלו למכור את המודעות שלהם באתרים בהם טאבולה פועלת.
"עם התרחבות וגדילת קהל היעד שלנו במרחב הדיגיטלי - באתרים, מובייל, מיילים, רשתות חברתיות ווידאו - כך אנחנו מתמקדים יותר ויותר בפיתוח אסטרטגיית הדיגיטל של Time Out. אלה ערוצים בהם אנחנו רואים צמיחה משמעותית לצד רמת מעורבות גבוהה של הגולשים, ולכן העבודה עם טאבולה מהווה צעד חשוב עבורנו, שיאפשר להגדיל את מעורבות קהל הקוראים שלנו אף יותר," אמרה רייצ'ל גליקמן, דירקטורית גלובלית, חדשנות דיגיטלית ואופרציה ב-Time Out. ״Time Out בחרה לחבור לטאבולה בזכות הסקייל הרחב, הדאטה, החדשנות שבאה לידי ביטוי בכלים כגון Taboola Newsroom, והיחס האישי והמקצועי״.
אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה: "Time Out הוא מותג חזק, עם צוות גלובלי של עיתונאים מקצועיים בהם נותנים אמון מיליוני איש ברחבי העולם. אנחנו מתרגשים לעבוד עם Time Out ולהשתמש בטכנולוגיה של טאבולה כדי לתמוך בצמיחה ובחדשנות שלהם״.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה