דלתא איירליינס בתוצאות מקדמיות: רווח מתואם של 1.35-1.4 דולר למניה

החברה חוזה זינוק של 15% עד 20% בהכנסות בשנת 2023 מהשנה הזו, שצפויה להכניס כ-45.5 מיליארד דולר; מניית החברה קופצת ב-5% במסחר המודם בוול סטריט
 | 
telegram

חברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס DELTA AIR LINES -0.05% DELTA AIR L 63.31 -0.05% DELTA AIR LINES סגירה:0 פתיחה:63.62 גבוה:63.62 נמוך:62.9 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה את תוצאותיה המקדמיות לרבעון האחרון של השנה לפיהם היא צופה שהרווח התפעולי יגיע לגבול העליון של הטווח שחזתה בעבר של 9%-11%. החברה צופה כעת שהרווח המתואם למניה יגיע לטווח של 1.35-1.4 דולר בהשוואה לטווח שחזו קודם לכן של 1-1.25 דולר. החברה חוזה זינוק של 15% עד 20% בהכנסות בשנת 2023 מהשנה הזו, שצפויה להכניס כ-45.5 מיליארד דולר. מניית החברה עולה ב-5% במסחר המוקדם בוול סטריט.

"הביקוש לטיסות נשאר חזק ככל שאנו יוצאים מהשנה והמומנטום של דלתא גדל", אמר אד בסטיאן, מנכ"ל דלתא איירליינס. "התחזית שלנו לשנת 2023 לצמיחה של 15%-20% בהכנסות על פני 2022 והרחבת שולי הרווחים תומכים כמעט בהכפלה של הרווח ל-5-6 דולר למניה, ומשאירים אותנו במסלול ליעד הרווח שלנו לשנת 2024 של למעלה מ-7 דולר למניה".

דלתא צופה כעת הכנסות תפעוליות מתואמות של כ-12.3 מיליארד דולר ברבעון דצמבר שלה, המשקף טווח צמיחה של 7%-8% לעומת תוצאות 2019. העדכון האחרון הגיע מתחת לקצה העליון של תחזית ההכנסות המקורית לשלושת החודשים האחרונים ב-2022, אשר צפתה צמיחה בטווח של 5%-9%. דלתא גם שמה דגש על הממצים שלה לחזור לפעילות בנפח של טרום הקורונה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה מאשרת מחדש את היעד שלה לשחזר את הרשת שלה במלואה בשנת 2023. בסוף הרבעון של ספטמבר, ההנהלה ציפתה להפעיל את חברת התעופה ב-92% מהקיבולת המקבילה של 2019. מכיוון שהקיץ הוא בדרך כלל התקופה העמוסה ביותר שלה, השגת שיקום קיבולת מלאה עד אמצע 2023 עשויה להקל על הבעיות בשדות התעופה שחשו נוסעים במהלך קיץ 2022.

המנכ"ל בסטיאן וסמנכ"ל הכספים דן ינקי צפויים להתייחס למטרת חברת התעופה להגיע מרווח תפעולי של 7.7% ב-2022 ל-10%-12% ב-2023 ו-13%-15% עד 2024.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות