אמדוקס ובנק הפועלים ישתפו פעולה - מה זה אומר ואיך זה רלוונטי לכם?
בנק הפועלים פועלים +2.13% פועלים 4,210 +2.13% בסיס:4,122 פתיחה:4,127 גבוה:4,210 נמוך:4,127 תמורה:147,153,400 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ואמדוקס אמדוקס +0.55% אמדוקס 85.67 +0.55% סגירה:0 פתיחה:84.98 גבוה:85.95 נמוך:84.92 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חברו במטרה "לשפר את החוויה ללקוח" ולנסות להתאים לו מוצרים בהתאמה אישית. איזה מוצרים צריך הלקוח? למה בכלל בנק ענק צריך לשכור שירות מחברה כל כך גדולה כמו אמדוקס כדי לסדר ללקוח שלו חיים קלים יותר? בסוף, זה בא לידי ביטוי בשורת הרווח והשאלה היא האם זה מחזיר את ההשקעה.
הבנק, בסוף, מסתכל על הרווח. אם זה לא היה משתלם לו, הוא לא היה משקיע כסף בשירות של אמדוקס. הוא רוצה להרוויח מהעסק הזה, ואם הוא מוציא סכומים גבוהים, הוא רוצה לקבל את הנתח שלו בחזרה. לא נהיה תמימים, לבנק חשוב שהלקוח שלו יהיה מרוצה, אבל הוא גם רוצה להציע לו משהו. כשהבנק מרוויח, זה בדרך כלל מהלוואות. מה שהוא רוצה לעשות זה להציע ללקוחות שלו, בצורה חכמה יותר, לקבל שירותים. ושירותים עולים כסף. האם שני הצדדים ירוויחו?
לשירות הזה שאמדוקס נותנת לפועלים קוראים קטלוג מוצרים ותמחור (Product and Pricing Catalog). זה מוצר ייחודי לאמדוקס שפותח במקור עבור חברות ומערכות תקשורת ואומץ במהלך השנים על ידי לקוחות החברה בתחום הבנקאות. מה הוא עושה? מאפשר ליחידות העסקיות בבנק להגדיר לו מוצרים מסוימים ללא צורך בבדיקות ארוכות, הוא פשוט יודע מה הלקוח צריך.
"עשינו סקר של מעל אלף נשאלים ושאלנו: מה מעניין אתכם באינטראקציה שלכם עם עולם הבנקאות", מסבירה עמליה אברמוב, נשיאת חטיבת הבנקאות באמדוקס, בראיון לביזפורטל. "היום בנקאות לא עושים רק דרך בנקים, אלא גם דרך הפינטק. מעל 90% אמרו לנו - נשקול לעשות איחוד של חשבון הבנק עם המשכנתא - אם הבנק ייתן לי יתרון לייף סטייל. לקוחות אמרו לנו: אני מוכן לקחת מהבנק בנדל, לא להפריד עו"ש ומשכנתא או שירותים אחרים, אם אקבל מנוי לנטפליקס, או זוג כרטיסים לקונצרט".
אני לא ממש מבין. תציעו ללקוחות כרטיסים לקונצרט תמורת מעבר? אתם אמדוקס.
"לא בדיוק ככה. בסוף, המטרה שלנו היא לחבר את כל החוויות שלנו כמשתמשי קצה תחת מטריה אחת - בנק, חברת תקשורת וחברת המדיה. הגענו למסקנה שלשם העולם הולך - למקום של 'אני כלקוח, רוצה זמין את מה שאני צריך באותו רגע'. אם אני הולך לקנות טלוויזיה 85 אינטש, ואני לא יכול לשלם הרבה כסף ולא רוצה לסגור מסגרת, הייתי רוצה לקבל במקום, דרך אינטגרציה עם הבנק, הלוואה מותאמת. אם אני יכול להחזיר אותה עוד חצי שנה כי אני מקבל בונוס, בלי תשלומים, אז למה שהבנק לא יאפשר?".
ומה החלק של המוצר שלכם בכל זה?
"אנחנו יודעים מצד אחד לאסוף נתונים ממקורות שונים כדי לייצר את ההצעה שהיא הכי מתאימה ללקוח - הלוואות שמתאימה לאדם שקונה טלוויזיה, חשבון עובר ושב שבו יאפשרו לי לרדת למינוס בתנאים מסוימים, בזמנים מסוימים. דוגמא: במקום שהבנק יגיד לסטודנט לקחת הלוואת סטודנט, הוא אומר: אני יודע שהוא סטודנט, כרגע אין לו הכנסות ויש לו מבחנים, אבל במאי הוא צריך לקבל כסף מעבודת הקיץ, ולכן אציע הלוואה ל-3 חודשים. הטכנולוגיה שלנו יודעת לגשת למאגרים, להצליב מידע ולייצר פתרון. אצלנו לא יתנו לך הצעה כללית, לא יציעו הלוואה כשאתה בפלוס וישכחו ממך כשאתה במינוס. הם פשוט יידעו מה אתה. אם הבנק יודע באיזה חודש תקבל בונוס בעבודה, בחודש הזה הבנק יתקשר אליך ויציע לך להשקיע בשוק ההון".
מה עוד הבנק לא יודע לעשות?
"לחבר מידע, מי נשוי ולמי יש ילדים קטנים. אם אני יודעת שאני נוסעת לחו"ל 6 פעמים בשנה, אז אולי הבנק ייתן לי כרטיס בחינם. ברגע שהבנק יודע דרך מאגר מידע מי אתה, הוא יודע מה להציע לך. את זה אנחנו מספקים לבנק. מידע. בבנקים מערכות הליבה לא עובדות, אתה לא רואה פעולה בזמן אמת. הלקוח תמיד מחכה. ואגב, זה ככה בעל העולם. בנקאות זה עולם ישן, אנחנו מעבירים אותו לקדמה".
אבל הפתרון שלכם יושב מעל המערכת האיטית שלו. אז איך קדמה מסתדרת עם זה?
"הוא יודע, דרך אוטומציה, לקחת את האינפורמציה שנדרשת. הוא לא יחפור במערכות, הוא ייקח מאגרי נתונים, ואז יספק אינפורמציה ממוקדת כדי להתקשר ולייצר הצעה ללקוח. אנחנו מייצרים לבנק אופציות".
הבנק יתקשר? זאת לא קידמה.
"ממש לא, הכל דרך הדיגיטל. החוויה היא דיגיטלית, אנשים יקבלו הצעות שמתאימות להם. אתה לא רוצה כאב ראש, אתה לא תקבל טלפון באמצע שיעור יוגה, אלא באפליקציה".
אני מסתכל על שורת ההוצאות של הבנק ושואל - איך זה משתלם לו להעסיק חברה כמו אמדוקס?
"אני לא נכנסת למספרים, אבל אמדוקס היא חברה גדולה, עם תוצאות טובות לרבעון - כמו שכבר כתבתם. מה שחשוב בסוף זה שהבנק מקבל פתרון שמאפשר לו לייצר חוויה מותאמת, הרבה יותר מהר מאשר המחלקה העסקית שלו. כל המעבר לעולם הדיגיטלי ייצר להם תוצאות מהירות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.מי צריך את השרות המיותר הזה?אמדוקס חברה מיושנת 05/02/2023 15:05הגב לתגובה זו1 0מי צריך את השרות המיותר הזה? איזה ערך מייצרת אמדוקס ? זה מזכיר לי שהיה פעם ביטוח למכשיר נוקיה בסלקום ב 1997. אמדוקס זה שירות מיותר של תוכן סלולרי כגון אסטרולוגיה במכשיר נוקיה בשנת 2010. אני רוצה להשוות בין ריביות בפיקדונות בנקאיים, לדעת מראש איזו עמלה אשלם על רכישת מט"ח, לתת הוראה דיגיטלית לשחרר פיקדון בתחנת היציאה הקרובה, להעביר כסף מבנק לבנק בלי לדבר עם בנקאי. אמדוקס זו חברה מיושנת ומיותרת ובנק הפועלים זה בנק שאיני עובד איתו כבר למעלה מ 20 שנה. הֲיֵלְכוּ שְׁנַיִם יַחְדָּו בִּלְתִּי אִם-נוֹעָדוּ ? איזה ערך מייצרת אמדוקס ? זה מזכיר לי שהיה פעם ביטוח למכשיר נוקיה בסלקום ב 1997. אמדוקס זה שירות מיותר של תוכן סלולרי כגון אסטרולוגיה במכשיר נוקיה בשנת 2010. אני רוצה להשוות בין ריביות בפיקדונות בנקאיים, לדעת מראש איזו עמלה אשלם על רכישת מט"ח, לתת הוראה דיגיטלית לשחרר פיקדון בתחנת היציאה הקרובה, להעביר כסף מבנק לבנק בלי לדבר עם בנקאי. אמדוקס זו חברה מיושנת ומיותרת ובנק הפועלים זה בנק שאיני עובד איתו כבר למעלה מ 20 שנה. הֲיֵלְכוּ שְׁנַיִם יַחְדָּו בִּלְתִּי אִם-נוֹעָדוּ ?סגור
-
6.תמיד להשגתהכל 04/02/2023 16:00הגב לתגובה זו0 0אותה מטרה ,רק מנסים דרכים שונות "מודרניות"סגור
-
5.חרטטנית בשקלרועי 03/02/2023 04:33הגב לתגובה זו2 0היא מודה אגב על פגיעה בפרטיותסגור
-
4.בנק שמתעלל בלקוחות שלו.בושה (ל"ת)שי.ע 02/02/2023 22:09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.ערימת שקרים בשקלעובד בנק 02/02/2023 21:36הגב לתגובה זו3 0המוצר הזה בכלל לא עושה את מה שהגברת הנכבדה מתארת. ערימת סיסמאות חלולה ונבובה.סגור
- טען עוד
-
2.התבלבלתם לחלוטיןהחיים 02/02/2023 15:39הגב לתגובה זו14 1אני כלקוח צריך שרות והיום קשה יותר ויותר לקבל שרות בבנק (אם זה חורג מפעולות פשוטות בדיגיטל) אני צריך עמלות נמוכות ואני צריך למקסם את הריבית על חסכונות ופקדונות מי שינסה למכור לי שרותי life style במקום לתת שירות וריבית על הכסף כנראה לא מבין את הלקוחות החשובים של הבנקיםסגור
-
אתה משתלם לבנקאם 04/02/2023 16:04הגב לתגובה זו0 0עם סיכון נמוך תקבל כמעט אוטומטית,ולא שכח מזהסגור
-
1.סתם בנק גרוע (ל"ת)יי 02/02/2023 14:30הגב לתגובה זו4 0סגור