אסף רפפורט, תתבייש!

רפפורט קיבל את כל מה שיש לו מהמדינה ומעז לירוק לבאר ממנה הוא שתה ושותה; רפפורט - לך!
 | 

מי זה אסף רפפורט? בחור מבריק שעשה כבר אקזיט מרשים שהיה בכיר במיקרוסופט, שהקים את חברת הסייבר וויז WIZ שדיווחה היום על גיוס של 300 מיליון דולר. לטענת החברה לפי שווי של 10 מיליארד דולר. לנו קשה להאמין שהיא שווה תפעולית בסביבה של צ'ק פוינט ומעל סנטינל וואן (הרחבה כאן), אבל זאת לא הנקודה, זו חברה מצליחה לכל הדעות.


רפפורט הוא אזרח מודאג. כנראה כמו הרוב במדינה, ובצדק. חלק גדול מודאג בגלל שהוא חושב שהרפורמה המשפטית היא הפיכה משטרית, חלק גדול אחר מודאג כי הפילוג בעם מאיים עלינו. רפפורט הוא הדוגמה הכי טובה לאיך לפלג, לשסע, להגיד לא לסיכוי להיות ביחד. רפפורט נגד הרפורמה כמו הרוב, אבל הוא משתמש בכלים של תומכי הרפורמה האובססיבים - בריונות ואלימות ותמות נפשי עם פלשתים.

"לצערנו, לאור ההפיכה המשטרית, הכסף שגייסנו לא ייכנס לישראל", הוא אמר היום. כבר  לפני כמה שבועות הוא אמר דברים ברוח דומה ועכשיו הוא מנפנף בגיוס והופך את האיום למעשה. נניח שזה נכון. כלומר זה בטוח נכון, הוא לא יגיד סתם שהכסף לא ייכנס פה, אבל בהגדרה גיוסים מקרנות וגופים אמריקאיים נשארים בחו"ל ומועברים מדי פעם למימון משכורות בארץ. אז נניח שזה נכון, מה רוצה הבחור החכם להשיג? תשומת לב, כותרות בעיתונים, הכתרה לאחד ממנהיגי המוחים. האם הוא חושב שזו הדרך? האם לא ברור לו שהוא רק מקטב, שגישת האנטי הזאת לא עובדת על החברים מהצד השני. ההיפך.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

האם הוא רוצה לשרוף את הבית, להרוס את הכלכלה, להפחיד. מה לכל הרוחות הוא חושב שהוא ישיג במהלך הזה?

האם הוא רוצה להגיד לנו שאם תהיה רפורמה משפטית אפילו מרוככת הוא לא יהיה פה. למה הוא מערבב פוליטיקה עם כלכלה והייטק? יש תשובות, אני יודע שחלקכם עונה תוך כדי קריאה. אני יודע שאולי אלו איומים במטרה להלחיץ את הצד השני. אבל רפפורט עצמו יותר מאשר הרפורמה-המהפכה-ההפיכה עצמה, יוצר אווירה שלילית-סנטימנט שלילי, יוצר כאוס, יוצר פילוג שיהיה קשה אחר כך לאחות, יוצר אי וודאות כלכלית. גם אם את עניין הרפורמה-מהפכה-הפיכה נפתור איכשהו, הפילוג הזה יהיה הקרקע למאבקים נוספים. יש חשש אמיתי למלחמת אחים, לדם - אומרים את זה מומחים גדולים, והאיש הנאור הזה, המוצלח הזה, שופך שמן למדורה.

הוא עושה את זה בלי להתבייש עם עדת מעריצים, עם קהל ענק. אבל כולם שוכחים שאת כל מה שיש לו הוא קיבל מהמדינה. הוא קיבל חינוך והשכלה, הוא קיבל ביטחון, הוא קיבל מסלול מובטח להצלחה - מסלול תלפיות שבצבא. הוא למד על חשבון הצבא, הוא עבד בצבא ותרם לצבא ותרם גם לעצמו והרבה. זה לא סוד שחלק גדול מהסטארטאפים שנוצרים על ידי בוגרי יחידות מיחשוב מובחרות נשענים על הידע-הניסיון בצבא. צ'ק פוינט ובעצם כל תעשיית הסייבר קמה מתוך מערכות צבאיות. מערכת הביטחון והצבא לא רושמים פטנטים, לא דורשים תמלוגים, מפרגנים למשתחררים. בעולם כלכלי-עסקי אמיתי זה לא היה קורה. רפפורט חייב את ההצלחה שלו לישראל. החברות של רפפורט חייבות את ההצלחה שלהן לישראל. לא לרוטמן ספציפית, לא ללוין, לא לנתניהו ולא ל-120 חברי כנסת - לי ולעוד 10 מיליון איש. אתה חייב לנו, רפפורט.  

ולמרות זאת, ולמרות שהוא גם יודע שבתוך החברה שלו יש אנשים עם שלל דעות, הוא הדמוקרט שדואג מדיקטטורה, הופך לדיקטטור ומחליט בשם החברה על מאות עובדיה - עד כאן - "לא תראו ממני דולר". 

אם הוא היה אומר שהוא לא מכניס כסף למדינה כי אבי מעוז יושב בכנסת, או היה טוען שהוא עוזב את המדינה בגלל מעוז, הייתי כנראה מוריד בפניו את הכובע. מעוז הוא אדם שמיותר לכנסת ולמדינה. אלו דעות חשוכות על מלא מלא.      

הרפורמה ואל תחשבו לרגע שאני מפחית מהאירוע, מבטאת את הדיכוי הממושך של הצד השני שעכשיו מרגיש "בעל הבית". זו הוצאת קיטור, האמת - מגיע להם להוציא קיטור. נכון, חייבם לרכך אותה וזה כבר נעשה (דווקא ביוזמת הימין, השמאל החליט שהוא ברוגז ואין על מה לדבר). אבל הרפורמה לדעתי היא לא הסיפור שמשפיע על הכלכלה. הסיפור האמיתי והגדול הוא האווירה-הסנטימנט השלילי כתוצאה מהפילוג והקרע. הכלכלה נפגעת בגלל האווירה השלילית יותר מאשר אם בפסקת ההתגברות יהיה רוב של 68 או 65 מנדטים. 

רפפורט, שכל כך דואג למדינה - מוכן לפגוע בה. זה לכאורה סוג של התאבדות. אבל רפפורט רחוק מלהתאבד. הוא מקריב אותנו. את כולנו. הוא לא ישקיע כאן, הוא מבריח את הכסף מכאן. הוא רוצה שיהיה לנו רע. אותנו-כולנו-לנו כי אנחנו עדיין ביחד. מעשים כאלו כעת מרחיקים עוד יותר, הוצאת כסף או אי הכנסת כסף - זו אמירה שפוגעת בנו מאוד. אם הוא לא יכניס כסף, למה שמשקיעים זרים ישקיעו כאן? 

אבל שטויות - רפפורט יצפה במלחמת האחים בטלוויזיה בניו יורק. הוא לא יעשה מילואים בתלפיות, הוא כבר ניצל וקיבל כל מה שיכל מהמדינה הזו ויעבור הלאה. הוא לא יספור אותנו. הלוואי ולא נגיע לזה, אם נגיע תזכרו שהוא היה בין אלו ששרפו את הבית.

תגובות לכתבה(350):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 294.
    מסכים עם כל מילה .
    איציק 23/08/2023 09:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך מכאן????????
    סגור
  • 293.
    טור שכולו הזיה..תן גילוי נאות אבישי
    ברבור שחור 06/03/2023 13:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מעניין שהדולר יורד אחרי הודעת הנשיא...זה בטח סתם מקרי. לא קשור להפיכה השלטונית
    סגור
  • 292.
    מהלך של אגו. שופוני, אני חזק. כסף יש, עכשיו הכח והכבוד
    כרמל 05/03/2023 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אולי ילך לפוליטיקה בהמשך.
    סגור
  • 291.
    אדם שפוע לפגו במדינה שלו הוא בוגד
    אור 05/03/2023 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא משנה הסיבה איש לא אמור לפעול לפגיע במדינה שלו הם צועקים שזרים יוציאו את הכסף ...ושזה לא קורה אסף וחבריו מוצאים כסף לשמש כגורם מתניע איך אפשר לצעוק דימוקרטיה ולפעול בדיוק ההפך ...כי הם הדמוקרטיה אם זה לא הם שיסרף המועדון.
    סגור
  • 290.
    המון תודה כתבה טובה כרגיל . משתדל לקרוא רק ביזפורטל.
    יוני 04/03/2023 20:05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ביזפורטל אתר מספר 1
    סגור
  • טען עוד
  • 289.
    כל הכבוד לאסף רפופרט
    נחמיה 04/03/2023 11:05
    הגב לתגובה זו
    3 3
    צדיק
    סגור
  • 288.
    כתבת יפה
    רועי 04/03/2023 01:44
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מסכים עם הרוב, ללא שום קשר לתמיכתי ברפורמה. אני רוצה להבהיר שאני בטוח שהרפורמה ניתנה קיצונית יתר על המידה למטרות משא ומתן, הרי לוין אינו טיפש ויודע שהשמאל יהיה חייב להראות תוצאות לבוחריו: כך אני מדמיין את גוש לא ביבי אחרי העברת רפורמה מרוככת: "הנה הצלחנו! העלינו את ההתגברות ל68, לממשלה אין רוב בועדה לבחירת שופטים, חוק יסוד יעבור בקריאה רביעית בקדנציה שלאחר מכן וכו'..." בקיצור, יהיה בסדר. רק לא להלהיט את המצב!
    סגור
  • 287.
    העניין הוא הגיבוי של הכתבים הכלכליים שיודעים שהוא מבלף (ל"ת)
    הכתבים הפייקכלכליים 02/03/2023 22:17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 286.
    אני מוכן להסיע אותך לנתב"ג (לבד או עם כלבך)
    ע.ש 02/03/2023 18:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סע לשלום. פגוש את כספך בחו"ל ותהנה ממנו ככל האפשר. אינך נחוץ כאן. נסתדר גם בלעדיך ובלעדי WIZ ובלעדי עוד עשרות הדומים לך והחושבים כמוך. אני מוכן להסיעך לנתב"ג. חינם אין כסף. אפילו לסחוב מזוודותיך. רק דבר אחד אני מבקש ממך. אל תשוב לכאן.
    סגור
  • 285.
    הוא לא חייב למדינה כלום!!
    משה 02/03/2023 15:41
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הוא מחוייב לחברה ולבעלי המניות בלבד! הוא בטח לא חייב לבבונים ולחרדים אוכלי החינם במדינה הזו.
    סגור
  • 284.
    כל הכבוד
    בני 02/03/2023 06:50
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מאמר לפנתיאון
    סגור
  • 283.
    יש לו אחריות למשקיעים שלו.
    יאיר 02/03/2023 01:48
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אם פעם גייסת כסף היית מבין את החשיבות
    סגור
  • 282.
    שיעשה מה שהוא רוצה. להתראות והחלמה מהירה. (ל"ת)
    אני 01/03/2023 19:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 281.
    הבעיה בממשלה
    אזרח 01/03/2023 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 9
    הממשלה בהתנהגותה היא זו שמזיקה ופוגעת בעם ובמדינה.
    סגור
  • 280.
    לך לעזאזל רפפורט (ל"ת)
    משקיע 01/03/2023 15:04
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 279.
    כתבה פאטתית
    דויד ביטון 01/03/2023 13:14
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אסף וחבריו לא חייבים לך כלום, רק למשקיעים שלהם. את החוב שאולי היה להם למדינה לשיטתך, הם כבר מזמן החזירו בצבא, בקבע, ובתשלום, מיסים של האקזיט, שלהם ושל המשכורות שהם משלמים לעובדים. אתה החצוף שבכלל מעלה שהם חייבים למישהו משהו, למעט כמובן המשקיעים.
    סגור
  • 278.
    שהממשלה תדגים אחריות ותתבייש ראשונה (ל"ת)
    הרצל 01/03/2023 12:19
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 277.
    כל הכבוד לאסף רפפורט. דואג לדמוקרטיה כמו כולנו.
    שמעון 01/03/2023 09:14
    הגב לתגובה זו
    4 11
    בניגוד לחכים בליכוד, הוא לא פחדן ולא מלקק את הישבנים של מדפחת נתניהו. החכים של הליכוד עוד ישלמו על נהנתנותם. לא נשכח להם עד לסוף ימיהם
    סגור
  • 276.
    עברנו
    שמ 01/03/2023 09:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    את פרעה,סטאלין,היטלר,נעבור גם את החדשים.
    סגור
  • 275.
    סיכום יפה של המצב (ל"ת)
    הקורא 01/03/2023 03:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 274.
    הכל נכון חוץ מזה ש...
    היטק 01/03/2023 01:21
    הגב לתגובה זו
    7 6
    רוב העם תומך ברפורמה. זה נקרא בחירות. אתה כותב על ההסתה ושטיפת מוח ואתה מזין אותה. מותר להפגין, מותר למחות (בלי לעבור על החוק כמו לחסום כבישים לדוגמא) אבל בסופו של דבר העם אמר את דברו בקלפי ומי שינסה לשבור את הכלים יגלה שהוא במיעוט וישלם את המחיר.
    סגור
  • זה איום
    צביקה 04/03/2023 12:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תפסיקו לאיים!!! אני לא עובד בהייטק, אבל אני יודע שעם מיסים שהם 25 אחוז מהכלכלה של ישראל, אם הם לא יהיו המצב במדינה היה הרבה יותר גרוע.הבעיה שאתם לא חושבים לבד, בשבילכם דיברי ביבי הם דיבריי אלוהים.
    סגור
  • 273.
    רפפורט
    אני 28/02/2023 23:40
    הגב לתגובה זו
    2 6
    גם אני בודקת להוציא את מעט חסכונותיי מהארץ למדינה אחרת אין סיבה שנשלם מסים על חסכונות כשכספי המסים משרתים את החרדיםתואת האיפור והחזקת הבתים של המשפחה הטרלללה
    סגור
  • נדאג שהם ישארו שם
    רוני 02/03/2023 06:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ותאבדי אותם
    סגור
  • 272.
    הוא צודק לגמרי, בלי הגנה של בית המשפט.
    איל 28/02/2023 21:19
    הגב לתגובה זו
    6 7
    למה שלא יחוקקו (חוק יסוד) להעברת הכסף לתכשיטי המלוכה של שרה, או לתמיכה באברכים ...
    סגור
  • בגלל זה הוא בחר בבית משפט בארה"ב ? הוא דמגוג שעושהסיבוב (ל"ת)
    דניאל 28/02/2023 22:48
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 271.
    אתה שוגה. הוא לא דיקטטור ואם כולנו נשתוק החקיקה תימשך.
    טלי 28/02/2023 20:56
    הגב לתגובה זו
    3 5
    המחוקקים אשמים לא הוא. זה אכן נורא שהוא נוקט בצעדים הללו בגלל הממשלה, אבל אם לא היה נוקט הצעדים מרחיקי לכת, המצב יכול להיות הרבה הרבה יותר גרוע ובשקט. הצעד הזה ממחיש, אני מקווה, לתומכי הרפורמה מה יכול לקרות אחרי שהיא תיחקק. זה כבר לא יהיה אקט הפגנתי את אקט הגנתי לחברות שעתידן יהיה בסכנה גדולה מאוד אם ההון שלהן יהיה פה ואם הקניין הרוחני יירשם פה. להאשים את אסף שהוא ניצל את המדינה???? בדיחה נוראית וכפיות טובה!!! הוא אכן קיבל ממנה הרבה ונותן יותר מכל אזרח אחר! מציל חיים. בושה גדולה לך, כותב יקר, שאינך מוקיר תודה לאנשים שתורמים למדינה ולכל כך הרבה אנשים פה.
    סגור
  • 270.
    מימים ימימה
    לא מבין 28/02/2023 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לך לימימה
    סגור
  • 269.
    סתם שמאלן שמשתמש בכסף שלו לאגנדה של השמאל
    יוסי 28/02/2023 18:58
    הגב לתגובה זו
    6 8
    שמאלן שמראה את האופי האמיתי שלו, לא הייתי רוצה לעבוד בחברה שלו ולהסתיר את האמת, מעניין איך העובדים שלו בחברה מהצד הימיני של המפה מרגישים
    סגור
  • 268.
    עוד סמאלן אשכנזי ספק אם הוא יהודי (ל"ת)
    זורי 28/02/2023 16:33
    הגב לתגובה זו
    8 14
    סגור
  • שכחת מי הקים את המדינה
    ברק מ 02/03/2023 07:37
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היא הוקמה על ידי אשכנזים שמאלנים חילונים ונאורים שאתה וכשכמותך ינקתם את פירות עבודתם
    סגור
  • כסף
    הנילה 28/02/2023 23:43
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ביבסיט סתום כל אדם יעשה בכסף מה שבא לו. ואם גייס כסף בחול אין סיבה לסכן את כספי האחרים בארץ. תשאל את הביוב למה יש לו חשבון בפנמה
    סגור
  • אולי על המזל שלו שבסוף ירו בו בארה"ב
    יאיר 28/02/2023 21:36
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הרי יורים שם חופשי. אלוהים רואה הכל,שלא יתלהב יותר מדי.
    סגור
  • לא ברור
    יעקב 28/02/2023 19:05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תאכל את הלב חזק מאד
    סגור
  • ימין חזק עלק
    יהודי אמיתי 28/02/2023 18:52
    הגב לתגובה זו
    7 5
    חמודי, ביבי והחרדים הם הבוגדים הגדולים בעם היהודי
    סגור
  • 267.
    רפפורט
    אברהם 28/02/2023 16:30
    הגב לתגובה זו
    5 4
    שילך לקיבינימט.
    סגור
  • צדקנות וקנאות
    תלמידחרוץ שלומד קשה 28/02/2023 19:24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הקנאה יוצאת מהארון שלכם . תנו לרפפורט לנשום ולשלם מיסים , בזכות זה אתם מתקיימים , יה קנאים ! כלומניקים . תלמדו בבי"ס טכנולוגי , ותרוויחו ביושר על עבודתכם , במקום להסתכל לאנשים מוכשרים , בטוסיק !
    סגור
  • 266.
    מופתע לראות שמישהו מצליח לחשוב
    תם 28/02/2023 16:07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בתוך כל טרפת השנאה.
    סגור
  • 265.
    טוב מאוד
    יצחק תשובה 28/02/2023 16:06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    למה לסכן את הכסף
    סגור
  • 264.
    שהברכה תברח ממשלח ידו של האיש (ל"ת)
    נועם 28/02/2023 15:46
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • אמן,מילים כדורבנן וזה יהיה (ל"ת)
    גלעד 28/02/2023 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 263.
    נסתדר גם בלעדיו (ל"ת)
    אורן מאתא 28/02/2023 15:40
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 262.
    תשובה
    אנונימי 28/02/2023 15:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מה אתה מקשקשפה זה לא ישראל היום ולא ערוץ 14.כתיבה פחדנית ולקקנית.תכתוב עניינית על הנושא הכלכלי ולא על הפוזיציה שלך כלויניסט-רוטמניסט מצוי
    סגור
  • 261.
    רפפורט הוא קינג!!!!! (ל"ת)
    חח 28/02/2023 14:57
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 260.
    אסף צודק
    א 28/02/2023 14:37
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אנשים חשוכים לכו לאיראן
    סגור
  • 259.
    קיבל מהמדינה
    שושו 28/02/2023 14:16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זו לא המדינה שהוא קיבל ממנה זו מדינה אחרת שדגל גנבה גזענות עברינים אנרכיסטים מבעירי בערות ונאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים עומדים בראשה עם ערב רב של משתמטים משרות צבאי שמעודדים אנרכיה שריפת כפרים והוצאת שם רע למדינה בעולם. אין להם מנדט להרוס את המדינה ולמוטט אותה ואם הם לא מבינים את זה צריך להסביר להם את זה בדרך שהם מבינים.
    סגור
  • 258.
    כל מילה בסלע, כתב אמיץ!!! (ל"ת)
    דני 28/02/2023 13:55
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • 257.
    תגובה לכותב הכתבה
    רפול 28/02/2023 13:42
    הגב לתגובה זו
    8 6
    ידידי, אתה שוגה באשליות. לא יעזור על מה שתכתוב, האמת היא מרה וכעת היא מתפוצצת לכולנו בפנים. לצערנו סו רק ההתחלה של חברות נוספות שתעזובנה או לא תשקענה את כספן בישראל, ובצדק.
    סגור
  • 256.
    כמה ברבורי שכל
    מאיר 28/02/2023 13:40
    הגב לתגובה זו
    14 7
    אדון עובדיה אתה בערוץ כלכלי ולא ערוץ 14. כל חברה כלכלית חייבת לדאוג קודם כל למשקיעים שלה. WIX חברה בורסאית והוא חייב לתת דין וחשבון לדירקטוריון שלו. הוא חייב להפחית את אי הודאות הקיימת. זה תפקידו. אזי די עם חירטוטים.
    סגור
  • 255.
    כתבה ראויה והוגנת
    ח ן 28/02/2023 13:28
    הגב לתגובה זו
    8 8
    וזה הרבה בימים שחורים אלו של התקשורת
    סגור
  • 254.
    היית כותב ככה לאיש עסקים אירני ערב המהפכה האיסלמית?
    כתיבה צבועה 28/02/2023 13:26
    הגב לתגובה זו
    11 5
    או מציע לו לקחת את הכסף ולברוח? הממשלה מחרבת את המדינה שהכרנו עם סיכוי טוב לפגיעה בזכויות אדם וקידום מדינת הלכה. מיליוני אנשים חווים ניכור כלפי הדיקטטורה שמתהווה מול עיננו, למה להישאר פה? למה לממן את הקיצוניים? רפפורט יורק על המדינה? המדינה יורקת עליו!
    סגור
  • 253.
    יבורך וכן ירבו
    אשר 28/02/2023 13:12
    הגב לתגובה זו
    13 2
    לא רק שתחיו בדיקטטורה ותחת הנהגת פושעים גם תצטרכו לממן מיליון+ חרדים. אחלה נקמה. הייתם במעברה? ואיפה ההורים שלי היו- הקימו את עין גדי במדבר בלי מים, חשמל, אוכל, ונסעו בליווי קומנדקרים לירושלים. תפסיקו עם הבכיינות. הליכוד בשלטון כמעט 40 שנה ואתם תקועים באותה הנקודה. תתעוררו.
    סגור
  • 252.
    נבוא עם כל הזבלים
    חשבון .לא ראיתי ימני שמאיים שעברו תקופות קשות ועק 28/02/2023 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 6
    חשבון .לא ראיתי ימני שמאיים שעברו תקופות קשות ועקרו אותם מבתיהם
    סגור
  • באמת
    אשר 28/02/2023 13:18
    הגב לתגובה זו
    5 2
    על רבין, על גרנצוויג ועל שירה בנקי לא שמעת?
    סגור
  • לאיימו רק רצחו את אמיל גריצוויג, שירה בנקי ורבין.
    אשר 28/02/2023 13:14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    בקטנה+ פוגרןם בערבים שעוד יבוא לנו בהפוכה ממיליארד מוסלמים.
    סגור
  • 251.
    רפפורט אזרח מודאג בניגוד לרוב במדינה ששמח מהרפורמה (ל"ת)
    דני 28/02/2023 12:31
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 250.
    הרקפת 76
    בן גיגי מיכאל 28/02/2023 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אסף איש חכם, מי שחמור ופשוט השקיעים שקונים את המניות של החברה.
    סגור
  • 249.
    אסף רפפורט חושש שהמדינה תחרים את העסק ולחשבון הבנק שלו
    ייייייישששששש 28/02/2023 12:13
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הכל כדי לממן הפרזיטים שלא עושים צבא ורק סוחטים המדינה
    סגור
  • תשובה
    שרה 28/02/2023 13:25
    הגב לתגובה זו
    2 4
    איך אפשר לכתוב כאלה שטויות? הוא יכול עוד היום לעזוב, אף אחד לא מחזיק אותו בכח. נקווה שיעזוב ולעולם לא יחזור.
    סגור
  • את מהבולה שלא מבינה שהבבונים שבשלטון מחרבים את התל"ג.
    חושם 28/02/2023 16:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עדיף שתגיבי ב YNET לכתבה על הפלוץ החדש של רותם סלע או משהו כזה
    סגור
  • 248.
    כל מילה בסלע
    משה 28/02/2023 12:12
    הגב לתגובה זו
    5 6
    שיקפת היטב את דעתם של רבים, השיסוי והוספת השמן למדורה, הוא בסופו של דבר בומרנג, שיפגע עוד יותר בחברות ההיטק וחבל מאוד, במקום זה היה על רפפורט לאחד ולסייע להגיע למכנה משותף שיתאים לרוב אזרחי המדינה, ולא לברוח ולזרוק אבן לבאר ממנה שתה.
    סגור
  • 247.
    אם חלילה נגיע למלחמת אחים
    הבטחה 28/02/2023 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שיחשוש לגורל הילדים שלו. שמעתי שניו יורק מאוד מסוכנת
    סגור
  • נגיע
    אשר 28/02/2023 13:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קנה שכפצ
    סגור
  • 246.
    כתבה חשובה. תודה. (ל"ת)
    אש 28/02/2023 12:09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 245.
    תגובה
    שרה 28/02/2023 11:54
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הוא כבר כמה פעמים סיפר שהוא עוזב, מדוע הוא עוד כאן??? אין בעיה שיעזוב, לא פוחדים. מאחלים לו לעולם לא לחזור לכאן.
    סגור
  • 244.
    אתה טועה ומטעה
    יואב 28/02/2023 11:51
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אסף מחוייב לבעלי המניות של החברה שלו. אם הוא חושב שמסוכן עכשיו לנהל את הכספים של החברה שלו הוא חייב להוציא או לא להכניס את הכספים לישראל. כאשר הכתב הנכבד חושב שהבנק או חברת ההשקעות שבו הוא מנהל את כספו עושה עבודה לא טובה הוא בוודאי מוציא את כספו משם ונותן לחברה אחרת לנהל.
    סגור
  • צ ודק לגמרי
    מאיר 28/02/2023 13:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנשים מערבים פוליטיקה עם עסקים. בכל מדינה בעולם שיש בה אירוע פוליטי מסוכן זה מגדיל את אי הודאות ולכן החברה מקטינה סיכונים. ראו לדוגמה - פולין, הונגריה, וכמובן רוסיה ואוקראינה...
    סגור
  • 243.
    רחמים
    משה 28/02/2023 11:48
    הגב לתגובה זו
    8 5
    רחמנות על המתנגדים לרפורמה. כבר איזה 5 פעמים היו צריכים לרדת מהארץ. לא נעים. אולי תעשו את זה כבר?
    סגור
  • 242.
    אסף שייך לצד שנותן למדינה בניגוד לחרדים שרק לוקחים (ל"ת)
    שי 28/02/2023 11:38
    הגב לתגובה זו
    16 11
    סגור
  • מחזיקים את המדינה
    אשר 28/02/2023 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה לביבוגדים בלעדיהם
    סגור
  • 241.
    למה הוא צריך לסכן את כספי המשקיעים
    י 28/02/2023 11:25
    הגב לתגובה זו
    13 6
    ההפיכה המסתמנת תהפוך את ישראל למדינה מוקצה, מושחתת, גזענית והומופובית . חברות בן לאומיות רבות כבר שוקלות צמצום או סגירה של מרכזי הפיתוח (שאחראים לכ50% מהיצוא של ישראל). המשקיעים דורשים לשמור כסף בחו"ל.. בהצלחה בחקיקה . השרות הכי טוב שBDS יכולים לקבל זה ההפיכה הזו...
    סגור
  • 240.
    אסף עושה מה שנכון בעיניו כלכלית, ואתם יכולים להתבכיין (ל"ת)
    ימין דביל 28/02/2023 11:18
    הגב לתגובה זו
    16 7
    סגור
  • 239.
    קול שפוי בעיתונות. המקום היחיד שלא חלק ממקהלה. (ל"ת)
    יואב 28/02/2023 11:12
    הגב לתגובה זו
    9 9
    סגור
  • 238.
    לא יודע.. לדעתי דווקא אתה מר עובדיה
    האיש האלים מבינכם. רפפורט דואג מהעתיד, לא מהעבר. ל 28/02/2023 10:51
    הגב לתגובה זו
    12 6
    האיש האלים מבינכם. רפפורט דואג מהעתיד, לא מהעבר. לכן הוא מוטרד. ואתה עושה מניפולציות רגשיות בשקל וחצי. לא דולר וחצי, שקל וחצי. אולי תתמקד בלהבות לתקן את מה שלא תקין במדינה ואל תחפש קורבנות ותעלה מעליהם ותנסה לתאר את עצמך כמגן הכלכלה. תתקדם
    סגור
  • 237.
    ארץ ישראל לא נמכרת בכסף
    יוני 28/02/2023 10:43
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סוללי הכבישים שאפשרו גישה לבניין שאותו בנו בנאים שאפשרו גישה לטכנאים להעביר חשמל ותקשורת כדי לחבר מחשב וככה יוכל רפפורט לעשות את הכסף שלו עבדו בשביל לבנות ארץ וגם להתפרנס בכבוד.האיש חושב שהוא מעניש מישהו במניעת הכנסת כספו לישראל, מעין ענישה קולקטיבית, לא רק שזה לא יעיל אלא מתעל את זה למקומות רעים, האיש שכח איפה עשההאת הכסף, וישמן ישורון ויבעט, תאמין לי חביבי, לך!! יבואו 1000 במקומך.
    סגור
  • 236.
    לך מכאן נקני....אתה לא ראוי לגור כאן ! (ל"ת)
    איתי 28/02/2023 10:39
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 235.
    כל הכבוד לרפפורט
    שלמה 28/02/2023 10:36
    הגב לתגובה זו
    10 6
    הונגריה ופולין שתקו כל הדרך לדיקטטורה. עכשיו מאוחר מדי
    סגור
  • 234.
    זכותו לעשות מה שהוא רוצה
    אליק 28/02/2023 10:36
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אתה כותב שהוא קיבל הכול מהמדינה , נכון הוא קיבל זאת ממדינה שהייתה אחרת מזו שעכשיו. לכן אין לו שום מחויבות למדינה שלא דומה למדינה שנתנה לו כשכסף ציבורי הולך עובר ומתקצב דברים שהרבה לא מסכימים , זה בסדר ??
    סגור
  • 233.
    כתבה מעולה גם אם אני לא מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    חיים 28/02/2023 10:35
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 232.
    כיף לשמוע קול שפוי
    אח 28/02/2023 10:28
    הגב לתגובה זו
    8 3
    טור מעולה, רוצים עוד כאלו! נכון הם מגזימים, אבל האחריות גם עלינו. האויב כבר מדבר על חורבן. אנשים אחים אנחנו!
    סגור
  • 231.
    המנהיג שוחדיהו הוא קדוש
    חוק שאסור למחות 28/02/2023 10:23
    הגב לתגובה זו
    6 6
    גם הגנב דרעי גם הגנב ביטן גם הגנב חיים כץ
    סגור
  • 230.
    מפגע "דמוקרטי"
    ויטלי 28/02/2023 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 4
    חבלה לטובת "הדמוקרטיה". יש הרבה נבלים בעולם שלהם הפטריוטיזם הוא המפלט האחרון. במדינת ישראל יש הרבה יותר כאלה ש"הדמוקרטיה" היא המפלט האחרון כדי להזיק למדינה.
    סגור
  • 229.
    בחירת מילים מדוייקת
    שניר 28/02/2023 10:15
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כפי שכבר ציינת, הוא לקח כל מה שהוא יכול, ושמגיע הזמן להחזיר? מתחמקים.
    סגור
  • 228.
    צודק
    משה 28/02/2023 10:13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אמת. רפפורט צריך להתבייש
    סגור
  • 227.
    דיי לבכות
    דוד 28/02/2023 10:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    במקום לחפור פה, היית הולך ומשרת בתלפיות בעצמך, בעיוורון וכנראה שלא היית מגיע לאותם הישגים.
    סגור
  • 226.
    קיבל מהמדינה הקודמת לא הנוכחית
    רועי 28/02/2023 10:12
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כולנו ראינו ביומיים האחרונים מה קרה בפולין ובהונגריה. שלא יספרו סיפורים שלא נגיע לאותו מקום ואף חמור מזה בגלל הפנטיות הדתית.
    סגור
  • מה קרה ביומיים האחרונים בהונגריה ופולין? (ל"ת)
    הצפוני 28/02/2023 16:08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 225.
    חברה עסקית היא לא דמוקרטיה...
    ברבור שחור 28/02/2023 09:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    במקום להסית ולפלג יכול לנצל את הבמה לקריאה לאחדות... הפוסל...במומו פוסל !
    סגור
  • 224.
    מה עם גילוי נאות אבישי...אל תחנך אנשים
    ברבור שחור 28/02/2023 09:54
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אתה פופוליסט שרק מחפש לייצר קליקבייטים
    סגור
  • 223.
    כתבה מדהימה
    כל הכבוד 28/02/2023 09:54
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ועוד יותר מדהים האומץ לעמוד בפומבי מול הגל העכור של חלק מהבכירים בענף.
    סגור
  • 222.
    מסכים בהחלט עם הכותרת. חסרי אחריות שמנסים לסחוף אחרים
    רוני 28/02/2023 09:53
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כדי להשפיע על מקבלי ההחלטות ?&
    סגור
  • 221.
    הפטריוטיות, מפלטו של הנבל
    האמת כואבת 28/02/2023 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המשקיעים סומכים יותר על רפפורט מאשר על ממשלת ישראל. אז מי צריך להתבייש ?
    סגור
  • 220.
    כל מילה בסלע (ל"ת)
    אדון ויקס 28/02/2023 09:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 219.
    צודק , שלא ישרתו בצבא
    לאה 28/02/2023 09:33
    הגב לתגובה זו
    6 4
    כפויי טובה כאלה לא צריכים לקחת שנים מהחיים שלהם כדי לשרת בצבא צודקים לגמרי אם זה היה ארגון עסקי נורמאלי היה גם תשלום אבל הצבא זה חובה ואין בחירה אז להגיד שחייבים למדינה זה פשוט תירוצים
    סגור
  • 218.
    הכי מדויק שקראתי לאחרונה (ל"ת)
    פלוני 28/02/2023 09:29
    הגב לתגובה זו
    19 10
    סגור
  • 217.
    צודק בכל מילה.
    שיילך לא צריכים אותו 28/02/2023 09:21
    הגב לתגובה זו
    18 11
    צודק לגמרי, כל מילה מיותרת, אדם שקיבל כל כך הרבה מהמדינה נסחף אחרי אנרכיסטים ומאיים עם לא להכניס כסף או להוציא זה מגעיל וכפיות טובה ענקית.
    סגור
  • 216.
    יישר כח רפופורט
    בעד רפופורט 28/02/2023 09:20
    הגב לתגובה זו
    14 19
    רפופורט לא חייב למדינה כלום.הוא מילא את חובותיו מזמן עד תום בניגוד לפרזיטים רבים בקואליציה המטורללת. בזכות המצויינות שלו ושל דומיו מדינת ישראל הגיעה להישגים בהייטק ובתחומים נוספים. הוא יכול לעשות מה שבא לו כעת האפלה הזאת. ירבו כמותו!
    סגור
  • 215.
    הלוואי שתקרוס החברה הזאת
    גלי נאור 28/02/2023 09:14
    הגב לתגובה זו
    12 11
    הייתי פותח שורט על החברה שלו, בקרוב מאוד יקרוס, בוגד!!
    סגור
  • צודק לגמרי. למה לממן טפילים שגם לא משרתים בצבא (ל"ת)
    שימותו הקנאים 28/02/2023 10:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • אם הוא מוציא כספים מפה אז הסיכוי שלו ליציבות גבוה יותר
    לאה 28/02/2023 09:34
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אז החברה שלו יש יותר סיכוי להיות במקום יותר טוב ולא להיות תחת איום מוסדי
    סגור
  • 214.
    כתבה מעולה
    אלון 28/02/2023 09:11
    הגב לתגובה זו
    9 4
    כתבה ללא חשבון וחנופה לבעלי ההון הישראלי
    סגור
  • 213.
    אסף רפפורט ייצר אלפי משרות בישראל - ציוני אמיתי.
    אבישי = גיבוב שטויות 28/02/2023 09:08
    הגב לתגובה זו
    13 14
    בניגוד לאבישי שמשמש כשופר של ביבי. ביזפורטל הופך לאתר מאתר כלכלי מוביל לשופר של בלפור. הייתי פה...
    סגור
  • 212.
    אבישי תודה, סוף סוף קול שפוי
    גלי נאור 28/02/2023 09:02
    הגב לתגובה זו
    12 7
    אתה היחיד שעוד נותרת שפוי, מתענג על הכתבות שלך, השמאל איבד את זה, בושה לאסף, בוז
    סגור
  • 211.
    לא חייב שקל
    יונתן 28/02/2023 08:50
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אבישי - התפיס שאדם חייב למדינה משהו מעבר למיסים שהוא משלם והמילואים שהוא עושה היא טעות. הוא חופשי לעשות מה שהוא רוצה - לבחור מרכז חיים , מרכז עסקי ואיך לנהל את עסקיו. אנחנו ב- 2023 ולכולם יש אפשרויות וזה סבבה. העולם גלובלי ולא אתה (עם כל ההצלחה שלך בביז פורטל) תגדיר מי חייב למי. תתקדם.
    סגור
  • 210.
    תודה לך על קול שפוי
    הייטקיסט 28/02/2023 08:42
    הגב לתגובה זו
    9 6
    קול שאיתו הייתי יכול להידבר. תבורך
    סגור
  • 209.
    כתבה כל כך מוטה ומסולפת
    יאיר 28/02/2023 08:33
    הגב לתגובה זו
    9 7
    באופן שיטתי, מאז תחילת ה"רפורמה" רואים שביזפורטל "תפס צד" של תומכי המאבק וחבל. החשבתי אתכם כגוף נייטרלי וענייני, אפשר להביא דעות לכאן ולכאן אבל כתבה כה חד צדדית שאין לה שום חיבור למציאות - לא ציפיתי שתתפרסם פה. אתם אלה שיוצרים את הפילוג והשסע בעם. חבל...
    סגור
  • 208.
    אני בעד שיעזוב חד כיווני כולל החזרת ת.ז וויתור
    מישהה 28/02/2023 08:28
    הגב לתגובה זו
    5 4
    על הכניסה לישראל לכל החיים אתה רוצה לעזוב אז עזוב אל תאיים אל המדינה אל תשכחו מה שעולה גם יורד בסוף
    סגור
  • 207.
    זכותו ללכת וגם חובתו למשקיעים
    זכותו של כל אדם לעשות עם חייו ועם כספו כרצונו. היי 28/02/2023 08:26
    הגב לתגובה זו
    15 20
    זכותו של כל אדם לעשות עם חייו ועם כספו כרצונו. הייתי מציע לך להתחיל לתקוף את החלאות החרדיות הטפילות שמוצצות את כספי החילונים העובדים לעצמם. הם הרוח החיה ברפורמה שנועדה מבחינתם להשתמט בקלות מגיוס ולהגגיל התמיכה באברכים. דבר שבגץ מיזער. וכעיתונאי כלכלי אתה חייב לדעת שמשקיעים זרים יברחו מכאן בגלל הדיקטטורה והדת וחברות בבעלות ישראלית שניזונים מהם חייבים ליישר קו
    סגור
  • 206.
    אכזבת בענק אבישי
    רן 28/02/2023 08:25
    הגב לתגובה זו
    21 14
    איך אמור להתנהל מי שחושב שזו הפיכה משטרית לשיטתך? ושלא תטעה, בונים פה מערכת שלטון בה לממשלה אין שום בלמיםכלום!רק על חחק מחש אנשים פה צריכים לצאת לרחובותאבל רפפורטאתה באופסייד ענק
    סגור
  • חצוף
    גלי נאור 28/02/2023 09:04
    הגב לתגובה זו
    6 3
    הדרך היא לא להתנהל בבורטליות ובאלימות, כמו שאתם מתנהגים, פעם חשבתי להיות שמאלני, לא מתקרב לזה היום, אחרי שחשפתם את פרצופכם המפלצתי, פשוט גועל נפש
    סגור
  • 205.
    לא הקסאם אשם, הצבע האדום אשם
    רן 28/02/2023 08:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    רפפורט זורע פילוגורוטמן מפיץ אחדותנו באמת
    סגור
  • 204.
    זה פשוט ברור ונכון (ל"ת)
    ארי 28/02/2023 08:16
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 203.
    כפוי טובה
    אייס 28/02/2023 08:15
    הגב לתגובה זו
    10 9
    תתבייש כפוי טובה
    סגור
  • 202.
    אבישי יפה כתבת!
    בשם האחדות 28/02/2023 08:14
    הגב לתגובה זו
    11 9
    כתבה יפה מאוד אמיתית שמטרת להשמיע את הכל הרוצה באחדות העם ללא קשר לדעה הפוליטית. המחאה הזאת ובפרט מחאת ההייטקיסטים הפחה לפופוליסטית ללא קשר אם היא מקדשת את המטרה או לו. צריך להגביר את האחדות בעם! ימנים ושמאלנים מסרבים להיות אויבים!
    סגור
  • 201.
    רפפורט רק בונה סיפור לכישלון שלו שיגיע
    גל 28/02/2023 08:11
    הגב לתגובה זו
    14 9
    ביי ביי רפפורט, חברת פח עם תגיד מחיר מנופח.
    סגור
  • 200.
    כל מילה בסלע!
    אור 28/02/2023 08:10
    הגב לתגובה זו
    12 8
    כלכליסט ודה מרקר מהללים את שורפי המועדון שופכים דלק למדורה מלאי שנאה ורוע . אתה אבישי כותב נכון אמיץ נוקב ואמיתי . תמשיך באותו קו הגון
    סגור
  • בהחלט, השפוי האחרון (ל"ת)
    גלי נאור 28/02/2023 09:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 199.
    פני הדור כפני הכלב (ל"ת)
    יוסי 28/02/2023 07:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 198.
    לקצץ בפנסיות התקציביות
    רועי 28/02/2023 07:53
    הגב לתגובה זו
    8 0
    יתקזז עם הילדים שלהם שבורחים
    סגור
  • 197.
    לכתוב המאמר אין מושג על מה הוא מדבר.בושה
    אורח 28/02/2023 07:52
    הגב לתגובה זו
    9 14
    אף אחד לא רוצה לפגוע במדינה,אלא להגן על כספי המשקיעים שלא רוצים להתקרב למדינה שהולכת לכיוון של דיקטטורה. אחריות וניהול סיכונים. גם אני בכסף האישי שלי מתחיל לשקול האם לא מוטב להוציא לפחות חלק ממנו מכאן לפני שהדיקטטורה תחליט שלא ניתן להוציא כספים בכלל או תקציב 1000$ לאדם.לא יכול להיות? באמת? אז תראו להיכן יריב לוין מוכן להגיע והוא יגיע
    סגור
  • זו לא הרפרומה המשפטית
    גלי נאור 28/02/2023 09:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה גם שטוף מהתקשורת, אין שום שום קשר בין הרפרומה לכלכלה
    סגור
  • 196.
    רפפורט
    אבי 28/02/2023 07:38
    הגב לתגובה זו
    3 5
    כאלב ...לך לארץ שההורים שלך באו מימנה ...אתה המיץ של הזבל
    סגור
  • 195.
    צודק! שעת מעשה היא עכשיו
    אריאל 28/02/2023 07:33
    הגב לתגובה זו
    5 8
    לא אחרי שההפיכה השלטונית תעבור. אחרי זה יהיה מאוחר מדי
    סגור
  • 194.
    אבישי צודק
    אנונימי 28/02/2023 07:25
    הגב לתגובה זו
    11 7
    האמת לא מעניינת, הכל פוזיציה
    סגור
  • 193.
    שורשים
    שאול 28/02/2023 07:22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    התנהגותו מראה עד כמה הוא אינו קשור לשורשי המדינה והיהדות בניגוד לאבות אבותיו אשר זועקים מקברם
    סגור
  • 192.
    אתה תתבייש אבישי...
    מישהו 28/02/2023 07:20
    הגב לתגובה זו
    9 16
    עוד ביביסט הזוי
    סגור
  • 191.
    שיתבייש כל מי שמצר את צעדי המחאה
    אמיר 28/02/2023 07:08
    הגב לתגובה זו
    7 14
    למול הסכנה שעומדת מול המדינה, מול הצעד הבלתי הפיך אין פרות קדושות ואין קורבן שאי אפשר להקריב. שייתביש הצד השני שמשליך מדינה שלמה לתוך התהום ואני מזכיר לכותב הדעה שמי שאחראי לפילוג בעם זה הצד שקורא לצד השני בוגדים
    סגור
  • 190.
    כל הכבוד ישר כוח (ל"ת)
    צודק 100 אחוז 28/02/2023 06:55
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 189.
    אתה תתוח
    עמי 28/02/2023 06:53
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אבישי אתה תותח כול הכפוי טובה שהארץ נתנה הכול לכו לגרמניה שהם אוהבים אותנו
    סגור
  • 188.
    אבישי תתבייש!
    אורנה עמדי 28/02/2023 06:31
    הגב לתגובה זו
    10 14
    ברור באיזה צד אתה. ואתה משתמש בתפקידך לניגוח פוליטי. לא יפה. תתרכז במה שאתה טוב בו
    סגור
  • 187.
    כל הכבוד
    לממן את גברת שרה וביבי שילכו לעבוד. 28/02/2023 06:26
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לממן את גברת שרה וביבי שילכו לעבוד.
    סגור
  • 186.
    שגפני יתחיל לעבוד! פרזיט.
    כל הכבוד. לפגוע בכיס רק זה יעבוד. 28/02/2023 06:25
    הגב לתגובה זו
    8 5
    כל הכבוד. לפגוע בכיס רק זה יעבוד.
    סגור
  • 185.
    כל מילה!!! (ל"ת)
    אנונימי 28/02/2023 06:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 184.
    אסף הוא מלך!
    אוהדוס 28/02/2023 05:53
    הגב לתגובה זו
    8 10
    כתבה הזויה של כתב חצר
    סגור
  • 183.
    לא יותר פשוט שביבי יבטל הרפורמה , אה אבל אז הוא יכנס לכ (ל"ת)
    היודע 28/02/2023 03:56
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 182.
    גזלייטינג על מלא
    חכם 28/02/2023 02:13
    הגב לתגובה זו
    5 5
    הצד השני לא "מוציא קיטור" , אלא עושה הפיכה משטרית מסיבה אידאולוגית (או כדי להינצל ממשפט או כי הוא מאמין במדינה יהודית משיחית). כרגיל - הכי קל זה להאשים אותו, ולא להסתכל במראה בטעות.
    סגור
  • 181.
    אביש, חבל שלא ענית לענין
    tjss 28/02/2023 02:09
    הגב לתגובה זו
    7 7
    לא סיפרת לנו למה הוא צריך לסכן את הכסף שגייס לחברה. אתה מוכן לתת לו תעודת ביטוח שאם הכסף יפגע כתוצאה מהגבלות שאולי הממשלה תטיל אז תדאג שהכספים לא יפגעו? אתה לא מגן על כספך האישי מפני סכנות צפויות? אז אסף כן מגן.
    סגור
  • 180.
    כתבה ביביסטית
    בועז 28/02/2023 02:01
    הגב לתגובה זו
    8 8
    מה קרה לכם פה בביזפורטל? תתקפו את מי שמחרב את המדינה, בעבע וחבר מושחתיו, במקום לתקוף את אלו שמממנים את כל עלובי הנפש!
    סגור
  • 179.
    כתבה מעולה
    שמאלני שהתפקח 28/02/2023 01:36
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כשמאלני אדוק לשעבר, אני חייב להגיד לך שהשמאל שכח מה זה להיות יהודי. שכח מה זה ערבות הדדית, ומה הם הערכים שהצעידו אותנו אלפי שנים.
    סגור
  • 178.
    דווקא לא צריך להתבייש
    אורן 28/02/2023 01:13
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הוא צריך להמשיך לנצל את כוחו למען עתיד טוב יותר וכרגע זו הדרך.
    סגור
  • 177.
    כתבה מגמתית
    יחיל 28/02/2023 00:36
    הגב לתגובה זו
    3 5
    קנאות הכותב בהצלחת אסף
    סגור
  • 176.
    במילה אחת פח, בשני מילים פח אשפה (ל"ת)
    ניר 28/02/2023 00:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 175.
    אל תכתוב מלחמת אחים, הם לא אחים שלי (ל"ת)
    זזזז 28/02/2023 00:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 174.
    רפפורט
    אבי 28/02/2023 00:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רפפורט- תסביך יהודי כוהני ידוע שנאת העם היהודי
    סגור
  • 173.
    הגיון של ביביסט
    אלכס בא הנה 27/02/2023 23:48
    הגב לתגובה זו
    6 4
    1. ה"רפורמה" תחזק את הדמוקרטיה כי זה רצון העם. 2. מה פתאום שאדם פרטי יביע דעה ויחליט מה לעשות בכספו.
    סגור
  • 172.
    עוד נובוריש שהשמש זורחת לו מ..
    סולמן 27/02/2023 23:42
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ישראל הייתה קיימת לפניו ותתקיים גם אחריו. לך ואל תחזור כאשר החברה שלך תתרסק, ובטוח זה יגיע תהנה בגלות עם כל ״אוהבי היהודים״
    סגור
  • 171.
    זה רק עניין של זמן. כפוי טובה אפס.
    אסף יפסיד את כל כספו 27/02/2023 23:31
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה סופן של כפויי הטובה, שאלקה שירתו בצהל, הם בעיקר לקחו מנהל את כל הידע ,עלוקות שמוצצים ויורקים לבאר ששתו ממנה . אפסים.
    סגור
  • 170.
    יא כתב הזוי
    עשית משהו בחיים שלך?! יש ממשלה שמורכבת מרוב העם - 27/02/2023 23:27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עשית משהו בחיים שלך?! יש ממשלה שמורכבת מרוב העם - למעלה מחצי לא שירתו בצבא, למעלה מחצי לא עובדים, למעלה מחצי סהרורים. מייצג את העם, אבל לא מחייב את הצד השני להשאר פה. במיוחד אחרי כזה תור. אף אחד לא חייב לך כלום.
    סגור
  • 169.
    שורף אסמים מודרני.
    מרכז הארץ 27/02/2023 23:27
    הגב לתגובה זו
    6 2
    תמיד אמרתם שהימין הם שורפי אסמים , סיקריקים , אז אמרתם . ועכשיו שנגעו לכם בקדוש לכם אין מדינה אין אחריות , תתאר לעצמך שהימין בעקבות ההתנתקות היה מודיע שהם יותר לא מתגייסים ליחידת קרביות ( שם הם רוב מוחלט ,לא הגובניקים בתלפיות ) אז מה היית אומר ? כל פעם שמשהוא לא נראה לך אתה שובר את הכלים?
    סגור
  • 168.
    כל הכבוד לאסף - אסור לממן דקטטורה-משיחית (ל"ת)
    אורח 27/02/2023 23:25
    הגב לתגובה זו
    22 23
    סגור
  • 167.
    לא מאמין שזאת כתבה באתר כלכלי
    קרים 27/02/2023 23:21
    הגב לתגובה זו
    16 12
    הבנו, אתה בעד הרפורמה ולא חושב שזה ביג דיל. הגיגיך על אנשים שמוטרדים מהמצב ו: 1. עושים החלטות עסקיות לאור המצב 2. עושים החלטות ערכיות על מנת לשנות את המציאות מעניינים לנו את התחת
    סגור
  • 166.
    הוא לא מעניין
    לילו 27/02/2023 23:21
    הגב לתגובה זו
    17 13
    עוד שמאלן תל אביבי חי בסרט שהוא האליטה
    סגור
  • 165.
    היה אחד קראו לו אלימלך
    אלי 27/02/2023 23:03
    הגב לתגובה זו
    12 4
    היה עשיר מאוד, יותר מרפפורט של התקופה ההיא. אמרו שיכל לפרנס את כל עם ישראל. אבל אלימלך החליט להפנות עורף בימיה הקשים של ישראל שהיו שנות בצורת ודוחק. אלימלך עבר עם משפחתו למואב ואחרי 10 שנים נפטר הוא וגם שני בניו. רק אשתו נעמי נשארה לבד עם הכלות הגויות שלה עורפה ורות ולאחר שלא נותר לנעמי כלום החליטה לשוב ארצה ורות המואביה איתה. רפפורט, תלמד מההסטוריה, אל תפנה גב לאחיך בישראל
    סגור
  • 164.
    64 זה רוב (ל"ת)
    zevel eropei 27/02/2023 22:55
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • @ אכן רוב, אבל יש גם דרך@
    אחד מהעם 28/02/2023 02:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דבר ראשון להפוךאת כל המערכת ? זה הכי דחוף ?
    סגור
  • זה לא רוב להחריב את המדינה (ל"ת)
    אנונימי 28/02/2023 02:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 163.
    שיתייבש ממש
    אהוד 27/02/2023 22:55
    הגב לתגובה זו
    9 5
    איכס. כפוי טובה.
    סגור
  • 162.
    פתאום נהייתה אקטיבית... (ל"ת)
    לירוי 27/02/2023 22:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 161.
    הכל להעביר כספים לסחטנים
    אנונימי 27/02/2023 22:50
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אסור להכניס לקואלציה מפלגה שאינה מקיימת את חוקי המדינה השתמטות משירות אי ציטת בזמן הקורונהכל מה שמעניין אותם זה רק כסף בקיצור גם בהפיכה המישפטית ראוי להלחם חוקית בכל דרך כולל בכספים שלא יכנסו לישראל...לצערנו
    סגור
  • 160.
    תגובה
    תומי 27/02/2023 22:48
    הגב לתגובה זו
    11 5
    מלך . הייתי עושה אותו דבר . המדינה מסריחה מהראש
    סגור
  • 159.
    הפוך
    אורי 27/02/2023 22:45
    הגב לתגובה זו
    10 6
    רפפורט עוזר לנו להבין את הטירוף. אל תכעס על הרופא שמאבחן את הבעיה.
    סגור
  • 158.
    רוב העם בעד הרפורמה - היו בחירות!!! די עם זה ש (ל"ת)
    המיעוט מדבר בשם הרוב 27/02/2023 22:33
    הגב לתגובה זו
    22 19
    סגור
  • הכל הולך לזנק
    גלי נאור 28/02/2023 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון, הרוב בישראל הכריע בעד
    סגור
  • בחירות למה ? להרס המערכת ? (ל"ת)
    אחד מהעם 28/02/2023 02:41
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 157.
    שהכלכלה סותרת את האידואולגיה שלך, זה לא הכלכלה שטועה
    דן4 27/02/2023 22:23
    הגב לתגובה זו
    10 2
    שקל רע, שקל סמולני, תפסיק לקרוס, פוייה! אגב, הכלכלה היא אולי הפחותה של הסיבות ללמה לא כדאי לחיות בדיקטטורה. יחי הרקוב הסגלגל לעד
    סגור
  • 156.
    זה לא וויז ניווט
    אנונימי 27/02/2023 22:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה לא waze תוכנת הניווט, למי שהתבלבל... לא צריך למחוק אותה...
    סגור
  • 155.
    לך אתה אבישי עובדיה-יש מספיק שופרות של ביבי
    דמוקרט 27/02/2023 22:10
    הגב לתגובה זו
    26 13
    עדיף הורדת פלסטר כואב עכשיו מאשר דיקטטורה. תמשיך להיות שופר ותלקק כל טור שלך לממשלה. הם יגיעו גם אלייך בסוף וכמו שצרציל אמר פייסן הוא זה שמקווה שהתנין יאכל אותו אחרון ואתה כנראה פייסן
    סגור
  • 154.
    אבישי עובדיה לך תקים סטרטאפ ותצליח להביא מיליונים
    גידי 27/02/2023 22:06
    הגב לתגובה זו
    26 10
    למדינה, תשלם הרבה מיסים. כמוהו וכמוני (גם לי יש חברת הייטק). לא מוכן לממן דיקטטורה. תכניס את זה לראש. אם הממשלה יכולה לעשות הכל כולל דברים לא חוקיים והשופטים בכיס שלה (ממנה אותם) והיועצים המשפטיים "נאמנים" או שיפוטרו = דיקטטורה = משטר טוטליטרי!
    סגור
  • רפפורט שחצן וסוציומט
    צודק לגמרי 27/02/2023 22:42
    הגב לתגובה זו
    10 10
    אתה כמובן צודק, בלי המדינה וההכשרה שהתנה לו הוא היה כנראה רואה חשבון בתחום המיסים בכל זאת, הוא וחבריו החליטו להלחם במדינה ולנגוס ביד שהאכילה אותם כי הם חושבים שצריך להיות נציג יותר בוועדה לבחירת שופטים מה יותר בידיאס מזה? פוסט ציונים על ספידים שילך, נסתדר טוב יותר בלעדיו - יש מספיק תלפיונים שאוצים לבנות את המקום הזה ביחד ולא להחריבו אגב, וויז מהחברות הבולטות שאני ממש מייחל לנפילתו (לדעתי עניין של זמן, הם מצוינים במכירות אבל החזון שלהם בעייתי)
    סגור
  • 153.
    לממשלה אין מנדט. רוב עצום נגד הרפורמה.
    עידן 27/02/2023 22:02
    הגב לתגובה זו
    25 22
    בעוד שרפפורט אדם פרטי בעל חברה פרטית, הממשלה מייצגת את העם וקורעת את העם לחתיכות. הם צריכים להישפט.
    סגור
  • רוב עצום בין הירקון לרמת השרון (ל"ת)
    תם 27/02/2023 23:02
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 152.
    דמוקרטיה
    אנונימי 27/02/2023 22:01
    הגב לתגובה זו
    10 6
    מי שזוכר איך העבירו את אוסלו על 61 חכים ועם מחלוקות קשה בעם אז לא ביקשו להתחשב בחצי העם ולנסות ולהידבר עם החצי השני
    סגור
  • 151.
    הוא מגייס כסף לבועה שתפוצץ מהר מאוד
    אריק 27/02/2023 21:58
    הגב לתגובה זו
    11 11
    הוא כבר מכין את התירוצים.. החברה לא הצליחה לא בגלל שהיא בלוף אלא בגלל המהפכה המשפטית..
    סגור
  • 150.
    בגלל שנאת חינם נחרבה ישראל
    אבי 27/02/2023 21:58
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אחים אנחנו,די לשנאה,הקרע בעם עצום.רוצים להגיע לשפיכות דמים,ראש ממשלת ישראל רבין נרצח.אהבו אחד את השני ולא נגיע לסוף.
    סגור
  • 149.
    עםצישראל אוהב אותך. כל הכבוד (ל"ת)
    אסף 27/02/2023 21:50
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 148.
    שילח ביחד עם הכסף שלו (ל"ת)
    אנונימי 27/02/2023 21:49
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 147.
    מהלך מתבקש
    אוריכאן 27/02/2023 21:42
    הגב לתגובה זו
    11 7
    עד שלא תתייבש שלולית הפאשיזם - עדיף להוציא הכל מכאן
    סגור
  • 146.
    רפפורט
    yoro 27/02/2023 21:38
    הגב לתגובה זו
    15 6
    סופה של החברה שלו תגיע הם יפלו בהמשך
    סגור
  • 145.
    הדמוקרטיה יותר חשובה מהכלכלה - אסף רפפורט צודק לגמרי
    אזרח דואג 27/02/2023 21:37
    הגב לתגובה זו
    24 20
    המדינה צריכה להזדעזע בכל דרך אפשרית, בדיוק כמו שאסף עושה, ורק שלא תחרב ישראל הדמוקרטית
    סגור
  • משטר טוטליטרי
    גידי 27/02/2023 22:07
    הגב לתגובה זו
    11 7
    אם הממשלה יכולה לעשות הכל כולל דברים לא חוקיים והשופטים בכיס שלה (ממנה אותם) והיועצים המשפטיים "נאמנים" או שיפוטרו = דיקטטורה = משטר טוטליטרי!
    סגור
  • שום דמוקרטיה לא בסכנה
    יוסי 27/02/2023 21:59
    הגב לתגובה זו
    14 13
    זו דמגוגיה שמאלנית שלא מרוצה מההפסד בבחירות ,מי שיחקור כמו שצריך את הרפורמה ומה קורה וקרה באמת יוצר שהרפורמה היא תיקון קטן למשהו שצריך להיות יותר גדול
    סגור
  • תיקון קטנטן של כוח מוחלט לשליט
    דן4 27/02/2023 22:26
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מה כבר יכול להשתבש?
    סגור
  • 144.
    רוב העם נגד הרפורמה?? מה זה הבולשיט הזה
    ירון 27/02/2023 21:35
    הגב לתגובה זו
    22 13
    תפסיקו להנדס תודעה
    סגור
  • 143.
    עוד אחד שחושב שחושב שישראל זה מלון ולא מולדת. פרסונה נו
    עשו עלינו בנט 27/02/2023 21:30
    הגב לתגובה זו
    16 12
    פרסונה נון גרטה
    סגור
  • ישראל זו כבר חא מולדת אלא חור (ל"ת)
    מזוזה 27/02/2023 21:42
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור
  • 142.
    כנראה שלא צריך להיות חכם גדול כדי להצליח
    ציוני 27/02/2023 21:28
    הגב לתגובה זו
    18 7
    להיות מתנגד מוחלט לרפורמה יכול להיות רק משהו שטחי שאו שלא קרא תרפורמה או לא הבין אותה. אפשר שיהיו סייגים אבל בטח לא התנגדות מוחלטת. הרפורמה ברמה הכלכלית תפתור המון בעיות, בשאר הדברים אפשר להתווכח
    סגור
  • 141.
    כתבת יפה. צודק! (ל"ת)
    אפי 27/02/2023 21:22
    הגב לתגובה זו
    17 8
    סגור
  • תשקיע בפולין, רוסיה וטורקיה (ל"ת)
    דן 27/02/2023 22:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 140.
    מי מוכן להשקיע באוקראינה כרגע?
    חבל 27/02/2023 21:21
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כתבה מקושקשת. החלטיות עסקיות הן מטבען נקיות, רציונליות, נתולות נטייה פוליטית. האם הכתב יעלה בדעתו להשקיע את כספו בבנגלדש? להעביר את קרן הפנסיה שלו לאוקראינה? ראשי המדינה , אשר מבינים משהו בכלכלה, רואים את הנזק האדיר ומכינים את הספין (זה הם אשמים! בוגדים!) ע"מ לטשטש ראיות. מטרתם האידאולוגית, פוליטית, אישית, תועלתנית, תהיה אשר תהיה, גוברת בעינהם על הנזק הכלכלי האדיר אליו מובילים אותנו . באמת חבל, טועה, צודק, בסוף כולנו מפסידים
    סגור
  • 139.
    דיקטטורה
    ברבור שחור 27/02/2023 21:18
    הגב לתגובה זו
    11 17
    אתה אשכרה לא מבין שאנחנו בדרך לדיקטטורה…
    סגור
  • 138.
    פוגע גם בשמאל ובזקנים ובילדים,אבל אותם מעניין רק אותם.
    שי.ע 27/02/2023 21:14
    הגב לתגובה זו
    10 8
    מוצאים שם רע למדינה.
    סגור
  • 137.
    שטויות במיץ וחוסר איזון מרתיח
    יוסי 27/02/2023 21:13
    הגב לתגובה זו
    10 10
    הימין מקדם חיסול מערכות שלטונית: שובבים, תוותרו להם, הם רק מוציאים קיטור. אסף רפפורט מעסיק עובדים, ציוני ומעורב מודאג בצדק מההשקעות שלו כאדם פרטי במדינה שמיום ליום הופכת לאוטוקרטיה וקלפטוקרטיה: הוא שורף את הבית! הוא נצלן וחצוף! תתביישו. אני עם רפפורט. כל מהלך שיעשה מבורך. כשתעלם ממשלת הזדון לפח האשפה של ההיסטוריה וכל הכלומיניקים יגוזו, אני בטוח ששוב ינצנצו במדינה היהלומים של האומה הנהדרת שלנו ואסף רפפורט ביניהם.
    סגור
  • 136.
    הבעייה היא בך ולא ברפפורט
    htec 27/02/2023 21:11
    הגב לתגובה זו
    9 20
    נתניהו מצית את המדינה כי הוא עומד למשפט.איום על מערכת זו יציל אותו רוטמן ולוין ה"מזרחיים", שואפים (אידיולוגית) לשנות את המבנה המשפטי. אין בשמשואה הזו "מזרחיים" דווקא יש אשכנזים..אבל על הדרך המדינה הולכת מדחי לדחי. כמה קשה לך להבין את זה
    סגור
  • 135.
    מעכשו הוא יתחיל לרדת מטה .כשלונו וכשלון המתנגדים מובטח (ל"ת)
    שלמה 27/02/2023 21:07
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 134.
    צודקים המשקיעים לא מוכנים לסכן כסף בדיקטורה של ביובי
    שחף 27/02/2023 21:05
    הגב לתגובה זו
    9 11
    הביב יתן פתק לשופט לחלט כסף[מס יסף] לטובת החרדים שיתמכו בו ...מה קשה להבין .
    סגור
  • 133.
    עלוב
    יובל 27/02/2023 21:04
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תעוף עם הכסף שלך נמושה עלובה
    סגור
  • 132.
    תגיד את אותם דברים לביבי כי זה בגללו (ל"ת)
    אבישי 27/02/2023 21:02
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 131.
    כל הכבוד לאסף!
    כל הכבוד לאסף! 27/02/2023 21:00
    הגב לתגובה זו
    11 16
    מערכת ביזפורטל נפלה בידי ממשלת הפשיסטים הכהניסטים. תקשיב מר עובדיה. אנחנו במלחמה. מלחמה להציל את הדמוקרטיה מפני הפשיסטים. מפני סכנת הדיקטטורה. או שאתה נגד ההפיכה המשטרית או שאתה אויב המדינה הדמוקרטית. האם כל מערכת ביזפורטל לקחה צד של אוייבי הדמוקרטיה? אם כן נידע לא לקרוא יותר באתר זה. הדמוקרטיה תנצח וכל מי שמוביל לדיקטטורה הוא אויב המדינה.
    סגור
  • 130.
    אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת..
    מילר 27/02/2023 20:55
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ציונות אמיתית.
    סגור
  • 129.
    שילך לעזאזל
    להעיףאותו מכאן לכל הרוחות ושלא נראה את הפרצוף שלו 27/02/2023 20:53
    הגב לתגובה זו
    14 5
    להעיףאותו מכאן לכל הרוחות ושלא נראה את הפרצוף שלו בושה
    סגור
  • 128.
    הכותב פאשיסט - המנדינה לא מעל הכל
    החיים 27/02/2023 20:53
    הגב לתגובה זו
    12 12
    אם ישראל מדרדרת במהירות לפאשיזם צריך לעשות כל מה שאפשר במסגרת החוק כדי לעצור את הפאשיזם שיפגע בנו בטווח הקצר ויהרוס את המדינה בטווח הארוך בושה של מאמר דעה בביפורטל כל הכבוד למי שמוכן להלחם בפאשיזם ולהסתכן בשלל נאצות הסתה וכו אין דרך חזרה מהכוון שלוקחים אותנו נתניהו סמוטריךץ ובן גביר ויעידו כאלף עדים הפרעות שהתרחשו בחווארה בעקבות הפיגוע הכותב בטח תומך במתפרעים שנתמכים עלידי השלטו במדינה !
    סגור
  • 127.
    לאבישי עובדיה
    שמואל ג. 27/02/2023 20:52
    הגב לתגובה זו
    4 7
    רפופורט ועוד אלפים כמהו הם אפילו לא פסיק בהיסטוריה. ה0מול איבד את השפיות מזמן. אך אין בעיה שיחנק אם הכסף . כסף לא עושה את האדם. התיקונים במערכת המשפט הם ממש לא הסיפור גם חיים רמון ופרופ' פרידמן רצו לשנות את המע' המשפחתית המקולקלת . אבל כנראה ה0מול שרוצה לנפץ את נתניהו כי הוא לא מה0מול מוכן לעשות הכל כדי להשפיע . ה0מול לא רוצה דמוקרטיה . הם חושבים שלהם בגלל שהם עשירים צריך לתת יותר משקל לפי רפופורט כנראה חושב שעל כל מליון $ מגיע לך להצביע פעם נוספת. ואם לא אדאג שתמותו. אז רפופוט . קצת צניעות לא תזיק לך כסף לא עושה אנשים אתה אפילו לא פסיק בהיסטוריה קח את הכסף שלך ותיחנק איתו ואל תחזור לפה לעולם. באשר לצהל זו פשוט שערוריה ההתנהלות שלו. כל בוגר צהל שלקח ידע מהצבא מדינת ישראל צריכה לקבל ממנו % מהחברה שלו. כמה זה נושא לחקיקה
    סגור
  • 126.
    איכסססס קח את הכסף ולך לקיבינימאט
    כל אחד שיש לו כמה דולרים חושב שהוא מלך העולם 27/02/2023 20:52
    הגב לתגובה זו
    13 8
    כל אחד שיש לו כמה דולרים חושב שהוא מלך העולם
    סגור
  • 125.
    לא יודע אם תיהיה מדינה עוד 4 שנים
    לא חוזרים לסטטוס קוו 27/02/2023 20:51
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אבל, גם לחזור למצב של היום, לא ניתן. המרצע יצע מן השק. קיבלנו הצצה, למה יקרה בעוד 17 שנה. וכדאי לטפל בזה כמה שיותר מהר. אחרת לילדים שלנו אין מה לחפש במדינה
    סגור
  • 124.
    מי הוא בכלל ילד מפונק שהשתן עלה לו לראש!!
    אוהד 27/02/2023 20:44
    הגב לתגובה זו
    15 8
    אז יש לך חברה ששווה על הנייר 10 מליארד כל הכבוד.שכחת כמה עובדות בסיסיות:1. היברה שלך מעולם לא הרווחיה סנט אחד וכנראה שגם לא תרוויח ולכן גם ככה אתה וחברך להייטק עם החברות ההפסדיות שרק גוזלות כסף מהמשקיעים לעולם לא תשלמו מס בישראל.2. בלי העובדים הישראלים שלך החברה שלך גם לא שווה סנט אחד בודד לכן לעולם תמשיך לשלם פה מיסים על שכר העובדים שתמשיך להעסיק בישראל.3. נשמח שתעביר את הפעילות לחברה בחו"ל ותשלם מס רווח הון על שווי של 10 מליארד, יכול להיות מאוד נחמד.4. שלום ולא להתראות ילד פריבילג כפוי טובה ומפונק!!
    סגור
  • תגובה של קנאי . הקנאה מעוורת (ל"ת)
    דויד 27/02/2023 21:05
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 123.
    תמונה מעניינת
    יהודה 27/02/2023 20:44
    הגב לתגובה זו
    10 3
    כתבה מדהימה . לפחות בתמונה יש כלב יפה ולידו גועל
    סגור
  • חח
    עוד תשובה של אפס שאין לו משהו חכם להגיד 27/02/2023 20:58
    הגב לתגובה זו
    0 3
    עוד תשובה של אפס שאין לו משהו חכם להגיד
    סגור
  • 122.
    אבישי אתה אפס
    הגמבלר 27/02/2023 20:41
    הגב לתגובה זו
    15 16
    מה לא ברור לך בדיקטטורה? צודק שישמור על הכסף מפני החרדים וכל העלוקות.
    סגור
  • 121.
    רפפורט צודק
    ימני 27/02/2023 20:39
    הגב לתגובה זו
    9 12
    נפסיק לממן חרדים, נפסיק למות בשבילם. החוזה בין המדינה לאזרחים הנורמטיבים הותר. נשרוף פה הכל. בהצלחה לכם קיצוניים ןדתיים.
    סגור
  • 120.
    מדויק להפליא (ל"ת)
    אנונימי 27/02/2023 20:39
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 119.
    כל הכבוד לרפפורט
    עודד 27/02/2023 20:37
    הגב לתגובה זו
    8 8
    רק פעולות אמיצות כאלו יכולות למנוע ואם בקצת את ההפיכה המשטרית
    סגור
  • 118.
    כל הכבוד אסף רפפורט
    להוציא כסף 27/02/2023 20:32
    הגב לתגובה זו
    4 8
    מאחל שכל הכסף ייצא מישראל ולחרדים לא יישאר כסף תאכלו תחת טפילים ביביסטים ללא הכנה למח
    סגור
  • 117.
    מביך
    אנונימי 27/02/2023 20:32
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לא רק שהתוכן מגמתי ומטעה, זאת הכותרת הראשית של עיתון שפעם תפסתי ממנו עיתון כלכלי? תעמולה פוליטית? מבאס
    סגור
  • הפוך. רפפורט עירב פוליטיקה בכלכלה
    דוד 27/02/2023 21:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביזפורטל רק בא לעשות סדר ולהפריד.
    סגור
  • 116.
    אסף
    איש 27/02/2023 20:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אסף חרה על הכסף שלך וגם עליך.יש לי רעיון בשבילך אתה יכול להשאר שם עם הכסף שלך ואל תבוא למדינה שאכלת בה ושתי בה פשוט יורק בצלחת שאכלת ממנה.
    סגור
  • 115.
    כל הכבוד אבישי!!!
    משה 27/02/2023 20:29
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מאמר לפנתיאון
    סגור
  • 114.
    אסף הוא מלח הארץ!! ואתם מטומטמים חסרי השכלה
    עודד 27/02/2023 20:28
    הגב לתגובה זו
    7 12
    טעות בכלל שנתנו לכם לעלות לארץ, ועוד נתנו לכם גם זכות הצבעה !! את כל מה שאתם אתם חייבים לנו השמאלנים ״האשכנזים הפרבילגים״ עדיף שתחזרו ליו״ר שיצאתם ממנו!
    סגור
  • הנה הדמוקרט הדגול
    בנצי 27/02/2023 21:37
    הגב לתגובה זו
    5 1
    א-גרוייסע דיקטטור מיט א-קליינע שוונץ
    סגור
  • 113.
    אנס תובע את הנאנסת שבגלל שהתלוננה הוא התגרש
    שוטר 27/02/2023 20:28
    הגב לתגובה זו
    4 2
    רק במדינת היהודים אפשר לישוב ככה
    סגור
  • 112.
    אבישי קיבלת מינוי בליכוד או ביהדות התורה? (ל"ת)
    אנונימי 27/02/2023 20:28
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • סוף סוף יש מי שאומר מה שאמרו רוב המצביעים בבחירות (ל"ת)
    שלמה 27/02/2023 21:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 111.
    רפופורט
    דני סלע 27/02/2023 20:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עוף עם הכסף שלא שלך ותעזוב את המדינה כפוי טובה שכמותך
    סגור
  • 110.
    שופר הימין
    טסלה 27/02/2023 20:25
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הכתב הזה פעם אחר פעם גונב דעת במסווה של כתבה כלכלית,אבל בפועל הוא מבטא את רחשי ליבו הימניים.בוט של ביבי ולא יותר מזה.במדינת דיקטטורה אף ישראלי שפוי לא צריך לחיות ולא להקריב את חייו ולא הפסיד את כל הונו שעשה במו ידיו.
    סגור
  • 109.
    לא שווים
    ככ 27/02/2023 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לך קיבינימט עם פרופסור מעוז צור ישועתי
    סגור
  • 108.
    מפסיקה לקרוא
    עיתון ערוץ 14 27/02/2023 20:18
    הגב לתגובה זו
    10 8
    אתם מתגלים כשופר. לא קוראת שופרות
    סגור
  • את לא חייבת, ביי ביי!! (ל"ת)
    אוהד 27/02/2023 20:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 107.
    כל הכבוד ! כל מילה בסלע בכתבה !
    רפאל 27/02/2023 20:17
    הגב לתגובה זו
    10 8
    מגיע לך פרס איש תקשורת השנה
    סגור
  • 106.
    צאו מהסרט!
    שפילברג 27/02/2023 20:16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    המצב פה מצויין! האמריקאים והמערב אירופאים מאכילים אתכם סרטים! הדולר והאירו הן הונאות הפונזי הגדולות בתולדות ההיסטוריה…
    סגור
  • 105.
    משהו אחר צריך לעוף מכאן
    שאול 27/02/2023 20:12
    הגב לתגובה זו
    12 6
    ברור לכולם שביבי הוא מחולל הטרוף . הבעיות שלו הפכו לדי 9 שעולה ומרסק את יסודות המדינה . די לצביעות לשקרים ולהאשמות סרק . יש לשאת את ההייטקיסטים על כפיים ולהמשיך לתמוך בהם . .
    סגור
  • 104.
    ביבי הביתה
    יוסי 27/02/2023 20:11
    הגב לתגובה זו
    14 10
    מעולם לא הרגשתי כלכך רע המדינה מתרסקת תשחרר!!!
    סגור
  • גם אם המדינה מתרסקת לא עוזבים את ארץ הקודש ישראל !!!!! (ל"ת)
    צדיק 27/02/2023 20:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • לא חייבים לחכות להלוויה .
    ג'ק 27/02/2023 22:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חייבים לפעול ולשנות את הצרה שנפלה עלינו . התרופה - ביבי לוין וכל הצוות הביתה עכשיו .
    סגור
  • 103.
    יישר כוח
    חזק 27/02/2023 20:08
    הגב לתגובה זו
    8 3
    כל הכבוד כל מילה מיוחדת וזה לא קשור לפוליטיקה זה ציונות ואהבת הארץ אהבת המולדת כל הכבוד
    סגור
  • 102.
    אבישי, אתה טועה ומטעה
    דויד 27/02/2023 20:06
    הגב לתגובה זו
    16 9
    אסף השקיע את כל מאמציו בלימודיו, והחזיר לצבא במהלך שרותו בצבא - אין הוא חייב דבר האם עליו להסכים לעלוקות, וגנבים למצוץאותו ולגנוב את רכושו? עד מתי נסכים לניצול וסחיטה? הרי העלוקות והגנבים מנצלים את המוח, ההתמדה והנכונות להקרבה של אנשים כמו אסף. כל אשר הבריונים רוצים, הוא לאזוק בשרשראות ולסחוט את הממציאים/היזמים/אנשי הרוח/החיילים . הגיע הזמן לא לשחק לידי הבריונים, ולהפסיק פעילות. נראה את הבריונים מסתדרים לבד.
    סגור
  • 101.
    אסף חזק ואמץ
    יאיר 27/02/2023 19:53
    הגב לתגובה זו
    12 8
    נמאס מהשחיתות ומהאספסוף המסית ברדוגו אמסלם רגב אטבריאן
    סגור
  • ההישגים של ישראל וסיפור ההצלחה בזכות האנשים המדהימים
    הדג מסריח מהראש 27/02/2023 20:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הפוליטיקאים ובראשם ראש הממשלה הנאשם בפלילים הורסים את החלום והם צריכים להסתלק מה שיותר מהר .
    סגור
  • 100.
    ישר כח אסף
    חנן 27/02/2023 19:53
    הגב לתגובה זו
    9 6
    ישר כח אסף ,אסור שכתב כזה או אחר ישפיע על צד המתבקש שעשית , אילו אבישי עובדיה היה במקומך היה בורך מהמדינה עם הכסף מזמן , שלא יטיף לאחרים שצריכים לדואג לא רק למצב כלכלי שלו , יש משפחות רבים שסמוכים על ההחלטות שלו ישר כח ישר כח
    סגור
  • 99.
    חייב אותה לישראלהדמוקרטית ליברלית, בהיעדרה הוא מסרב
    לפרנס מיליוני אוכלי 27/02/2023 19:51
    הגב לתגובה זו
    7 5
    חינם. למה שיתבייש? שיתביישו מחרבי הציונות - הכאוס נראה מדי יום ורק התחיל, בטחונית כלכלית ומשפטית. תחיו פה לבד עם השכנים שלכם ונראה איך תסתדרו בלי הרוב השפוי שעושה צבא ומשלם מיסים.
    סגור
  • נמשיך לתרום למדינה שהיא מדינת היהודים - בכל מקרה (ל"ת)
    צדיק 27/02/2023 20:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 98.
    של נעלך
    עובדיה אתה צריך להתבייש , רפופרט שילם מיסים על כל 27/02/2023 19:50
    הגב לתגובה זו
    9 5
    עובדיה אתה צריך להתבייש , רפופרט שילם מיסים על כל שקל שהרוויח , רפופורט סיפסד פרזיטים , חרדים ועסקניםהיה צריך מזמן לפעול כך
    סגור
  • 97.
    ממש יורק לבאר ששתה ממנה
    שי 27/02/2023 19:49
    הגב לתגובה זו
    5 4
    עאלק ציוני.
    סגור
  • 96.
    אבישי עובדיה
    שגיב 27/02/2023 19:47
    הגב לתגובה זו
    17 17
    תודה רבה לך על שאתה לא מסתתר ומביע דיעה שמשקפת את רוב חברי וסביבתי הקרובה הגם שכרגע נראה שהצד של אסף רפפורט ודומיו צועקים בקול רם יותר. אנשים שגדלו בארץ היחידה שלנו , התפתחו, הרוויחו ונעשו גדולים - לא יכולים לירוק מהצלחת שאכלו ממנה. אנשים כאלה אינם ראויים לחיות במדינה מורכבת כשלנו. מאחל לימים טובים יותר ושנהיה מאוחדים כי אין לנו ארץ אחרת
    סגור
  • 95.
    יישר כח אסף!! (כתבה מביכה)
    הייטקיסט מהפריפרייה 27/02/2023 19:45
    הגב לתגובה זו
    18 14
    מרגיש כמו תעמולה במסווה של עיתון כלכלי - ביזפורטל - עוד כתבות כאלה והדרך שלכם לתחתית סלולה
    סגור
  • אסף הוא המוכיח בשער .
    דרור 27/02/2023 20:20
    הגב לתגובה זו
    2 4
    במקום שהוא יעזוב חייבים לסלק את האסון בנימין נתניהו והכנופיה הסובבת אותו ולהחזיר את המדינה לשפיות .
    סגור
  • 94.
    כל מילה
    פטריוט 27/02/2023 19:45
    הגב לתגובה זו
    19 7
    מוריד את הכובע בפניך שהעלית את הנושא הכאוב. וחוסר נאמנות למקום שממנו קיבלת כל כך .שלא נדבר על אי כיבוד הדמוקרטיה ובחירת העם
    סגור
  • 93.
    המדינה דמוקרטית
    מה שמקסים 27/02/2023 19:40
    הגב לתגובה זו
    10 9
    בניגוד לדעת רפפורט (ילד כאפות מבריק) המדינה דמוקרטית ותשאר כזו ההוכחה שהוא מוציא הכסף בליבעיה סותרת טענותיו אבל בכייף שיצא, אבל בלי לחזור.... ואת הכסף של הפנסיות שלנו תשאיר גם כאן
    סגור
  • 92.
    עובדיה זה עיתון כלכלי לך לערוץ 14
    NOT WISE 27/02/2023 19:36
    הגב לתגובה זו
    28 20
    מי אתה שתחלק ציונים השכל הוא של רפופורט- לא שלך
    סגור
  • גם אתה מוזמן לכתוב דעה מאירת עיניים (ל"ת)
    צדיק 27/02/2023 20:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 91.
    כל הכבוד !!!! טור אמיץ וכנה !!!
    סוף סוף מישהו מסביר 27/02/2023 19:36
    הגב לתגובה זו
    17 19
    האדון רפפורט בכבודו ובעצמו וחברתו הם שהביאו את המצב לזה . מחרבנים לצלחת ממנה אכלו !
    סגור
  • 90.
    מה כבר המדינה נתנה לו?
    ערן 27/02/2023 19:29
    הגב לתגובה זו
    10 19
    כתבה פח. המדינה "נתנה" לאסף רפפורט. בדיחה לא מצחיקה.
    סגור
  • 89.
    ביבי הטיס את אבישי ליירט...
    פילי 27/02/2023 19:28
    הגב לתגובה זו
    12 16
    כאלה מסכנים הכתבים הלקקניים של ביזפורטל.....
    סגור
  • 88.
    תיתן גילוי נאות האם אתה העברת חלק מההשקעות שלך לחו"ל... (ל"ת)
    נדב 27/02/2023 19:27
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 87.
    אבישי עובדיה, אתה צריך להתבייש
    אסף רפפורט לא צריך להתבייש. אסף רפפורט תרם רבות 27/02/2023 19:25
    הגב לתגובה זו
    24 26
    אסף רפפורט לא צריך להתבייש. אסף רפפורט תרם רבות למדינה. זכותו להתנגד להרס הדמוקרטיה. אתה, אבישי עובדיה, צריך להתבייש
    סגור
  • אוליי תרם . לעצמו בטוח
    פטריוט 27/02/2023 19:46
    הגב לתגובה זו
    8 2
    תקרא את הכתבה כל מילה נכונה. את כל ההשכלה והכדקה והחשיפה לטכנולוגיות מתקדמות. הוא קיבל בצבא.
    סגור
  • 86.
    לאט לאט זה מגיע , כל האנוסים יתחילו לפתוח את הפה
    היטקיסט 27/02/2023 19:25
    הגב לתגובה זו
    8 6
    וגם זה יתחיל בהייטק, לא כולם שם שמאלניים, יש עדיין שם ימניים אנוסים
    סגור
  • 85.
    תלך אתה.....עדיף (ל"ת)
    ירון 27/02/2023 19:24
    הגב לתגובה זו
    10 8
    סגור
  • 84.
    ישר כח
    סיון מעלם 27/02/2023 19:24
    הגב לתגובה זו
    23 8
    כל מילה בסלע . ישר כח אבישי על כתבה רהוטה וחשובה
    סגור
  • 83.
    מי אתה? ומה רפפורט חייב למדינה?
    אבישי עובדיה 27/02/2023 19:23
    הגב לתגובה זו
    12 14
    לך תמכור תירס - עוד אחד
    סגור
  • 82.
    זהירות האביב הערבי מגיע אלינו וזה רע
    avnersh1 27/02/2023 19:23
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כולנו ראינו מה זה ה"אביב הערבי" . לצערי אנחנו עכשיו משתלבים,"היטב" במזרח התיכון. הגיע הזמן לעצור ולחשוב לאן אנחנו רוצים להגיע באמת.
    סגור
  • 81.
    אתה טועה לגמרי
    המשקיעים לא רוצים להשקיע במדינה בעייתית. אם המדינה 27/02/2023 19:19
    הגב לתגובה זו
    11 12
    המשקיעים לא רוצים להשקיע במדינה בעייתית. אם המדינה הולכת לכיוון דיקטטורה ומשיחיות אנחנו נלחם בכך בכל הכח
    סגור
  • אבישי התבלבל
    חצי עם כועס וחצי עם שונא . אם ימשיכו בניהול הכוחני 27/02/2023 19:23
    הגב לתגובה זו
    6 3
    חצי עם כועס וחצי עם שונא . אם ימשיכו בניהול הכוחני הממשלה הזו תיפול במרום לדאוג לאזרחים דואגים לעצמם עולל 80 אשח לגברת ! רפופורט ועוד עשרות אלפים יבריחו מכאן הכסף ובצדק
    סגור
  • 80.
    לא
    לבן 27/02/2023 19:19
    הגב לתגובה זו
    4 5
    אני לא מכיר את רפפורט אבל לא המדינה היא "שבנתה"'אותו . הוא בנה את עצמו. מי אתה שתחליט עבורו איך והיכן יחיה את חייו??? הוא לא רוצה שאנשים כמו ביבי, אמסלם, קרעי, דרעי, גוטליב, ודומיהם יכתיבו לו את חייו. יש לך טענות? תפנה אותן לאנשים שציינתי ;הן גביר וסמוטריץ-. הם משנים כאן סדרי עולם. אם הייתי צעיר גם אני ( כמו עשרות אלפים מחבריי) היינו עוזבים ומשאירים את ביבי וחבר מרעיו לשמור, להגן ולבנות כאן את "מדינת חלומותיהם" מושחתת, דתית ,מלוכנית ודורסנית.
    סגור
  • 79.
    אבישי אתה מלך ואמיץ בימים אלה (ל"ת)
    טל 27/02/2023 19:18
    הגב לתגובה זו
    22 12
    סגור
  • 78.
    פני הדור כפני הכלב. (הכלב על שתיים) (ל"ת)
    אבי שר 27/02/2023 19:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 77.
    כל הכבוד לו. גם אני הייתי עושה אותו דבר
    כל הכבוד לו!! גם אני הייי עושה אוצו דבר. כל משקיע 27/02/2023 19:14
    הגב לתגובה זו
    10 12
    כל הכבוד לו!! גם אני הייי עושה אוצו דבר. כל משקיע לא ישקיע בסביבה של חוסר וודאות. כמו שהמניות הסיניות קרסו בשנתיים האחרונות בגלל התערבות של הממשל גם שם הוציאו כספים בגלל חוסר וודאות.
    סגור
  • 76.
    אסף לא רוצה לחיות הדיקטטורה
    אבישי תתבייש 27/02/2023 19:13
    הגב לתגובה זו
    11 16
    אסף עושה מה שמיליונים יעשו אם הדיקטטורה תנצח
    סגור
  • הוא דיקטטור
    פטריוט 27/02/2023 19:48
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הוא לא מקבל את החלטת העם. הוא לא מקבל את הכנסת. הוא מאיים .
    סגור
  • 75.
    פופוליזם
    צחי 27/02/2023 19:11
    הגב לתגובה זו
    9 11
    אבישי יצאת פופוליסט. אסף עשה את הדבר הנכון
    סגור
  • 74.
    צודק הבחור
    יורם 27/02/2023 19:09
    הגב לתגובה זו
    7 8
    מה בדיוק אתה מצפה ממנו שיסתום את הפה ? אמר דברים אמיתיים ואולי בזכותם משהו יזוז אצל מקבלי ההחלטות עפ"י שאני לא עד כדי כך תמים
    סגור
  • 73.
    צודק הבחור
    יורם 27/02/2023 19:09
    הגב לתגובה זו
    5 7
    מה בדיוק אתה מצפה ממנו שיסתום את הפה ? אמר דברים אמיתיים ואולי בזכותם משהו יזוז אצל מקבלי ההחלטות עפ"י שאני לא עד כדי כך תמים
    סגור
  • 72.
    הפוך גוטה הפוך, המדינה חייבת לו
    תתבייש בעצמך 27/02/2023 19:09
    הגב לתגובה זו
    10 12
    הבן אדם תרם לצבא ולמדינההבן אדם שילם מיסיםהבן אדם העסיק ופירנס אלפי אנשיםעכשיו באה המדינה הקיצונית ויורקת לו בפרצוף, אז הוא מגיב בהתאם.אסף הוא המשק, עליו חיים אוכלי החינם ומכספו ניזונים שורפי הכפריים.ביום שהוא ילך, תשארו בלי כלום, והאמת, מגיע לנו ואמן וזה יקרה
    סגור
  • בסוף הוא יחזור על ארבע
    עדי 27/02/2023 19:21
    הגב לתגובה זו
    9 7
    חבר יקר המדינה היתה לפנו ותישאר גם בליהכסף שלו מענין אותי מה יקרה לו ולמשפחתו בחול שיקראו לו יהודון או יציקו לו מהרשויות בחול הוא יבוא על ארבע וכו זה היה בשקט עם זנב בין הרגלים דוגמאות לא חסר
    סגור
  • 71.
    אבישי עובדיה - תתבייש
    גם אתה התקרנפת??? 27/02/2023 19:06
    הגב לתגובה זו
    8 12
    בושה של כתבה. הצבא ניצל אותו ואת יכולותיו....לא ההיפך. כל הכבוד לו. הוא עושה באחריות את מה שצריך לעשות. לא נשכח לך את ההסדר העלוב שאישרת באינטרנט זהב שסרצלייט עשו מיליארד שקל על חשבון בעלי החוב. הבושה היא שלך.
    סגור
  • 70.
    גלאנט חייב לבצע מהלך משמעותי ב 8200
    ירון 27/02/2023 19:06
    הגב לתגובה זו
    10 5
    לצומת לב יואב גלאנט...לשבת על הראש של מפקד 8200 ולהתחיל בצורה אמיתית ,רצינית ויסודית להכניס ליחידה כמה שיותר אנשים איכותיים מהפריפריה .בלי גילדות. בלי חייל שמכניס את אח שלו . זה מה שקורה שמפקירים את הגזרה לחבר'ה הנאורים מהמרכז...וכן ...אני מכיר את הבדיחה...אין בפריפריה אנשים שמתאימים ל 8200..חה חה חה...נקרעתי מצחוק. משעשע. ועכשיו אחרי "שנקרענו מצחוק"... גלאנט...לעבודה.
    סגור
  • אתה רוצה לנצח או להפסיד
    מבין 27/02/2023 19:14
    הגב לתגובה זו
    2 8
    הצעתך היא בדיחה עצובה
    סגור
  • 8200 זו לא רק גילדה !
    אבי שר 27/02/2023 19:14
    הגב לתגובה זו
    12 1
    זו האבא והאמא של הגילדה. זה יתשתנה בקרוב.
    סגור
  • 69.
    מרגישים בעלי בית
    אסף 27/02/2023 19:06
    הגב לתגובה זו
    3 3
    על מה אתה מדבר? הקיסר כבר בשילטון 15 שנה. 15 שנה של הוצאת קיטור לא הספיקה? תפסיק כבר לקשקש על השד העדתי כמה אפשר עוד לשלוף את הטיעון המופרח הזה?
    סגור
  • הוא מדבר על הציונות הדתית (ל"ת)
    עידו 27/02/2023 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 68.
    רפפורט
    אשרינו שאתה משלנו וטוב שתחשוב עליך ועל בעלי המניות 27/02/2023 19:05
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אשרינו שאתה משלנו וטוב שתחשוב עליך ועל בעלי המניות ולא על העבריינים הפוליטיים שנפלו על המדינה וחבל
    סגור
  • 67.
    התבלבלת, הטענות מכוונות לצד הלא נכון
    אלון 27/02/2023 19:05
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מי שאשם במצב הוא רק צד אחד והוא זה שצריך להירגע ולהרגיע. לצערי הוא לא עושה זאת ולכן האחריות עליו.אסף, ישר כוח. כל האמצעים כשרים מול הפאשיסטים והמקופחים הפרזיטים בעיני עצמם.
    סגור
  • 66.
    הבן אדם לא חייב כלום לאף אחד, בטח ובטח שלא לממן ישיבות (ל"ת)
    ימני מלא, מלא 27/02/2023 19:04
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 65.
    מסכים עם כל מילה
    מנחם 27/02/2023 19:04
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אני מסכים עם כל מילה שלך.משתמש בכלכלה בשביל לכופף את ההחלטות הפוליטיות.הקיטוב כרגע נובע משמערגת המשפט לקחה לעצמה יותר מידיי כוח ומתחו את החבל יותר מידיי. עכשיו חוזר ובגדולמסכים עם כל מילה שלך
    סגור
  • 64.
    כותב המאמר צריך להתבייש בקנאותו והגיונו הרדוד.
    nevuer@gmail.com 27/02/2023 19:03
    הגב לתגובה זו
    6 9
    לא היית נוהג אחרת אם עבודתך הייתה בסכנה ועוד יותר אם חייך היו בסכנה. למה שהכסף של חברתו יילךלבורים ועם הארץ שרוצים לחלק אותו לעלוקות אנטי ציוניים שרק קיבלו ולא נתנו כלום, ועוד רוצים לחוקק חוק שישים להטבי״ם מאחורי סורג, במקכה הטוב.
    סגור
  • 63.
    הבריונים בירושלים שרפו את התבואה
    אזרח1 27/02/2023 19:01
    הגב לתגובה זו
    11 2
    בזמן שירושלים הייתה במצור הייתה לה תבואה שהספיקה ל10 שנים אבל הבריונים שחשבו שצריך לצאת להילחם שרפו את מחסני התבואה כדי לאלץ את כולם להילחם רפפורט ודומיו הם הבריונים החדשים
    סגור
  • אויואיו...הפסדת קצת כסף בשוק? תאשים את האליל שלך ביבי (ל"ת)
    קורבני 27/02/2023 19:05
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור
  • 62.
    צודק צודק (ל"ת)
    צודק 27/02/2023 19:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 61.
    איך אתה רוצה שהוא ימחה?
    אחד 27/02/2023 18:58
    הגב לתגובה זו
    5 5
    הוא לא יור ועד עובדים ולא מחזיק שום שאלטר. זה מה יש למגזר הפרטי . או לרדת
    סגור
  • 60.
    כמה אפשר לשחק על הקלף של הדיכוי שצריך לשחרר קיטור.
    מעורב חיפאי 27/02/2023 18:56
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מעניין אם המקופחים המקצועיים היו כאלה רגישים ומכילים כשהאתיופים שחררו קיטור לפני זמן לא רב. סבא שלי הגיע מהונגריה ישר למעברה בחיפה, והוא לא התבכיין על זה אפילו פעם אחת עד יום מותו. הוא פשוט הבין שכשאתה נקלט במדינה דחת אמצעים אתה מתחיל מלמטה.
    סגור
  • 59.
    כמה אפשר לשחק על הקלף של הדיכוי שצריך לשחרר קיטור.
    מעורב חיפאי 27/02/2023 18:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מעניין אם המקופחים המקצועיים היו כאלה רגישים ומכילים כשהאתיופים שחררו קיטור לפני זמן לא רב. סבא שלי הגיע מהונגריה ישר למעברה בחיפה, והוא לא התבכיין על זה אפילו פעם אחת עד יום מותו. הוא פשוט הבין שכשאתה נקלט במדינה דחת אמצעים אתה מתחיל מלמטה.
    סגור
  • 58.
    חלאס עם הקשקושים. הממשלה דורסת כמו מטורפת חצי עם
    דן 27/02/2023 18:54
    הגב לתגובה זו
    8 8
    ואתה נטפל לאסף רפופורט שאוי ואבוי מעז להיות מתריס ולאיים שהוא לא יכנע ללא מלחמה לתכתיבים האלה? אולי תבוא בטענות ליריב לוין ורוטמן שלא רואים אף אחד ממטר ועושים מה שבא להם בלי להתחשב ואפילו לא הפסיקו חקיקה לשבוע כדי לנסות ולהידבר?
    סגור
  • 57.
    לא צריך להתרגש
    רפפורט המומר 27/02/2023 18:54
    הגב לתגובה זו
    8 2
    בעם ישראל במהלך הדורות היו הרבה מומרים שגם עשו צרות רבות ליהודים. אבל היהודים צלחו את כל המומרים ונשארו לחיות ולהמשיך את העם היהודי... גם רפפורט המומר לכסף יכול לעזוב מדינת ישראל תמשיך להתקיים
    סגור
  • 56.
    זבל עם תעודות (ל"ת)
    שי 27/02/2023 18:54
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 55.
    סיקור אוהד לביבי!
    סיקור אוהד לביבי 27/02/2023 18:51
    הגב לתגובה זו
    4 8
    להסיר את הכתבה מביזפורטל! לפטר את מר עובדיה תומך הביביסטים שהורסים את המדינה
    סגור
  • 54.
    הרגת לעצמך את הטיעון במשפט אחד:
    דמיקולו פיזדמטה 27/02/2023 18:50
    הגב לתגובה זו
    3 15
    "אם הוא היה אומר שהוא לא מכניס כסף למדינה כי אבי מעוז יושב בכנסת, או היה טוען שהוא עוזב את המדינה בגלל מעוז, הייתי מוריד בפניו את הכובע." כלומר גם לדעתך הצעד שלו לגיטימי כל עוד הוא משרת את עמדתך האישית. זה הופך אותך לצבוע, גבר. כנראה שלדעתו של האיש דיקטטורה היא אישיו קצת יותר מהותי מאיזה ח"כ זוטר שנבחר בקולקציה שביבי אירגן "ציונות דתית-כהניזם" על מנת לא להפסיד קולות. גם לדעתי.
    סגור
  • אבי מעוז זה סדין אדום (ל"ת)
    צביקה 27/02/2023 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 53.
    כל הכבוד לאסף (ל"ת)
    לא לכהניסטים 27/02/2023 18:50
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 52.
    תסירו את המאמר הזה!
    אסף 27/02/2023 18:49
    הגב לתגובה זו
    9 11
    מאמר זה הוא תוכן שתומך בממשלת הכהניסטים המושחטים! להסיר את הכתבה מביזבורטל!
    סגור
  • 51.
    "אסף רפפורט,תתבייש!!"
    יהודית 27/02/2023 18:49
    הגב לתגובה זו
    9 5
    כל הכבוד מר עובדיה על התגובה שלך.באמת הגיע הזמן שמישהו במערכת בזפורט יכתוב את העובדות ואת התחתית המוסרית שאליה הגיעו אותם הייטקסטים לא אהבת הארץ.לא אהבת העם,באשר הוא העם שלנו.לא ערבות הדדית.לא שמירה על כללי הדמוקרטיה, אותם כללים שבשמם הלכנו לבחירות רק לפני זמן קצר. האנשים האלה מגזים את הדמוקרטיה!
    סגור
  • 50.
    שנאה עצמית. באג’נדה השמאל
    כמה עם ישראל. יש שנאה עצמית. הבעיה שסה יביא חורבן 27/02/2023 18:48
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כמה עם ישראל. יש שנאה עצמית. הבעיה שסה יביא חורבן כמו. בית שלישי
    סגור
  • 49.
    תודה (ל"ת)
    גל 27/02/2023 18:47
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 48.
    בראבו עליכה
    מוטי 27/02/2023 18:47
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הכתבה של אבישי עובדיה ריגשה אותי עד דמעות....אני בא ממשפחה של שרידי שואה...ואני רוצה שכל הצעירים יזכרו ....כי באמת אין לנו ארץ אחרת !!!
    סגור
  • 47.
    בראבו עליכה
    מוטי 27/02/2023 18:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אין לי מילים על כתבה אמיתית שריגשה אותי עד דמעות....כמה שהוא צודק ... אני בא מבית של שרידי שואה....ושכולם יידעו - אין לנו ארץ אחרת !!!!
    סגור
  • 46.
    צהובון
    איגור 27/02/2023 18:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מהובון
    סגור
  • 45.
    ב
    כל מילה בסלע 27/02/2023 18:44
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל מילה בסלע
    סגור
  • 44.
    כמו ועדת שישינסקי
    אלון 27/02/2023 18:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שחייבה את חברות הגז לשלם תמלוגים גבוהים ממה שסוכם איתם, בטענה שהגז הוא של כלל הציבור, כך צריך לחייב את כל מי שצבר את הונו בזכות משאבי וכספי הציבור, כולל מי שרכש השכלה מכל סוג שהוא בצבא ושבזכותה עשה רווחים גדולים, בתשלום תמלוגים
    סגור
  • 43.
    מי סיפר לך שאתם הרוב? (ל"ת)
    אלעד 27/02/2023 18:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 42.
    אבישי עובדיה תתבייש
    אנחנו נגד אבישי 27/02/2023 18:38
    הגב לתגובה זו
    4 6
    כל הכבוד לרפופורט!
    סגור
  • 41.
    הוא לא צריך להתבייש
    כב 27/02/2023 18:37
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ביזפורטל צריך להתבייש
    סגור
  • 40.
    ביביסט כהניסט צריך להתבייש
    עובדיה 27/02/2023 18:37
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מסתבר שמר עובדיה הוא עוד שופר של ביבי והכהניסטים
    סגור
  • ואתה, של מי אתה שופר? של אסתר חיות אולי, למה מה ההבדל? (ל"ת)
    עופר 27/02/2023 20:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 39.
    ביג לייק (ל"ת)
    לייק 27/02/2023 18:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 38.
    תפסיק להתיפייף ולהיות צדקן- יש פה שינוי כללי המשחק
    צבוע 27/02/2023 18:35
    הגב לתגובה זו
    4 6
    הפיכת ישראל לדיקטטורה מלאה אלימה ורומסת זכויות מיעוטים והפרט. זכותו המלאה להצביע ברגליים ולהוציא כסף. תעשה אתה מה שאתה רוצה עם הכסף שלך.
    סגור
  • 37.
    בול
    צדיק בסדום 27/02/2023 18:35
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סוף סוף כתבה נורמלית
    סגור
  • 36.
    ממשלה כושלת
    גק 27/02/2023 18:35
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי שצריך להתבייש זו הממשלה הכושלת שהורסת את המדינה ולא היזמים שעד היום הציבו את הכלכלה הישראלית במקום טוב בעולם
    סגור
  • 35.
    כל הכבוד אבישי!
    יניב 27/02/2023 18:34
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סוף סוף כתבה נגד הפילוג. מותר לא להסכים אבל זו בריונות מכוערת. ממני לא תראה בחיים שקל יותר או מסחר בחברה שלך
    סגור
  • 34.
    שווה לבדוק ממי בדיוק גייסו את הכסף... מעניין... (ל"ת)
    אור 27/02/2023 18:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 33.
    מעשה נבלה
    איזבל 27/02/2023 18:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא נשכח ולא נסלח וכשהאבק ישקע אתה ודומיך ישארו כסמל לרע בעם כמו איזבל המלכה
    סגור
  • 32.
    רפפורט נלחם בדרכו שלו למען ישראל
    לא ימין ולא שמאל 27/02/2023 18:33
    הגב לתגובה זו
    6 4
    הרפורמה פותחת את השער לחקיקה שתהפוך את ישראל למדינה הנשלטת ע"י הדת. הזרמת כספים למוסדות שאינם מלמדים ליבה - הרסנית. עשרות אחוזים מילדי ישראל לא לומדים דברים בסיסיים. לצעיר באוגנדה הלומד בצריף יש יותר השכלה מאדם שלא למד ליבה. ישראל תתקשה לשרוד כך.
    סגור
  • 31.
    כל הכבוד לאסף רפופורט
    כג 27/02/2023 18:32
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כל הקרנפים יכולים להתבייש, אם לא עכשיו, זה יקרה להם בהמשך הדרך. יש כאן רק שחור מול לבן.
    סגור
  • 30.
    טוב שיש את מי להאשים
    אלי 27/02/2023 18:32
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תאשים את המשטר ההזוי הגזעני המסיט הדקטטורי והעברייני
    סגור
  • 29.
    מסכים. חוץ מהקטע עם אבי מעוז
    דניאל 27/02/2023 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 4
    גם אבי מעוז מייצג חלק גדול בציבור. מה לעשות. החרדים מסכימים איתו וגם רוב הציונות הדתית. לא מתביישים בתורה
    סגור
  • 28.
    לכל דבר יש לפחות שתי צדדים
    אחד העם 27/02/2023 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבטוח זה שבעולם העסקים כולם רוצים חהרוויח, אגב, המצב הפוליטי הנוכחי, עלול לגרום (או כבר גרם) להורדת דירוג האשראי של המדינה ובטוחני שלזה הוא התכוון בדבריו
    סגור
  • 27.
    מי שגורם לכל זה הם אלו שעושים ב d9 על הדמוקרטיה
    Hguy 27/02/2023 18:31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הם שורפים את הבית. הם שגורמים לשסע בעם עליהם להפסיק את התהליך הנורא שהם עושים ולהפסיק לנסות לשנות המשטר לדיקטטורה של פוליטיקאים
    סגור
  • 26.
    כל הכבוד אסף
    לוחם אמיתי 27/02/2023 18:31
    הגב לתגובה זו
    4 12
    גאים שיש עוד אנשים שאכפת להם מהמדינה ומוכנים להילחם על זה שעבריינים וקיצוניים לא יחויבו אותה
    סגור
  • 25.
    איך ביזפורטל נותנים במה לאנשים ההזויים האלה?
    שיצ 27/02/2023 18:30
    הגב לתגובה זו
    4 6
    הוא חייב לך, הוא חייב לנו? מי אתה בכלל? הבן אדם הזה תרם למדינה הרבה יותר מרובנו גם בצבא וגם במיסים שהוא שילם. כתב חוצפן. הוא קודם כל מנכ"ל חברה שאחראי לבעלי המניות שלו, ואם הוא מפעיל לחץ אידיאולוגי באמצעות מה שהוא עושה זה לגיטימי לחלוטין. כל עוד הוא לא עבר על החוק זה לגיטימי לחלוטין. מה זה המניפסט הזה? עלק הימין עושה לנו טובה שהוא רוצה רק קצת פחות דיקטטורה.
    סגור
  • 24.
    תתבישו אתם שודדי הקופה הציבוגית.הוא לא צריך להתבייש.יתבישו כל הבטלנים יושבי הישיבות שבעוד "האחים " שלהם נקרעים מיוקר המחיה הם שמים אצבע משולשת על כולנו.כלל ידוע הוא שכדי להוריד ארגון פשע צריך ל"יבש" אותו מנכסים (ל"ת)
    רון 27/02/2023 18:29
    הגב לתגובה זו
    6 13
    סגור
  • 23.
    תתבייש אבישי עובדיה
    דור 27/02/2023 18:28
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מה? אבישי עובדייה הוא ביסודו? הוא ימני קיצוני?? או שכל ביזפורטל בעד ביבי והכהניסטים?? צריך להלחם בהפיכתה של ישראל לדיקטטורה בכל מחיר! בכל מחיר!! אחרת לא תהיה מדינה לחיות בה! כל מי שבוחר בדרך הממלכתית הוא מתקרנף שהורס את המדינה. האם ביזפורטל הוא אתר שנותן סיקור אוהד לממשלת המושחטים??
    סגור
  • 22.
    כיף
    yaronofek 27/02/2023 18:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כיף לשמוע קול שפוי
    סגור
  • 21.
    כמה שנאה יש בך אבישי
    תתבייש אתה בעצמך 27/02/2023 18:26
    הגב לתגובה זו
    2 9
    איכס
    סגור
  • 20.
    דומה
    דומה לכלב שלו , תחזיר את הכסף שלקחת מהמדינה , ותעו 27/02/2023 18:26
    הגב לתגובה זו
    2 2
    דומה לכלב שלו , תחזיר את הכסף שלקחת מהמדינה , ותעוף
    סגור
  • 19.
    רפפורט
    גוו 27/02/2023 18:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי שרוף ומבעיר את המדינה זה אדם אחד שעומד למשפט .שום טיעון אחר לא ישכנע אותנו .המדינה בוערת חומרה בערה אתמול ילדים נרצחים מפגעים משני הצדדים די די די
    סגור
  • 18.
    חפש מקצוע אחר
    אנונימי 27/02/2023 18:26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כמה בלבולי שכל אלוהים. עלק כתבה עיתונאית רצינית
    סגור
  • 17.
    מכור
    מהנדס לאו טק 27/02/2023 18:25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אדון אבישי עובדיה את עיוור מפוזיציה. חברה היא אינה דמוקרטיה , היא מונהגת על ידי המנכל והמייסדים כחלק מהתקנון שלה. התבלבלת לחשוב שרפפורט צריך לשאול את העובדים אם בא להם או לא. הוא צריך לדאוג לחברה שלו, לכספים ולמשקיעים .
    סגור
  • 16.
    כל מה שקיבל הוא ממדינת ישראל
    איזה אפס של בן אדם 27/02/2023 18:24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    איזה אפס של בן אדם
    סגור
  • 15.
    עוד יפה נפש שעה הון על חשבוננו , קיבל מענקים מהמדינה
    יוסף 27/02/2023 18:24
    הגב לתגובה זו
    2 6
    לך ואל תחזור , משתמשי ווייז למחוק את התוכנה , יש עוד תוכנות ניווט מעולות
    סגור
  • 14.
    אבישי יה מתנחל עלוב אנרכיסט תומך ימין קיצוני לך תשתחווה למלך שלך העירום מר בנימין נתניהו.
    אמנון 27/02/2023 18:24
    הגב לתגובה זו
    7 7
    שמעתי שתופרים לו בגדים חדשים מאוד יקרים מבד שלא רואים!
    סגור
  • 13.
    (ל"ת)
    אנונימי 27/02/2023 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    בושה
    כל מילה 27/02/2023 18:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מילה
    סגור
  • 11.
    אבישי אין לך מושג
    אנונימי 27/02/2023 18:24
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אתה לא מבין שכל דבר זה פוליטי
    סגור
  • 10.
    מי שהולך שלא יחזור (ל"ת)
    אנונימי 27/02/2023 18:24
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 9.
    צודק
    אסף 27/02/2023 18:24
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אסף רפופורט יעבור עם בעלו ויקנה ילד ב אמזון כאביר זכויות אדם. הכי חשוב שאדיוט הזה ישלם את מס כהוא כמו הדר מוכתר
    סגור
  • 8.
    חזק! (ל"ת)
    jze 27/02/2023 18:23
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 7.
    תתבייש
    בתקופה הקשה של המדינה שלך במקום לחזק אותה אתה וכמו 27/02/2023 18:23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בתקופה הקשה של המדינה שלך במקום לחזק אותה אתה וכמוך מחלישים אותה
    סגור
  • 6.
    שורפים אץ המועדון
    ביתר 27/02/2023 18:23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    שוברים את הכלים , ולא משחקים, אני לא מוכן להפסיד, מזכיר לי שהיינו קטנים, תמיד היה את האחד הכוחני שאומר אם לא משתפים אותי אין משחק.
    סגור
  • 5.
    כיף
    ירון אופק 27/02/2023 18:22
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כיף לשמוע קול שפוי
    סגור
  • 4.
    החרדים
    בובליל 27/02/2023 18:18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הוא צודק. גם מבלי להתחשבן עם הסקטור החשוך על אי תרומתו ועל כך שגורף לעצמו ללא רסן, הכפיה של דרכו החשוכה מצדיקה להפנות לו עורף
    סגור
  • 3.
    הגיע הזמן שיגידו את זה
    רוב ההיטקיסטים שמוצרים את הכסף מישראל הם למעשי יוצ 27/02/2023 18:18
    הגב לתגובה זו
    7 8
    רוב ההיטקיסטים שמוצרים את הכסף מישראל הם למעשי יוצאי צבא שקיבלו את ההכשרה פה הכל פה כפויי טובה
    סגור
  • 2.
    מי הכתב הביביסט… שיתבייש
    דוד 27/02/2023 18:17
    הגב לתגובה זו
    12 10
    כתבה מטופשת ומיותרת. בדיוק בגלל עיתונאים סמרטוטים כאלה, יש לנו ממשלה עבריינית שהרסה את המדינה. תתביישו
    סגור
  • 1.
    שיתבייש אמן התעתועים
    יובל 27/02/2023 18:12
    הגב לתגובה זו
    6 5
    עם הממשלה העבריינית שלו....
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות