למה אני תומכת ברפורמה המשפטית (למרות עיוותיה) - אין לזה שום קשר לימין הפוליטי

מערכת המשפט בבעיה: הודאות והרשעות שווא (כולל התוודות של חוקר, 14 שנים אחרי, על זיוף עדויות) שלא לדבר על מעצרי שווא, אלימות של המערכת, עסקאות טיעון באחוזים מהגבוהים בעולם, מיעוט בקיום משפטים חוזרים, עינוי דין במשך שנים, האזנות סתר, פגסוס ועוד - הנה דוגמאות אמיתיות שקרו כאן
 | 

1. טור אישי - למה אני תומכת ברפורמה הנוכחית (למרות עיוותיה)? כצעד ראשון וקריטי שמתחיל את הריפוי מהראש, מבית המשפט העליון, אחר כך, בתקווה, יבוא שינוי יסודי בפרקליטות והמשטרה. לא, אין לזה שום קשר לימין הפוליטי (אני מבית עיראקי של מי שהיו חברי התנועה הקומוניסטית, חניכת השומר הצעיר) שום קשר לליכוד (שמאז עלה ב-1977 פחד להזיז את הגבינה שהתעבתה במקום שהתקבעה), בטח לא לנתניהו (שהתבטל בפני מערכת המשפט משך 13 שנותיו בראשות ממשלה, עד שחטף ממנה והבין מאיפה נותן הדג את מימיו).

כן, יש לזה קשר ישיר והדוק לשוויון בפני החוק, לדמוקרטיה, לזכויות אדם, זכויות אזרח – ללא אפליה בגין הון, דת, צבע, מין, מקום מגורים ונגישות לשלטונות. יש לזה קשר ישיר ומתמשך לעשרות שנים של איסוף, מעקב וכתיבה עיתונאית על מעללי מערכות האכיפה. בתי משפט, פרקליטות ומשטרה.
 
לא, בהחלט לא בעד רוב של פוליטיקאים בוועדה לבחירת שופטים, ממש לא אבל הרבה יותר נגד השליטה המתמשכת והמעוותת בחיינו של בחירת שופטי עליון שנצמדים לעורכי דין ולפעמים לפוליטיקאים מהקואליציה והאופוזיציה שמפחדים או מוחזקים בגרון. בתי המשפט מלאים בחירות של שופטים. שופטים בוחרים שופטים, שופטים בוחרים לפי ה-DNA שהם רוצים, אבל שופטים לא בוחרים לפי ה-DNA שהמדינה צריכה. שופטים מחליטים ורושמים פסקי דין לפי ה-DNA שלהם. זה ידוע וברור, כל אדם מיגיע עם אג'נדה. אין דבר כזה בלי אג'נדה, אף אחד הוא לא דף חלק. לכן, צריך שבכיתת השופטים יהיו סוגים שונים של "דפים", סוגים שונים של DNA, לא אנשים עם אותה החשיבה, אותו ה-DNA, אותה הקליקה. 
 


שנים רבות מדברים פה על הכרח ברפורמה משפטית, אבל שר שהעז להתחיל בשינוי – מיד נפתחה נגדו חקירה פלילית שסתמה את פיו ובלמה את פעילותו. התוצאה היא שמציאות החיים המשפטית של ישראלים, שאינם בני מגזרים מיוחסים, שמקבלים הטבה והעדפה גם על ידי אנשי המשפט, הדין וה"צדק" - קשה ומתסכלת.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הנה כמה דוגמאות
הרשעות.
הלמ"ס, מפברואר השנה. (פסקי דין מ-2020): 89.2% הרשעות (במקומות הראשונים בעולם המערבי) עוד נתון: 94.1% מהמורשעים הם מתחתית אשכולות חברתיים-כלכליים, עשירונים 1-2. לעניים, מסתבר, ואין סיכוי להוכיח זכאות.

עסקאות טיעון. הפרקליטות בסוף 2019: "רק" 82% הסדרי טיעון. בדיקות אחרות הראו על למעלה מ-90%. בכל מקרה, גם זה מהגבוהים בעולם. לאזרח רגיל אין ברירה אלא לחתום גם על עבירות שלא ביצע. בגלל העלות הכבדה וארוכת השנים של ההגנה, בגלל התיק הפלילי הפתוח שבגללו לא ניתנת "תעודת יושר", כי אין פרנסה, יש הרס משפחות ובידוד חברתי.

מעצרי שווא. ב-1996, לאחר שנים של שימוש יתר במעצרי שווא נחקק חוק המעצרים. התוצאה מאז: דוח המבקר מראה כי מספר המעצרים רק תפח. מ-37,000 ב-1995 ל-61,000 ב-2015 (הרבה מעבר לגידול האוכלוסיה). בשנים האחרונות דיווחה המשטרה על ירידה במעצרים ל-53,000 ב-18'. אלא שדוח מבקר המדינה ממש באחרונה מצא שהמשטרה לא כללה בדיווחיה עשרות אלפי מעצרים שנמצאה להם הגדרה אחרת.

ד"ר יואב ספיר היה הסניגור הציבורי הראשי, במשרד המשפטים, עד לפני כשנה. בדוחות השנתיים ובראיונות חזר ודיבר על מעצרי השווא. "אני לא מבין למה המשטרה צריכה לעצור קופאית בסופרמרקט שחשודה בכך שמכרה אלכוהול לקטין, או למה לה לעצור חסר בית שמקבץ נדבות בצומת, היא הרי יכולה לחקור גם ללא מעצר. ריבוי המעצרים בישראל הוא שערורייתי ואי אפשר להשלים איתו. ברירת המחדל של המשטרה היא מעצר – זה לא מוצדק וזה מנוגד לחוק" ( דהמרקר 2014).

הודאות שווא והרשעות שווא. לתודעת הציבור זה מטפטף מדי פעם. אבל שלטונות המשפט והעדר דיווחי תקשורת, מרדימים את העניין והמערכת הפוליטית מטעמיה היא (פחד?) בוחרת להסיט מבט. החשיפה המוכרת הראשונה היתה ב"פרשת מעצ" (ראוי לקרוא ולצפות שוב בסרט הדוקומנטרי "הכנופייה שלא היתה" מ-2009).

בקיצור רב: בקיץ 1978 נעצרו כמה צעירים משכונת התקווה, שהוגדרו 'אנרכיסטים מסוכנים' וזכו, על ידי חוקרי המשטרה והעיתונות דאז, לתואר "מועצת עבריינים צעירים". כתב האישום כלל האשמה בביצוע פשעים כבדים, רבים וקשים כולל הצתות אפילו תכנון רצח. בבית המשפט נתנו החוקרים, המוכרים והמקושרים הופעה בטוחה, והפרקליטה, המוכרת והמרשימה דאז, נתנה נאומים חוצבי להבות.

הצעירים הורשעו על סמך הודאות שנגבו מהם. שלושה שופטים – מהמכובדים, המוכרים והחשובים אז ובמיוחד אחרי (מפאת הזמן שעבר לא נכתוב שמות) דחו בבוז ושאט נפש את הטענות שההודאות הוצאו בעינויים, התעללויות ואלימות קשה של בכירי החוקרים (גם הם מוכרים ולימים עלו בדרגות וקיבלו כבוד והדר), ומצאו אותם אשמים. הם נשפטו למאסרים של שנים, בכללם מאסר של עשר שנים למי שהוגדר בכיר.

14 שנים אחרי, כשכל האסירים כבר שוחררו. התייצב אחד החוקרים, הזוטרים בעת החקירה, בערוץ 1 והעיד-הודה שהעדויות זוייפו, שלבית המשפט הוצגו עדויות שקריות, שאכן היה שימוש באלימות קשה, שהצעירים הוכו, עונו, הושפלו והתבזו, שנעשה שימוש ב"שיטות של השב"כ". היועץ המשפטי לממשלה אליקים רובינשטיין החליט על משפט חוזר אבל אז התחילו לדבר על מסמכים שנעלמו, על התיישנות, על חקירה במח"ש ועוד מיני תירוצים שכאלה.

אחרי זמן ביטל בית המשפט את ההרשעות, אחרי עוד כמה שנים, עם עורך דין שהתגייס לעזרתם, הם קיבלו איזשהו פיצוי כספי מהמדינה.

האירוע הזה שהצטרף לעוד כמה אירועים בעייתיים (הוצאה באלימות של הודאות כוזבות) בעת ההיא והביא, ב-1993, להקמת וועדת חקירה בראשות שופט העליון בדימוס דאז אליעזר גולדברג (לימים מבקר המדינה). אחת המסקנות היתה: יש בעייתיות רבה בהעדר נוכחות עורך דין בחקירה כבר בשלביה המוקדמים. בין המלצות הועדה: נוכחות עורך דין לבקשת הנחקר, במעמד משקיף, ללא זכות התערבות. ההתנגדות להמלצה ולדוח, מהמשטרה והפרקליטות, היתה שקטה אך נמרצת. הדוח והעניין נקבר עמוק.

משפטים חוזרים. מיעוט מבזה וחריג בעולם המערבי של משפטים חוזרים. המערכת המשפטית כאן מתנגדת להכיר באפשרות שטעתה. המשפט החוזר של רומן זדורוב, פסק הדין יתפרסם בשבוע הבא, הוא ה-34 במספר - מאז קום המדינה. כלומר ממוצע של אחד בשנתיים. (כדאי לקרוא מאמרים מקליניקת החפות באוניברסיטה העברית).

התמשכות הליכים. הצעות חוק חוזרות ונשנות להגבלת משך חקירה וקצובת שנים בהן ניתן להחזיק בתיק חקירה ולא לסגור אותו ולשחרר את האיש – לא התקדמו לכלל מעשה.

נוכחות עורך דין בחקירה. איך זה שבמדינות המערב הדמוקרטיות יכול נחקר להפסיק לדבר עד שיגיע לחדר החקירות עורך דין מטעמו – וכאן לא?. הצעות חוק בכנסת חזרו ובאו, בעיקר מחכי"ם ומפלגות זכויות אזרח. ביניהם הצעת חוק מ-2015 של מי שהיתה יו"ר מרצ זהבה גלאון, ח"כ דאז מיקי רוזנטל ונחמן שי מהמחנה הציוני. אבל גם זה נבלם. בחלקו לא קודם על ידי המציעים עצמם (מעניין למה).

ב-2018 יזמה שרת המשפטים דאז איילת שקד הצעת חוק ממשלתית לחובת נוכחות עו"ד בחקירה. כנדרש, היא פנתה ל"וועדה המייעצת לסדר דין פלילי וראייתי" לבחון את הצעת החוק. אלא, שבראש הוועדה האמורה לאשר, לבטל ולהכין את מרבית הצעות החוק בעניין סדר הדין הפלילי ודיני הראיות, הרי עומד/ת שופט/ת עליון בדימוס, בדרך כלל מי שיצא מהתביעה הכללית. במקרה של שקד, היתה זו עדנה ארבל, שהיתה פרקליטת המדינה ושופטת בעליון. איכשהו הרעיון והדיון בו נסחב, נגרר (כנהוג בהצעות שהמערכת לא תומכת בהן) עד ששקד נעלמה מהאופק.

האזנות סתר. ב-2020 הוגשו 3,692 בקשות להאזנת סתר – 26 נדחו. שנה אחרי הוגשו 65,000 בקשות לצווי חיפוש כולל מחשבים וטלפונים ניידים –97.5% אושרו.

כך הגענו לפרשת הרוגלות. הפגסוס. יום שני השבוע. וועדת חוקה חוק ומשפט בכנסת. דיון בדוח "וועדת מררי" על השימוש הלא חוקי שעושה המשטרה- פרקליטות בכלי סייבר התקפיים. מעבר לחמקמקות, חלקלקות ומריחת המילים המביכה מאוד של אנשי משרד המשפטים והמשטרה (ראו פרוטוקול הדיון באתר הוועדה), הסתברו הדברים הבאים: כבר נעשו למעלה מ 1,000 נסיונות הדבקה ברוגלות, לא יודעים לומר כמה כשלו (כנראה מעט מאוד מאוד אם בכלל), בממוצע מעל 160 ניסיונות הדבקה בשנה, בוצעו האזנות סתר ללא צו שיפוטי וצווי האזנה (שאינם מתייחסים לרוגלות). נמצא שחומרים שנשאבו ממחשבים וטלפונים ניידים, נשמרו, והם עדיין שמורים באיזשהו מקום, (לצורך מה?). מדובר גם בחומרים פרטיים, אישיים משפחתיים, של כאלה שאפילו לא היו חשודים ואינם קשורים לחקירה. עוד עלה בדיון: הליכי רכישת הפגסוס ודומיו החלה לפני עשר שנים.

משקרים לבית המשפט. כאשר פנו לבקש צווי האזנה, ולמעשה התקינו רוגלת ריגול לטלפון הנייד של רעיית אחד מנאשמי משפט הצוללות, והפכו את האשה לרמקול נייד ומצלמה תמידית - סיפרו בשקט לשופטת שמדובר בחשד לפעילות פורנוגרפית של ילדים. כאשר ההגנה חשפה את המסמכים - טענו המשטרה הפרקליטות שזה קרה "בשגגה מצערת".

האם הרפורמה הנוכחית תתקן את כל זה? לא. בהחלט לא. אבל צריך להתחיל מהראש כדי שבעוד כמה שנים אולי נתחיל לתקן משהו.

2. בקשת הסיוע של ההיי טק. בעוד בכירי הטכנולוגיה העילית מגדפים את ישראל בעולם ומחריפים את המחאה כאן, שלחו בתחילת השבוע נשיא התאחדות התעשיינים רון תומר ויו"ר איגוד ההייטק בהתאחדות מריאן כהן, מסמך לבצלאל סמוטריץ'. ניר ברקת ופרופ' אמיר ירון, מכותבים לו חברי הצוות הייעודי שהוקם לעניין השפעת קריסת SVB.

ההצעה מתייחסת לבחינת סיוע מידי עבור חברות ישראליות "הרשומות ומשלמות מס בישראל" או ש"עיקר הקניין הרוחני שלהן רשום בישראל". תומר וכהן נשלחו להציע את המנגנון הבא: "הנפקה מיידית של אג"ח מדינה לציבור שיהיה צמוד דולר בריבית יחסית גבוהה – מעל הריבית הממשלתית בארה"ב (ועדיין נמוכה מהריבית שהחברות יכולות לגייס בהם כסף מהבנקים בעולם – ככל שגיוס זה בכלל אפשרי עבורן כעת) ויעניק ערבות מדינה של לפחות 80% מסכום הקרן.

האג"ח תשמש לסיוע ביניים עבור החברות בגובה של מספר חודשי שכר עבודה או מנגנון הוגן אחר כאשר על המדינה להחליט אם מימון הריבית לסיוע יעשה כולו על ידה או יתחלק בין החברות למדינה". ההייטק מבקש סיוע מהמדינה כאשר קברניטיו  מגדפים את ישראל בעולם ומחריפים את המחאה כאן. 


תגובות לכתבה(204):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 162.
    סוף סוף כתבה שעושה סדר ולכל המצקצקים - תנסו לסתור משהו
    שרון 29/03/2023 14:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהנ"ל
    סגור
  • 161.
    מה הקשר לחוקים שמעבירים כעת? אין קשר!
    דוד 23/03/2023 08:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כמה את חושבת שאנחנו טיפשים? לא מספיק לך שיש שרים שנפגשים עם משפחות פשע את גם רוצה שלמשפחות הפשע תהיה השפעה על שופטים? הרפורמה מסוכנת ומחפיפה את הרשות השופטת תחת פוליטיקאים, הרפורמה פותחת דלת לחוקים לא דמוקרטים שיגיעו בהמשך.
    סגור
  • 160.
    כתבה מדהימה ומדויקת
    אלון 23/03/2023 06:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ועם זאת אפשר גם להוסיף שרק בישראל, בלי קשר לסיבת המשפט, בחורה צעירה ונאה בדרך כלל תזכה, ערבי בדרך כלל יפסיד. לזקנים כמעט אין סיכוי, לעומת צעירים וחייכנים שבדרך כלל יקבלו פטור עם פוצי מוצי. ומעל הכל, זה לא בגלל השופטים. זה בגלל הפרקליטות והמשטרה שמכתיבות לשופטים את הכרעת הדין.
    סגור
  • 159.
    זו לא הרפורמה הם רוצים להוריד ממשלה מכהנת
    יולי 21/03/2023 07:52
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הבעייה שמערכת המשפט לצידם של המוחים והיא מניעה אותם ומי שתומן ראשו בחול לא מבין את האירוע .
    סגור
  • 158.
    איפה שכל ? (ל"ת)
    ג.שמיר 21/03/2023 07:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 157.
    כתבה סלקטיבית ולא לעיניין
    ישראלי 20/03/2023 20:13
    הגב לתגובה זו
    3 3
    היום יש הרבה פחות טיפול ברשע. אם אין עניין לציבור המשטרה לא עוצרת את הפושעים ולכן הדוח הסטטיסטי מתייחס רק למעט מהפשעים שיש בארץ. כאלה שיש לציבור עניין. בגנבת מכוניות לא מטפלים. במרמה לא מטפלים. כי אין עניין לציבור. רק את ביבי מחפשים.
    סגור
  • מה חדש? קראת כתבות שלה שלא היו שופר של הימין? (ל"ת)
    אין חדש- תחת 23/03/2023 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 156.
    חייבים רפורמה ! השמאל הפשיסטי לא מוכן לקבל שופטים
    בני 20/03/2023 17:19
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בעליון שחושבים אחרת !רק דיעה אחת מותרת שם,רק שופטים 0מאלנים ליברלים,כך זה בשמאל הישראלי.אבל אל דאגה השינוי יצא לדרך גם אם יקח זמן הוא בא יבוא !
    סגור
  • 155.
    שום קשר ולו קלוש בין הרפורמה לעיוותים שציינת אלא הפוך!!
    אורלי 20/03/2023 15:51
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סורי אבל מביך והזוי לכתוב מאמר שלם חסר חוט לוגי בין הטענה לנימוק
    סגור
  • 154.
    אוטוטו רק גברים יהיו עיתונאים
    שירת הברבור 20/03/2023 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הצג החיובי שלא נצטרך לקרוא דברי הכל כאלה
    סגור
  • 153.
    כי הבוסית שלך אלונה נשואה לאיש הכי ימני קיצוני והזוי ,
    איתן 20/03/2023 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואנחנו עושים מה שהפקד רוצה , זה בערך כמו שאנסו אותך ויש מרות!! דברי עם אלונה הכול טוב ,
    סגור
  • 152.
    ממשלת חורבן
    היה נחמד 70 שנה 20/03/2023 11:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה לא ברור ?סמוטריץ משחיסט שרוצה לבנות את בית המקדש, בן גביר חולה נפש שמכור למצלמות.. כל היביבסטים הערסים שמזלזלים בחיל האויר הטוב בעולם וב8200 ככ טיפשים שהערבים ישחטו אותם יום אחרי שהשמאל ישאיר להם את המדינה. אין מה לעשות מה שהיה הוא שיהיה
    סגור
  • 151.
    אין קשר בין מה שנקרא רפורמה לבין העיוותים
    אהרון 20/03/2023 02:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש הרבה מה לתקרן -- ממנים שופטים עצלנים חקירות משטרה לא תמיד מייצגות את האמת הפרקליטות אינה טלית שכולה תכלת -- ראה ערך רות דוד עד היום אין תוצאות למרות השטיקים והטריקים שלה וסגירת תיקים תמורת שוחד של העורך דין המגמגם . את כל אלה צריך לתקן . אבל פה מבקשים תיקונים למען ראש ממשלה לחלץ אותו . למנות יועצים משפטיים מטעם למנות שופטים מטעם אלה פעולות שיוסיפו חט על פשע קשה לי להאמין שלזה את מתכוונת . קורה את המאמרים שלך עשרות שנים את בדרך כלל פוגעת במטרה הפעם סטית
    סגור
  • 150.
    עצוב שהעם כל כך שטוף מוח שהוא מגן על גוף שלא יגן עליו.
    בן 20/03/2023 01:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עצוב שמנהיגים והתקשורת מחדירים בנו פחדים, משסעים את החברה ומאידך בית המשפט שאמור להגן עלינו , עושה בדיוק את ההיפך
    סגור
  • 149.
    כל הכבוד
    שמעון 19/03/2023 20:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מהווה דוגמא אישית לכל הפחדנים שמפחדים להצהיר שהם בעד הרפורמה
    סגור
  • 148.
    אני עוקב אחרי אחרי הכתבות של סטלה ליבר
    צחי 19/03/2023 20:08
    הגב לתגובה זו
    3 6
    שלא תיטעו הבחורה ביביסטית מלא מלא כבר כמה שנים טובות
    סגור
  • 147.
    זה יעזור
    גיל 19/03/2023 19:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נשיא העליון הוא המנהל של המערכת. הוא קובע הרבה דברים ועצמאי לחלוטין. הפסיקות של העליון מנכות את השאר. לכן צריך להתחיל שם להסדיר ולהבהיר את הסמכויות והתפקיד ולסלק בהליך איתי את הפרוגרסיבים. היום לא ניתן למעשה לסלק שופטים לא טובים למשל. קשה לשנות נהלים אם יבטלו את הסניוריטי אפשר להביא נשיא מבחוץ זה יעזור.
    סגור
  • 146.
    סטלה -חייבים להפסיק את הנצלנות החרדית
    בת אל 19/03/2023 15:40
    הגב לתגובה זו
    3 9
    גם לסחוט קצבאות וגם להתנגד ללימודי ליבה. מנוולים.
    סגור
  • החרדים אכן יצורים מתועבים
    מריו 20/03/2023 01:07
    הגב לתגובה זו
    0 6
    פרזיטים
    סגור
  • ואת הסחטנות של השמאל
    קונילמל 19/03/2023 22:26
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת והעולם שייך לאמא שלהם ומדינת ישראל רשומה על שמם בטבו והימנים העבדים שלהם...
    סגור
  • לא רציני, התבטאות של ביבים. (ל"ת)
    ליאו 20/03/2023 00:02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • הבעיה היא לימודי הליבה של החרדים (ל"ת)
    יותם 19/03/2023 16:40
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 145.
    ואיך הרפורמה מתקנת את הקלקולים?
    u.barkai@beta-o2.com 19/03/2023 15:01
    הגב לתגובה זו
    5 5
    הרבה קלקולים קיימים במערכת המשפט הישראלית ועדיין אי לנו טובה ממנה. חלק מהקלקולים יתוקנו על ידי תקציב (זמן המתנה לפסק דין), חלק על ידי הקמת מערך ביקורת. אבל שום דבר מאלו, גברת סטלה, איננו מצוי בדיון המלומד שלך שלך. את יודעת מה? חלקי את ישראל לקנטונים, לכל אחת מאלו מערכת משפט מקומית (אמריקה אמרנו?). שילוב של כל הכוחות הדמוקרטיים בידו של אדם שלא הוציא דבר אמת מפיו במשך יתר מעשור?
    סגור
  • 144.
    שכחת שוטר לא צריך צו חיפוש (ל"ת)
    אחד שיודע 19/03/2023 13:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 143.
    בחירת השופטים ע"י הקואליציה - לב הרפורמה! מי שמתנגד
    ק 19/03/2023 12:23
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אינו בעד ה"רפורמה"! בודאי שיש טענות רבות ותקפות כנגד מערכת המשפט - במו בכל מערכת גדולה. אך מה להן ולהיות בעד שופטים מטעם?? הכותבת רוצה שהצדק שנוכל לקבל בית המשפט יהיה כמו זה שמקבל נבלני ברוסיה??
    סגור
  • 142.
    גברת סטלה לצערי הרפורמה במערכת המשפט לא דנה בעיוותים
    ישראל 19/03/2023 12:06
    הגב לתגובה זו
    10 2
    שצינת. אלה בכח השליטה של הממשלה מול הבגצ.
    סגור
  • הרפורמה דנה באיזון הרכב השופטים,שכרע הםנוטים לצד השמאלי (ל"ת)
    סער 20/03/2023 17:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 141.
    הפיכה משטרית
    אבירם 19/03/2023 11:50
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אכן יש בעיות במערכת המשפט אבל העברת הסמכות למינוי שופטים למרכז הליכוד תפתור את כל הבעיות? ברגע שזה יקרה כל שופט וכל החלטה תצבע בצבעים פוליטיים, לשם אנחנו רוצים להגיע? שינויים במערכת המשפט צריכים להתבצע בזהירות ובהסכמה רחבה אחרת פוטנציאל ההרס והנזק גדולים ביותר. במדינה כמו שלנו בה האיזונים הפולטים והפרדת הרשויות עדינה ביותר פוליטיזציה של מערכת המשפט יכולה להסתיים באסון
    סגור
  • 140.
    הרצון של הקואליציה לבצע שינויים נובע כולו ממניעים אישיי
    גפני 19/03/2023 09:50
    הגב לתגובה זו
    13 5
    אין לזה קשר למחדלים המשפטיים שצוינו בכתבה.
    סגור
  • 139.
    קודם כל חוקה שתגן על זכויות האזרח
    התבלבלת -תקראי בפנים 19/03/2023 09:16
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כל מה שתיראת נכוןת אבל מה הקשר למה שקורה עכשיו ? כיצד בחירת השופטים בעליון תפתור את כל החוליים של מערכת? הנה מספר פתרונות : השופטים - יעבדו לפי מכסה של תיקים , פסק דין ומשפט לא ימשך מעל תקופה מסוימת, שופטים רק יגזרו אשם או זכאי העונש יהיה לפי חירון ללא אפשרות התערבות של אף אחד. שופטים שלא יהיו אפקטיביים יעופו
    סגור
  • 138.
    כל מילה בסלע
    סטלה אלופה 19/03/2023 09:05
    הגב לתגובה זו
    12 9
    רואים שאת כותבת מדם-לבך , כל מילה בסלע , הכתבות המקצועיות שלך, מדהימות אותי כל פעם מחדש ומוכיחות שבכל האופל התקשורתי - יש גם נקודות אור כמוך תהיי חזקה ותמשיכי להביע את דעתך עבור מיליונים שחושבים - בדיוק כמוך! (אבל קולם מושתק, מטואטא מתחת לשטיח, נמחק ביד גסה) תודה רבה לך מהממת
    סגור
  • 137.
    איך רפורמה שמעבירה סמכות למושחתים פותרת את הבעיות?
    אזרח יהודי 19/03/2023 07:30
    הגב לתגובה זו
    18 8
    האם הכנסצ דרעי שגנב והורשע פעמיים תפתור את הבעיות המשפטיות? האם השתמטות החרדים והמשך סחיטת כספים לאילה שלא לומדים ליבה תעזור?האם רוב של 61 שיעשו פה ככל העולה על רוחם תעזור?האם תשלום ל2 מעונות ביבי או לקבלת מתנות לצורך שחיתות תעזור?
    סגור
  • 136.
    יפה כתבת על זוועת בית המשפט
    כותב 19/03/2023 06:33
    הגב לתגובה זו
    5 11
    לא מחליפים סוס צולע בסוס עיוור
    סגור
  • 135.
    כי את ביביסטית זה למה
    ראי 19/03/2023 03:29
    הגב לתגובה זו
    14 13
    וזה באמת לא קשור לימין ושמאל ביביסט זה תקלה אבולציונית
    סגור
  • 134.
    כל הכבוד, סוף סוף יש מישהו שמעיז לדבר
    ישראלי 19/03/2023 01:06
    הגב לתגובה זו
    11 11
    כולם יודעים שמערכת המשפט חולה, ואנחנו נמצאים כבר 30 שנה בדיקטטורה. אנחנו רוצים דמוקרטיה! כל הכבוד לסטלה שמעיזה להגיד את האמת, ומציבה תמונת מראה של בית המשפט. צריך לפטר את כולם ולבנות את המערכת מחדש
    סגור
  • 133.
    תכל'ס מהתגובות של השמאל כאן נשמע שהם לא הפנימו שהציבור
    קונילמל 19/03/2023 01:06
    הגב לתגובה זו
    9 11
    לא חושב כמותם, וכל מי שחושב אחרת הוא סחטן משיחיסט ועוד בילבולי ביצים... לכו להפגין תחסמו את ת"א רק אל תספרו סיפורי סבתא... נמאסתם חאלססס
    סגור
  • 132.
    סטלה -חייבים להפסיק את הנצלנות החרדית
    בת אל 19/03/2023 00:35
    הגב לתגובה זו
    13 6
    גם לסחוט קצבאות וגם להתנגד ללימודי ליבה? מה אנחנו פראיירים.
    סגור
  • יצורים מתועבים
    אחירון 19/03/2023 12:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בחלקם
    סגור
  • גם ההורים שלך יצורים מתועבים בחלקם. (ל"ת)
    עמי 20/03/2023 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הבעיה היא לימודי הליבה של החרדים
    יותם 19/03/2023 12:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לכפות
    סגור
  • החרדים הורסים את המדינה (ל"ת)
    אבנר 19/03/2023 12:33
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 131.
    כל מילה בסלע
    אליקו 19/03/2023 00:25
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כאדם שמזוהה עם מרכז ואינו ימין או שמאל . שמח סוף סוף שיש איזון בכתבות בעד ונגד גם כשזה פחות פופלרי . זכותי לקרוא ולהבין את שתי הצדדים .
    סגור
  • 130.
    איזה שטויות . את מציעה לזרוק את התינוק ולהשאר עם המיים
    Business 18/03/2023 23:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש שטויות . את מציעה לזרוק את התינוק ולהשאר עם המיים העכורים . לא מתאים לך . את נושאת איזו שנאה ובשמה דוחפת לשרוף את הבית . אם באמת לתקן אז בשכל בשיקול דעת . אבל את כמו כל היצורים בליכוד שקפצו עלינו השד יודע מאיפה . מונעים משנאה !!!!!! ולכן אינני מודאג הכישלון של הטירוף הזה מובטח . לא מתאים לך ותחשבי שוב . רק אהבה .
    סגור
  • 129.
    יודעים מה מדהים???
    מושיק 18/03/2023 21:07
    הגב לתגובה זו
    13 6
    שאחרי כל הנדסת התודעה והתגייסות מוחלטת של כל מוקדי ההשפעה במדינה – התקשורת, המשפטנים, הכלכלנים, הרופאים, הטייסים והאקדמאים – האובייקטיביים, כמובן – למסע של תעמולת כזב מטורפת שעוד תילמד בספרי ההיסטוריה – מדהים לראות מתגובות הגולשים עד כמה הציבור לא תמים, לא טיפש ולא קונה!! תעשו את הסטטיסטיקה בתגובות ותראו! תראו את הסקרים היום אחרי מסע התעמולה – גוש הימין יציב כמו ברזל על 62-64 מנדטים (בסקרים של דיירקט פולס – המכון היחיד המקצועי והאמין והיחיד שחזה בעקביות את תוצאות הבחירות החל מחודשיים לפני)!! ההגמוניה צריכה להפנים שנגמרו ימי השלטון על התודעה! לעצם הטענות שחוזרות בתגובות כאן: מה הקשר בין הרפורמה לבין הבעיות הקשות המוצגות בכתבה? התשובה פשוטה – למי שמודע לכך שיש גם דעות אחרות אובייקטיביות – כל עוד בג"ץ והיועמ"שים שולטים כאן ללא מיצרים, שום תיקון של המערכת עצמה לא יוכל להתבצע. רק רשות מבצעת עצמאית ומבוקרת באופן מידתי תוכל לפקח על המערכת בלי שהיא תפריע לזה
    סגור
  • 128.
    כל הדרוש תיקון - איפה זה נמצא ברפורמה של לוין ורוטמן? (ל"ת)
    כן, אבל 18/03/2023 15:11
    הגב לתגובה זו
    13 9
    סגור
  • נאמר לעיל
    יוסי 18/03/2023 21:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמי שנבחר להיות שופט ישקף את כל בתמונה של עם ישראל , ולא רק צבע אחד,ולכן צריך שינוי בוועדה למינוי שופטים , התערבות בג״ץ בדברים שלא הוסמך להם , מבקשים לעצור כגון עילת הסבירות , כמובן שהרפורמה מתקנת קצת מהחולאים , חש עוד הרבה
    סגור
  • 127.
    הרפורמה לא מטפל בבעיות שהעלית
    צבי 18/03/2023 14:25
    הגב לתגובה זו
    13 10
    ברפורמה המוצעת יש השתלטות של הקואליציה על הרשות השופטת בעיקר סירוס בג"ץ . ובכך להשיג שליטה מוחלטת בכל רשויות המדינה .. ולכן הרפורמה הזאת פסולה בעיניי . יש צורך ברפורמה וזאת צריכה להיות מלכת מחשבת שתגדיר מטרות ותבנה מערך מתאים למטרות עם לוחות זמני ואבני דרך . מה שמוצע פה דריסת בג"ץ ויועמ"ים וחופש מוחלט לקואליציה שבמקרה הנדון מורכבת מעבריינים ונאשמים , משתמטים וממשיחיים שעם כח בלתי מוגבל יהרסו את המדינה עד היסוד
    סגור
  • 126.
    נכון, אבל , הרפורמה לא מטפלת בכל החוליים האלו
    איש אחד 18/03/2023 12:49
    הגב לתגובה זו
    11 8
    יש המון חוליים במערכת המשפט ורובם , לא כולם, היו בכתבה. אבל הרפורמה לא מטפלת בכל החוליים האלו , אלא נועדה לטובתם האישית של נתניהו ודרעי, ולאפשרות לכפיה דתית , של אלו שלא תורמים למדינה-לא צבא ולא מיסים
    סגור
  • 125.
    איפה האיזונים והבלמים ברפורמה החדשה?
    רות 18/03/2023 10:55
    הגב לתגובה זו
    17 6
    אם הרפורמה תעבור כלשונה, כל הכוח יהיה ביידי הממשלה, ללא שום בלם. הם יוכלו להעביר כל חוק שיעלה בדעתם, כולל פגיעה בקבוצות מיעוטים, נשים, וביטול הבחירות או דחייתן...
    סגור
  • 124.
    סטלה צודקת במאה אחוז.
    רמי 18/03/2023 10:41
    הגב לתגובה זו
    14 12
    להמשיך ברפורמה בכל הכוח עד הסוף בלי לעצור בלי הידברות כדי להחזיר את הדמוקרטיה האמיתית למדינה.
    סגור
  • 123.
    מדינת אין עתיד
    מעוז שלומיילה 18/03/2023 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 9
    איך בא לי שהכלכלה הישראלית תקרוס
    סגור
  • עם יאיר לפיד אין עתיד
    מגיב 26/03/2023 04:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שים לב איך ממשלת יש עתיד שמאלה ניהלה את המדינה 52 מליארד לערבים שתורמים פשיעה ופיגועים- אה ומתגייסים לצבא... סחיטה תגידו למישהו אחר אינפלציה דוהרת מחירי הדיור עלו בשנה ב18% ממש כלכלה למופת
    סגור
  • 122.
    צודקת - מערכת המשפט רקובה - רופרמה בשביל הדמוקרטיה! (ל"ת)
    יובל 18/03/2023 00:58
    הגב לתגובה זו
    9 10
    סגור
  • 121.
    הכתבה מרעננת אך לא מחדשת דבר לימין
    רוני 17/03/2023 18:55
    הגב לתגובה זו
    15 13
    לנו בימין זה ידוע מאז שההורים שלנו עלו מארצות ערב , הם רצו אותנו פה מסיבה אחת להיות להם לעבדים , עובדים ולוחמים אך לא מנהלים וקצינים , לזה לקח 50 שנה שמשהו השתנה. לגבי העירקים , העירקים שעלו בשנות 50 לישראל היו בסך הרוב מלומדים מאוד יחסית לארצות אחרות , אך גם להם היו בעיות רבות וזה ידעו לי מההורים שלי שספרו רק לפי 10 שנים מה עבר אליהם מתוך בושה. כן העירקים רצו להתקבל בציבור ולכן שינו שמות משפחה ורצו להתחבר , רק לפני כ 10 שנים הבינו מה זה שמואל בישראל והתחילו לשנות כיוון.
    סגור
  • אתם הורסים את המדינה עם רגשות הקיפוח האלה. הורסים אותה.
    דמיקולו פיזדמטה 18/03/2023 08:11
    הגב לתגובה זו
    11 9
    מנצלים את הרגשות האלה כל מיני כוחות שליליים בחברה, ואתם עפים על זה בלי טיפת מחשבה. "רצו אתכם מסיבה אחת, להיות עבדים", ולמה הליכוד רוצה אתכם? אתם מנהיגים שם? חצי משפחה שלי הגיעה מאירופה והחצי השני מארצות ערב. אותם סיפורים, רק הטון שונה. הצד המזרחי מייחס את זה כמוך, לצורך בחוטבי עצים ושואבי מים. והצד האשכנזי מסתכל על זה כעל דבר טבעי, מין מסע זובור שעוברת כל עלייה על ידי המקומיים. בדיוק כמו במערכון בלול. העלייה הרוסית לא חטפה את הזובור הזה? כמו פרופסורים שעבדו פה בניקיון? האשכנזים לא שינו את שם משפחתם? כל מנהיגי האומה שלך מדור הקמת המדינה שינו אותו. זה צעד סמלי משמעותי של מעבר מהיהודי הגלותי ליהודי הישראלי, הציוני. כמה עוד אפשר להשתמש בקלף הזה. הוא כבר מתפורר. חלאס! צאו מזה כבר! תסתכלו קדימה, לא אחורה ראבק. הרפורמה המוצעת לא משפרת בשיט את "הסטטוס המזרחי" בחברה. עוד מעט אין מדינה מהבולשיט הזה שפוליטיקאים חוגגים עליו.
    סגור
  • 120.
    את לא מתייחסת לאמת
    גדאי 17/03/2023 17:42
    הגב לתגובה זו
    15 17
    הרפורמה המקודמת כלל לא עוסקת בנושאים שפרטת. היא מכוונת להרס בית המשפט ולא לתיקון שלפי דברייך נחוץ.
    סגור
  • 119.
    מערכת המשפט מנותקת מהעם
    שרון 17/03/2023 13:51
    הגב לתגובה זו
    25 8
    הם פשוט אליטה שלא מסוגלת לקבל מרות מאף אחד כאילו הם הצדק המוחלט ראו דוגמה למסתננים בתל אביב, הגיעה זמן השינוי
    סגור
  • 118.
    סטלה צודקת , אבל הכותרת לא מתאימה
    חיים 17/03/2023 09:56
    הגב לתגובה זו
    19 10
    כל הכתבה מתארת את הכשלים של מערכת המשפט , אבל אין בינה לבין ה"רפורמה" המתגבשת כלום ושום דבר. וזו הבעיה!! מה יעזור לכשלים האלה - בחירת שופטים ע"י מי שעומד כעת במשפט?. חבל שלא מכפילים את מספר השופטים לדוגמא. אבל זה לא ברפורמה כי זה ממש לא מעניין.
    סגור
  • אין ספק שאתה צודק
    יעקב 17/03/2023 15:48
    הגב לתגובה זו
    9 12
    גם אין ספק שהכותבת במודע היא חלק ממסע של הטעיית הציבור. קוראים לזה "רפורמה".....
    סגור
  • 117.
    צודקת,אבל אי אפשר לעשות שיוני גדול כזה בחודשיים
    שי.ע 17/03/2023 09:25
    הגב לתגובה זו
    11 4
    חייב לטפל במוקדי הכוח החזקיים של השמאל בישראל לעומת כוחם האמתי.
    סגור
  • 116.
    תתבישי לך,תומכת הדיקטטורה , סטלה קורין ליבר. (ל"ת)
    אלי יהודה 17/03/2023 09:23
    הגב לתגובה זו
    11 21
    סגור
  • האמת כואבת (ל"ת)
    דינה 18/03/2023 09:00
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 115.
    מתנגדי הרפורמה צריכים להבין שיותר מחצי עם רואה במצב
    אזרח 17/03/2023 08:00
    הגב לתגובה זו
    17 5
    במצב הנוכחי דיקרטטורה!!! חברי הכנסת שאנחנו בוחרים חסרי כוח ושיניים לשנות כי שליט העל הוא הבגץ הלא נבחר בוחר את עצמו ופוסל כל חוק שלא נראה לו בטענות הזויות של חוסר סבירות ומידתיות. אין לנו אמון בשיקול הדעת של בגץ!!!!! הכותב הוא חילוני גמור!! אוכל שרצים וחזירים
    סגור
  • 114.
    תמימות או טמטום
    אז כשפוליטיקאי ימנה את השופטים והממשלה תוכל לחוקק 17/03/2023 07:54
    הגב לתגובה זו
    5 7
    אז כשפוליטיקאי ימנה את השופטים והממשלה תוכל לחוקק חוקים ללא אפשרות ביקורת , כל הבעיות יפתרו????את תמימה או טפשה
    סגור
  • 113.
    רציונלית
    סטלה את השמאל המוסת שום עובדה לא תשנה את ריצת האמ 17/03/2023 07:14
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סטלה את השמאל המוסת שום עובדה לא תשנה את ריצת האמוק שלהם באמצעות הקומיסרים שלהם
    סגור
  • 112.
    שום דבר מכל מה שכתבת הרפורמה לא הולכת לתקן, האזרח הפשוט רק יסבול יותר,היחידים שחוגגים זה ביבי שיוכל למנות לעצמו שופטים נוחים למשפט,והחרדים שהם העקשנים נגד כל פשרה כי הם רוצים לכפות על אחרים את אורח חייהם , אין סעיף אחד ברפורמה שבא (ל"ת)
    יהודה 17/03/2023 01:11
    הגב לתגובה זו
    10 12
    סגור
  • 111.
    פעם אמרו שהשמאל הם אנשים לבלרים , מכילים , סובלניים ,
    יהודי גאה 17/03/2023 01:03
    הגב לתגובה זו
    20 5
    אז אמרו , ואז יצא המרצע מהשק ,איך שהם מקללים כל מי שלא חושב כמותם ,איזה אלימות בהפגנות, איזה תגובות אנטישמיות מליאות שנאה לדתיים למזרחיים לימנים ולכל מי שהוא לא סובלני כמוני.אולי לא שמתם לב ,רואים לכם ,אתם שקופים , הרוע בהתגלמותו.
    סגור
  • 110.
    איזה כתבה מטומטמת
    דן 17/03/2023 00:10
    הגב לתגובה זו
    6 16
    אין שום קשר לגוף התלונות שלך להמלצה. את בעצמך אומרת שהרפורמה הנוכחית לא תפתור אף אחת הבעיות המוצדקות שאת מציגה, ועדיין את תומכת בה. רק מראה כמה את רק רוצה לנקום במערכת ולא לתקן באמת. ולגבי ההייטקיסטים, קצת כבוד לאנשים שמפרנסים חצי מדינה פה כדי שיהיה לאנשים כמוך דמי אבטלה
    סגור
  • 109.
    אוקי. אז נעביר את הכוח לפוליטיקאים
    אורן 16/03/2023 23:59
    הגב לתגובה זו
    4 9
    זה הרבה יותר יעיל זה גם לא משנה כל כך התוצאות של הרפורמה. גורלנו נגזר מקצב הריבוי חרדי ערבי. תוך 30 שנה זה גם ככה יגמר.
    סגור
  • 108.
    סוף סוף
    אודי 16/03/2023 23:38
    הגב לתגובה זו
    12 4
    קול שפוי!!! הרסתם לנו את הבריאות עם ההפגנות ההזויות שלכם אתם לא רואים כמה בית המשפט מוטה???
    סגור
  • 107.
    הו סטלה
    שרהלה 16/03/2023 23:29
    הגב לתגובה זו
    3 6
    את משעממת אותי כל כך
    סגור
  • 106.
    מהתגובות ניתן להשתכנע
    ישראל 16/03/2023 23:04
    הגב לתגובה זו
    21 9
    התגובות נגד הרפורמה מלאות בהסתה וטענות פרסונליות שאינם הולמים אנשים בעלי אינטלגנציה. תודה לך סטלה.
    סגור
  • 105.
    כנראה סטלה עם אלציהמר כי פעם היא היתה נורמלית (ל"ת)
    רופא 16/03/2023 22:21
    הגב לתגובה זו
    12 22
    סגור
  • כמו כולם
    ישראל 16/03/2023 22:51
    הגב לתגובה זו
    12 9
    אתה לא מסוגל לשמוע משהו שונה ממה שרצית לשמוע
    סגור
  • 104.
    סטלה מאיפה התמימות?
    איזי 16/03/2023 22:11
    הגב לתגובה זו
    12 11
    כלומר: כשהממשלה תאבת הכוח הזאת תשלוט כאן ללא מיצרים, אז פתאום לא יאשרו 97% מהבקשות לציתות טלפונים? כמה יאשרו אז? "רק" 96%? איזו תמימות צבועה
    סגור
  • 103.
    נו אבל מה הקשר בין הרפורמה המוצעת
    אנונימי 16/03/2023 21:57
    הגב לתגובה זו
    11 12
    להן מה שמפריע לך כפי שפירטת?
    סגור
  • 102.
    מקווה שלא ינדו אותך
    גיורא 16/03/2023 21:49
    הגב לתגובה זו
    13 9
    כל הכבוד. יושרה זה שם המשחק
    סגור
  • 101.
    שפיות
    גיורא 16/03/2023 21:41
    הגב לתגובה זו
    13 7
    מי שקרוב יודע כל הכבוד על האומץ לומר את האמת העגומה
    סגור
  • 100.
    סטלה -חייבים להפסיק את הנצלנות החרדית
    בת אל 16/03/2023 21:18
    הגב לתגובה זו
    10 16
    הפרזיטים מנוולים דורשים קצבאות, אך מסרבים ללמוד לימודי ליבה
    סגור
  • חייבים להיאבק בפרזיטים (ל"ת)
    מריה 17/03/2023 01:45
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 99.
    סטלה- תודה לך
    שי 16/03/2023 20:16
    הגב לתגובה זו
    22 10
    מדובר בנושאים שארגוני זכויות אדם היו אמורים לעסוק בהם. פשוט מדהים שהעם מתגייס להילחם למען המערכת המושחתת הזאת
    סגור
  • 98.
    מבחינת השמאל אסור לך להביע דעות כאלה !!!! (ל"ת)
    כ.ד 16/03/2023 19:49
    הגב לתגובה זו
    18 9
    סגור
  • האמת במערומיה.
    יניב 16/03/2023 22:11
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מה שכתבת עכשיו רק חושף את השקר כמו שהוא. זו בדיוק הנקודה - אותו שמאל שאתה מגיע ממנו מוכן להקריב את האמת למען דעותיו האישיות. אותה אמת שבנחיצות הרפורמה, במערכת משפט מעוותת מאז המהפכה החוקתית של אהרון ברק לפני כ 30 שנה. אז מה ?מדוע אסור לה להביע עמדות כאלה ? בעצם אתה אומר: שששש תהיה בשקט, שלא ידעו את האמת. זה יפגע בנו.
    סגור
  • 97.
    סוף סוף כתבה נורמאלית.כל הכבוד (ל"ת)
    כ.ד 16/03/2023 19:45
    הגב לתגובה זו
    18 8
    סגור
  • 96.
    לכותבת הדברים היקרה.
    יניב 16/03/2023 19:43
    הגב לתגובה זו
    4 7
    חבל שאת כל כך דואגת להדגיש לאיזה צד את שייכת. מביש ומביך כל כך ציון עובדות שכאלה, שטוב לו לאדם אם יסתירן : "אני מבית עיראקי של מי שהיו חברי התנועה הקומוניסטית, חניכת השומר הצעיר". שאת כל כך לא ימין ואנטי ביבי - התנצלות מביכה כל כך בפני הקוראים. מובן שהרפורמה נדרשת, אבל עם המלל המבזה והציני שממלא את הכתב שלך - אין צורך בהבעת תמיכה של כמותך. נקווה שיש תקנה קודם כל אצלך , אח"כ תקווי גם לכזו במערכת המשפטית.
    סגור
  • 95.
    ואני נגד חוקת הכדורגל הנוכחית
    דמיקולו פיזדמטה 16/03/2023 19:23
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אז אני תומך בהפיכת הכדורגל לכדוריד. הגיוני.
    סגור
  • הפוך גוטה. הפוך.
    יניב 16/03/2023 22:18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חחח איזו שטות. סליחה מראש על הבעת הזלזול, באמת, אבל זה רק מראה כמה את רחוקה מלהבין את עיקרי הדברים. תעשי לעצמך טובה ואל תתני לסובבים לשטוף אותך בשקרים. רצוי שתצרכי מידע רלוונטי בכדי לגבש עמדה ולא לשלוף מהמותן. תכלית הרפורמה היא להחזיר את בית המשפט למקומו הראוי, זה שהיה לפני המהפכה החוקתית של אהרון ברק לפני כ 30 שנה, לא להפוך אותו למוסד אחר כפי שאת מתכוונת לומר. בדיוק להיפך.
    סגור
  • 94.
    תודהלך
    אורי 16/03/2023 19:17
    הגב לתגובה זו
    19 4
    הבעיה לא תפטר כי למעשה הבגצ הוא מפלגה והכי גרוע למעשה הם לא מקבלים את תוצאות הביחרות זו האמת תשאלו כל מפגין אלק ממש לא יודע ברור רלב ולכן חייבים להמשיך כל האיומים של סרבנות לא מזיז לאף אחד וימים יגידו
    סגור
  • 93.
    טיעון מדהים נכרות את הראש ואז הגוף יבריא...
    החיים 16/03/2023 19:16
    הגב לתגובה זו
    9 19
    מתן כח לפולטקאים ודיקטטורה בפועל לא תפתור וכנראה תחריף את כל הבעיות שציינת זה לא רפורמה...זו דיקטטורה שבאה להרוס לא לתקן
    סגור
  • הפוך גוטה. הפוך.
    יניב 16/03/2023 22:22
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זהו מלל של שטיפת מוח ואינפורמציה שקרית ומסיתה. האמת היא בדיוק הפוכה. דיקטטורת בג"ץ בועטת כבר 30 שנה מאז המהפכה החוקתית של ברק. תקרא קצת פסקי דין של העליון - תבין.
    סגור
  • כשהראש חולה !! כל הגוף סובל !!!
    דניאל 16/03/2023 20:03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כי שמאל זוהי מחלה !!!
    סגור
  • :-) נכון. (ל"ת)
    יניב 16/03/2023 22:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 92.
    מאמר מבזה ולא מדויחק (ל"ת)
    אסקימו 16/03/2023 18:46
    הגב לתגובה זו
    8 15
    סגור
  • 91.
    חרדים, ער,ים ומעמד נמוך יהיו הנפגעים הראשונים מהרפורמה
    עם ישראל 16/03/2023 18:39
    הגב לתגובה זו
    3 13
    מעניין לאן נגיע
    סגור
  • תודה
    דניאל 16/03/2023 20:04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    על ה"דאגה" .
    סגור
  • 90.
    וואוו
    eni08791@gmail.com 16/03/2023 18:33
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כתבה מאוד מעניינת תודה
    סגור
  • 89.
    די לפחד מהשמאל והפרקליטות
    סוף סוף 16/03/2023 18:30
    הגב לתגובה זו
    15 2
    רות דוד מה עם רות דוד כלום העלימו אותה הכל נשאר. במשםחה כל הכבוד לסטלה האמיצה עוד מעט גם הימין יצא לרחוב ואז תהיה חגיגה
    סגור
  • 88.
    מילים כדורבנות, אנשים מתחזקים אחרי מכתב 500 הפרופסורים
    zhu 16/03/2023 18:17
    הגב לתגובה זו
    20 2
    שתומכים ברפורמה בינהם חתן פרס נובל לכלכלה פרופסור אומן שלועג לכל אלו שחושבים שהרפורמה תפגע בכלכלה
    סגור
  • 87.
    משפטנים רקובים
    דמוקרט 16/03/2023 18:09
    הגב לתגובה זו
    16 2
    במספרה של הפרקליטות תפרו תיקים ליעקב נאמן, לויינרוט חביבי, ועוד רבים וטובים. שי ניצן סחט את מנדלבליט. וסחטט גם את דורית ביניש, כי בעלה היה צריך לעוף לכלא. חייבים לנקות את הפרקליטות מייד אחרי שינקו את בגץ
    סגור
  • מדוייק!
    יניב 16/03/2023 22:26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לצערנו הגדול - הדברים נכונים ! ואלה רק קמצוץ של מעליי רשויות המדינה שבידי ה...נכון. ממשיכיי בן גוריון, מפא"י וחבריהם וחברי התנועה הקומוניסטית, חניכת השומר הצעיר - שהכותבת טרחה לציין וכל כך גאה שהיא מגיעה ושייכת לשם.
    סגור
  • די יניב תירגע
    מושיק 18/03/2023 20:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היא חייבת לציין את זה לא כדי לעוף על זה, אלא כדי להדגיש שהיא לא מדברת מפוזיציה.
    סגור
  • 86.
    'אני באה ממשפחה עיראקית...' למה זה צריך לעניין ?!
    א. מרק 16/03/2023 17:57
    הגב לתגובה זו
    6 16
    הרשות השופטת לא מושלמת, המבצעת כנ"ל וכו' אז בהחלט מותר ונכון לתקן אבל אם לממשלה הייתה כוונה אמיתית לתקן אז מה בוער ??? הרפורמה נראית כמחטף וכשבוחנים לעומק מתברר שחוקי היסוד המוצעים דווקא עכשיו הם פרסונלים שנועדו לחלץ את המושחתים שבשלטון והם לא יעברו את הבג"ץ העכשווי כי זו שחיתות אבל אם הרפורמה בכל זאת תעבור אז השופטים יהיו השפוטים של המושחתים שבשלטון ודוגמאות למדינות שעברו תהליך כזה הם רבות, והיות והאתר כלכלי אז דוגמא קטנה לאן המדינה מידרדרת עם הרפורמה : 'חוק המתנות' ההצעה המגונה להתיר מתן שוחד בלי הגבלה לנבחרי ציבור ובמילים מכובסות זה נשמע כך : מותר לנבחרי ציבור לקבל תרומות לצורך עניינים משפטיים או רפואיים – זה כמובן ללא הגבלה וללא פיקוח, וכתוספת 'קטנה' : זה כולל את בת הזוג המתגוררת עם נבחר הציבור וכן את בנו הסמוך לשולחנו. גברת סטלה, זה מצלצל לך משהו ??? הרפורמה היא פצצה שתפורר את ישראל מהסיבה הפשוטה שהרכבה ובעיותיה של מדינת ישראל לא מאפשרים לה להיות דיקטטורית ומושחת וברגע שזה יקרה הכל יתפורר פה. ועצה קטנה לכל מיני כותבי טורים שלא בקיאים, לפני שאתם מקשקשים טור תתעמקו קצת בפרטים
    סגור
  • רק הכותרת עניינית.
    יניב 16/03/2023 19:45
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לצערי , רק הכותרת שכתבת בתגובה - נכונה. חבל שההמשך הוא לא יותר כזה : חבל שאת כל כך דואגת להדגיש לאיזה צד את שייכת. מביש ומביך כל כך ציון עובדות שכאלה, שטוב לו לאדם אם יסתירן : "אני מבית עיראקי של מי שהיו חברי התנועה הקומוניסטית, חניכת השומר הצעיר". שאת כל כך לא ימין ואנטי ביבי - התנצלות מביכה כל כך בפני הקוראים. מובן שהרפורמה נדרשת, אבל עם המלל המבזה
    סגור
  • 85.
    כתבה לעניין
    רון 16/03/2023 17:42
    הגב לתגובה זו
    32 6
    כל הכבוד סטלה
    סגור
  • 84.
    כל הכבוד,יושר אמיתי ללא פחד מהשמאל הדיקטטורי (ל"ת)
    עמי 16/03/2023 17:40
    הגב לתגובה זו
    27 4
    סגור
  • 83.
    כל הכבוד לעיתונאית אמיתית שמדווחת אמת - תודה (ל"ת)
    יותם 16/03/2023 17:38
    הגב לתגובה זו
    28 2
    סגור
  • 82.
    האויב של הרע הוא הנורא... (ל"ת)
    ספרטקוס 16/03/2023 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 81.
    ״האם הרפורמה הנוכחית תתקן את כל זה? לא. בהחלט לא. ״
    הקורא 16/03/2023 16:52
    הגב לתגובה זו
    14 20
    ״האם הרפורמה הנוכחית תתקן את כל זה? לא. בהחלט לא. ״
    סגור
  • 80.
    גברתי! בדרך לפריימריז בליכוד? (ל"ת)
    אנונימי 16/03/2023 16:50
    הגב לתגובה זו
    6 26
    סגור
  • 79.
    קשקוש גמור
    אורך דין 16/03/2023 16:49
    הגב לתגובה זו
    10 22
    אף סעיף מהסעיפים של סטלה אינו מופיע במהפכה האנטי דמוקרטית המושחתת. מה זה הקשקוש הזה ומה הקשר בין הסעיפים הנ'ל , חלקם מוצדקים לגמרי , לבין החוקים החדשים שבשורתם היא: ביטול גמור של ביקורת שיפוטית על מחוקקי הכנסת , עידוד שחיתות ציבורית (חוקי דרעי) , הפיכת הכוחות השולטים לבעלי כוח בלתי מוגבל , ובכלל נלבנת שחיתות מסוגים שונים. זה לא תיקון המערכת. זה השחתת המערכת וריסוקה. סטלה כותבת על מה שכואב לה, ובצדק, אך מתעלמת לגמרי ממה שקורה בפועל.
    סגור
  • 78.
    כל הכבוד!
    יפה 16/03/2023 16:42
    הגב לתגובה זו
    32 3
    כל הכבוד על האומץ לומר את האמת.
    סגור
  • 77.
    מתייצבת מול כל התקשורת השמאלנית.לא מפחדת ולא סופרת אותם (ל"ת)
    כבוד-שאפו לסטלה 16/03/2023 16:18
    הגב לתגובה זו
    24 8
    סגור
  • 76.
    חלב אם
    אנונימי 16/03/2023 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 6
    יונקים את הרעל מגיל אפס. החכמים מצליחים להשתחרר
    סגור
  • 75.
    גברת הבעייה אחרי הרפורמה הכל יהיה יותר מושחת !
    האמיתי 16/03/2023 15:56
    הגב לתגובה זו
    11 19
    ראש המאפיה ישוחרר מהתיקים שלו ! דרעי גנב יחזור לגנוב הורדים יחגגועל כל הציבור והמצב הכלכלי ידרדרולא יהיה כסף אז יטילו מסים חדשים ! בלי לחשוב על המהומות שיהיו !
    סגור
  • 74.
    בקרוב לא תהיה מדינת ישראל
    ואז לא יהיה חשוב מה סטלה אמרה. 16/03/2023 15:19
    הגב לתגובה זו
    6 22
    ואז לא יהיה חשוב מה סטלה אמרה.
    סגור
  • 73.
    סטלה משקפת נכונה את המציאות לדעתי
    מן הישוב 16/03/2023 15:11
    הגב לתגובה זו
    36 5
    חזקי ואמצי
    סגור
  • 72.
    הכותבת מתממת או מתעלמת
    סמי 16/03/2023 15:09
    הגב לתגובה זו
    9 17
    צודקת הכותבת ליבר שיש פגמים רבים במערכת המשפט הנוכחית. ואולם גב. ליבר מתעלמת מהרצון המובהק של לוין- רוטמן להשתלט על מערכת המשפט ולמנוע/להקטין את הגנת הציבור. זה תהליך פסול מיסודו.
    סגור
  • 71.
    גם אם כל מה שכתבת נכון
    דניאל 16/03/2023 14:59
    הגב לתגובה זו
    24 29
    בחוקים המוצעים אין התייחסות לאף אחד מהנושאים שציינת. כן יש התייחסות לשליטה פוליטית במערכת המשפטית, שתאפשר, בין היתר, שחיתות שלטונית. מכאן, איבדת שארית ההערכה מקצועית שהייתה לי אלייך. אבל לא נורא, תמיד יש את ערוץ 14.
    סגור
  • 70.
    ענוי דין זה שקר.
    ששון גז ושמחה ר. 16/03/2023 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 17
    מבקשים דחיה ואחרכ טוענים לענוי.אףנאשם לא ביקש זירוז הליך
    סגור
  • 69.
    אני רציתי פשרה עד השלב שהשמאל החליט להרוס את המדינה
    ביביסט 16/03/2023 14:53
    הגב לתגובה זו
    22 11
    ברגע שהם צעקו למשוך כסף מהבנקים בשביל להפיל אותם ובכך להרוס את החיים של מליונים וברגע שקראו לסרבנות בצבא- נגמר הסיפור מבחינתי. עדיף דיקטטורה מאשר אנרכיה
    סגור
  • 68.
    כל הכבוד לכתבה המפורטת על כישלי המערכות - תודה (ל"ת)
    יותם 16/03/2023 14:53
    הגב לתגובה זו
    33 1
    סגור
  • 67.
    כתבה לתזכורת
    sam.d 16/03/2023 14:50
    הגב לתגובה זו
    22 1
    ראשי פרקים ואיזכור למה נחוץ תיקון. לדעתי אפילו מרבית השופטים ההגונים מבינים זאת תודה סטלה
    סגור
  • 66.
    אין לך מושג
    מבין 16/03/2023 14:49
    הגב לתגובה זו
    7 18
    את צודקת במה שאת רושמת.. רק שאין לזה קשר לרפורמה! כמה בורות, כמה אומץ לרשום בלי להבין! ימים של פייק אחד גדול
    סגור
  • 65.
    אין עלייך
    שמעון 16/03/2023 14:46
    הגב לתגובה זו
    11 2
    חחח איזה תימנית היא רוצה להבטיח את הישארותה בתפקיד
    סגור
  • 64.
    די ללקק את התחת של סגול השער זה פשוט מגעיל (ל"ת)
    עם ישראל 16/03/2023 14:43
    הגב לתגובה זו
    10 23
    סגור
  • עולמך צר כעולם נמלה כל דבר אצלך מתקשר לביבי .
    אמונחטאפ 16/03/2023 20:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה מגיב כמו סמולן מצוי . מכיוון שאין לך טיעון נגדי את מעליב את הכותבת
    סגור
  • 63.
    הכל יחמיר תחת ממשלת הימין הקיצוני
    גם אם הכל נכון 16/03/2023 14:36
    הגב לתגובה זו
    15 33
    הכל יופנה נגד "אויבי המשטר", ואילו המקורבים יזכו להנחות סלב...כמו שזכו נתניהו ומשפחתו, ואחרים
    סגור
  • 62.
    אף אחד לא הפריע לליכוד לשפר את המשטרה
    שי 16/03/2023 14:35
    הגב לתגובה זו
    16 10
    עד שהחקירות לא הגיעו לביבי - לאף אחד לא היה אכפת. לא ביבי הוא הקרבן של המצב - ביבי מנצל אותו. הקרבן הוא למשל הנער ממוצא אתיופי שסובל מ"אכיפת יתר". לא השתמשתי במונח יותר חריף מ"אכיפת יתר" כדי שלא ידפקו לי בדלת.
    סגור
  • 61.
    מה הקשר בין תיקונים במערכת המשפט
    דורון 16/03/2023 14:34
    הגב לתגובה זו
    15 16
    בכל אותן סעיפים שהזכרת לבין השתלטות עויינת על סדרי שלטון ומשפט שרוצים להעביר? כאילו מה... אין שכל אין דאגות?
    סגור
  • 60.
    סטלה
    אורי 16/03/2023 14:33
    הגב לתגובה זו
    7 24
    את בעצמך לא מאמינה לדברים שכתבת -- מכרת את עצמך לימין בשביל להיות רלוונטית -- קיבלת עבודה אצל ברדוגו ובערוץ 14 ורק להם את מחויבת -- פרשנית בשקל תשעים
    סגור
  • 59.
    אין ספק שנדרש שינוי - אבל
    אמנון 16/03/2023 14:33
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כבר שנים אני תוהה למה מפרנסים 120 חברי כנסת כשיש לנו כבר בית משפט עליון. אבל, הרס המערכת והפיכתה למוטה פוליטית - רחוק מלהיות הפיתרון הרצוי. זו לגמרי "תגובת יתר" !! כמו תמיד, כולם צודקים - ולכן צריך לדבר, לעניין ובאומץ. לתקן עיוותים, ולהמשיך להגן על הדמוקרטיה, על המדינה, על החלשים (היום למי שאין כסף - אין אמת) ולאפשר שילטון תקין
    סגור
  • המערכת הזו כבר מוטה לטובת השמאל ונגד הימין (ל"ת)
    אלי 16/03/2023 16:20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 58.
    למה אני תומכת
    את כל כך טיפשה? השינויים המוצעים יהרסו הכל. מה לא 16/03/2023 14:33
    הגב לתגובה זו
    6 17
    את כל כך טיפשה? השינויים המוצעים יהרסו הכל. מה לא ברור?
    סגור
  • הטיפשות כולה שלך שנפלת קורבן לתעמולה השיקרית של השמאל (ל"ת)
    מאיר 16/03/2023 16:23
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 57.
    ישר כוח ענק, טוב שיש מי שמטיח את האמת מול כל המוסתים (ל"ת)
    אליהו המבין 16/03/2023 14:30
    הגב לתגובה זו
    22 4
    סגור
  • 56.
    את חושבת שאנחנו מטומטמים? מי משלם לכתוב את ההבלים האלה?
    דש 16/03/2023 14:30
    הגב לתגובה זו
    9 18
    מה הקשר בין פסקת ההתגברות ברוב של 61 ח"כ לכל הבעיות (נכונות יותר או פחות) שעלו בכתבה? עלבון לאינטליגנציה הכתבה הזו. לא אטרח יותר לקרוא כתבות שלה.
    סגור
  • 55.
    כל הכבוד
    משה 16/03/2023 14:29
    הגב לתגובה זו
    17 5
    את אומרת דברים שהרבה אנשים מסכימים להם אבל בגלל התקשורת הדורסנית פוחדים להתבטא...
    סגור
  • פוטין
    123Gil 16/03/2023 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אין כמו מנהיג חזק וכל יכול
    סגור
  • אהרון ברק
    שמואל 16/03/2023 18:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכים אתך, תשאל את אהרון ברק!!הוא יספר לך על מנהיגים חזקים, ותלמידתו חיות.
    סגור
  • 54.
    וכל מה שרשמת זו מערכת המשפט? זו מדינת ישראל,מדינת
    חחחחחח 16/03/2023 14:29
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מדינת הקומבינות והשחיתות אם המשטרה משקרת לבית משפט אין דרך לדעת ואם הפוליטיקאים משקרים לבית משפט אין דרך לדעת הכל רקוב בראש סעי תגורי במקסיקו 5 שנית ואז תחזרי לפה על 4 ותודי שזו מערכת המשפט הכי נורמלית שהכרת אי פעם
    סגור
  • 53.
    זו רפורמההלא מהפיכה משפטית
    לא ענית לעניין 16/03/2023 14:27
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מה שכתבת היא היא הרפורמה שצריך לעשות. נתת דוגמאות מעולות.בין זה לבין מה שמציעה הממשלההכרדע אין קשר, 180 מעלות לצד השני.כאן מדובר על שיפור תהליכים, שופטים וכו ואילו ממשלתנו הנבחרת בכלל מדברת על משילות, פוליטיזציה של בית המשפט
    סגור
  • 52.
    נו באמת
    יגאל 16/03/2023 14:26
    הגב לתגובה זו
    4 6
    לא העיפרון הכי מחודד בקלמר סטל ה!!!
    סגור
  • 51.
    רק מתווה הנשיא יציל אותנו (ל"ת)
    העם 16/03/2023 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 50.
    שמור לי ואשמור לך
    משה 16/03/2023 14:25
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אכן הדברים צפים. והמתנגדים לרפורמה לא יודעים נפשם. פשוט לא מעוניינים לתת לעובדות לבלבל אותם.
    סגור
  • 49.
    כולם מבינים שצריך רפורמה משפטית, וצריך גם רפורמה
    אוקי 16/03/2023 14:21
    הגב לתגובה זו
    6 7
    ברשויות המקומיות, ובחברה קדישא ובעוד כמה גופים שכבר לא מתפקדים, אלא רק שואבים כספים, אבל בשום מקרה לא צריך לשפוך את המים עם התינוק! יש פה חבורה שמובילה למדרון חלק מאד, שעלול לחסל את המדינה ולהביא לחורבן בית 3, לכאורה
    סגור
  • 48.
    פשוט מגעיל לקרוא אותך (ל"ת)
    לקקנית 16/03/2023 14:17
    הגב לתגובה זו
    5 22
    סגור
  • 47.
    זה לא רפורמה זה הפיכה משטרית (ל"ת)
    שג 16/03/2023 14:13
    הגב לתגובה זו
    5 17
    סגור
  • 46.
    היא עיראקית אבל כנראה ממוסול
    מוריס 16/03/2023 14:12
    הגב לתגובה זו
    4 17
    איך ה" רפורמה" המוצעת תענה על הבעיות.שהיא הציגה? מה הקשר?
    סגור
  • 45.
    למה אתם מפרסמים הבלים
    ככ 16/03/2023 14:10
    הגב לתגובה זו
    15 33
    תפסיקו עם הפוזיציות - לא נאה לכם. והכותבת, עדיף שתוסיף גילוי נאות. דבריה לא ראויים להתייחסות.
    סגור
  • בערוץ 11 12 13 אין פוזיציות?! (ל"ת)
    עמית 18/03/2023 09:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 44.
    "למה אני תומכת ברפורמה המשפטית ?" כי ביבי בעדה..נקודה (ל"ת)
    קרירי 16/03/2023 14:09
    הגב לתגובה זו
    16 24
    סגור
  • 43.
    טיעונים חסרי בסיס
    אלי 16/03/2023 14:09
    הגב לתגובה זו
    15 25
    סטלה, גרמת לאובדן כל האמון שרכשתי לך בטיעונים חסרי ההגיון שלך. את הרי מודה בעצמך שהרפורמה לא תתקן את העוותים שאת מזכירה. מאידך את מתעלמת לחלוטין מעיוותים חדשים שהרפורמה תיצור בוודאות. קשה לי להאמין שאת באמת מאמינה במה שאת כותבת. חבל.
    סגור
  • 42.
    לא ברור הקשר
    משה 16/03/2023 14:08
    הגב לתגובה זו
    12 18
    בכתבה ראינו ליקויים רבים שקיימים במערכות השילטון אך לא ברור מה הקשר ךרפורמה המוצעת. בית המישפט שופט לפי ראיות ואם הן מפוברקות כייצד הרפורמה תתקן זאת ? נהפוך הוא, החשש שהחלשת הרשוט השופטת רק תגביר את תהליכי השחיתות שעליה הכתבת מדברת.
    סגור
  • 41.
    מה הקשר
    י 16/03/2023 14:02
    הגב לתגובה זו
    12 18
    ביו הניסיון של החרדלים והמושחתים לשלוט בבתי המשפט לבין מה שאת כותבת?
    סגור
  • 40.
    המדינה בוערת חיזבאללה מצא סמרטוטי כביסה של פוטין
    טילי הוק לגרמניה 16/03/2023 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 10
    וברלין אף לכמה שעות שרה דואגת קרן מיקולובסקי הדוד המת שלח מתנות ופרפוליו מניות עשיר.
    סגור
  • 39.
    רפורמה שמטיבה עם העם כן, הפיכה משטרית לא
    מאיר 16/03/2023 14:01
    הגב לתגובה זו
    10 13
    ישנה פה הפיכה משטרית מדמוקרטיה לדיקטטורה משיחית. זה לא יקרה. נולדנו לחופש לדמוקטיה
    סגור
  • אתה באמת חושב את זה?
    יואל גולן 16/03/2023 14:33
    הגב לתגובה זו
    17 2
    עד לפני המהפכה של אהרון ברק היינו דיקטטורה משיחית? די עם ההפחדות דברו לעניין אתם משחזרים סיסמאות שאתם שומעים בתקשורת. אותם ערוצי תעמולה שהם שופרות של כל המערכות הרקובות האלה. אגב, הם גם קיבלו בזכותם מיליוני שקלים בחודש מ"יס" ו"הוט" ובתמורה נתנו להנדל תפקיד ראשי בערוץ. עכשיו אנחנו חיים בדיקטטורה, לא עוד!
    סגור
  • 38.
    דוייטצ'ה בנק הרבה ממון בסכנה דמי תיוון צוללות והפצה פיי
    בטח לא דאג לך ולעסק 16/03/2023 14:00
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פייזר מפיץ ראשי ותוגמל יפה.
    סגור
  • 37.
    מטרת השינויים הן לא לשפר את המערכת
    אמיר 16/03/2023 13:59
    הגב לתגובה זו
    14 18
    אלא להרוס אותה לטובת אנשים שנוח להם, ולכן הנתונים לא ישתפרו בעקבות הרפורמה רק יחריפו
    סגור
  • 36.
    הקץ מזוויע סטלה יאיר ערלתו כרותה אקורד קושנר תיאום רוסי
    הדאגה לא קרדיט טוויס 16/03/2023 13:58
    הגב לתגובה זו
    1 6
    עוקר זרעך ארור בית ירבעם יושמד עם כל יועציו ועושי דברו.
    סגור
  • שוב דילגת על התרופות? (ל"ת)
    ד"ר פסיכו 16/03/2023 14:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 35.
    בטוחים מצאת כל מנהרות חיזבאללה בתיאום רוסי ? (ל"ת)
    הדאגה לא קרדיט טוויס 16/03/2023 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 34.
    בטוחים מצאת כל מנהרות חיזבאללה בגליל בתיאום רוסי ? (ל"ת)
    הדאגה לא קרדיט טוויס 16/03/2023 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 33.
    חמודה עוד רגע שמעת דוייצ'טה ובנק אוסטריה כל חשבונות הוק
    הדאגה לא קרדיט טוויס 16/03/2023 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 6
    הולאמו . שרייך גנבים סטלה ואחוזת בית שורף אש ??
    סגור
  • 32.
    בית משפט חדש שגובר על בגץ
    צריך להקים בית משפט 16/03/2023 13:55
    הגב לתגובה זו
    7 4
    ככה שכל החלטה בבג"ץ צריכה לעבור דרכו- שיבדוק אם החלטת בגץ לא פוגעת במגילת העצמאות מדינה יהודית ודמוקרטית - קודם יהודית , ורק אחר כך שתיה גם דמוקרטית אם ישנה סטירה - אז היהודית גוברת. וזה יוחלט ע"י בית הדין שיהיה לא את הסמכות לתכף החלטות של בג"ץ. בצורה פשוטה כזאת נוכל לסגור את כל ההחלטות בנידון!
    סגור
  • כמו הנאצים (ל"ת)
    רר 16/03/2023 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 31.
    האמת מנצחת
    אריה 16/03/2023 13:54
    הגב לתגובה זו
    12 4
    חובה לתקן את מערכת המשפט
    סגור
  • 30.
    את משקרת לציבור, הרפורמה לא מטפלת בבעיות האלו
    דודו 16/03/2023 13:52
    הגב לתגובה זו
    16 18
    הרפורמה תפקידה לרסק את בית המשפט העליון, ולהפוך את השופטים לליצני חצר של ביבי
    סגור
  • 29.
    אין קשר בין הנאמר לרפורמה-הפיכה
    אנונימי 16/03/2023 13:51
    הגב לתגובה זו
    12 15
    מה שאמרת נניח נכון ודורש רפורמהולא הפיכה כמו שעושים ולכן אין סיבה בעולם שתתמכי בכך.
    סגור
  • 28.
    האם דיקטטורה תעזור
    אזרח חושב 16/03/2023 13:50
    הגב לתגובה זו
    6 18
    גם הכותבת מסכימה שהרפורמה לא תטפל בחוליים של מערכת המשפט.אולם מכאן ועד תיקונה באמצעות דיקטטורה המרחק רב.אם הממשלה היתה רוצה להיטיב עם כולנו היתה עושה רפורמה שתתקן את הבעיות שהועלו אולם אין רפורמה אלא הפיכה מזטרית לטובת הנאשם הראשי
    סגור
  • 27.
    המהפכה הנקראת "רפורמה"
    בטיטו 16/03/2023 13:48
    הגב לתגובה זו
    8 10
    הרפורמה לא מטפלת בדבר ממה שנזכר למעלה
    סגור
  • 26.
    קיצר לא מתייחסת לרפורמה הנוכחית אלא רק לאולי מה יבוא..
    דוד 16/03/2023 13:48
    הגב לתגובה זו
    5 11
    קיוויתי סוף סוף לדעה אמיתית אבל מסתמכת על אבלות שברור שצריך לתקן ולשפר. שום התייחסות לרפורמה קיום שלא תייעל שום דבר ממה שכתבת אולי תעשה נזק כשתמנה שופטים מחוייבים לפוליטיקאים.
    סגור
  • 25.
    לא הראית דבר אחד ברפורמה המוצעת שיתקן את העיוותים שתיאר
    אסף 16/03/2023 13:47
    הגב לתגובה זו
    12 16
    לא מתווכח אתך על הליקויים והעיוותים שפירטת. יכול להיות שאכן המצב חמור. אבל הרפורמה / מהפיכה המוצעת אינה עונה על אף אחד מליקויים אלו. אשמח אם תסבירי לי כיצד שופטים שיתמנו על ידי פוליטיקאים ויהיו תלויים בהם לקידומם, ידאגו למשפטים מקצועיים יותר וישרים יותר - ההיפך הוא הנכון. יתרה מכך, לפי הצעות החוק רצונם היחיד של היוזמים - לבצר את שלטונם לעולם ועד, בכל עת יוכלו אם באמצעות חקיקה ואם באמצעות הנחיות דרגים מקצועיים (מה שנקרא בטעות בפיהם "משילות") להגביל את חופש הפרט ולהשפיע על תהליכים חופשיים במדינה כדוגמת תהליכי בחירות. לא מובן לי איך אינך רואה זאת.
    סגור
  • 24.
    כל הכבוד על הכתבה!!! יישר כח (ל"ת)
    תומר 16/03/2023 13:46
    הגב לתגובה זו
    25 7
    סגור
  • 23.
    השימוש שלך בנתונים לא עומד במציאות
    כמה שאת נאיבית 16/03/2023 13:46
    הגב לתגובה זו
    7 9
    כולם מסכימים שמערכת המשפט צריכה רפורמה. בעיקר כי הערכאות הזוטרות קורסות בגלל שופטים ברמה נמוכה, פרקוליטות תובעת. וגם בג"צ צריך לעבור רפורמה בבחירת שופטיו שמוסכמת על רוב מתנגדי הרפורמה (לדוג' שאין שום שללשכת עורכי הדין תהיה נציגות בבחירות שופטי העליון). אבל הרפורמה בתצורתה עם כל החוקים הנלווים כמו חוק הנבצרות לא מגיעים ממקום של רצון לשפר את המערכת אלא ממניע פוליטי של זיכוי נאשם/ים וקבלת כוח בלתי מוגבל לדכא את מי שלא בקואליציה וכל ענין שיפור מערכת המשפט בערכאות הנמוכות סתם משמש לדברי יופי. רוב הטענות שלך ממוחזרות וצריך להתסכל יותר פנימה מה הבעיה- שיעור הרשעות גבוה- כי הפרקילטות לא הולכת לבית משפט איפה שהיא לא חושבת שתנצח ולכן גם שיעור הסדרי טיעון גבוה. כשהם לא בטוחים בניצחנם אז הולכים על הסדר טיעון מקל. וזו כמובן פרקטיקטה שצריכה לחלוף מן העולם.
    סגור
  • ממש לא נכון
    משה 16/03/2023 14:11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    9 מתוך 15 שופטי בית המישפט העליון מונו בשנים האחרונות ע"י ממשלת הליכוד.
    סגור
  • 22.
    כל הכבוד על המאמר (ל"ת)
    נתי 16/03/2023 13:46
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 21.
    ואיך הרפורמה קשורה למה שכתבת ??? (ל"ת)
    גל 16/03/2023 13:43
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • תגיד, חשבת פעם לחשוב לבד ?..
    מישה 16/03/2023 14:35
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תקרא. לא רק את הכותרת וזהות הכותבת..
    סגור
  • 20.
    מסכים עם מהחוליים הקיימים אבל...
    מרקוס 16/03/2023 13:43
    הגב לתגובה זו
    5 14
    המהפכה המשפטית/שלטונית אינה מתיימרת לטפל בכל אלה. תחת זאת, היא מרסקת את היסודות הקונסטיטוציוניים של המדינה.
    סגור
  • 19.
    אבל ביבי רוצה דיקטטורה ולא מה שאת מציעה
    ביבי רוצה רוב בוועדת שופטים. ביבי רוצה שאי אפשר יה 16/03/2023 13:41
    הגב לתגובה זו
    8 9
    ביבי רוצה רוב בוועדת שופטים. ביבי רוצה שאי אפשר יהיה לפסול חוקי ממשלה. בטח חוקי כפיה דתית וחוקים שיעבירו כספי החילוני העובד לטובת החרדי הבטלן. מה שאת מציעה זה לא מה שביבי רוצה
    סגור
  • 18.
    "שוויון בפני החוק"-איזה שוויון יש עם החרדים ?
    קצ'י 16/03/2023 13:40
    הגב לתגובה זו
    9 17
    אין להם שום חובות שחלים על כלל האוכלוסיה, ויש להם זכויות יתר מטורפות.....
    סגור
  • תגיד, חשבת פעם לחשוב לבד ?..
    מישה 16/03/2023 14:36
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אני חרדי, עובד בהייטק, קצין במיל. ותורם יותר מרוב המפגינים עכשיו , למדינה שלי. ואכן אין שוייון, אם לא הייתי חובש כיפה שחורה, אני מאמין שהיחס אלי בהייטק היה יותר ענייני.
    סגור
  • 17.
    בעצמך כתבת - הרפורמה לא רלוונטית למה שהמערכת צריכה
    אורי 16/03/2023 13:40
    הגב לתגובה זו
    10 4
    מצד אחד בכותרת את מצהירה שאת תומכת ברפורמה המשפטית, ומצד שני מודה שהיא לא תפתור אחת מהבעיות שאת מונה. אז מה הקטע?
    סגור
  • 16.
    לצערנו עוד רגע יהיה לך מבול של תגובות שיעשו ממך דמון
    להתעורר 16/03/2023 13:39
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אבל כל מה שאמרת נכון ! ומי שאינו חשוף לביקורת ואחוזי ההרשעה שלו כל כך גבוהי !אומר אחד משני דברים : 1. כל המדינה פה פושעים כנראה ,ימין שמאל וכולם עבריינים ! כי זהו פרצופה של המדינה . 2. שבית המשפט עושה קומבינות !!!!!
    סגור
  • 15.
    אין קשר בין הדוגמאות שנתת לרפורמה שמוצעת
    יוסי 16/03/2023 13:36
    הגב לתגובה זו
    11 7
    מטרת הרפורמה אינה לתקן עיוותים במער' המשפט (והדוגמאות הישנות שהבאת ממילא רובן באשמת המשטרה ולא מע' המשפט). מטרת הרפורמה היא למנוע ממער' המשפט ביקורת על שלטון רודני וקיצוני שרוצה לעשות מעשים לא מוסריים, גם במישור הלאומי וגם במישור הציבורי. בשביל תיקון צריך למצוא מה הבעיה האמיתית ולטפל בה, לא להפוך את המדינה לדיקטטורה שנשלטת ע"י אדם שחלק מהציבור רואה בו מלך
    סגור
  • 14.
    סוף סוך כתבה עם האמת בפנים! (ל"ת)
    שאפו 16/03/2023 13:35
    הגב לתגובה זו
    16 7
    סגור
  • 13.
    האם ההפיכה תתקן את כל זה? לא. בהחלט לא. אין לה שום קשר
    נוחודי 16/03/2023 13:35
    הגב לתגובה זו
    9 8
    כל המטרה של ההפיכה המשטרית היא להכשיר את השרצים ביב דרעי בן גיביר ועוולותיהם
    סגור
  • 12.
    אבל איך כל זה קשור לרפורמה המוצעת?
    רונירון 16/03/2023 13:35
    הגב לתגובה זו
    11 8
    העלית כאן שורה של בעיות/כשלים, שהשינויים המוצעים אפילו אל מתיימרים לפתור אותם... להיפך, הם ייצרו ים של בעיות חדשות.
    סגור
  • 11.
    ונגיד שכל זה נכון: איך שליטה בועדה למינוי שופטים תעזור?
    יריב 16/03/2023 13:31
    הגב לתגובה זו
    13 12
    הרי בועדה ישבו אמסלם, לוין, רגב וביתן ויבחרו שופטים חברי ליכוד. כיצד זה יגביר את הצדק? אפשר לקיים שולחן עגול עם מומחים ולנסות לפתור בעיות כמו אלה שהעלית. יותר קל להשתלט למפלגת הליכוד להשתלט על בתי המשפט והשופטים וכמו שהם מנהלים את המדינה כך יראו גם בתי המשפט. האמון בפוליטיקאים גם כך נמוך בהרבה מהאמון בעליון. למה לתת להם לנהל את העליון? למה שצאצאיך ילכו לצבא וצאצאי החרדים לא? מי יעצור שר מושחת כמו אריה דרעי שנכנס למאורת הפשע שלו במשרד הפנים (שוב! המקום בו קיבל שוחד!) ובפעם השלישית כבר לא יהיה יועץ משפטי שיבדוק עבורנו אם הוא מתנהל ביושר? הכל מינויים של השר - מי ישמור על העם משוד במשרדי הממשלה? מי סטלה?
    סגור
  • 10.
    עניינית ומדוייקת
    רפורמה 16/03/2023 13:31
    הגב לתגובה זו
    12 11
    פשוט בול
    סגור
  • 9.
    ההפיכה המשטרית רק תעצים את הכשלים שציינת (ל"ת)
    פוליטיזציה היא אסון 16/03/2023 13:30
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 8.
    כל הכבוד סוף סוף אמירה לעניין (ל"ת)
    אזרח 16/03/2023 13:29
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 7.
    יש, גם אני מבית עיראקי
    נחום 16/03/2023 13:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    (-:)
    סגור
  • 6.
    בקיצור
    ירושלמית 16/03/2023 13:27
    הגב לתגובה זו
    6 8
    כול שנכתב כאן לא ישתנה כי מוקד הריפורמה הוא 1.ועדת המניווים לשופטים. 2. שחרור חרדים מחובת גיוס 3. יד קלה מאוד על כול גזילת קרקע בגדה המערבית. כול אלה לא יקלו ולא יפתרו עינויי דין ושאר סעיפים שנזכרו.
    סגור
  • 5.
    ואיך כל ה"רפורמה" שאת תומכת בה מטפלת בעומנס בבתי המשפט? (ל"ת)
    חופשית מדיקטטורה 16/03/2023 13:26
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • לא יהיה ניתן לפנות על כל שטות לבג"ץ
    אודי 16/03/2023 23:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה לא חושב שזה יוריד את העומס? מאז שאהרון ברק קבע שהכל שפיט צצו עמותות שהגישו עתירות כמו פטריות אחרי גשם!
    סגור
  • 4.
    הרוב תומך ברפורמה
    תום 16/03/2023 13:26
    הגב לתגובה זו
    17 8
    הוא פשוט לא נובח ומנסה לעשות רעש וצלצולים
    סגור
  • הפוך מזה (ל"ת)
    גב 16/03/2023 14:12
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 3.
    היא מחדדת דווקא את ההתנגדות לרפורמה, שלא מטפלת
    אמיר 16/03/2023 13:25
    הגב לתגובה זו
    6 4
    בשום בעיה שהיא מציינת
    סגור
  • 2.
    כל הליקויים שכתבת אין להם שום קשר עם הרפורמה המשפטית!!!
    בושה של עיתונאית 16/03/2023 13:24
    הגב לתגובה זו
    16 12
    הרפורמה הנחוצה היא הוספת מאות שופטים, קיצור זמן הדיונים, קיצור הזמן עד למתן פסק דין ועוד שיפורים. כל הרפורמה שמוצגת בכנסת מטרתה להביא שופטים ימניים שייזכו את ביבי בערעור לעליון, או ביטול משפטו עי חקיקה חדשה, הכנסת אריה דרעי לממשלה , ביטול חובת הגיוס של חרדים וכו המאמר שכתבת הוא זלזול באינטליגנציה ושגוי מיסודו, פשוט בושה
    סגור
  • 1.
    זו לא רפורמה זו הפיכה משטרית. בלי דמוקרטיה אין מדינת
    ישראל 16/03/2023 13:21
    הגב לתגובה זו
    10 16
    ישראל. כל מי שחכם יודע זאת.
    סגור
  • איפה קראת ברפורמה
    אודי 16/03/2023 23:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהמדינה הולכת להיות דיקטטורה? אתה אהבל או שטוף מוח??? הרי זה נוגד ישירות את חוק יסוד הכנסת!!!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות