טיב טעם ברבעון טוב: הרווח עלה ב-12% ל-17 מיליון שקל
רשת הקמעונאות טיב טעם טיב טעם -0.09% טיב טעם 659.4 -0.09% בסיס:660 פתיחה:680 גבוה:680 נמוך:653.8 תמורה:439,377 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: רושמת ברבעון הרביעי של 2022 הכנסות של 422.5 מיליון שקל בהשוואה להכנסות של 390.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של 8.1%. ב-2022 כולה הכניסה החברה 1.6 מיליארד שקל לעומת הכנסות של 1.59 מיליארד שקל - גידול מינורי של 0.3%.
הכנסות מגזר קמעונאות המזון ברבעון הרביעי הסתכמו ב-365.9 מיליון שקל לעומת הכנסות של 337.1 מיליון שקל ברבעון המקביל - עלייה של 8.6%. ב-2022 כולה הסתכמו ההכנסות ממגזר קמעונאות המזון ב-1.38 מיליארד שקל לעומת הכנסות של 1.39 מיליארד שקל ב-2021 - ירידה של 1%. בחברה מסבירים כי הירידה נובעת מהשפעת מגפת הקורונה על הרבעון הראשון שהגדילה באופן ניכר את המכירות של פעילות קמעונאות המזון לאור הסגר המוחלט שחל ברבעון הראשון בשנה זו וכן מעיתוי חגי תשרי.
הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות ברבעון הרביעי עלה בכ-5.7%, בהשוואה לרבעון המקביל. הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות בשנת 2022 ירד בכ- 3%.
הרווח הגולמי של מגזר קמעונאות המזון ברבעון הרביעי הסתכם בכ-120.4 מיליון שקל (כ-32.9% מההכנסות) בהשוואה לכ-106.9 מיליון שקל (כ-31.7% מההכנסות) ברבעון המקביל. הרווח הגולמי של הקבוצה ברבעון הרביעי הסתכם בכ- 140.6 מיליון שקל (כ-33.3% ממחזור ההכנסות) בהשוואה לכ-127.8 מיליון שקל (כ-32.7% ממחזור ההכנסות) ברבעון המקביל. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי הסתכם בכ-28.9 מיליון שקל בהשוואה לכ-23.8 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של כ-21.4%.
הרווח הנקי ברבעון הרביעי הסתכם בכ-17.2 מיליון שקל בהשוואה לכ-15.3 מיליון שקל ברבעון המקביל - גידול של כ-12.1%. הרווח הנקי בשנת 2022 הסתכם בכ-61.1 מיליון שקל לעומת כ-70 מיליון שקל אשתקד.
מניית טיב טעם ירדה בכ-2.5% מתחילת השנה (וטרם פתיחת המסחר הבוקר) למחיר של 6.1 שקל המבטא שווי שוק של 653.8 מיליון שקל. החברה נסחרת במכפיל רווח של 10.7.
חגי שלום, המנכ"ל ובעל השליטה: אנו מסכמים את הרבעון הרביעי עם שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים. על אף מגמת ההתייקרויות במשק, הרווחיות התפעולית שלנו בולטת לחיוב ואנו מעריכים שנדע לשמור על רמה דומה גם בשנים הבאות. אנו ממשיכים לחזק את מנועי הצמיחה באון ליין ובמועדון הלקוחות וזאת תוך שמירה על התוכנית האסטרטגית הכוללת שינוי בתפיסת המחיר. בשנת 2022 נפתחו מספר חנויות במיקומים אסטרטגיים והונחה אבן היסוד למספר חנויות חדשות המיועדות להיפתח במהלך שנת 2023. במקביל, פעילות התעשייה ממשיכה להוות מנוע צמיחה חזק לשנים הבאות תוך המשך צמיחה של חברת השיווק וההפצה ישרקו. השלמנו את רכישת מפעל זילבר ואנו מאמינים שנראה את פירות הסינרגיה המופלאה בין המפעל הנרכש לבין מערך הייצור, ההפצה והשיווק של מגזר התעשייה בשנים הבאות. טיב טעם תמשיך לבסס את מעמדה וצמיחתה, תוך פיתוח מנועי הצמיחה בתחומי הליבה, קמעונאות ותעשייה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה