NIO מצטרפת למלחמת המחירים: מורידה את מחיר המכוניות ב-4,200 דולר

על רקע תוצאות הרבעון הראשון, יצרנית הרכבים החשמליים, שנמנעה מהורדת מחירים עד כה, נאלצה להצטרף למתחרותיה; החברה לא תציע יותר שירותי החלפת סוללה בחינם לקונים חדשים.
 | 
telegram
(1)

אחרי שפרסמה את תוצאותיה לרבעון הראשון, חברת הרכבים החשמליים הסינית Nio,  מדווחת כי היא מורידה את מחירי המכוניות שלה בכ-4,200 דולר באופן מיידי, ומפסיקה החלפת סוללות בחינם עבור קונים חדשים. זאת על רקע "מלחמת המחירים", המתנהלת בין החברות בתחום.

המהלך של החברה היום מגיעה בעקבות ההחלטה של טסלה וחברות נוספות המייצרות ומשווקות מכוניות חשמליות בסין להוריד מחירים, מוקדם יותר השנה בניסיון למשוך קונים. לפני כחודשיים טען מננכ"ל החברה, וויליאם לי, כי החברה בראשותו לא תצטרף ל"מלחמת מחירים". 

הפחתת המחירים באה גם בעקבות דבריו של לי לאחר פרסום הוצאות הרבעון האחרון, לפיהם החברה תעכב חלק מההוצאות שלה, כמו גם כמה פרויקטי מחקר ופיתוח. לדבריו, העיכוב הוא חלק ממאמץ לטפל בהשפעה של כמות משלוחי הרכב הנמוכה, על תזרים המזומנים. במסגרת הדוחות דיווחה החברה על מזומנים ושווי מזומנים של 14.76 מיליארד יואן (2.07 מיליארד דולר), מתחת לנתונים שהציגה בשנים 2021 ו-2022.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

את הרבעון הראשון של 2023 סיימה החברה עם הכנסות של ​הכנסות של 1.6 מיליארד, נמוך מצפי האנליסטים להכנסות של 1.7 מיליארד דולר. בשורה התחתונה, רשמה החברה הפסד המתואם של 36  סנט למניה, כשצפי האנליסטים עמד על הפסד של 39 סנט למניה. את הרבעון השני צופה החברה לסיים עם הכנסות של בין 8.71 ל-9.37 מיליארד יואן, כשצפי המסירות לרבעון השני עומד על בין 23 אלף ל-25 אלף רכבים.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קצת יותר בפירוט כי המידע לא מסדור , בבקשה
    שירן 13/06/2023 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניו סיפקה עד כה 4-6 החלפות סוללות בחינם בתחנות החלפה שהיא בנתה. אלו תחנות שהרכב נכנס אליה ותוך 4-5 דקות יוצא ( הרכב נכנס אוטומט ) . היתרון הוא ענק , הרכב יכול להיות בן 5 שנים וכמו חדש כי הסוללה תמיד חדישה כי מוחלפת. היות וסין ענקית , יש מקומות שניו עדין לא נערכה עם תחנות החלפה ( כעת כ 1474 תחנות בסין - בדרך ל 2400 עד סוף שנה ). בקיצור יש מקומות שעדין אין תחנות החלפה ואנשים לא רוצים לקנות כי מבחינתם המחיר גילם את ההחלפות חינם. זה כמו דלק בחינם לכל החיים מלבד הביטוח שניתן ל 10 שנים. אז ניו הפחיתה 6-9 אחוז ממחירי הרכבים וכך גם נהפכה סוף סוף לאטרקטיבית במחיר ( מכונית יוקרתית ) במיוחד בהשוואה לטסלה שגונבת המון מכירות ( לא כי טסלה טובה יותר - הרבה פחות איכותית ) אלא כי אין ברירה, ניו הייתה בפער ולכן ללא ביררה קנו אחרות וחלק ויתרו על ניו שמוכרת בממוצע 10 אלף בחודש ובדרך ל 20 אלף+ בחודש החל מיולי 2023. בקיצור עכשיו יש 3 אפשרויות קניה רכב ללא החלפות חינם ( מחיר הופחת ב 30 אלף יואן ) רכב עם החלפות חינם במחיר כולל 30 אלף ורכב ללא סוללה במחיר מוזל של 80 אלף יואן והלקוח משלם על שירות כל חודש.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות