רמי לוי במגעים עם רשתות בינלאומיות להשקת מותג פרטי - יורד מחירים?
רמי לוי רמי לוי -1.72% רמי לוי 22,840 -1.72% בסיס:23,240 פתיחה:23,240 גבוה:23,240 נמוך:22,760 תמורה:6,478,347 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מנהל מגעים עם קמעונאית צרפתית במטרה להשיק מוצרי מותג פרטי. בנוסף, הוא מתכנן פתיחת חנות תחת המותג אושאן. מהחברה נמסר כי היא "בוחנת שיתופי פעולה עם רשתות בינלאומיות, ביניהן הרשתות ספאר, אושן, קזינו ונוספות. החברה תעדכן בכל התפתחות הדורשת עדכון".
לרמי לוי רשת של 56 חנויות מזון בישראל ואם ייחתם הסכם כזה, הוא יאפשר לו להשתמש במותג שלה לצורך שיווק המותג הפרטי, כפי שעושות חברות כמו שופרסל ואחרות. הציפייה לעסקה כזאת היא שלוי יביא את הרשתות הבינלאומית לארץ וימכור אותן במחיר זול יותר מהמתחרות.
לוי לא מתכוון להסב את שמו אם ירכוש את אושאן. יינות ביתן, למשל, עשתה זאת דרך קארפור מתוך מחשבה שהדבר יניב לה רווחים. אחת האפשרויות שעלתה היא שאושאן תספק זיכיון לחברת קופיקס שבה שולט רמי לוי (ולא מניבה לו רווחים), כדי שיוכל לשווק את מוצרי המותג גם בסניפים של רשת הסופרים.
הצורך במותג פרטי בינלאומי עולה בשל התייקרות מוצרי המזון. שופרסל רוצה לייבא לכאן מותג פרטי חדש של חברת ספאר, וכעת - לוי ינסה לנגוס עוד מעט בנתח השוק בעזרת הורדת מחירים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.הבעיה שרמי לוי מביא הרבה כשרויות פחדוד 13/06/2023 22:56הגב לתגובה זו0 0תדאג לכשרות וגם נקנה יותר ממךסגור
-
1.הפסדים גדולים ביבוא מותג מחו"ל-מותג מעלה מחיריםלילי 13/06/2023 13:10הגב לתגובה זו2 0יינות ביתן לא יכלו למכור במחירים גבוהים , לכן החליפו את השם לקרפור . המחירים נשארו גבוהים והמוצרים והשרות נותרו נמוכים .סגור