נתוני מכירות מאכזבים לסרטים החדשים של וורנר ברדרס ודיסני

הסרט פלאש של וורנר עם מכירות של 55.1 מיליון דולר ואלמנטלי של דיסני עם 29.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון באקרנים
 | 
telegram

שניים מהאולפנים הגדולים ביותר בהוליווד יצאו עם סרטים חדשים ושניהם דיווחו על נתוני מכירות מאכזבים. וורנר ברדרס WARNER BROS. DISCOVERY -1.17% WARNER BROS 10.11 -1.17% WARNER BROS. DISCOVERY סגירה:0 פתיחה:10.23 גבוה:10.4 נמוך:10.09 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם הסרט 'פלאש' עם מכירות של 55.1 מיליון דולר לסוף השבוע הראשון של הסרט באקרנים, בעוד אלמנטלי של פיקסר  WALT DISNEY +0.82% WALT DISNEY 115.66 +0.82% WALT DISNEY סגירה:0 פתיחה:114.11 גבוה:116.33 נמוך:113.6 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם מכירות של 29.5 מיליון דולר.

'פלאש' הסרט הראשון של גיבור העל של DC שסובב כולו סביב הדמות, עלה לוורנר ברדרס כ-200 מיליון דולר להפיק ולא הצליח להתקרב למכירות של הסרט בלק אדם משנה שעברה שעמדו על 67 מיליון דולר. הסרט המצויר אלמנטלי של פיקסר שעלות ההפקה שלו הייתה די זהה עם נתוני מכירות שבדרך להיות במקום השני של הסרטים עם המכירות הנמוכות ביותר בהיסטוריה של פיקסר. לשם השוואה, נתוני המכירות של הסרט 'למצוא את דורי' ששוחרר ב-2016 עמדו על 139 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון באקרנים. החברה עדיין מנסה להוציא סרט שיכפר גם על נתוני המכירות הרעים של הסרט 'שנות אור' שהכניס לה 226.7 מיליון דולר בכל העולם, לעומת 1 מיליארד מצעצוע של סיפור 4.

לפני כחודש דיסני דיווחה על תוצאותיה לרבעון ורשמה נתון מנויים מאכזב לשירות הסטרימינג שלה, אך הצמיחה בהכנסות שלה מהפארקים הראתה כי אנשים עדיין מוכנים לשלם על חוויות, פחות על לצפות בטלוויזיה. הרווח למניה היה 93 סנט על הכנסות של 21.8 מיליארד דולר, לעומת צפי אנליסטים לרווח למניה של 94 סנט על הכנסות של 21.8 מיליארד דולר. מספר המנויים בדיסני+ עמד על 157.8 מיליון, לעומת צפי של 163.1 מיליון, הכנסותיה של דיסני מהפארקים וממוצרים עמדו על 7.8 מיליארד דולר, נתון שניצח את צפי האנליסטים שעמד על 7.5 מיליארד דולר. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

וורנר ברדרס פיספסה את צפי האנליסטים בדוחותיה האחרונים, עם הפסד למניה של 44 סנט על הכנסות של 10.7 מיליארד דולר, כשהצפי עמד על הפסד למניה של 12 סנט על הכנסות של 10.75 מיליארד דולר. החברה פיספסה גם היא במספר המנויים כשדיווחה על 1.1 מנויים חדשים, לעומת צפי של 1.6 מיליון מנויים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות