בדרך למחאת ענק? רשת "ביג" תשבות אם יאושר החוק לביטול עילת הסבירות

החברה הודיעה: "נראה במהלך צעד חמור בדרך לשחיתות שלטונית בלתי חוקית בעליל, וצעד נוסף בדרך לדיקטטורה". חברות נוספות עשויות לשבות גם הן במחאה
 | 

האם אנחנו בדרך למחאת ענק? חברות גדולות עשויות להשבית את העסקים שלהן ביום שלישי הקרוב, כהוגזר כ"יום ההתנגדות". הסנונית הראשונה לכך היא רשת מרכזי הקניות ביג  ביג -0.56% ביג 44,400 -0.56% ביג בסיס:44,650 פתיחה:44,320 גבוה:45,000 נמוך:44,320 תמורה:1,149,229 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שהחליטה לסגור את מרכזי הקניות שלה מחרתיים, במידה והחוק לביטול עילת הסבירות יאושר בכנסת.

"קבוצת ביג מודיעה שבמידה והחוק לביטול עילת הסבירות במתכונתו הנוכחית יאושר בקריאה ראשונה ביום שני בכנסת, נראה במהלך צעד חמור בדרך לשחיתות שלטונית בלתי חוקית בעליל, וצעד נוסף בדרך לדיקטטורה", נמסר מהחברה. "חקיקה כזו תהווה פגיעה אנושה בוודאות העסקית והכלכלית של ישראל, ותסכן באופן ישיר ומיידי את קיומנו כחברה מובילה בישראל. על מנת למחות באופן חריג ולמנוע את העברת החקיקה המושחתת הזו, אנו נשתתף ביום ההשבתה שמתוכנן ביום שלישי. מרכזי ביג מקרית שמונה ועד אילת יושבתו וייסגרו.

"כשהמדינה רועדת ונקרעת מבפנים אין באפשרותנו לשבת על הגדר ובעת הצורך ועם התקדמות החקיקה והביזה של הקופה הציבורית אותה אנו מממנים אף נחריף את צעדנו!".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

השאלה כעת היא האם חברות אחרות יילכו בעקבותיה ויסגרו את מרכזי הקניות או את הפעילות העיקרית שלהן. אם זה יקרה, הדבר עשוי להשפיע גם על הבורסה, משום שמדובר בצעד חסר תקדים של חברה, שמוכנה לאבד חלק קטן מהנתח הכלכלי שלה לטובת מחאה.

תגובות לכתבה(79):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 54.
    ביג
    שלום 10/07/2023 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לבדוק חוקיות צעדיה של חברת ביג מול בעלי המניות שלה וגם את פעולותיה של הבורסה לניירות ערך במקרי הנ"ל
    סגור
  • 53.
    ביזפורטל תבדקו אם נעשה שורט? (ל"ת)
    דני 10/07/2023 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    החלטה שלומיאלית של בעלי ביג
    טעות חמורה 09/07/2023 20:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    א. הם לבד לא מצטרפים עוד עסקים ב. השוכרים שלהם פותחים את החנויות ג. חשופים לתביעות קיבלו הצעת אחיתפול ממשהו
    סגור
  • 51.
    אלקטרה צריכה כבר נפלה 40% שיסגרו
    מתן 09/07/2023 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    BIG יושבים על שטחי נדל"ן באזורי תעשייה הם שילמו כבר הטלי השבחה או נתנו להם חינם את בתי האריזה של התפוזים שהיו כאן פעם זוכרים ?
    סגור
  • 50.
    אהוד אהוד ברק יגדילו את הקניות ביג. (ל"ת)
    כ ד 09/07/2023 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 49.
    כל הכבוד.מציע שתשבתו יותר מיום אחד.
    כ ד 09/07/2023 15:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חחח
    סגור
  • 48.
    אז למה ביג מנסה להשתלט על אפי נכסים?
    אלון 09/07/2023 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מפריע להם שכמעט כל העסקים שלהם במזרח אירופה? ואפילו בפולין רחמנא לצלן?
    סגור
  • 47.
    הם לא מעיינים אף אחד
    איציק 09/07/2023 14:35
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בושה בושה מה שאתם עושים אתם יורים לעצמכם ברגל כי הכוח האמיתי לקניה זה העם שברובו בעד הרפורמה
    סגור
  • 46.
    אגביר קניות בביג
    ארז 09/07/2023 14:08
    הגב לתגובה זו
    2 14
    מעשה ראוי להערכה ולכן אעשה הכל כדי לבציע קניות במרכזי ביג
    סגור
  • תקנה לי גם משהוא
    יוסי 09/07/2023 20:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי ההודעה שלך המניה עלתה
    סגור
  • 45.
    כל הכבוד לביג - לוקחים סיכון במאמץ להציל את המדינה
    המבדיל 09/07/2023 14:01
    הגב לתגובה זו
    2 18
    מאות מומחים בעלי שם מישראל ומהעולם מתנגדים למהפכה המשטרית: רמטכ"לים, מפכ"לים, ראשי ממשלה, ראשי השב"כ, נגידי בנק ישראל, אלופים וניצבים במיל, שרים לשעבר, ראשי הכלכלה, התעשייה, ההיי-טק, האקדמיה, החינוך, התרבות, ראשי אוניברסיטאות ופקולטות, ראשי בנקים וחברות ענק בתעשייה, ראשי מדינות ידידותיות (צרפת, ארה"ב, בריטניה, גרמניה), הסוכנויות הגדולות לדירוג אשראי, ה OECD. זה כמה חודשים הם מנמקים בפירוט בראיונות, במאמרים, בשיחות ובמסמכים מדוע הרפורמה המשפטית היא אסון למדינת ישראל. המוחים נגד הממשלה הם המחסום היחיד שנותר כעת בפני החרבת מדינת ישראל. כל הכבוד לביג
    סגור
  • שמאלן קטן
    אלי 09/07/2023 20:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש מומחים מהצד השני קשה לכם לראות ממשלת ימין על מלא תתחילו לציית לחוק ולדמוקרטיה כרגע אתם שורפים צמיגים באיילון בושה
    סגור
  • 44.
    כל הכבוד לביג - לוקחים סיכון במאמץ להציל את המדינה
    המבדיל 09/07/2023 14:00
    הגב לתגובה זו
    1 14
    מאות מומחים בעלי שם מישראל ומהעולם מתנגדים למהפכה המשטרית: רמטכ"לים, מפכ"לים, ראשי ממשלה, ראשי השב"כ, נגידי בנק ישראל, אלופים וניצבים במיל, שרים לשעבר, ראשי הכלכלה, התעשייה, ההיי-טק, האקדמיה, החינוך, התרבות, ראשי אוניברסיטאות ופקולטות, ראשי בנקים וחברות ענק בתעשייה, ראשי מדינות ידידותיות (צרפת, ארה"ב, בריטניה, גרמניה), הסוכנויות הגדולות לדירוג אשראי, ה OECD. זה כמה חודשים הם מנמקים בפירוט בראיונות, במאמרים, בשיחות ובמסמכים מדוע הרפורמה המשפטית היא אסון למדינת ישראל. המוחים נגד הממשלה הם המחסום היחיד שנותר כעת בפני החרבת מדינת ישראל. כל הכבוד לביג
    סגור
  • 43.
    הכל רוח וצלצולים, כמו החברות שהודיעו על העברת הכספים...
    רן 09/07/2023 13:50
    הגב לתגובה זו
    13 0
    הרי אם באמת היה יוצא כסף גדול מהארץ, הדולר כבר היה עובר את ה-4 שקלים מזמן... ולגבי רשת ביג, לא נראה לי שיש לה אפשרות לכפות על עסקים ששוכרים אצלה שטחי מסחר לסגור את עצמם ליום אחד ועוד ללא פיצוי כספי. אם רשתות שמשכירות אצלה שטחי מסחר מחליטות לשבות, זה כבר עניין אחר. בסך הכל נראה כצעד פופוליסטי עלוב ביותר!
    סגור
  • 42.
    לא קונים בביג מהיום נקודה כמו אנגל (ל"ת)
    משה ראשל"צ 09/07/2023 13:30
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 41.
    תביעה יצוגית נגד ביג בדרך , זו ממש חוצפה
    מנשה 09/07/2023 13:29
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אג'נדה פוליטית של בעלי העניין לא מעניינת את בעליי המניות , בשביל יש פתק הצבעה בקלפי. דבר שני זו פגיעה בחופש הקניה של הציבור , דבר שלישי זו פגיעה בשאר בעלי העסקים שנמצאים במתחמי ביג וגם פגיעה בבעלי המניות של אותם עסקים , חוצפה ממדרגה ראשונה , תביעה יצוגית במאות מיליונים בדרך !!!
    סגור
  • 40.
    לא קונים בביג מהיום נקודה כמו אנגל (ל"ת)
    משה ראשל"צ 09/07/2023 13:25
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 39.
    שוכרי ביג מוזמנים לעבור לחברות נדל"ן אחרות
    דודו 09/07/2023 13:17
    הגב לתגובה זו
    13 0
    יש לכם הזדמנות לעזוב את ביג ולעבור למתחרות , הם עשו משהו שאסור להם לעשות , זה לא מופיע בחוזי שכירות שלכם
    סגור
  • 38.
    יש צורך בתביעה ייצוגית
    כלכלן 09/07/2023 13:14
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ביג הינה חברה ציבורית. הנמנהלים שלה לא יכולים לפעול נגד בעלי המניות בשל גחמות אישיות ופוליטיקה קטנה וזולה. התנהגות כזו היא הפרת דין ומחויבותם כדירקטורים - ממליץ לבעלי מניות החברה להגיש תובענה ייצוגית ( לאחר הגשת מכתב התראה דחוף) - לחברת הביטוח שמבטחת את הדירקטורים ממליץ להוציא הודעת אזהרה , שפעולתם נעשית במזיד ובידיעה - ואין להם כיסוי ביטוחי - בואו נראה את אותם דירקטורים טיפשים סוגרים את ביג ביום שלישי !!!
    סגור
  • 37.
    מחרימים את ביג
    טל 09/07/2023 13:00
    הגב לתגובה זו
    17 4
    כמו שהחרמנו את אנג'ל , ככה נחרים את ביג.צריך ללמוד מהחרדים את הכוח של החרם.
    סגור
  • 36.
    לא בביג עסקינן
    מאייר 09/07/2023 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 6
    ביג עושה צעד עיסקי מסוכן ,אני לא יודע מי תומך בהם במהלך זה שבוודאי יפגע בשורת הרווח ,אבל זאת לא הנקודה ,אני ממש לא מרוצה מהמפגינים שמקבלים קרדיט ענק ושמים לנו אצבע בעין בכך שהם חוסמים את המדינה ומעלים את מפלס הלחץ,אבל ,זהירות ,אדוני ראש הממשלה עילת הסבירות מלווה אותנו לכל אורך הדרך ,"סביר להניח "ומבחן האדם הסביר ,המבחן הסובייקטיבי והאובייקטיבי שמתלווה לכל פעולה בשרות החוק ,החיים הם לא שחור לבן ,ויש אין ספור אפשרויות העומדות בפני שוטר ושופט וכל אדם הצריך לפעול ולהחליט נכון ,אסור לבטל את עילת הסבירות
    סגור
  • לא מבטלים את המונח סבירות
    אש 09/07/2023 13:52
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה עדיין מתקיים. גם האדם הסביר וכו'. מה שמצמצמים זה את האפשרות של בית המשפט לקבוע שהחלטה של שר או חוק של הכנסת איננו סביר ולכן יש לפסול אותו. אם החלטה איננה תקינה, זה אומר שהיא עברה על חוק כלשהו ולכן אפשר לבטלה במערכת המשפט. למה סבירותם של שופטים עולה על סבירות נבחרי הציבור?
    סגור
  • אז בסדר
    מאייר 09/07/2023 14:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אכן מצמצמים את האפשרות של חדירת בית המשפט לכל דבר זה בהחלט סביר ,יש לנו בעיה במערכת הדמוקרטית שלנו והיא מאוד רגישה ונפיצה וצריך להיזהר ,מצד אחד הכנסת מכילה את הממשלה כך שששתי רשויות הן כמעט רשות אחת מצד שני בית משפט הוא לא מעל החוק ולא כל דבר שפיט ,אינני סבור שעורך דין גם אם הוא מקבל תואר של שופט יכול לקבל החלטות טובות יותר ממדינאים באיך להנהיג את המדינה ואם צריך למשל לגרש את המסתננים מדרום ת"א ,כי זאת החלטה בלי אחריות וכשמחליטים משהו צריך גם אחריות ומה עושים הלאה ,אותם עורכי דין בתוארם כשופטים גם אינם יכולים לקבל החלטות מושכלות בלחימה כמו גנרלים כי אין להם את זה ,ואם אכן מדובר בצמצום מידתי שימצא איזון נכון בין הרשויות הרי שאני בעד ,אבל אסור לבטל לחלוטין את עילת הסבירות שמהווה מרכיב חשוב בחיינו
    סגור
  • ממליץ לך לקרוא את חוק יסוד השפיטה
    כלכלן 09/07/2023 13:24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ממליץ לך לקרוא את חוק יסוד השפיטה - תפסיק לצרוך באופן פבלובי את כל השטיטות שמוכרים לך בערוצי צפון קוריה. סבירות לא מחליפה מידתיות , ולא חוקיות - היא תעבור רק לגבי החלטות ממשלה וכנסת ולא על ראשי ערים ובוודאי שלא על דרג מנהלי שאינו כנסת או ממשלה - אז פחות בורות יותר ידע לא יזיקו לך - החרד מעילת הסבערות במתכונת שופט העליון סולברג העתיד להתמנות לנשיא העליון
    סגור
  • ערוצי הטלווזיה
    מאייר 09/07/2023 14:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרך אגב אני ממעט לצפות בדיונים בערוצי הטלווזיה למעט איילה חסון כי איך אמר מודריק הדיונים שם רדודים
    סגור
  • לא סביר
    מאייר 09/07/2023 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אדון נכבד .סביר להניח שיש בך מידת השכלה ,אבל אני מכיר את חוק יסוד השפיטה ומכיר את ניסויי פבלוב ועדיין בטוח שחסר לי הרבה דברים לדעת ,כשהייתי צעיר "ידעתי הכל" היום כבר אני לא בטוח ,יתכן שאתה צודק ויתכן שלא לענין הסבירות אבל סביר להניח שאתה טועה כי החיים צבועים בקשת כל כך גדולה של אפשרויות ואנחנו כל פעם בוחנים את עצמנו ,וגם אני עם תאריי בוחן את עצמי ,שמע סיפור קטן :פעם שאל אותי הבן שלי אם הייתי רושם דו"ח לנהג שנסע על 130 כשאשתו כורעת ללדת עם ירידת מים ,עניתי לו שסביר להניח שלא רק שלא הייתי רושם לו דו"ח אלא אף מלווה אותו עם כחול וסירנה בנסיבות מסוימות ,ויש תמיד גם שאלה של עלות תועלת והרבה דברים שאנחנו מתחבטים איתם דבר יום ביומו ,אז אינני מסכים עם דעתך המלומדת וסבור שאסור לבטל את עילת הסבירות
    סגור
  • 35.
    אנחנו הבוגדים והאנרכיסטים סיימנולהיותפרייאריםשלעבריינים
    נכהצ 09/07/2023 12:53
    הגב לתגובה זו
    6 12
    יחריב המנוול נפגש חוגג מברך ומהלל משפחת פשע-מקומו בכלא אין פשרות עם ארגון פשע בממשלת העבריינים והמשתמטים על מלא. החוזה במגילת העצמאות הופר! אנחנו הבוגדים והאנרכיסטים סיימנו להיות הנתינים של הקיסר הנאשם בממשלת המשתמטים. כאן לא פולין. הבנתם אתזה שם בכנסת? לא יימרחו אותנו עוד. נולדנו בדמוקרטיה ונמות בדמוקרטיה. לא נפצענו בשביל קיסר ילדז סטרן ושלטון מלוכה!עבדתם עלינו חבורת מנוולים
    סגור
  • 34.
    ישר כח
    נחום נוימן 09/07/2023 12:51
    הגב לתגובה זו
    5 14
    ביג עושה זאת לא כצעד אלטרואיסטי אלא עיסוי. בהבנה שהכיוון אליו אנו צועדים יפגע בה כלכלית כמו בכל המדינה.
    סגור
  • 33.
    "איש לא ירגיש"
    השביתו 09/07/2023 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 7
    בחרוז,וללא חרוז המדינה אינה מתפקדת מזה זמן אז שביתה לא תשנה הרבה כלכלית
    סגור
  • 32.
    גול עצמי, יש חרם רחב עליהם!
    גל 09/07/2023 12:43
    הגב לתגובה זו
    18 2
    איזה טעות חמור של ביג
    סגור
  • כמו עם המאפייה, נכון?
    איןשם 09/07/2023 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 10
    ועם הפגנת המיליארד של לוין ועם משילות ועם בן גביר יעשה סדר וביבי מר ביטחון ועוד אלף שקרים שאתה אוכל כל יום. תתעורר: זה לא ימין. זה חזירי-על עם אקדח קפצונים שמרוב טימטום ושקרים כבר לא יודעים אם עכשיו יום או לילה. בן אדם עם מעט ערכים וכבוד עצמי היה זורק את המטורפים בממשלה מכל המדרגות
    סגור
  • 31.
    חרם על ביג
    אלון 09/07/2023 12:37
    הגב לתגובה זו
    17 1
    ללמוד מהציבור החרדי שהחרים את אנג'לאני מחרים את ביג וגם התנצלות עתידית לא תעזור , הרשת ביג חייבת לקרוס !!!!
    סגור
  • 30.
    וורביט גם חשבו לצאת נגד השוק, אכלו אותה ביג. (ל"ת)
    דני 09/07/2023 12:34
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 29.
    ביג מפרה את החוים עם שוכרי העסקים
    יוסף מרדכי 09/07/2023 12:33
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לא עיינתי בהסכם שבין ביג לבין העסקים השוכרים ממנה במרכזים השונים.אני יוצא מהנחה שאין סעיף המקנה לביג זכות חוזית לגרום להשבתת המרכזים בגלל שיש יוזמת חקיקה שלא באה להנהלת ביג בטוב-ובינתיים העסקים צריכים לשלם דמי שכירות לביג שכר עבודה לעובדיהם וכו' וכו'. ככל שהנחתי נכונה-והיא נראית לי סבירה-ביג מפרה את ההסכמים ועליה לשאת בנזקים הישירים והתוצאתיים שהיא תגרום
    סגור
  • 28.
    אני לא אוהב חרמות
    דורון 09/07/2023 12:26
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אבל מעכשיו, אם אפשר, לא נקנה בביג...
    סגור
  • לא תיקנה בביג?
    נו באמת 09/07/2023 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 9
    ממש מזיז להם,זה לא שופרסל או שטראוס שמושפעות מאיומים
    סגור
  • למה מה הם משהו מיוחד ?
    אדי גולד 09/07/2023 13:09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איזה שטויות רשמת איזה בעל עסק נורמלי ירצה לפתוח חנות במקום שלא יקנו אצלו חלק מהציבור מראש בלי קשר למחיר או למקום.
    סגור
  • ואת זה שהממשלה מחרימה חצי מהעם, אתה אוהב ? (ל"ת)
    פילי 09/07/2023 12:39
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור
  • 27.
    צביעות זועקת
    ניר 09/07/2023 12:24
    הגב לתגובה זו
    13 0
    הרי כולם מהלכים איימים שנהפוך להיות פולין הונגריה מדינות דיקטטוריות כביכול ושכל ההשקעות יברחו מפה וראו הפלא ופלא רשת ביג מתרחבת בפולין
    סגור
  • 26.
    למה אתם לא מפרסמים את החרם שמתארגן על ביג
    בנוסף בעלי החנויות 09/07/2023 12:21
    הגב לתגובה זו
    12 0
    מתארגנים לתביעה רצינית. הירידה במניה היום רק הסיפתח. תברחו מהמניה
    סגור
  • לאיים
    המשיכו 09/07/2023 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המנייה תרד עוד יופי,רני צים יורד ג"כ יופי,מיכרו לי אני קונה,רק מקופיקס אני נזהר בקמעונאות המזון
    סגור
  • מי זה...רני זים זה שמתגלגל מצחוק?
    שובני 09/07/2023 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמן הזה המתגלגל מצחוק בתמונות, צוחק עלינו... אחרי שעושה את כל עסקיו בניגוד עניינים מול בעלי מניות המיעוט, ועושה "מבצעי הנחה%" מבצעי פייק ועובד גם על הציבור בעיניים....? זה הוא?
    סגור
  • 25.
    מכת בכורות
    משה 09/07/2023 12:17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שכל חנות שלא תשבות במקרה כזה, שתפרסם ברבים, כך שלא יפגעו מהחרם, בדיוק כמו במכת בכורות, תסמנו את עצמכם, לביזיון הזה הגענו!!!!!! משכירים נכבדים, תכינו מכתבי התראה מעו''ד, על פגיעה בחופש המסחר וכפייה של דעות פוליטיות, מסתבר שהמרכז הזה, הוא רק לסמולנים.
    סגור
  • לך לעבוד בטלן. תתחיל עם רבע מישרה... (ל"ת)
    הדר 09/07/2023 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 24.
    מוחרמים.כמה טוב שכל הרפש צף. (ל"ת)
    רן 09/07/2023 12:12
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 23.
    טעות עיסקית
    אנונימי 09/07/2023 12:09
    הגב לתגובה זו
    10 1
    טעות להכניס פוליטיקה לעסקים, החברה תפסיד לקוחות שהיו קונים בביג
    סגור
  • 22.
    לא קונה יות בביג
    ימני 09/07/2023 12:00
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אם ביג רוצה להיות חברה פוליטית שלא תצפה ללקוחות ימניים לקנות אצלם
    סגור
  • 21.
    תשיבתו ותסגרו את הקניונים מעתה ועד עולם.רק נזק מוסרי
    אלון 09/07/2023 11:50
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מקומות קניה איומים ונוראיים שמכניסים משקי בית רבים מאוד לחובות ללא סיבה. תסגרו הכל ואל תפתחו יותר.
    סגור
  • 20.
    בושה
    יקיר 09/07/2023 11:49
    הגב לתגובה זו
    9 0
    איזה בזיון! סתם הצהרות, בשוה!! נראה אותם מחזיקים שבוע ... אח"כ יפתחו כי לא תהיה להם ברירה
    סגור
  • 19.
    מקווה שתסגרו ביום שלישי ולא תפתחו לעולם!עוד מנכל שמאלני
    אזרח צופה מהצד 09/07/2023 11:49
    הגב לתגובה זו
    15 2
    אתם מגעילים שבא לי להקיא עלכם
    סגור
  • 18.
    חברה מעולה שנתנה גב לחנויות שלה בזמן הקורונה.
    דוד 09/07/2023 11:43
    הגב לתגובה זו
    3 11
    לא עשו פוליטיקה כשעסקים קרסו.
    סגור
  • 17.
    אלופים ! כל החברות במשק צריכות להצטרף לביג!
    דניאל כהן מירושלים 09/07/2023 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 15
    לא יכול להיות שממשלה תפגע בציפור הנפש של חצי מהעם, ואף יותר מחצי מהעם. זה כמו שממשלה תבטל את זהותה היהודית של המדינה.
    סגור
  • 16.
    מעולה נעתיק את חרם אנג'ל לביג
    אחד 09/07/2023 11:32
    הגב לתגובה זו
    13 1
    חברה גדולה צריכה ליפול פה כדי שבעלי ההון יבינו את מקומם
    סגור
  • לך במקום זה לעבוד. תקבל משכורת ראשונה בגיל 44-לא רע... (ל"ת)
    מרקו 09/07/2023 12:30
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סגור
  • 15.
    טוב מאוד
    אנונימי 09/07/2023 11:22
    הגב לתגובה זו
    6 21
    עד יום שלישי יצטרף עוד 2/3 משק ונסיים עם הפארסה המגוחכת הזאת. חבורה של הזויים מחליטה לשנות את המשטר על דעת עצמה ללא שום לגיטימציה מהציבור.
    סגור
  • מפוקח
    אז נקנה אצל 1/3 09/07/2023 11:59
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ואם ההסתדרות תשבות אז החברים הימנים ( שהם רוב החברים) יפרשו ממנה ויקימו ארגון מתחרה. אנחנו לא נחיה תחת דיקטטורת בג"ץ
    סגור
  • 14.
    מה זה ביג?
    מפוקח 09/07/2023 11:21
    הגב לתגובה זו
    14 0
    מישהו יודע?
    סגור
  • זה "גדול" באנגלית (ל"ת)
    שובני 09/07/2023 13:45
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קטנטנים בעברית (ל"ת)
    כ ד 09/07/2023 14:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    איש רע!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    מה אשמים בעלי העסקים 09/07/2023 11:21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 12.
    חרם.
    חיים 09/07/2023 11:18
    הגב לתגובה זו
    20 3
    עלה להם השתן לראש. אני במיידי מחרים אותם חוצפנים.
    סגור
  • והחרם שלך יגרום לירידה של 102 ש"ח בפדיון השנתי שלהם.... (ל"ת)
    לילי 09/07/2023 11:27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 11.
    שאפו לביג, מעולה.. אקנה שם יותר כשיפתחו... (ל"ת)
    כל הכבוד 09/07/2023 11:13
    הגב לתגובה זו
    7 28
    סגור
  • 10.
    החורמה
    משה האתיופי 09/07/2023 11:13
    הגב לתגובה זו
    10 0
    פשיסטים
    סגור
  • 9.
    חרם על ביג !!! סוף פסוק (ל"ת)
    יוסי 09/07/2023 11:09
    הגב לתגובה זו
    21 2
    סגור
  • 8.
    בכיף תסגרו
    מוטי 09/07/2023 11:06
    הגב לתגובה זו
    23 2
    תסגרו כמה שבא לכם בסוף שלטון העם ינצח את ההון שלטון , כמו שהיה לכול אורך ההסטוריה דיקטטורה דינה בסוף ליפול בדיוק כמו ששלטון בג"ץ יפול ונחזור להיות דמוקרטיה
    סגור
  • 7.
    מצוין הם סוגרים ליום אחדאנחנו נחרים אותם לאורך זמן (ל"ת)
    אזרח שבחר בבחירות 09/07/2023 11:01
    הגב לתגובה זו
    31 3
    סגור
  • עוד מעט לא תישארנה לך בכלל חברות שתוכל להחרים... (ל"ת)
    שירי 09/07/2023 11:20
    הגב לתגובה זו
    3 19
    סגור
  • ישארו מספיק- והן ירויחו המון (ל"ת)
    מפוקח 09/07/2023 12:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 6.
    כחברה ציבורית , כדאי לבדוק אם בעלי המניות מסכימים
    משה ב 09/07/2023 11:00
    הגב לתגובה זו
    27 1
    על פניו, להנהלת החברה אין סמכות כזו.
    סגור
  • מחכה שיקבלו תביעה על מדיניות כזאת ללא אסיפת בעלי המניות (ל"ת)
    מחזיק 09/07/2023 11:08
    הגב לתגובה זו
    21 0
    סגור
  • 5.
    חוצפה. אפשר לחשוב שזה חברה של אמא שלהם.
    בילי 09/07/2023 10:58
    הגב לתגובה זו
    27 1
    צריך לתבוע את נושאי המשרה.
    סגור
  • 4.
    יש מצב שעסקיה והתוצאות העסקיות של ביג ...
    אני 09/07/2023 10:55
    הגב לתגובה זו
    28 1
    ...בדרך לצלילה. עם הריבית הגבוהה, האינפלציה הגואה והמיתון המסתמן. לכן, על מנת להבליע את הנ"ל, ביג מכריזה על השבתה. דרך טובה להאשים את הרפורמה המשפטית בנפילה העסקית. כי ממש לא ברור שביג ימשיכו לפרוע 7 מיליארד ע.נ אגחים צמודי מדד (!!!) באינפלציה של 5% לשנה.
    סגור
  • 3.
    לא מבין... יש כאן דמוקרטיה ?? או אנרכיה לכו לשים פתק
    אלון 09/07/2023 10:48
    הגב לתגובה זו
    27 2
    בקלפי ותנו לחיות בשקט... מי אתם ? באיזה עולם אתם חיים? שכחתם שבחירות התייקמו? אנשים יראו את הפשע לאור יום שקורה כאן? מה אתם חושבים שאם הממשלה הזאת תיפול או לא תמשול מישהו כאן ימשול בכלל? הימין יתן לכם למשול הוא יהפוך את המדינה בדיוק כמו שאתם עושים לעולם לא תיהיה כאן משילות הקריאת תיגר על שלטון החוק במידנת ישראל תביא את אובדן המדינה על עצמה. לצערי הרב כמו שנאמר בתורה ארץ אוכלת יושביה .... אם לא תחדלו מהפרעות הללו לא תיהיה תקומה לשום ממשלה לעולם הצד השני לא יכבד את הבחירות יותר. אם אתם מרשים לעצמכם לשפוך את המים עם התינוק לא תאמינו אבל גם הצד השני יצא למלחמה נגדכם! תחדלו מיד. תכבדו את הבחירות, אם לא מתאים לכם תנצחו בבחירות ותשנו את מה ששונה ולא מתאים לכם
    סגור
  • מבחינתם לשרוף את המדינה יחד איתם...
    שובני 09/07/2023 11:16
    הגב לתגובה זו
    26 0
    הערב רב המפגינים ההזויים. שהמשטרה (בחסות היועמשית וביהמש) נותנת להם לעשות כככל העולה על רוחם ולהתעלל בנו האזרחים. ו..אל דאגה: ככל שתהיינה הפגנות מהימין? אתה יכול להיות רגוע: המשטרה תפרק להם את הצורה, ויום למחרת בתי המעצר יהיו מלאים, כולל כתבי אישום. לא יכול להיות שאחרי הפרות סדר עצומות נעצרים גג 2-3 אנשים. הזוי....
    סגור
  • 2.
    רשת ביג יכולה גם לשרוף את עצמה
    שלמה 09/07/2023 10:45
    הגב לתגובה זו
    27 1
    כל האיומים האלו פאסים , העם בחר בממשלה הזו וצריך לקבל את זה
    סגור
  • 1.
    תשבתו. ואני לא אקנה אצלכם יותר בעתיד. (ל"ת)
    ישראל שלנו 09/07/2023 10:42
    הגב לתגובה זו
    30 3
    סגור
  • ממש, אתה ספציפי, תהיה חסר לנו בין הקונים... (ל"ת)
    שירי 09/07/2023 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 30
    סגור
  • אם היתה לך חנות שם
    אדי גולד 09/07/2023 13:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בטוח שלא היית מדברת ככה תיבדקי אותי מול רוב החניות במרכזים שלהם אף איש עסקים נורמלי לא יוותר על קהל כזה או אחר בלי שום קשר לדעה הפוליטית שלו. כי ברק ולפיד לא יממנו אותם.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות