נטפליקס מבטלת את המסלול הבסיסי ב-10 דולר - רוצים זול? תצטרכו לסבול פרסומות
ענקית הסטרימינג נטפליקס NETFLIX +0.03% NETFLIX 897.79 +0.03% סגירה:0 פתיחה:895.55 גבוה:906 נמוך:893 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מודיעה רשמית כי היא מבטלת את המסלול הזול ביותר שלה ללא הפרסומות ב-9.99 דולר, בארצות הברית ובאנגליה. החברה ממשיכה לחפש דרכים נוספות כדי להגדיל את ההכנסות כשהיא מתמודדת עם תחרות גוברת.
המסלול הבסיסי של נטפליקס ישאר זמין למנויים קיימים, אבל לא יהיה ניתן עוד להצטרף אליו. מנויים חדשים יצטרכו לבחור בין המסלול עם הפרסומות ב-6.99 דולר לחודש, המסלול הרגיל ב-15.49 דולר או מסלול הפרימיום ב-19.99 דולר שכולל איכות וידיאו טובה יותר ומאפשר למספר משתמשים להשתמש בחשבון יחיד.
ההודעה מגיעה רגע לפני פרסום הדוחות של החברה לרבעון יוני. ברבעון הקודם, נטפליקס אמרה כי לפי הנתונים הראשוניים המסלול הזול עם הפרסומות אכן מייצר לה יותר הכנסות הן מהפרסומות והן מדמי המנוי מאשר המודל הבסיסי, מה שהיווה את הטריגר לביטולו. בנטפליקס נקטו במספר צעדים נוספים כדי לשפר את ההכנסות חוץ ממודל הפירסומות, כשאחד מהם הוא ביטול האפשרות לגשת לחשבון אחד ממספר מכשירים שונים, מה שהכריח משתמשים רבים לפתוח חשבונות משלהם.
בתחזיתה, נטפליקס צופה הכנסות של 8.24 מיליארד דולר לרבעון, עלייה של 3.4%. החברה צופה גם גדילה של 1.75 מיליון מנויים חדשים. ב-UBS חלקו על התחזית בטענה כי זה מבטא צמיחה איטית מדי. לפי האנליסטים כ-3.6 מיליון מנויים יצטרפו לשירות הסטרימיניג ברבעון יוני וכ-6.5 מיליון יצטרפו בספטמבר. לשנה כולה הצפי הוא לצמיחה של 18 מיליון מנויים, כפול מהצמיחה ב-2022.
האנליסטית ג'סיקה ארליך מבנק אוף אמריקה אמרה כי נטפליקס היא "החלום של כל מפרסם", עם גישה ליותר אנשים משאר מתחרותיה. ארליך אמרה כי עסקי הפרסום של החברה עדיין בבנייה וכי היא חושבת שנטפליקס צריכה להפסיק את התלות בתוכנת הפירסום של מיקרוסופט ולפתח תוכנה משלה. בטווח הקרוב האנליסטית צופה קפיצה במנויים בעקבות האכיפה של נטפליקס על שיתוף החשבונות, מה שצפוי להוסיף מיליוני משתמשים חדשים בעלות אפסית.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.ואצלנו משלמים 160 שקל הבנתםמבין עניין 19/07/2023 22:12הגב לתגובה זו0 0איזה קופון עושים עלינו כאןסגור