סיפיה וויז'ן מזנקת ב-35% והכפילה את השווי מתחילת החודש - צפו לדילול

חברת האוטו-טק הקטנה שיש לה הערת עסק חי זכתה ב-8 דגמים של יצרנית ה-OEM האירופאית (במקום רק ב-1 שעליו דיווחה בתחילת החודש) ומעוררת את התקוות של המשקיעים. אין לה מזומנים וייתכן שהיא תגייס אחרי הזינוק במניה
 | 
telegram

חברת האוטוטק הקטנה סיפיה וויז'ן   סיפיה וויז'ן +1.06% סיפיה וויז'ן 47.5 +1.06% סיפיה וויז'ן בסיס:47 פתיחה:47 גבוה:49.6 נמוך:47.4 תמורה:110,352 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  שיש לה הערת עסק חי (כלומר היא בסיכון לכך שלא תצליח לשרוד שנה) מזנקת היום ב-35% ומשלימה עליה של 100% מתחילת החודש. מה קרה? החברה שעוסקת בפיתוח וייצור מוצרים לניטור פנים כלי רכב ב-3 ביולי החברה עדכנה על זכייתה במכרז של יצרנית רכבים אירופאית (OEM), להטמעת מערכת ה-Sense Driver של החברה בדגם רכב חדש על גבי שבב (SOC) של Omnivision. המניה זינקה בעקבות אותו דיווח ב-70% ביומיים והיום היא מעדכנת כי מדובר לא רק על דגם אחד אלא על 8 דגמים וקופצת כאמור בעוד 35% למחיר של 50.6 אגורות למניה ושווי שוק של 70 מיליון שקל. 

לדברי החברה, סיפיה תטמיע את מערכת ה-Driver Sense לניטור נהג (DMS), ב-8 דגמי רכב אשר יימכרו ברחבי אירופה. לגבי אחד מהדגמים נמסר לחברה כי תחילת הייצור הסדרתי צפויה כבר במהלך שנת 2024. ביחס לשאר הדגמים טרם נמסר לחברה מידע אודות תחילת הייצור.

בחברה בונים על העתיד - החל מחודש יולי 2026 כל הרכבים החדשים באיחוד האירופי יידרשו להצטייד במערכות לניטור עייפות והסחות דעת נהג בתוך הרכב. תקנות אלו מובילות את יצרניות הרכב האירופאיות להיערך להטמעת מערכות כאלו בדגמים החדשים שלהן.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הטכנולוגיה של סיפיה מתבססת על ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית במטרה להעריך את התנהגות הנהג בזמן אמת, באמצעות מעקב אחר תווי הפנים ומצב הנהג על בסיס זיהוי סממנים חזותיים, כגון מיקום הראש, כיוון מבט, מנח הנהג והתנהגותו, בכדי לזהות אם הנהג ממוקד בדרך, מוסח או עייף, אוחז בטלפון תוך כדי נהיגה ועוד.

בחודש שעבר סיפיה שיתפה כי יצרנית OEM גלובלית מובילה החלה בייצור של שלושה דגמי רכבים המשלבים את מערכת Driver sense לניטור נהג של החברה. שלושת דגמי הרכב מיוצרים עבור השוק הגלובלי, כולל ארצות הברית. עם זכייה זו, לסיפיה זכיות במכרזים להטעמת מערכת ה- Driver Sense ב-40 דגמי רכב (Design Wins) עם 8 יצרניות רכב שונות (OEMs).
 

השאלה הגדולה היא האם סיפיה בכלל תצליח להגיע לאותו 2026. החברה כמובן תרצה מאוד אבל היא סוחבת בדוחותיה הערת עסק חי, כלומר - רואי החשבון שלה לא בטוחים שהיא מסוגלת לשרוד שנה קדימה.

הזינוק במניה בחודש האחרון הוא בדיוק מה שהחברה הייתה צריכה כדי לנסות לנצל את המצב כדי לגייס כסף. היא צריכה אותו כמו אוויר לנשימה. השאלה כעת היא מתי היא תצא לגיוס-דילול משקיעים ומי יבחרו להשתתף בו. 

בעלי החברה מחזיקים ב-50% מהמניות ומגדל ביטוח מחזיקה ב-10%.
 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות