אלקטרה בהסכם "זייכנות על": תפעיל 46 סניפים של אדידס בישראל

החברה חתמה על הסכם מחייב להעברת כלל פעילויות חנויות הקונספט של אדידס בישראל במסגרתו יועברו לאלקטרה צריכה 28 חנויות מתוכן 4 חנויות עודפים של המותג תמורת כ-22 מיליון שקל, בתוספת תשלום עבור המלאי; היקף המכירות הצפויות בשנת 2024 של 46 חנויות אדידס מוערך בכ-250 מיליון שקל בשנה
 | 
telegram

חברת אלקטרה מוצרי צריכה אלקטרה צריכה -0.69% אלקטרה צריכה 8,249 -0.69% אלקטרה צריכה בסיס:8,306 פתיחה:8,273 גבוה:8,352 נמוך:8,123 תמורה:3,488,584 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכם זכיינות מורחב עם אדידס, בהמשך למזכר ההבנות מחודש מאי האחרון. במסגרת ההסכם המורחב אדידס תעביר 28 סניפים שלה (מתוכם 4 חנויות עודפים וחנות הנמצאת בהקמה) להפעלת אלקטרה מוצרי צריכה כזכיינית החל מחודש אוקטובר 2023. לאחר ההעברה, כאמור, תפעיל אלקטרה מוצרי צריכה 46 סניפים של רשת חנויות הספורט אדידס בישראל, לעומת 18 חנויות שהפעילה עד כה, לאחר שרכשה את הזכויות לגביהן בתחילת השנה.

במסגרת ההסכם, אלקטרה מוצרי צריכה תרכוש את הזכויות בגין החנויות האמורות, וכן תרכוש את הזכויות וההתחייבויות בקשר להסכמי השכירות של חנויות אדידס העוברות להפעלתה. התשלום ייפרס על פני השנים 2023-2025, ואליו יתווסף סכום המלאי של החנויות, כפי שיהיה במועד ההשלמה.

מועד השלמת העסקה צפוי להיות בחודש אוקטובר 2023, כפוף לקבלת האישורים הנדרשים, לרבות אישור הממונה על התחרות. החברה מעריכה כי ככל והעסקה תושלם, מחזור המכירות של החברה כתוצאה מההתקשרות הכוללת עם אדידס, הכוללת את 46 החנויות של הרשת, צפוי לעמוד על כ-250 מיליון שקל בשנת 2024. זאת, בהתבסס על מחזור המכירות של חנויות אדידס המופעלות על ידי החברה במועד זה ושיעורי מכירות למ"ר המקובלים בענף.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אדידס נחשבת למותג הספורט השני בגודלו בעולם, הוקמה בשנת 1949, ומוערכת כיום בשווי שוק של כ-29 מיליארד יורו (נכון למאי 23). למותג ישנן כ-2,000 חנויות ברחבי העולם ומחזור מכירות שהסתכם בכ-22 מיליארד יורו בשנת 2022.

מניית אלקטרה מוצרי צריכה מנחה ב-40% בשנה האחרונה למחיר של 91.8 שקל ושווי שוק של 1.98 מיליארד שקל.

צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "אנו שמחים על התרחבות פעילותינו כזכיין-על המוביל של מותג אדידס בישראל. המעבר מהפעלתן של 18 חנויות ל-46 הוא תוצר של שיתוף הפעולה המוצלח בין החברות, דבר שבא לידי ביטוי בתוצאות אותן הציגו החנויות שבניהולנו. מהלך זה הינו נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה של אלקטרה מוצרי צריכה להרחבת פעילותה במגזר הספורט והפנאי, בשילוב עם עם מותגי 'קולומביה', 'אאוטדורס' ו'שבילים', וחלק מיישום החזון להפוך לקבוצת מוצרי הצריכה הגדולה בישראל.

"השקת מועדון הלקוחות שלנו - המבוסס על כרטיס אשראי חוץ בנקאי, בשיתוף כאל, בנק הפועלים ו-bit שיושק החודש ויאפשר לנו להפעיל מועדון משולב לכל הפעילויות של אלקטרה מוצרי צריכה, בתחומי המזון, החשמל, המזגנים והאופנה, וזאת הצעת ערך אופטימלית וחסכונית ללקוחותינו במגזרים השונים. נמשיך לפעול להרחבת סל המוצרים והמותגים בכל תחומי פעילותנו, ובתחומים חדשים שאנו בוחנים, כדי למקסם את הערך עבור לקוחות רשתות הקבוצה וחברי מועדון כרטיס האשראי שלנו".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות