פרטנר: מכירות הטלפונים ירדו - הצמיחה בסיבים הצילה את המצב
קבוצת התקשורת פרטנר מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני ורושמת הכנסות של 850 מיליון שקל, ירידה לעומת 859 מיליון שקל ברבעון התואם אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב-54 מיליון שקל, צמיחה של כ-15% לעומת 47 מיליון שקל בשנה שעברה.
החברה מציגה ירידה במנויי הטלוויזיה של 4,000 מנויים וירידה במנויי הסלולר של כ-43 אלף מנויים בהשוואה לשנה שעברה. לעומת זאת פרטנר מציגה צמיחה של כ-21 אלף מנויים לסיבים אופטיים. מספר המנויים לשירות הסיבים של החברה עמד על 334 אלף מנויים, על פי החברה - הגבוה בשוק.
ההכנסה הממוצעת למנוי סלולר הסתכמה בכ-56 שקל. ההכנסות משירותים עמדו על 722 מיליון שקל, גידול של 2% לעומת 706 מיליון שקל ברבעון התואם. ההכנסות מציוד הסתכמו ב-128 מיליון שקל, ירידה של 16% לעומת השנה שעברה, בדומה לשאר חברות התקשורת. ה-EBITDA המתואמת ירדה ל-272 מיליון שקל, כשברבעון השני של 2022 היא עמדה על 276 מיליון שקל.
״בהתאם לתכנית האסטרטגית שגיבשנו, התוצאות הפיננסיות והתפעוליות מציגות ניצנים ראשונים לתהליכי העומק שהחברה עוברת בחודשים האחרונים. ההצלחה יוצאת הדופן של פרטנר בתחום הסיבים מעידה על היכולות של החברה, שיבואו לידי ביטוי גם בשאר תחומי העשייה שלה." אמר מנכ"ל פרטנר אבי גבאי. "אנו ממשיכים להתמקד מחד בפיתוח תשתיות וחיזוק הערך ללקוחותינו ומאידך בהגברת הפרודוקטיביות הארגונית, על מנת להבטיח המשך מגמה חיובית ברווחיות ובתזרים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אליפותאין על פרטנר! 15/08/2023 00:32הגב לתגובה זו0 1ואיכותסגור