טופ גאם גדלה בהכנסות; "פועלים להשגת לקוחות בינלאומיים שיהיו 'שובר שוויון' בפעילות החברה"

ההכנסות עלו ל-13.4 מיליון לעומת 12.6 מיליון ברבעון הקודם ו-10.3 מיליון ברבעון המקביל; הרווח ירד ל-1.3 מיליון דולר לעומת 1.4 במקביל בגלל הוצאות חד פעמיות
 | 
telegram
(2)

ההכנסות טופ גאם  טופ גאם +0.38% טופ גאם 719.1 +0.38% טופ גאם בסיס:716.4 פתיחה:716.4 גבוה:729.3 נמוך:711.9 תמורה:75,395 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ברבעון השני צמחו בכ-23% לכ-13.4 מיליון דולר כשבמקביל נרשם  גידול של 29% בהכנסות מגזר תוספי התזונה ל-8 מיליון דולר. בנטרול שערי מטבע, הצמיחה של החברה ברבעון הגיעה לכ-33%.

החברה הפועלת בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי עלתה בהכנסות גם ביחס לרבעון הראשון בו הסתכמו המכירות ב-12.6 מיליון דולר. במהלך הרבעון השני מכרה החברה מוצרי תוספי תזונה ל-10 לקוחות חדשים, מספר לקוחות חדשים הגבוה פי שניים ממספר הלקוחות החדשים הממוצע לרבעון מאז תחילת פעילות החברה בתחום תוספי התזונה. עיקר הצמיחה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של השנה התמקדה במוצרי Tailor Made שפותחו עבור לקוחות אסטרטגיים בשיעורים של 60% ו-64% בהתאמה, וכן במוצרים מבוקבקים, בשיעורים של 91% ו-88% בהתאמה. ברבעון השני צמחו מכירות מוצרי Gummiceuticals בשיעור של 45% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה צופה המשך צמיחה מואצת גם במהלך 2023 על רקע תחילת מימוש הסכמי אספקה עם לקוחות אסטרטגיים מהותיים.

נכון למועד הדוח, לטופ גאם צבר הזמנות של מוצרי תוספי תזונה שגדל להיקף של כ-9.1 מיליון דולר לאספקה במהלך החודשים הקרובים, לעומת צבר של כ-6.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במגזר פעילות הממתקים ואחר גדלו הכנסות החברה ברבעון השני בכ-14% לכ-5.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה גדלו המכירות בכ-6% לכ-11.4 מיליון דולר לעומת 10.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. העברת הייצור של סוכריות גומי למגזר הממתקים לקבלן משנה בוצעה בסוף שנת 2022 והשפעתה החיובית על הגידול במכירות מגזר הממתקים של החברה הינה בעיקרה מסוף הרבעון הראשון לשנת 2023 ואילך. המעבר לייצור בקבלנות משנה מאפשר הגדלה, בכמות ובמגוון, של המוצרים וצפויה להמשיך ולתמוך בצמיחה במגזר הממתקים

ה-EBITDA (Non-GAAP) עלה ברבעון השני בכ-22% לכ-2.3 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה גדל ה-EBITDA (Non-GAAP) בכ-16% לכ-4.3 מיליון דולר, בהשוואה לכ-3.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. החברה הודיעה כי היא פועלת להמשך צמיחה ב-EBITDA ובשיעור ה EBITDA במהלך השנה, וזאת למרות פעילות המאומצת וההוצאות הגבוהות של החברה  בבניית חברה גלובלית, ולצורך כך לבניית תשתיות ניהוליות, רכישת לקוחות חדשים ופתוח מוצרים לצורך המפעל החדש.

ה-EBITDA ברבעון השני עלה בכ-23% לכ-2.1 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה עלה ה-EBITDA לכ-3.4 מיליון דולר בדומה לתקופה המקבילה אשתקד. 

טופ גאם סיכמה את הרבעון השני לשנת 2023 עם רווח נקי של כ-1.3 מיליון דולר, בהשוואה לכ-1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע בעיקר מגידול בהוצאות הנהלה וכלליות חד פעמיות רבעון הראשון בקשר עם עסקת M&A שנבחנה בעלות כוללת של כ- 600 אלף דולר, מהפסדים כתוצאה של הגנות מטבע שיצר דלתא של 700 אלף דולר ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, מאופציות שחולקו לעובדים ומגידול בהוצאות המימון. החברה סיכמה את המחצית הראשונה של השנה עם רווח נקי של כ-1.8 מיליון דולר, בהשוואה לרווח של כ-2.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה נמצאת בשלבים מתקדמים של הקמת המפעל החדש שיגדיל את יכולת הייצור הקיימת של המפעל הקיים בכפי שלושה וייתן מענה במיוחד למיקוד האסטרטגי של החברה בצמיחה במוצרי Tailor made ומוצרי Propriety ללקוחות אסטרטגיים. המפעל החדש, שאת הקמתו מנהל נשיא החברה מר חי חיון, צפוי לעמוד בסטנדרט מחמיר הנדרש למוצרי פארמה, כמו גם ברגולציית TGA, ויאפשר לחברה לחדור לשווקים גלובאליים גדולים שכיום היא לא פעילה בהם, ביניהם אוסטרליה וסין. 

"החברה ממשיכה להציג צמיחה בשיעור גבוה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של 2023, כפועל יוצא של יישום האסטרטגיה של החברה למיקוד בלקוחות פרמיום, ובמוצרים מבודלים ובעלי ערך מוסף, אמר חגי שטדלר, יו"ר טופ גאם, "החברה פועלת להשגת  לקוחות נוספים, ביניהם לקוחות בינלאומיים Tier 1, שהינם שחקנים משמעותיים בתחום תוספי מזון בצורת מתן של סוכריות גומי, ושעתידים להיות 'שובר שוויון' בטווח הבינוני והרחוק. אנו בתהליך מואץ לבניית חברה גלובלית, עם מוטת שליטה בינלאומית, וממוקדים בבניית תשתיות ניהוליות, ערוצי מכירה ושיווק ורכש, כמו גם ופתוח מוצרים חדשים חדשניים ומבודלים, בין היתר לשווקים חדשים בעלי רגולציות מחמירות. במקביל פועלת החברה להכין עצמה לתחילת הפעלה מסחרית של המפעל החדש. כל זאת, כשהחברה שומרת על צמיחה עקבית לא רק בהכנסות, אלא גם ב EBIDA, ועל כך הערכה להנהלת החברה".

לדברי עמיחי בר-ניר, מנכ"ל טופ גאם: "חרף האתגרים הכלכליים בארץ ובעולם, החברה הצליחה להציג צמיחה חזקה, העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית החברה. החברת פועלת להרחבת בסיס הלקוחות העולמי של החברה, ולהשקת מוצרים חדשים עם הלקוחות הקיימים. אנו ממשיכים לפעול כל העת להמשך הרחבת פעילותנו העסקית בשורת מהלכים, שהאחרון שבהם כלל את רכישת פארמאיטבי – מהלך המאפשר לחברה לפעול בשווקים בעלי רגולציות מחמירות, ולשידרוג היכולות האנליטיות של החברה . בנוסף, אנו עמלים על שיפור היעילות ומערך הייצור ושרשרת האספקה, על מנת לשפר את מרווחי החברה, זאת במקביל להמשך מיקוד בחדשנות פורצת דרך באמצעות טכנולוגיית המיקרו-אנקפסולציה שפותחה, כמו גם רכישת לקוחות חדשים וביניהם לקוחות בינלאומיים Tier 1. אין לי ספק שמהלכים אלו ואחרים יסייעו לנו להרחיב הן את מעגל לקוחותינו, והן את סל המוצרים והשירותים שאנו יודעים להעניק – ובכך, יתרמו משמעותית להגדלת היקפי הייצור והמכירות של החברה לקראת השקת המפעל החדש בשנה הבאה".

 

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יקרה מאד-מאד גם עם הצמיחה והבעלים חולב אותה במשכורות
    יריב 20/08/2023 14:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני לא משקיע בחברות שהבעלים ומי מבני משפחתו חולבים בה את המשקיעים. לא משקיע במשכורות של אחרים. לאורך זמן החברות האלה לא ממלאות את הציפיות מהן.
    סגור
  • 1.
    איך החברה הזו שווה כל כך הרבה
    לא מתאים לביזפורטל לפמפם מניה ככה. החברה צריכה להי 20/08/2023 13:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא מתאים לביזפורטל לפמפם מניה ככה. החברה צריכה להיות שווה חצי ממה שהיא היום. מי שמע היא מוכרת תרופה לסרטן. כלום צמיחה, מוציאה הודעות בלי שמות (שבחיים לא היה עובר בארהב)
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות