קוויקליזארד עם הסכם השקעה של עד 5 מיליון דולר - המנייה מזנקת
קוויקליזארד קוויקליזארד -1.63% קוויקליזארד 3,511 -1.63% בסיס:3,569 פתיחה:3,569 גבוה:3,517 נמוך:3,510 תמורה:25,068 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המפתחת מערכת מבוססת AI שמטייבת מידע כלכלי לכדי החלטות עסקיות מודיעה על הסכם השקעה מחברת התקשות הצרפתית Publicis Groupe של עד 5 מיליון דולר, כאשר סכום ההשקעה הראשוני יעמוד על 3 מיליון דולר, לפי מחיר למנייה של 32.6 שקל - פרמיה של 52%, ו-2 מיליון דולר נוספים שיושקעו בהתאם ליעדי מכירות שנקבעו בשנתיים הראשונות שלאחר השלמת ההסכם.
בנוסף, וכחלק מההסכם, חברת הבת של החברה הצרפתית, Publicis Sapient, תחתום על הסכם מסחרי עם קוויקליזארד במסגרתו שירותיה של Sapient ייכללו במסגרת הצעת שירותיה של קוויקליזארד ללקוחות חדשים, וכמו כן, Sapient תציע את מוצריה של קוויקליזארד בפני לקוחותיה בין השאר באמצעות צוות מכירות של החברה.
Publicis Groupe הוקמה בשנת 1926 והינה קבוצת התקשורת השנייה בגודלה בעולם. החברה מציעה שירותים שונים ללקוחות שלה ובכך מניעה טרנספורמציה עסקית על פני כל שרשרת הערך, ויש לה שלוחות בלמעלה מ-100 מדינות. הקבוצה מעסיקה כ-100,000 אנשי מקצוע.
קוייקליזארד ציינה שכספי ההשקעה הראשונית ישמשו את החברה בעיקר למימון הקמת צוות מכירות שיפעל בצפון אמריקה והתקשרות החברה עם יועצים מקצועיים.
"הסכם ההשקעה וההסכם המסחרי מהווים קפיצת מדרגה אסטרטגית, שיווקית והכרה טכנולוגית מאין כמוה לחברת קוויקליזארד", מסר פיני מנדל, מנכ"ל קוויקליזארד. "כאשר אחת מהחברות הגדולות והמובילות בעולם בוחרת גם להשקיע בנו וגם לשווק אותנו בארה"ב - שוק היעד הגדול בעולם – זאת הבעת אמון משמעותית בטכנולוגיה שלנו שהיא הטובה ביותר בשוק. אנו מאמינים כי באמצעות שותפות אסטרטגית זו תגדיל קוויקליזראד בצורה משמעותית את מכירותיה באירופה ובמיוחד בצפון אמריקה, זאת בין היתר על ידי הקמת צוות מכירות בצפון אמריקה".
קוויקליזארד הונפקה ב-2021 בשווי של 95 מיליון שקל לפני הכסף. מאז היא הספיקה לרדת בכמעט 80% עד השפל במאי האחרון, אבל נראה שכל מה שהמשקיעים חיכו לו הוא עסקה מהסוג הזה - מאז ההודעה המנייה עולה במסחר ב-29% לשווי של 90 מיליון שקל, כבר לא כל כך רחוק ממחיר ההנפקה.
הפלטפורמה שפיתחה החברה אוספת ומנתחת מידע ממגוון מקורות באמצעות מנוע תמחור המבוסס על בינה מלאכותית (AI) משולב חוקה לתמחור אופטימאלי בזמן אמת משלושה מקורות מידע מרכזיים:
נתונים בקשר למוצר, כגון מלאי ועלויות המוצרים וכו׳, הנאספים מהמערכות התפעוליות של הלקוח. מידע על מחירי מוצרים של המתחרים בערוץ האון ליין. נתונים בקשר להתנהגות הקונים כגון כמות יחידות נמכרת בכל רגע נתון, הכנסות וביקושים אשר נאספים בזמן אמת ממערכות האנליטיקה של הלקוח.נתוני המידע נכנסים למנוע התמחור, אשר מבוסס בינה מלאכותית(AI) , המייצר המלצה למחיר חדש, כאשר תדירות המלצות המחיר (מספר פעמים ביום, מידי יום, או מידי מספר ימים) הינה לפי הגדרות הלקוח.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה