אלקטריאון: הכנסות של 6 מיליון שקל; הפסד תפעולי של 22 מיליון שקל
אלקטריאון אלקטריאון +2.56% אלקטריאון 19,200 +2.56% בסיס:18,720 פתיחה:18,980 גבוה:19,500 נמוך:18,510 תמורה:13,715,994 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העוסקת בפיתוח טכנולוגית הכביש החשמלי עבור רכבים חשמליים דיווחה על תוצאותיה לרבעון השלישי - ההכנסות הסתכמו בכ-6 מיליון שקל לעומת 2 מיליון שקל ברבעון המקביל, זינוק של פי 3. הרווח הגולמי הסתכם במיליון שקל (17.3% מההכנסות) לעומת 300 אלף שקל (14.5% מההכנסות) ברבעון המקביל, עלייה של פי 3.5.
ההפסד התפעולי הסתכם ב-22 מיליון שקל לעומת 20.5 מיליון שקל ברבעון המקביל, עלייה של 7%. ההפסד הנקי הסתכם ב-20.5 מיליון שקל לעומת 21.5 מיליון שקל ברבעון המקביל, ירידה של 5%.
בחודש שעבר הודיעה החברה כי השלימה את הפרויקט מול אפיקים בראש העין. הפרויקט כולל רציף טעינה אלחוטית במסוף אוטובוסים ציבוריים. בחברה טענו כי "למיטב ידיעתם מדובר, בטרמינל הראשון מסוגו בעולם, אשר מאפשר טעינה אלחוטית של אוטובוסים חשמליים לאורך כל שעות היום והלילה", ואשר צפוי לשרת את הציבור הרחב כחלק משירותי התחבורה הציבורית הסדירים. במסגרת הפרויקט החברה תכיר בהכנסה בסך של כ-5.8 מיליון שקל ב-2023 כאשר יתרת התשלום לו זכאית החברה בגין הפרויקט, כ-700 אלף שקל תשולם לאורך תקופת מתן שירותי התוכנה, התפעול והתחזוקה.
בחודש ספטמבר דיווחה החברה על כניסה ראשונה לשוק הסיני וחתימה על מזכר הבנות מול חברת SITEC. במסגרת מזכר ההבנות, הסכימו הצדדים על הקמתו של "כביש חשמלי" בפארק התעשייה של SITEC בעיר ג'ינאן במחוז שאנדונג, במהלך שנת 2024, אשר יכלול מקטע של טעינה דינאמית ומתחם של טעינה סטטית, ואשר ישמש כמסלול הנסיעה של שאטל להסעת עובדים ברחבי פארק התעשייה. ההכנסה הצפויה לחברה בקשר עם הפרויקט עומדת על כ-2.2 מיליון שקל. בנוסף, סיכמו הצדדים כי הפרויקט יכלול אינטגרציה מלאה של מערכת הטעינה אלחוטית של החברה עם אוטובוסים של יצרנית אוטובוסים חשמליים מובילה בסין.
בנוגע להשפעת מלחמת חרבות ברזל על החברה, היא ציינה כי נכון למועד אישור הדוח, להערכת הנהלת החברה כי למלחמה אין השפעה מהותית על פעילות החברה. החברה ציינה כי מצבת כח האדם בחברה אשר גויסה לשירות מילואים עמדה לכל היותר על כ-15% מעובדי החברה, אולם גיוס זה הביא האטה מסוימת בקצב שריפת המזומנים המיועדים לשכר עובדים, בעוד שביתר התחומים לא חלה האטה.
"ברבעון זה מימשנו לראשונה פרוייקט מסחרי בהיקף מלא בשיתוף עם אלקטרה אפיקים, הפועל כ-24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע בחניון אוטובוסים בראש העין", מסר אורן עזר, מנכ"ל אלקטריאון. "מזה כחודש וחצי, הטכנולוגיה האלחוטית והתוכנה של החברה תומכות בצי מסחרי ומציגות, הלכה למעשה, את הפשטות והנוחות שבטעינה אלחוטית. במקביל, הוצאנו לפועל את החלק הראשון של הכביש החשמלי במישיגן והצגנו את מהירות ההתקנה ופשטות התפעול של הטכנולוגיה. אנו נמשיך לפעול במרץ כדי לממש את המטרות והיעדים שהצבנו לעצמנו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.דעתי האישיתיהודי גאה 26/12/2023 12:47הגב לתגובה זו0 2מניה עם סיכון ענק כגודל הסיכון כך פונטציאל הרווח בחזירות. כך שכסף מיותר בהחלט הייתי משקיע בחברה.סגור
-
2.לשפשף את העינייםמ. כהן 26/12/2023 12:41הגב לתגובה זו5 0ולא להאמין, איך חברה עם הכנסות של מיליונים בודדים, והפסד של עשרות מיליונים, נסחרת ב קרוב למיליארד שקל.סגור
-
צפי לצמיחה חזקה בעתידdw 26/12/2023 13:43הגב לתגובה זו0 1אחרי מסוף ראש העין, ורידינג ת"א, יכולים להגיע עוד מאות פרוייקטים של מסופי אוטובוסים ברחבי העולם. כל ישראל זה יתוש, והיא לבדה יכולה להזמין הרבה מסופים אבל אם ישכפלו את זה גם לארהב ואירופה? זה יכול להיות וואו, עוד לפני החלום של הכביש החשמלי. יש להם חלום להפוך למובילאיי 2. זו נמכרה לאינטל לפי 15B$. אלקטריאון כיום נסחרת לפי כמה מאות M$ ויכולה להוות קנדידט נחשק בנאסדק (מעריך שיצטרכו כמה פרויקטים בארהב בשביל זה, כי אמריקאים מתעניינים קודם כל ב... אמריקאים). נגיד הנפקה לפי מיליארד דולר? כלומר יש פוטנציאל לאפסייד משמעותי, כמו גם, נכון, סיכון לדאונסייד משמעותי. זה לגמרי נייר מסוכן.סגור
-
1.הושק לאחרונה פיילוט של שאטל חשמלי גם בקיסריהdw 26/12/2023 12:25הגב לתגובה זו0 0זה לא מופיע ב PR של אלקטריאון אך כן מופיע בפרסומים הקשורים לחדרה וקיסריה. מוזמנים לגגל. יש סיבה מדוע לא מזכירים גם את זה? (אולי כי זה פרויקט קטנטן? )סגור