ספוטיפיי עולה ב-5% - מציגה צמיחה חזקה במנויים
מניית ספוטיפיי טכנולוגיות SPOTIFY TECHNOLOGY +1.33% SPOTIFY... 470.01 +1.33% סגירה:0 פתיחה:467.78 גבוה:473 נמוך:460.65 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: נסחרת בעליות לאחר ששירות הזרמת המוזיקה הדיגיטלי דיווחה על גידול במנויים בהתאם לצפי והפסד למניה קטן מהצפוי. נראה כי ההתמקדות במחירים וצמצום העלויות עשו את שלהם.
החברה רשמה לרבעון הרביעי הפסד למניה של 39 סנט על הכנסות של 3.95 מיליארד דולר. הצפי בוול-סטריט היה להפסד למניה של 40 סנט על הכנסות של 4.01 מיליארד דולר. אחד ממדדי הצמיחה החשובים של החברה - מספר המשתמשים הפעילים החודשיים, צמח ב-5% לעומת הרבעון הקודם ל-602 מיליון משתמשים, מעל צפי האנליסטים של פחות מ-601 מיליון. מספר המנויים לשירות הפרימיום של ספוטיפיי עלה ב-4% מהרבעון הקודם ל-236 מיליון, גם פה החברה עקפה את התחזית שעמדה על פחות מ-235 מיליון.
ספוטיפיי צופה כי ברבעון הנוכחי מספר המשתמשים הפעילים החודשיים יטפס ל-618 מיליון ומספר מנויי הפרימיום יעלה ל-239 מיליון, מה שצפוי לעזור לה להגיע לתחזית הכנסות של 3.6 מיליארד אירו ברבעון הראשון של השנה. "עם מגמות הכנסות ורווח שנוטות לטובה לקראת שנת 2024, העסק נמצא במקום טוב לספק צמיחה ורווחיות משופרים", נכתב בהצהרת החברה.
בחודש דצמבר האחרון פיטרה ספוטיפיי 1,500 עובדים או כ-17% מכוח העבודה שלה, במטרה להוזיל עלויות. החברה שחררה עוד לפני כן כ-600 עובדים ביולי ועוד כ-200 עובדים ביוני. במכתב לעובדים, אמר מנכ"ל ספוטיפיי, דניאל אק, כי החברה שכרה יותר עובדים בשנים 2020 ו-2021 בשל עלות ההון הנמוכה יותר ולמרות שהתפוקה שלה גדלה, חלק ניכר ממנו היה קשור לכך שיש לה יותר משאבים. החברה אמרה כי מרכיב המזומן של הוצאות הפיטורים יופיע ברבעונים הראשון והשני של 2024.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה