ספוטיפיי מעלה מחירים בארצות הברית; המניה עולה ב-4%

שירות הזרמת המוזיקה פועל להרחיב את שולי הרווח לאחר שהשלים סבב פיטורים; מחיר התוכנית האישית עלה ל-11.99 דולר, ההזוגית ל-16.99 והמשפחתית ל-19.99 דולר
 | 
telegram

שירות הזרמת המוזיקה ספוטיפיי SPOTIFY TECHNOLOGY +0.92% SPOTIFY... 475.04 +0.92% SPOTIFY TECHNOLOGY סגירה:0 פתיחה:471.81 גבוה:480.09 נמוך:469.49 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  העלה את המחירים עבור מנויי הפרימיום בארצות הברית, במטרה להרחיב את שולי הרווח. זאת בהמשך לצעדים נוספים שנקטה בחודשים האחרונים, כולל הפחתת הוצאות השיווק ופיטורים. בעקבות הדיווח, מניית החברה קופצת בכ-4%.

מנויי השירות הפופולארי בארצות הברית צפויים לקבל בקרוב הודעה לפיה מחירי התוכנית האישית עלה ל-11.99 דולר מ-10.99 דולר, התוכנית הזוגית ל-16.99 דולר מ-14.99 דולר ואת התוכנית המשפחתית שלה ל-19.99 דולר מ-16.99 דולר. "אנחנו מעלים את המחיר כדי שנוכל להמשיך להשקיע ולהתחדש בהיצע המוצרים והתכונות שלנו", נכתב בהודעת החברה המתוכננת להישלח למנויים שלה בארה"ב, במהלך החודש הבא.

לפני כחודשיים פרסמה החברה את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2024 בהן היא עקפה את הציפיות בוול-סטריט. ההכנסות החברה עלו ב-20% ועמדו על 3.64 מיליארד דולר, כאשר האנליסטים ציפו להכנסות של 3.61 מיליארד דולר. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח של 97 סנט למניה, לעומת הפסד של 1.16 דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מספר מנויי הפרימיום שלה עלה ב-14% ל-239 מיליון והיא צופה משתמשים פעילים חודשיים ל-631 מיליון ברבעון השני.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות