דיווח: טאבולה חתמה על הסכם מול אפל - המניה מזנקת ב-15%
חברת הפרסום הישראלית טאבולה טאבולה -2.22% טאבולה 3.53 -2.22% סגירה:0 פתיחה:3.55 גבוה:3.59 נמוך:3.5 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חתמה על הסכם מול אפל APPLE +0.59% APPLE 229.87 +0.59% סגירה:0 פתיחה:228.17 גבוה:230.72 נמוך:228.16 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: במסגרתו היא תפרסם בתוך האפליקציות של ענקית הטכנולוגיה, כך על פי דיווח של אתר Axios. בעוד היקף ההסכם לא נחשף, ההכנסות הצפויות של אפל מפרסומות צפויות להסתכם השנה ב-10.3 מיליארד דולר.
על פי הדיווח, המהלך מבטא את הצורך של אפל להרחיב את תחום הפרסום שלה. בכדי לעשות זאת היא זקוקה למערך מכירות משמעותי ומכיוון שהיא אינה מעוניינת לבנות צוות כזה בעצמה, היא פונה לחברה חיצונית. חברת המחקר eMarketer מעריכה כי הכנסות הפרסום של אפל ברחבי העולם יסתכמו ב-10.34 מיליארד דולר השנה.
טאבולה, שידועה בעיקר מהפרסומות שלה המופיעות בתוך אתרים, תשמש כסוכנת פרסום מורשית עבור אפליקציית החדשות והמניות של החברה - אפל ניוז ואפל סטוקס. היא תמכור שטחי פרסום בתוך התוכן שיופיעו באפליקציות של אפל במכשירים שלה. בשלב זה, האפליקציות זמינות בארה"ב, בריטניה, קנדה ואוסטרליה ומוטמעות בכל אייפון, אייפד ומק. טאבולה תוכל למכור פרסומות בתוך הפידים הראשיים ובתוך מאמרים של מוציאים לאור נבחרים בשתי האפליקציות.
למה דווקא טאבולה?
על פי Axios, למרות שטאבולה מזוהה עם פרסומות פשוטות יחסית, היא נחשבת לשותפה טובה עבור אפל בזכות 3 יתרונות עיקריים: ראשית, טאבולה היא חברה גדולה בתחום שלה. היא עובדת עם למעלה מ-9,000 שותפים ועם למעלה מ-18,000 מפרסמים ברחבי העולם. בנוסף, לטאבולה נוכחות בכל רחבי העולם, מה שמתאים למאמצים של אפל להגיע לקהל בינלאומי. לבסוף, מרבית הקשרים של טאבולה עם הלקוחות הם ישירים. הדבר מאפשר לצוות של מעל 100 מנטרי פרסום מטאבולה לקבוע אילו מפרסמים יוכלו לפרסם באפליקציות של אפל.זהו לא הפעם הראשונה שאפל עובדת עם צד שלישי על מכירת פרסומות. בעבר היה לה הסכם בלעדי עם NBCUniversal למכירת פרסומות באפל סטוקס ואפל ניוז. כיום, NBCU עדיין מוכרת פרסומות עבור שתי האפליקציות בארה"ב ובבריטניה, אך היא לא סוכנת מורשית באוסטרליה ובקנדה.
עסקאות מהסוג של אפל וטאבולה הופכות לנפוצות יותר ככל שתעשיית הפרסום גדלה ומושכת שחקנים חדשים. דוגמאות נוספות כוללות את שיתוף הפעולה בין יוטיוב לאינסטאקארט, שיתוף פעולה בין טאבולה ליאהו, וכן שיתוף פעולה בין חברת אלברטסון לחברת הפרסום Criteo.
טאבולה רשמה ברבעון הראשון של 2024 רווח מתואם של סנט למניה על הכנסות של 414 מיליון דולר ועקפה את צפי האנליסטים להפסד מתואם של 3 סנט למניה על הכנסות של 403 מיליון דולר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.היום למעלה מחר למטהאלו מניות לא יציבות 17/07/2024 10:06הגב לתגובה זו0 0מחרתיים נמכרתסגור
-
1.מחר הופלת 33 אחוז -ממקור פנימי! (ל"ת)D-BILL 16/07/2024 22:43הגב לתגובה זו2 0סגור