פריון בתוצאות פושרות; התחזית השנתית ללא שינוי
פריון פריון נטוורק -0.29% פריון נטוורק 3,120 -0.29% בסיס:3,129 פתיחה:3,129 גבוה:3,145 נמוך:3,082 תמורה:5,423,238 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהפכה בשנה האחרונה לאחת המאכזבות הסדרתיות בוול סטריט, מדווחת על תוצאות בהתאם להנמכת תחזיות. החברה המספקת פתרונות טכנולוגיים לחיבור בין מפרסמים לצרכנים בכל ערוצי הפרסום הדיגיטלי המרכזיים, הרוויחה 26 סנט למניה ברבעון השני על הכנסות של 108.7 מיליון דולר.
טל יעקובסון, מנכ"ל פריון שחתום על התוצאות המאכזבות בעבר, אומר היום: "אנו נמצאים בעמדה אסטרטגית מושלמת לתת מענה לאתגר מהותי בשוק הפרסום הדיגיטלי העולמי, המגלגל קרוב ל 700 מיליארד דולר. מפרסמים כיום פועלים בסביבה עמוסת פלטפורמות וערוצים ללא כל חיבור מהותי ביניהם. מפרסמים עומדים בפני אתגר משמעותי לזהות, לחבר, להגיש ולמדוד מסרים שיווקיים בכל הערוצים האפשריים בצורה יעילה ומסונכרנת, על מנת למקסם את תוצאות הפרסום. אנחנו בונים את הטכנולוגיות שלנו בכדי לתת מענה לאתגר זה״.
"ברבעון האחרון הרחבנו את הטכנולוגיה שלנו גם ליוטיוב CTV, שהיא כיום פלטפורמת ה-CTV השנייה בגודלה בארה״ב. הטכנולוגיה שלנו, המסייעת למותגים להגיע לקהלי היעד שלהם, אפשרה לנו להוסיף לרשימת לקוחותינו מותגים מהשורה הראשונה בעולם, בהם Walgreens, Ford, Burger King, and Direct Energy״.
יעקובסון הוסיף: ״רכישת Hivestack בדצמבר 2023 כבר מוכיחה את עצמה בצורה משמעותית, ומשרתת היטב את האסטרטגיה קצרת וארוכת הטווח שלנו. ברבעון השני צמחה פעילות הטכנולוגיה לפרסום הדיגיטלי החוץ ביתי שלנו ב-41%״.
ה-EBITDA ברבעון עמד על 7.7 מיליון דולר, התחזית אומנם היתה עד 7.5 מיליון דולר אלא שזה לאחר הפחתת התחזית בחודש שעבר מ-10-12 מיליון לעד 7.5 מיליון דולר.
החברה מדווחת כי ההכנסות ממדיה קמעונאית זינקו ב-75% לעומת הרבעון המקביל ל-17.6 מיליון דולר, והיוו 24% מההכנסות מפתרונות הפרסום לעומת 10% בשנה שעברה. ההכנסות מפרסום בטלוויזיות חכמות (CTV) צמחו ב-42% לעומת הרבעון המקביל ל-10.2 מיליון דולר, והיוו 14% מההכנסות מפתרונות הפרסום, לעומת 7% בשנה שעברה.
ההכנסות מפרסום מבוסס חיפוש ירדו ב-57% לעומת הרבעון המקביל ל-34.3 מיליון דולר. מספר החיפושים היומי הממוצע ירד ב-43% לעומת הרבעון המקביל ל-16.3 מיליון, ומספר הפבלישרים העובדים עם פריון בתחום החיפוש ירד ב-40% לעומת הרבעון המקביל ועמד בסוף יוני על ממוצע של 95.
פריון - נתוני רבעון שני
פריון מאשררת את תחזיותיה ל-2024, וצופה הכנסות של 490-510 מיליון דולר השנה. ה-EBITDA המתואם צפוי להסתכם ב-48-52 מיליון דולר, ושיעור ה-EBITDA המתואם בניכוי עלויות המדיה צפוי להסתכם ב-23% מההכנסות בטווח האמצע.
רכישה חוזרת של מניות - כפי שהודיעה החברה ב-8 באפריל השנה, דירקטוריון פריון אישר הרחבת התוכנית לרכישה חוזרת של מניות מ-50 מיליון דולר לעד 75 מיליון דולר. במהלך הרבעון השני ביצעה פריון רכישה חוזרת של 2 מיליון מניות בסכום כולל של כ-20 מיליון דולר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה