אחרי השקת ויקטוריה׳ס סיקרט: דלתא מותגים עם צמיחה של 36% בהכנסות

קמעונאית האופנה, שהחלה לשווק במהלך הרבעון את מותגי ויקטוריה׳ס סיקרט ו-Bath & Body Works הציגה הכנסות של 262 מיליון שקל לצד רווח נקי של 34 מיליון שקל
 | 
telegram

קמעונאית האופנה דלתא דלתא מותגים -1.57% דלתא מותגים 6,642 -1.57% דלתא מותגים בסיס:6,748 פתיחה:6,748 גבוה:6,798 נמוך:6,633 תמורה:621,373 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  הציגה צמיחה של 36% בהכנסות הרבעון השני בין היתר הודות להשקת מותגי ויקטוריה׳ס סיקרט ו-Bath & Body Works. בשורה התחתונה רשמה החברה צמיחה של כ-71% ברווח הנקי שעמד על כ-34.4 מיליון שקל.

הכנסות החברה ברבעון השני עמדו על כ-262.5 מיליון שקל, עליה של כ-36% ביחס לכ-193.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה מיוחסת בין היתר לגידול במכירות החנויות הזהות ואתרי הסחר המקוון של מותגי החברה, כמו גם להשקת רשתות חנויות המותגים ויקטוריה׳ס סיקרט ו-Bath & Body Works.

בשורה התחתונה הרווח הנקי של החברה עמד על כ-34.4 מיליון שקל, צמיחה של כ-71% לעומת כ-20.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

התוצאות החזקות של דלתא מחזקות את התחזית שנתנו על כך שדוחות רשתות האופנה צפויים להיות טובים. קראו כאן.


שיפור ברווח הגולמי והתפעולי
הרווח הגולמי עמד על כ-168.7 מיליון שקל (64.3% מההכנסות), צמיחה של כ-35% לעומת כ-125.2 מיליון שקל (64.8% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נבע בעיקר מהגידול במכירות, כאשר הקיטון בשיעור הרווח הגולמי נבע מהשפעת הפיחות בשער החליפין של השקל מול הדולר.

הרווח התפעולי ברבעון השני צמח ב-68% והסתכם בכ-48.1 מיליון שקל (18.3% מההכנסות) לעומת כ-28.6 מיליון שקל (14.8% מההכנסות) ברבעון המקביל בשנת 2023. בנטרול הוצאות עסקה לרכישת גולף שנכללו ברבעון השני אשתקד, הסתכם הרווח התפעולי ברבעון השני של 2023 בכ-30.1 מיליון שקל (כ-15.6% מההכנסות). הגידול ברווח התפעולי נבע בעיקר מגידול משמעותי במכירות החברה בכל ערוציה ומקיטון בשיעור הוצאות המכירה והשיווק.

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים: "תוצאות הרבעון השני מבטאות את מגמת הצמיחה החזקה של החברה, וזאת הודות לקידום מנועי הצמיחה והמשך הרחבת הפעילות של מותגי החברה ותמהיל המוצרים המגוון. הגידול בהכנסות נובע בעיקרו מגידול של 22.6% במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים כולל אתרי האונליין כאשר ברבעון השני ניכר גידול משמעותי בכל מדדי הרווח ובתזרים מפעילות שוטפת לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מתחילת השנה  פתחנו 11 חנויות חדשות ובכוונתנו להמשיך להתרחב. במהלך חודש אפריל נפתחו בהצלחה מרובה 4 חנויות ראשונות בישראל למותג Victoria's Secret ו-5 חנויות ראשונות ואתר אונליין של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works."

דלתא מותגים פועלת בתחום מכירת מוצרי הלבשה תחת המותגים דלתא, פיקס, פנטה ריי והמותגים הבינלאומיים ויקטוריה סיקרט ו-Bath & Body Works. החברה הוקמה כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל, ובמרץ 2021 השלימה הנפקה ראשונית בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל. מתחילת השנה קפצה מנית החברה בכ-40% והיא נסחרת הבוקר במחיר של 58.6 שקל המשקף לה שווי שוק של כ-1.46 מיליארד שקל.


גרף מניית החברה מאז הנפקתה (מרץ 2021)

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות