רשתות האופנה ממשיכות להפגין עוצמה - הרווח של גולף זינק פי 9

על רקע ביטולי הטיסות והישארותם של ישראלים רבים בארת בחודשי הקיץ, רשתות האופנה ממשיכות להפגין תוצאות חזקות - הרווח הנקי של גולף ברבעון הסתכם ב-26 מיליון שקל לעומת 3 מיליון שקל ברבעון המקביל - המניה מזנקת.
 | 
telegram
(2)

כפי שכתבנו בעבר, רשתות האופנה ממשיכות להפגין תוצאות חזקות ברבעון השני - בהמשך לדוחות החזקים של בריל  בריל -0.33% בריל 2,094 -0.33% בריל בסיס:2,101 פתיחה:2,101 גבוה:2,179 נמוך:2,055 תמורה:91,216 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ושל דלתא מותגים  דלתא מותגים -1.57% דלתא מותגים 6,642 -1.57% דלתא מותגים בסיס:6,748 פתיחה:6,748 גבוה:6,798 נמוך:6,633 תמורה:621,373 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , גולף מדווחת על רבעון שני חזק עם זינוק של פי 9 ברווח הנקי. המניה מזנקת ב-12% במסחר.

מכירות הקבוצה ברבעון השני הסתכמו בכ-220.3 מיליון שקל, לעומת כ-221 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה ציינה כי הקיטון במכירות נבע בעיקר מצמצום עמוק ומכוון בפעילות עדיקה, וקוזז ברובו בזכות עלייה במכירות מגזר אופנת הבית. 
סניף גולף; קרדיט: שי אפשטיין
סניף גולף; קרדיט: שי אפשטיין

הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ-142.7 מיליון שקל (כ-64.7% מהמכירות), לעומת כ-137 מיליון שקל (כ-62% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. לדברי החברה העלייה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מירידה בשיעור ההנחות.  הרווח התפעולי השוטף (לפני הכנסות והוצאות אחרות) ברבעון השני הסתכם בכ-31.2 מיליון שקל, לעומת כ-5.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של בערך פי 5.5. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ה-EBITDA המתואם ברבעון השני הסתכם בכ-31 מיליון שקל, לעומת כ-7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של בערך פי 4.5. הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ-26.1 מיליון שקל, לעומת כ-2.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של בערך פי 9.

נכון לתום הרבעון לחברה עודף פיננסי (נטו) של כ-72.6 מיליון שקל, לעומת חוב פיננסי (נטו) של כ-19.6 מיליון שקל נכון לתום הרבעון השני בשנה שעברה.

התוצאות לפי מגזרים


מכירות מגזר אופנת ההלבשה ברבעון השני הסתכמו בכ-102.9 מיליון שקל, לעומת כ-107 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, כאשר גם כאן החברה ציינה שהירידה נבעה בעיקר מצמצום עמוק ומכוון בפעילות עדיקה. הפדיון הממוצע למ"ר במגזר אופנת ההלבשה ברבעון השני הסתכם בכ-1.58 מיליארד שקל, לעומת כ-1.48 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-7%. 

הרווח במגזר אופנת ההלבשה ברבעון השני הסתכם בכ-16.2 מיליון שקל, לעומת כ-3.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של בערך פי 5. לדברי החברה הגידול ברווח נבע בעיקר מצמצום הוצאות מכירה, שיווק והנהלה, כחלק מתוכנית ההתייעלות. 

מכירות מגזר אופנת הבית ברבעון השני הסתכמו בכ-117.4 מיליון שקל, לעומת כ-113.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-3%.  הפדיון הממוצע למ"ר במגזר אופנת הבית ברבעון השני הסתכם בכ-1.22 מיליארד שקל, לעומת כ-1.1 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-12%.

הרווח במגזר אופנת הבית ברבעון השני הסתכם בכ-15 מיליון שקל, לעומת כ-2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של פי 5 בקירוב. הגידול ברווח נבע בעיקר מצמצום הוצאות מכירה, שיווק והנהלה, כחלק מתוכנית ההתייעלות.  

"אנו מסכמים רבעון שני חזק עם זינוק חד ב-EBITDA וברווח הנקי, הודות למהלך ההתייעלות העמוק שביצענו בסוף שנת 2023, שאת פירותיו אנו רואים כעת", מסר אייל גרינברג, מנכ"ל קבוצת גולף. "בשנת 2025 תפתח קבוצת גולף מרלו"ג חדש בקיסריה אשר יחליף ארבעה מרלו"גים קיימים של הקבוצה הפזורים ברחבי הארץ,  וצפוי להוביל לחיסכון נוסף בעלויות הקבוצה. אנו ממשיכים לפעול לשיפור מותגי הליבה של קבוצת גולף, תוך הרחבת פורטפוליו המותגים הן  דרך הסכמי זכיינות והן ע"י יבוא מקביל, עם מותגים מובילים כגון דיסני, גיבורי העל, הביטלס ועוד".

חברות האופנה האחרות צפוית לדווח גם כן על דוחות חזקים


יש מספר סיבות לכך שהרבעון השני של השנה היה טוב במיוחד עבור חברות האופנה -ראשית, חג הפסח היה ברבעון השני והוא מרכז סביבו רכישות מוגברות. שנית, יש בישראל בתקופה הזו, בשל המלחמה, מעל 300 אלף אנשים מאשר בד"כ. מדובר במטיילים שחזרו הביתה ומדובר בישראלים שלא יצאו לחו"ל גם בשל המצב וגם בשל מחירי הטיסות שזינקו.

יותר אנשים בארץ שווים ליותר צרכנים, אבל זה הרבה יותר מזה - כי אנשים שטסים לחו"ל קונים שם בגדים ופעמים רבות גם מביאים מתנות למשפחה. הביקושים האלו זרמו הפעם לרשתות המקומיות. 

לצד הדוחות של גולף, עד כה דיווחו גם בריל ודלתא מותגים. דלתא מותגים הציגה צמיחה של 36% בהכנסות ובשורה התחתונה רשמה החברה צמיחה של כ-71% ברווח הנקי שעמד על כ-34.4 מיליון שקל. בריל, הפועלת בתחום האופנה וההנעלה, באמצעות הפעלת הרשתות גלי, לי קופר, ניין ווסט, נאוטיקה, טימברלנד, show/off ואימפוריום, דיווחה על צמיחה של כ-9% בהכנסות שעמדו על כ-154 מיליון שקל ורווח נקי של כ-7.9 מיליון שקל, לעומת כ-165 אלף שקל ברבעון המקביל אשתקד.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרשתות קונות טישרט ב 0.1$ ליחידה ומוכרות ב 50 ש"ח
    איל 15/08/2024 14:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    איך לא ירוויחו מיליונים ???
    סגור
  • לא הרוויחו שנים?
    איך 17/08/2024 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שזה בגלל שנשארים כאן וגם האנטישמיות עוזרת
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות