טיב טעם: הרווח גדל ב-37% - 21 מיליון שקל; ההכנסות - 490 מיליון

חברת הקמעונאות רשמה עלייה של 12% בהכנסות. הפדיון בחנויות זהות עלה בכ-13.4% בהשוואה לרבעון המקביל
 | 
telegram
(1)

אנחנו כותבים בחודש-חודשיים האחרונים על הזדמנות ברשתות הקמעונאות. אחרי הדוחות של שופרסל ויוחננוף, מתברר שהתקופה הטובה של רשתות הקמעונאות לא פוסחת גם על טיב טעם.

ההכנסות של קבוצת טיב טעם  טיב טעם -0.09% טיב טעם 659.4 -0.09% טיב טעם בסיס:660 פתיחה:680 גבוה:680 נמוך:653.8 תמורה:439,377 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ברבעון השני של השנה צמחו בכ- 12.1% והסתכמו בכ-489.6 מיליון שקל, לעומת כ- 436.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל - כך עולה מדוחות החברה. הפדיון בחנויות זהות עלה בכ-13.4% בהשוואה לרבעון המקביל. הרווח הנקי ברבעון גדל בכ-37.4% ביחס לרבעון המקביל והסתכם בכ-21.3 מיליון שקל, לעומת כ- 15.5 מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה תחלק דיבידנד בסך של כ- 6.4 מיליון שקל.

עוד עולה, כי הרווח התפעולי ברבעון צמח בכ-26.8% ביחס לרבעון המקביל והסתכם בכ-35.5 מיליון שקל לעומת כ-28 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווח התפעולי לרבעון השני עמד על 7.3% לעומת 6.4% ברבעון המקביל. ה-EBITDA גדל בכ-17% והסתכם בכ- 62.9 מיליון שקל לעומת 53.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. מועדון הלקוחות גדל בכ- 9.2% ביחס לרבעון המקביל וכולל כ-557 אלף חברים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הכנסות מגזר קמעונאות המזון ברבעון הסתכמו בכ- 422.3 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות בסך כ- 373.1 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של כ- 13.2%. הגידול מיוחס, בעיקר, לגידול בפדיון של החנויות הזהות, לתרומתן של חנויות חדשות שנפתחו במהלך השנים 2022-2023 (לאחר שלבי הבשלה) ולעיתוי ערב חג הפסח.

בחציון הראשון של השנה הסתכמו ההכנסות בכ- 789.6 מיליון שקל, גידול בשיעור של כ- 13.3% בהשוואה להכנסות בסך כ- 697.1 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד. הפדיון בחנויות זהות ברבעון ובחציון הראשון של השנה עלה בכ- 13.4% בהשוואה לתקופות המקבילות אשתקד.

הרווח הגולמי של הקבוצה ברבעון הסתכם בכ-158.7 מיליון שקל (כ-32.4% ממחזור ההכנסות) בהשוואה לכ-143.1 מיליון שקל (כ-32.8% ממחזור ההכנסות) ברבעון המקביל, גידול של כ-10.9%. 

חגי שלום, המנכ"ל ובעל השליטה, מסר: "אנו שמחים להציג רבעון מוצלח נוסף עם המשך צמיחה ושיפור הרווחיות. הצגנו הרבעון בדומה לרבעון הראשון של השנה, צמיחה חזקה של כ-13.4% במכירות החנויות הזהות במגזר קמעונאות המזון, אשר הושפעו לחיוב גם מעיתוי ערב חג הפסח. זוהי צמיחה גבוהה הן ברמת הרבעון והן ברמה החציונית בהשוואה לממוצע רשתות המזון כפי שפורסם ע"י סטורנקסט בתחזיותיו לרבעון השני ולחציון הראשון של שנת 2024 ותרמה לכך גם תכנית הנאמנות ללקוחות המועדון אשר השקנו בסוף אוגוסט בשנה שעברה.

"במגזר התעשייה אנו רואים המשך מגמה מובהקת של צמיחה ושיפור בכל הפרמטרים, חרף העובדה שעדיין קיימת פגיעה מסוימת במגזר זה כתוצאה ממצב המלחמה, אשר משפיע לרעה על ענף המסעדנות והאלכוהול ובפרט בצפון הארץ. האמונה בחשיבותו ופיתוחו של המגזר והתמיכה בו נותנת פירות. אנו ממשיכים לפעול ולהתחזק בכל מנועי הצמיחה, בתוכם המשך חיזוק פעילות הסחר המקוון, קידום מועדון הלקוחות החדש יחד עם תכנית הנאמנות, פתיחה ושדרוג של חנויות, המשך ההתייעלות וחיזוק הסינרגיה בין המגזרים".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש יקר
    אלי כספי 21/08/2024 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי שם שבוע שעבר פעם ראשונה ואחרונה, הכל יקר בטירוף ביחס למתחרים אפילו מוצרים בסיסיים יקרים מאוד. פעם ראשונה ואחרונה שאני נכנס לשם, כנראה שאנשים אוהבים להיות פריארים כי אחרת אין לי מושג מה יש לחפש שם
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות