הולמס פלייס: מספר שיא של מנויים העלו ההכנסות ל-135 מיליון שקל
ההכנסות של הולמס פלייס הולמס פלייס -0.04% הולמס פלייס 554.2 -0.04% בסיס:554.4 פתיחה:554.4 גבוה:564.5 נמוך:553 תמורה:20,105 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ-135 מיליון שקל, בהשוואה ל-126 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד – עלייה של כ-7.5%. לפי הדוחות, ניתן לראות כי ההכנסות במגזר הולמס עמדו על כ- 97.9 מיליון שקל ובמגזר אייקון על כ- 38.3 מיליון שקל. עליה של כ-5.8% ו-12.1% בהתאמה, לעומת אשתקד.
זינוק ברווחים
הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם בכ-29.3 מיליון שקל - עלייה של 9% בהשוואה לנתוני הרבעון המקביל בשנת 2023, שהסתכמו בכ-26.9 מיליון שקל. שיעור הרווחיות הגולמית עומד על 21.68%. החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 15 מיליון שקל (בארבעת הרבעונים האחרונים הכריזה על דיבדינדים בהיקף מצרפי של 58 מיליון שקל).הרווח התפעולי לרבעון השני של שנת 2024, הסתכם בכ-16.9 מיליון שקל המייצג עליה של כ- 19.3% לעומת 14.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה ושיעור הרווחיות התפעולית עומד על 12.5%, לעומת 11.3% בתקופה המקבילה. הרווח הנקי הסתכם בכ-13.3 מיליון שקל בהשוואה לכ- 11.3 מיליון שקל ברבעון השני של לשנת 2023, צמיחה של כ-17.4%.
ה-EBITDA הסתכם בכ-24.6 מיליון שקל לעומת כ-21 מיליון שקל אשתקד - צמיחה של כ-17% מרבעון לרבעון. החברה נמצאת ברמת מינוף נמוכה, יחס החוב ל- EBITDA עומד על כ- 0.75 נכון לתאריך הדוח.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת לרבעון השני של לשנת 2024, הסתכם בכ-19.8 מיליון שקל לעומת כ-17.4 מיליון שקל אשתקד - גידול של 13.7%. הרווח הנקי התזרימי לרבעון השני של לשנת 2024, הסתכם בכ-12.3 מיליון שקל בהשוואה לכ- 14.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה לשנת 2023, כזכור, נתון זה מייצג את ה- EBITDA בניכוי תשלומי מיסים על הכנסה, הוצאות מימון והשקעות בקיים ששולמו במזומן בעיקר מהשקעות במועדונים הוותיקים של החברה לרווחת המנויים.
מה קרה למספר המנויים?
הולמס פלייס רשמה שיא של כ-192 אלף מנויים לעומת 178 אלף אשתקד, וגידול של כ-10% בהכנסה ממוצעת למנוי בהשוואה לתקופה המקבילה.קרן שתוי, מנכ״לית הולמס פלייס: "הולמס פלייס ממשיכה שנה חזקה עם רבעון שיא נוסף, על רקע התחזקות מגמת הצמיחה, המשך פתיחת מועדנים חדשים והשבחת חווית הלקוחות. נתונים אלו הן פועל יוצא של חוזק הקבוצה, מימוש האסטרטגיה וזיהוי נכון של מגמות בשוק.
"התחזקות הקבוצה באה לידי ביטוי בעלייה במספר המנויים לשיא חדש, גידול של כ-10% בהכנסה הממוצעת ממנוי, המשך צמיחה בשרותים נוספים כגון פיאלטיס מכשירים ובעיקר בתוצאות הטובות שאנו מציגים היום.
"בשלהי הרבעון השני של 2024, פתחנו את מועדון פמילי אשדוד שהגיע לתפוסה מלאה בפרק הזמן המהיר ביותר שידעה הקבוצה אי פעם. בנוסף, עד סוף השנה אנו עתידים לפתוח את מועדון פמילי חדרה ועוד 3-5 מועדוני אייקון. הקבוצה ממשיכה לפעול לאיתור מיקומים נוספים ולפתיחת מועדונים חדשים ולהגדיל את מספר מועדוני פילאטיס המכשירים בתוך מועדני הקבוצה וצופים המשך גידול גם בתחום זה.
"הקבוצה השקיעה מתחילת השנה כ-15 מיליון שקל בשיפור חווית הלקוחות במועדונים הקיימים, מתוך מטרה לשפר את חווית הלקוח ולשמור על מותג ״הולמס פלייס״ כמותג הפרימיום המוביל בישראל, ולחזק את הבידול של החברה מול המתחרים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה