WIZ מכוונת למכירות של מיליארד דולר בשנה הבאה

 | 
telegram
(3)

רועי רזניק, אחד המייסדים של חברת Wiz, התראיין ל-CNBC וסיפר על התוכניות לעתיד של החברה. לדבריו, Wiz מכוונת להגיע להכנסות של מיליארד דולר עד שנת 2025, כשהשנה היא תמכור בכ-500 מיליון דולר. רף המיליארד דולר הוא מבחינת החברה אבן דרך משמעותית לפני יציאה להנפקה. רזניק הוא סמנכ"ל מחקר ופיתוח בחברה, והוא אחד מארבעת מייסדים - אסף רפפורט (מנכ"ל), עמי לוטבאק (סמנכ"ל טכנולוגיות) וינון קוסטיקה (סמנכ"ל מוצרים). 

רזניק ציין, "כשהכוכבים יסתדרו, נצא להנפקה". הוא הוסיף שהחברה שברה כבר מספר שיאים כחברה פרטית, והם בטוחים שהיא תוכל לשבור שיאים נוספים גם כחברה ציבורית. Wiz, שנוסדה על ידי רזניק ושלושה מחבריו לשירות ביחידה 8200 – אסף רפפורט (המנכ"ל), עמי לוטבק, וינון קוסטיקה – מציעה פתרונות לאבטחת סייבר בענן ומסייעת לארגונים להגן על סביבת הענן שלהם. בחברה טענו שקיבלו הצעה מגוגל לרכישת החברה לפי שווי של 23 מיליארד דולר, כשהטענה שהמייסדים סירבו להצעה בשל כוונתם להוביל את החברה להנפקה.
 

התרחבות ותחזיות לעתיד

רזניק הדגיש בראיון שהחברה קיבלה הצעות רבות לרכישה, אך היא מעדיפה להמשיך להתנהל כחברה עצמאית ולצאת להנפקה בבוא הזמן. השנה, Wiz כבר הצליחה לגייס סכום של 1.9 מיליארד דולר, כאשר השווי שלה בגיוס הוערך ב-12 מיליארד דולר. 

כ-35% מהכנסותיה של החברה מגיעות מאירופה. הרוב מגיע ככל הנראה מהשוק האמריקאי. החברה היא מהמובילות באחד התחומים הצומחים ביותר בסייבר. שוק הענן העולמי, שהיקפו צפוי להגיע לטריליון דולר בשנים הקרובות, מייצר הזדמנויות רבות עבור Wiz. השנה, שוק הענן צפוי להגיע לכ-700 מיליארד דולר, כאשר אבטחת סייבר מהווה 4% ממנו – שוק בגובה 30 מיליארד דולר. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פלטפורמה לא שונה מהמתחרות
    אין שם כלום 21/10/2024 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר במוצר לא מתוחכם במיוחד, אין סיכוי שיגיעו למיליארד בתוך שנה אולי בתוך 3 שנים במקרה הטוב
    סגור
  • 2.
    כל הזמן מקבל וולנרביליטיז
    דבאופס 19/10/2024 18:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הזמן שולחים לי סריקות עם כל מני דברים מלחיצים, לחלקם אין גישה, לאחרים אין פתרון, ההנהלה נבהלת כי לא מבינים מה רמת הסיכון האמיתית, לפעמים צריך בכל זאת להשאיר משהו פגיע אז צריך להעסיק היררכיה שלמה בשביל איזה שטות וגם אז המוצר שלהם צועק ןלך תסביר הכל מהתחלה.יש פאטיג בתחום הסקיוריטי, והקלאוד במקום להקל הפך מקום לכל מני כאלה, או שימכרו אותם חזרה למייקרוסופט ושיפסיקו להציק ללקוחות או שימציאו עוד פתרון סקיוריטי שמקל על העבודה עם אלה.
    סגור
  • 1.
    ההר הוליד עכבר
    פשוט 19/10/2024 09:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כנראה שהם שוכחים שהם לא לבד בשוק, יש מתחרים, זמן נותן אפשרות לפתח טכנולוגיות חדשות. נחכה ונראה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות