פלוס500 פרסמה דוח תוצאות כספיות לרבעון – עליה של 11% בהכנסות

חברת פלטפורמות המסחר הישראלית פרסמה דוח תוצאות כספיות מקדמי – עליה של 11% בהכנסות ועליה של 2% ברווח התפעולי התזרימי לעומת השנה שעברה
 | 
telegram

פלטפורמת זירות המסחר פלוס500  פלוס500 0% פלוס500 2,500 0% פלוס500 סגירה:0 פתיחה:2,528 גבוה:2,528 נמוך:2,498 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה דוח תוצאות כספיות מקדמי לרבעון השלישי של 2024: נרשמה עליה של 11% בהכנסות ועליה של 2% ברווח התפעולי התזרימי. 

הכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכמו ב–187.2 מיליון דולר, עליה של 11% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אז הכניסה החברה 168 מיליון דולר.


שיפור ניכר בסעיפים המשמעותיים. בתמונה: מטה החברה בלונדון

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הכנסות החברה מתחלקות להכנסות ממסחר והכנסות ריבית – הכנסות החברה ממסחר הסתכמו ב–173 מיליון דולר; הכנסות מריבית הסתכמו בכ–14 מיליון דולר. 

פלוס500 היא חברה הרשומה בישראל ונסחרת בבורסת לונדון. החברה מפעילה זירות מסחר וירטואליות – באתר האינטרנט ובאפליקציה. בזירות אלה ניתן לסחור בחוזי הפרשים (CFD) וחוזים עתידיים. בארה״ב ניתן גם לסחור במניות דרך הפלטפורמה. פלוס500 פועלת בין היתר בישראל, ארה״ב ויפן, ומפעילה שירותים צרכניים (B2C) ושירותים עסקיים (B2B) גם יחד.

הכנסות של לקוחות החברה הסתכמו בכ–166 מיליון דולר, ורווחי החברה ממסחר של לקוחות הסתכמו ב–6.9 מיליון דולר ברבעון השלישי. רווחי חברה ממסחר הלקוחות ברבעון המקביל בשנה שעברה הסכמו על סכום זעום יחסית של 0.1 מיליון דולר.

פלוס500 היא תמיד הצד השני של כל עסקה שנעשית בה, כך שהחברה היא המוכרת כשלקוח קונה חוזה, והחברה היא הקונה כשלקוח מוכר חוזה. כך הרוויחה החברה 6.9 מיליון דולר מהפסדים של לקוחות.

הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) של פלוס500 הסתכם ב–82 מיליון דולר ברבעון השלישי השנה, לעומת 80 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה, מה שמשקף עלייה ברווח התפעולי התזרימי של 2%, ושיעור רווח תפעולי תזרימי של 44% מתוך ההכנסות, לעומת שיעור של 48% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. 

מעורבות הלקוחות של פלוס500 בפלטפורמות שלה גדלה במהלך הרבעון. סך מחזור המסחר הסתכם ב–14.5 מיליון דולר ברבעון, לעומת 10.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, מה שמשקף עליה של 43% במחזור המסחר בין התקופות. 

החברה הצליחה לצרף כ–25 אלף לקוחות חדשים במהלך הרבעון. ברבעון המקביל בשנה שעברה גייסה החברה כ–20.6 אלף לקוחות חדשים, מה שמשקף עליה בשיעור של 21% בגיוס הלקוחות. סך כל הלקוחות הפעילים לסוף הרבעון השלישי השנה עומד על 120,968. זאת לעומת כ–118 אלף ברבעון המקביל אשתקד.

בממוצע תרם כל לקוח 1,548 דולר להכנסות החברה, ועלה 1,527 דולר בכדי לגייס כל לקוח חדש, בממוצע. 

ההפקדה הממוצעת ללקוח עמדה ברבעון השלישי על 6,150 דולר, עליה בשיעור של 17% לעומת 5,250 דולר ברבעון המקביל אשתקד. בחמש השנים האחרונות עלה ממוצע הפקדות בשיעור של 146%, וברבעון השלישי של 2019 עמד הממוצע על 2,500 דולר.

החברה לא ציינה את סכום הרווח הכולל שלה לתקופה.

במהלך הרבעון רכשה פלוס500 כ–1.7 מיליון מניות במחיר ממוצע של כ–24 ליש״ט למניה. סך הכל הוציאה החברה כ–54 מיליון דולר עבור תוכנית הרכישה העצמית שלה.

המחיר למניית פלוס500 עומד כיום על 24.28 ליש״ט. מתחילת השנה עלתה המניה בכ–46%. בחמש השנים האחרונות עלתה המניה בשיעור של כ–211%.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות