רימון זכתה במכרז להרחבת כביש 60 – המניה מזנקת ב–3.7%

רימון זכתה במכרז של החברה הלאומית נתיבי ישראל לפיתוח מקטע א׳ של כביש 60 ביהודה ושומרון; התמורה צפויה לעמוד על 195 מיליון שקל על בסיס כתב כמויות הצמוד למדדי תשומות הסלילה והגישור ומדד תשומות הבניה
 | 
telegram

החברה הבת של רימון  שירותי ניהול – רימון פיתוח וכבישים – זכתה במכרז של החברה הלאומית נתיבי ישראל להרחבת מקטע א׳ של כביש 60 ביהודה ושומרון. התמורה עבור הפרוייקט היא כ–195 מיליון שקל.


מקטע הכביש המדובר. (מקור: X)

התמורה עבור הפרוייקט מחושבת לפי כתב כמויות המוצמד למדד תשומות הסלילה והגישור ולמדד תשומות הבניין בשיעורים של 80% ו־20% בהתאמה. כתב כמויות הוא מסמך המתאר בפירוט את הכמויות הנדרשות לביצוע הפרוייקט, לרבות תשומות, שכירת כלים הנדסיים וכוח עבודה. המסמך מקובל על שתי הצדדים לפרוייקט (או במקרה הזה – למכרז), ובכך מונע חילוקי דעות במהלך הפרוייקט.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

העבודות יכללו עבודות תשתית כגון מים וחשמל, ועבדות הרחבה ועפר יחד עם קירות תמך. נכון לעכשיו, טרם התקיימו התנאים המתלים לצורך התקשרות בין הצדדים לתחילת הפרוייקט. על רימון לעמוד בתנאים אלה תוך שבעה ימים והחברה מעריכה כי תעמוד בהם. 

בהתאם לתנאי ההסכם, רימון פיתוח וכבישים נדרשת להעמיד לטובת המזמינה ערבות ביצוע בסך של 5% מהתמורה וערבות טיב בסך של 2% מהתמורה. 

על הפרוייקט להיות מוכן תוך 40 חודשים (שלוש שנים וארבעה חודשים) מרגע מתן צו בניה.

ברבעון השני של השנה הכניסה רימון 200 מיליון שקל מביצוע פרוייקטים של תשתיות – בדומה לפרוייקט במכרז בו זכתה. ברבעון המקביל בשנה שעברה הכניסה החברה 137 מיליון שקל. המגזר צמח ב–45% בשנה. זהו המגזר השני הכי צומח של החברה – נכון לרבעון השני – אחרי רימון גלובל. 

החברה בצמיחה משמעותית


ברבעון השני של השנה הכנסיה רימון 251 מיליון שקל, לעומת 180 מיליון דקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול משקף עליה של 39% בהכנסות משנה לשנה. שיעור הרווח הגולמי ירד ל–15.3% ברבעון השני השנה, מ–16% ברבעון השני בשנה שעברה.

הרווח הנקי ברבעון השני השנה הסתכם ב–19.6 מיליון שקל, לעומת 14 מיליון שקל בשנה שעברה. עליה של 40% משנה לשנה.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות