הכנסות סופווייב עלו ברבעון השלישי, ההפסד התפעולי גדל

החברה דיווחה על  הכנסות של 13.5 מיליון דולר עלייה של 10.5% לעומת לעומת כ-12.2 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד. ההפסד התפעולי של החברה הסתכם בכ-1.3 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של כ-1.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. המניה יורדת ב-7%
 | 
telegram

סופווייב  סופווייב -0.33% סופווייב 1,797 -0.33% סופווייב בסיס:1,803 פתיחה:1,803 גבוה:1,803 נמוך:1,782 תמורה:52,907 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: חברת האסתטיקה הרפואית מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השלישי של 2024. החברה דיווחה על הכנסות של 13.5 מיליון דולר, עלייה של 10.5% לעומת לעומת כ-12.2 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד. שיעור הרווח הגולמי עומד על 75.2%. ההכנסות החוזרות ממכירת פולסים עלו ברבעון ב-72% לכ-5.4 מיליון דולר החברה מייחסת את העלייה לשימוש הרב במכשירי החברה על ידי לקוחותיה.  הכנסות אלה מהוות כ-40% מסך ההכנסות ברבעון.


לו סקפורי מנכל סופווייב; צילום: קרולין גרימס
לו סקפורי מנכל סופווייב; צילום: קרולין גרימס

ההפסד התפעולי של החברה ברבעון השלישי הסתכם בכ-1.3 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-1.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. לאחר נטרול הוצאות משפטיות הקשורות לתביעה שדווחה ביולי, ההפסד התפעולי ברבעון השלישי של 2024 הצטמצם לכ-800 אלף דולר. בנוסף, בנטרול הוצאות מבוססות מניות וההוצאות המשפטיות, ההפסד התפעולי הסתכם בכ-300 אלף דולר, לעומת הפסד של כ-700 אלף דולר ברבעון השלישי של 2023.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במהלך הרבעון השלישי של השנה החברה ייצרה תזרים מזומנים חיובי של 200 אלף דולר, זאת לעומת תזרים שלילי של כ-1 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה שעברה.


ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2024 עלו ב-18% לכ-41.3 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי - 75.5%. המשך צמצום משמעותי בהפסד התפעולי. מעל 385,000 טיפולים התבצעו מאז אישור השיווק הראשוני של החברה


לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "החברה ממשיכה להתקדם ולהרחיב את סל המוצרים האסתטיים-רפואיים הלא פולשניים שלה ללקוחות ולמטופלים. בתוך כך, אל מול תנאי שוק וסביבה מאקרו כלכלית מאתגרים אנו ממשיכים לייצר תוצאות חזקות, הן בשורת ההכנסות והן בשורה התחתונה. במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2024, החברה חוותה צמיחה דו-ספרתית משמעותית בהכנסות וברווח הגולמי וכן בגידול במכירות החוזרות של פולסים המייצגות כמעט 40% מסך ההכנסות הכולל, תוך צמצום משמעותי של ההפסד התפעולי. אנו מאמינים כי זו תוצאה של המודל העסקי המצוין שלנו, המאפשר החזר השקעה מהיר יותר והרחבת המודעות למותג, ובראש ובראשונה מהתוצאות המעולות למטופלים שלנו".


ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר דירקטוריון סופווייב ומייסד-משותף: "מאז ההשקה המסחרית של סופווייב ב-2020, התבצעו מעל ל-385,000 טיפולים באמצעות הטכנולוגיה שלנו. יש לנו 9 אישורי FDA, כאשר הופעת תרופות ה- GLP-1 להפחתת משקל מניעות את הביקוש להידוק, הרמה, שיפור בריפיון וחיטוב הגוף, ומספקת לנו את ההזדמנות למנף באופן מלא את האישורים הרגולטוריים הנרחבים שברשותנו. במבט קדימה, יש לנו תשתית חזקה ויעילה שתתמוך בצמיחה מתמשכת בשורה העליונה ובשיפור בשורה התחתונה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות