lynk&Co 02 - שוברת את הדומיננטיות של ה BYD

קבוצת 'מאיר' השיקה הבוקר את ה Lynk&co 02 החשמלית, במחיר שהופך אותה לעסקה הכי טובה שתמצאו מתחת ל 200.0 אש"ח. במחיר הכניסה אני מתקשה למצוא סיבה לבחור במתחרות.
 | 
telegram
(2)

כחודש וחצי לאחר ההכרזה בחו"ל על ה Lynk&co 02 החשמלי, השיקה קבוצת מאיר היבואנית את הרכב בארץ עם מחיר אגרסיבי מאוד שמשנה את תמונת החשמליות מתחת ל 200.0 אש"ח.

למעשה הנתון המשמעותי ביותר בהשקה הבוקר בתל אביב הוא המחיר שעומד על 170.0 אש"ח לרמת גימור PRO ו 177.0 אש"ח לרמת גימור HALO. מחיר הכניסה של ה Lynk&co 02 מציב אותה בעמדה תחרותית בשוק. נעשה את זה פשוט – במחיר הזה תצטרכו סיבה מאוד מאוד טובה לבחור במתחרות ולא ב Lynk&co 02 החדשה, ואני מתקשה למצוא סיבה כזו.  

ה Lynk&co 02 הוא קרוסאובר קופה חשמלי של המותג הנמצא בבעלות ג'ילי הסינית, שלאחרונה העבירה את האחריות על המותג לאנשי זיקר, עוד מותג של ג'ילי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כפי שפירטנו בעת שהרכב הושק בחו"ל, ה Lynk&co 02 הוא עוד אח למשפחת הקרוסאוברים של ג'ילי, עם בסיס גלגלים נדיב של 2.755 מטר ואורך כולל של 4.46 מטר.

ביצרנית מתגאים במקדם גרר נמוך במיוחד של 0.259  Cd בלבד, נמוך משל המתחרות, ומציינים כי כל הפחתה של 0.01  במקדם הגרר מוסיפה כשבעה ק"מ לטווח.

ל Lynk&co 02 מנוע חשמלי בהספק 272 כ"ס ומומנט של 35 קג"מ, עם הנעה אחורית. הסוללה בקיבולת 66Kwh והטווח המוצהר (WLTP) עומד על 435 ק"מ ל PRO או 465 ק"מ ל HALO. הביצועים בהתאם עם תאוצה מ 0 ל 100 קמ"ש ב 5.5 שניות, ומהירות מירבית של 180 קמ"ש.

נתוני הטעינה של ה Lynk&co 02 הם טעינה איטית AC בהספק של 11Kw או טעינה מהירה DC בהספק של 150Kw. לרכב גם אפשרות V2L (הוצאת חשמל החוצה מהרכב לטובת אביזרים חיצוניים) בהספק של עד 3.3Kw.

תא הנוסעים מפנק ונעים עם לוח מחוונים בגודל 10.2'' וצג מולטימדיה בגודל 15.4'', כאשר קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי תתווסף בעדכון שיגיע ברבעון שני 2025. מבחינת איבזור שתי רמות הגימור נהנות מגג פנורמי מלא, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים עם שני איזורים, שקע USB ייעודי למצלמת דרך ועוד. ה HALO מוסיף גם שני משטחי טעינה אלחוטית, מערכת שמע הרמן קרדון ותאורת אווירה.

בתחום הבטיחות נהנה ה Lynk&co 02 מסט מערכות בטיחות אקטיביות מלא המכיל בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב ועוד, ובהתאם ציון איבזור הבטיחות עומד על 7.

האחריות לרכב עומדת על 5 שנים או 150,000 ק"מ, ואילו הסוללה נהנית מאחריות של 8 שנים או 200,000 ק"מ. מרווח הטיפולים עומד על שנתיים או 40,000 ק"מ.

הסיכום הוא בדיוק כמו בפתיח – מדובר כרגע ברכב המספק את ה- VFM הטוב ביותר בשוק.

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הרכב קטן לסגמנט
    יקיר 03/12/2024 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגודל של byd ato 3 המחיר ברור היה חייב להיות 150 אלף עד 175 אלף . שקל לא יותר. נכון שזה מנוע חזק יותר וטווח קצת יותר מאטו 3. עדיין סיני וקטן. שימו לב גאקו ב170 אלף שח אבל סיני עם פוזה יוקרתית . הרכב הזה מזכיר לי פיג'ו 208 אך rc מהיר.
    סגור
  • 1.
    מבחן ריסוק ? (ל"ת)
    פטרו 03/12/2024 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות