Jeen.ai נכנסת למיקרונט: 52% ממניות החברה יוענקו לבעלי Jeen.ai

במסגרת העסקה, מיקרונט התחייבה לבצע הערכת שווי ל-Jeen.ai, שתעמוד על לפחות 35 מיליון שקל, וכן לגייס הון נוסף בסך 7.4 מיליון שקל כדי לחזק את מעמדה הכלכלי של החברה לאחר השלמת העסקה
 | 
telegram
(1)

חברת מיקרונט  מיקרונט +2.24% מיקרונט 205 +2.24% מיקרונט בסיס:200.5 פתיחה:195 גבוה:210 נמוך:195 תמורה:70,645 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  דיווחה על חתימה על הסכם לרכישת מלוא (100%) ההון של חברת Jeen.ai, העוסקת בתחום הבינה המלאכותית היוצרת (GenAI). העסקה תתבצע בדרך של החלפת מניות, כך שבעלי המניות של Jeen.ai יקבלו מניות של מיקרונט שיהוו 52% מהון החברה לאחר השלמת העסקה.

העסקה כפופה למספר תנאים מתלים, כולל בדיקת נאותות, הערכת שווי ואישור האסיפה הכללית של בעלי המניות. בשלב זה, מיקרונט מציינת כי לא ניתן להעריך בוודאות אם ומתי תושלם העסקה.

חברת Jeen.ai היא שחקנית מתקדמת בתחום הבינה המלאכותית היוצרת (GenAI), ומציעה פתרונות מותאמים אישית לארגונים גדולים. פלטפורמת החברה מאפשרת בין היתר פיתוח והטמעה של סוכני בינה מלאכותית (AI Agents), יצירת עוזרים מבוססי ידע ארגוני וניתוח מעמיק של נתוני קול. הטכנולוגיות שלה כוללות מודולים מגוונים כמו צ'אטבוטים ארגוניים מאובטחים וכלים לתמלול ולניתוח שיחות, המספקים תובנות משמעותיות ומשפרים את היעילות הארגונית. החברה פעילה בשיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיה מובילות כמו גוגל, מיקרוסופט, אנבידיה, ומשרתת לקוחות משמעותיים בתחומים מגוונים, בהם סמסונג ישראל, פרטנר, טמפו, אמדוקס ואורמת.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במסגרת העסקה, מיקרונט התחייבה לבצע הערכת שווי ל-Jeen.ai, שתעמוד על לפחות 35 מיליון שקל, וכן לגייס הון נוסף בסך 7.4 מיליון שקל כדי לחזק את מעמדה הכלכלי של החברה לאחר השלמת העסקה. ההסכם כולל מנגנוני שיפוי והתחייבויות מצד בעלי המניות של Jeen.ai, שנועדו להבטיח את היציבות הפיננסית של החברה. העסקה, אם תושלם, תציב את מיקרונט כשחקנית מרכזית בתחום הבינה המלאכותית הגנרטיבית ותאפשר לה להרחיב את פעילותה בשווקים גלובליים נוספים. עם זאת, מיקרונט מדגישה כי השלמת העסקה מותנית במספר תנאים מתלים, בהם אישור רגולטורי ואישור בעלי המניות, וכי נכון להיום, אין ודאות אם העסקה תצא לפועל.
 

<

צוות Jeen.ai יחד עם הדירקטור לעתיד יוסי וולף


בראיון לביזפורטל שנערך לפני 3 חודשים, סיפר, מנכ״ל Jeen.ai עודד טהורי על הטכנולוגיה של החברה ועל העתיד. "קשה מאוד להטמיע טכנולוגיות בינה מלאכותית יוצרת בתוך ארגונים גדולים. על ארגונים גדולים יש רגולציה שלא מאפשרת להם להוציא את המידע החוצה לסטארטפים קטנים, בכדי שאלה יאמנו עליו מודל״, אומר טהורי, ״לדוגמה, אם הייתי אומר לחברה כמו בנק הפועלים או ישראכרט תנו לי את המידע שלכם כדי שנאמן עליו מודל בינה מלאכותית – הם יגידו לי מה פתאום".

"היום כדי שארגון יוכל להתקדם ולהתפתח ולתת את המענה ההולם ללקוחות, וגם כדי להתקדם ברמת התחרותיות והיעילות של החברה - הוא צריך לבנות צוות ייעודי שיפתח, יבדוק ויתקן את אלגוריתם הבינה המלאכותית. מדובר בתהליך יקר".


״שמנו לב שרוב הפתרונות של חברות בתחום הבינה המלאכותית לארגונים במודל של תוכנה כשירות (Saas) פשוט לא מתאימים לארגונים גדולים. הסיבה לכך כפולה: קשה מאוד לארגונים גדולים כמו בנקים, וחברות ביטוח, שברשותם מידע רגיש להשיג את האישורים הנדרשים לשיתוף המידע שנחוץ לחברות הבינה המלאכותית לאמן מודל, וגם בעיית ההתאמה לצרכיו הייחודיים של הצרכן. כדי לעשות אינטגרציה של מערכות ניהול באירגונים גדולים דרושה התאמה אישית נרחבת, מה שלא מתאים לחברות Saas רגילות.


״אז פיתחנו מערכת, שבסופו של דבר קראנו לה Jeen.ai, שמאפשרת לארגונים גדולים לפתח פתרונות בינה מלאכותית בתוך הסביבה שלהם על בסיס תשתית שאנחנו יוצרים. אין בה צורך רב בתכנות, אפילו האנליסטים בארגון יכולים לפתח את זה. אנחנו מביאים לארגון תשתית מאוד מאוד רחבה, ככל שעובר הזמן אנחנו מוסיפים עוד ועוד יכולות לתשתית הזאת, ובכך מקלים על הארגונים יותר ויותר את היכולת להטמיע פתרונות בינה מלאכותית״.

עוזר אישי, בקר פנימי ושירות לקוחות אוטונומי

אחד מפתרונות האוטומציה אותה מציעה Jeen.ai היא היכולת לזהות הונאות בשיחות טלפון, זאת ע״י תמלול של השיחה וניתוחה לפי המדיניות הייחודית של הארגון. על כך אומר המנכ״ל עודד טהורי כדוגמה, שזה לא פתרון שאפשר לעשות בתצורת Saas רגילה מרחוק, אלא זה צריך להתפתח מתוך הארגון.

עוד אחד מהפתרונות של Jeen.ai שהוא חדשני ותחרותי במיוחד הוא העוזר האישי מבוסס מידע פנים ארגוני: ״סירי או ChatGPT זה נחמד, אבל בלי אינטגרציה בכל התשתיות של הארגון – היא לא יודעת מי אתה, איזה חבילות יש לך, איזה הרשאות יש לך, מה ההתחייבויות שלך וכיוצא באלה״. ״בחזון שלנו אנחנו רואים את הטכנולוגיה הזאת גם במערך ניהול קשרי הלקוחות (CRM), אז בינה מלאכותית תדבר עם הלקוח ותבצע עבורו פעולות״

אך כמובן ששינויים עמוקים כאלה נוטים שלא לקרות מהר, במיוחד לא בארגונים גדולים: ״זה תהליך שיקח שנים, זה לא יקח חודש, חלקים שלמים בתשתיות יוחלפו בהדרגה ב–AI, זה ארגונים שלוקח להם שנים לעשות את השינויים האלה, בארגונים גדולים זה יותר מורכב״

וכמה זה עולה?

״קודם כל צריך להבין שהמצב היום הוא לא המצב שיהיה עוד שנה. כרגע ארגונים בוחנים מה לעשות עם מערכות AI. כיום, עדיין אין שימושים גדולים מצד ארגונים בתחום הזה. כשהם יבינו שזה שיש לזה החזר השקעה גבוה הם יגדילו תקציבים״. ״החזון שלנו לתמחור לארגונים גדולים בחו״ל – לא בישראל – בהנחה והם משתמשים בפלטפורמה, ההערכה שלנו להכנסות מרישוי היא בין חצי מיליון דולר לחמש מיליון דולר לשנה של רישוי״. ״בארץ, המודל העסקי הוא של מכירות ישירות ויישום ישיר של המערכות. אנחנו עובדים על מערך של אינטגרטורים מקומיים – גם לחו״ל וגם בארץ – שהם יעשו את המכירה והאינטגרציה ללקוח. זה מערך ההפצה״.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זו חברה שתוך שנתיים-שלוש
    יואב 15/12/2024 16:22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אחרי שתפרוץ לארגונים בחו"ל, יכולה להמכר בקלות בשווי מיליארד דולר. היא עומדת בחזית הטכנולוגיה, פוטנציאל רווח מפלצתי. קניתי. לא ממליץ. איתה לטווח ארוך
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות