עוד לפני סין - BYD מציגה בישראל משפחתית פלאג אין

'שלמה מוטורס' השיקו את ה - BYD Seal U פלאג אין הייבריד, עם מערכת הנעה מתקדמת, וניצלו את ההזדמנות לחשיפה עולמית ראשונה של ה - BYD Seal 05 משפחתית עם הנעת פלאג אין הייבריד, עם תג מחיר מעניין מאוד.
 | 
telegram

'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל חושפת שני דגמים חדשים שישווקו בישראל. BYD שצברה את המוניטין בשוק המקומי עם דגמי החשמל המבוקשים שלה, חושפת לראשונה שני דגמים בתצורת פלאג אין הייבריד, אחד מהם בהשקה עולמית, עוד לפני השוק הסיני.

BYD שחוגגת 30 שנים להיווסדה, מבססת את עצמה כאחת מיצרניות הרכב המתקדמות בעולם. החברה ייצרה עד עתה 10.0 מיליון כלי רכב בעלי הנעה מתחדשת, כאשר את לרף של חמישה מיליון כלי הרכב הראשונים לקח לה להגיע בתוך 15 שנים, ואילו את החמישה מיליון הנוספים היא השיגה בתוך 15 חודשים בלבד, דבר המצביע על מגמת ההתפתחות המואצת של החברה בתחום כלי הרכב המתקדמים.

בישראל חוגגת BYD כשנתיים של פעילות, במהלכן שיווקה מעל 35,000 כלי רכב כאשר היא כובשת את ליבו (וכיסו) של הצרכן הישראלי עם ה Atto3 שמכר בישראל 28,500 יחידות, והוא הרכב הנמכר ביותר בישראל ב 2023 ו 2024.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

שני הדגמים החדשים המושקים עתה הם ה Seal U המוכר המקבל הנעת פלאג אין הייבריד, ודגם חדש ה Seal 05 משפחתית במימדים נדיבים עם אותה הנעה של פלאג אין הייבריד.

Dual Mode Intelligence


בלב שני הדגמים נמצאת מערכת הנעה חדשנית הנקראת ב BYDDual Mode intelligence או בקיצור DM-i .מערכת ה DM-i משלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר (בחלק מהדגמים מנוע 'רגיל' ובחלק מנוע טורבו) ומנוע חשמלי חזק הניזון מסוללה גדולה יחסית.

לרכב למעשה שלושה מצבי ניהול אנרגיה במהלך הנסיעה – מצב חשמלי מלא, בו מנוע הבנזין דומם, והרכב נוסע רק באמצעות המנוע החשמלי. מצב היברידי טורי (בשפת BYD) בה מנוע הבנזין מתפקד כגנרטור, ומטעין את הסוללה. המצב השלישי הוא מצב היברידי מקביל, השימושי רק לשיוט, בו מנוע הבנזין מחובר באמצעות קלאץ לגלגלים, במקביל למנוע החשמלי, כך ששני המנועים מניעים יחד את הגלגלים.

Seal U פלאג אין הייבריד


ה Seal U DM-i הוא קרוסאובר גדול, זהה במימדיו ל Seal U החשמלי, כלומר אורך כולל של 4.775 מטר, ובסיס גלגלים של 2.765 מטר. ה Seal U DM-i ישווק בשתי גירסאות, ששתיהן מצויידות בסוללה בקיבול 18.3Kwh, ונטענת בטעינה איטית AC בהספק 11Kw או בטעינה מהירה DC בהספק 18Kw.

גירסת Boost עם מנוע חשמלי יחיד בהספק של 197 כ"ס, ומנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 98 כ"ס. ההספק המשולב של שני המנועים יחד עומד על 218 כ"ס והמומנט המירבי כ 30.6 קג"מ. הביצועים טובים עם תאוצה מ-0 ל - 100 קמ"ש ב 8.9 שניות, ומהירות מירבית של 170 קמ"ש. טווח הנסיעה החשמלי המלא עומד בדגם זה על 80 ק"מ, והטווח הכולל למיכל דלק אחד עומד על מעל 1000 ק"מ.

דגם ה Design מצוייד בשני מנועים חשמליים, מנוע קדמי בהספק של 204 כ"ס ומנוע אחורי בהספק של 163 כ"ס. לדגם זה מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 130 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 324 כ"ס והמומנט 55.1 קג"מ. בהתאם, הביצועים כאן מרשימים עם תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב 5.9 שניות. טווח הנסיעה החשמלי המלא עומד בדגם זה על 70 ק"מ. טווח הנסיעה על מיכל דלק אחד מלא עומד על כ 870 ק"מ.

שני מדגמים מאובזרים לעייפה כמקובל ב BYD. ציון איבזור הבטיחות של הרכבים עומד על 7, ובמבחן הבטיחות של ה EuroNcap קיבל ה Seal U חמישה כוכבים מקסימליים.
המחירים ל Seal U DM-i -  210.0 אש"ח לדגם ה Boost ו – 235.0 אש"ח לדגם ה Design.

Seal 05 פלאג אין הייבריד


הרכב השני שהושק על ידי 'שלמה מוטורס' הוא ה Seal 05 DM-i, משפחתית בתצורת פלאג אין הייבריד, במחיר אטרקטיבי לשוק המקומי. ההכרזה על הרכב בישראל מקדימה את כל העולם, לרבות השוק הסיני.

ה Seal 05 DM-i היא כאמור משפחתית עם מימדים של 4.78 מטר אורך כולל, ובסיס גלגלים של 2.7 מטר. ל Seal 05 DM-i אותה מערכת הנעה היברידית פלאג אין כמו ה Seal U DM-i בדגם ה Boost, מה שאומר מנוע חשמלי בהספק של 197 כ"ס ומנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 98 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 218 כ"ס. הסוללה בקיבולת 18.3Kwh, והטווח המשוער עומד על כ - 90 ק"מ בתקן WLTP. יש לציין כי נתון זה אינו סופי עדיין והרכב עדיין בבדיקות. טעינת AC בהספק של 6.6Kw, כרגע ללא נתון לטעינת DC.

גם דגם זה יהיה מאובזר מאוד עם ריפודי עור ויגן, יחידות תאורה משולבות לד, מושב נהג חשמלי, חלון שמש נפתח, חישוקי 17'', חיישני גשם, V2L, טעינה אלחוטית, לוח מחוונים בגודל 8.8'' ומולטימדיה בגודל 12.8'' ועוד תופינים כפי שהתרגלנו לקבל מ BYD.

המחיר מעניין מאוד ועומד על 175,000 ₪, עמוד בסביבת המחיר של המשפחתיות המובילות, ולא מן הנמנע כי הרכב יהיה מעניין מאוד גם בתחום ציי הרכב.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות