WIX רשמה עלייה של 50% בהכנסות לרבעון הראשון - מעלה תחזיות לשנת 2017

גיא בן סימון | (1)
נושאים בכתבה WIX

חברת WIX הישראלית שנסחרת בנאסד"'ק (סימול: WIX), דיווחה היום על דו"חות הרבעון הראשון של השנה, והעלתה את תחזית הרווח לשנת 2017 ברקע לעליית מספר המשתמשים והליכי הגבייה. נציין כי מתחילת השנה מנייתה של הפלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט רשמה מהלך עליות של יותר מ-65%.   החברה סיימה את הרבעון הראשון עם תוספת של 5.9 מיליון משתמשים רשומים וכעת עומדת על יותר מ-103 מיליון משתמשים. בתוך כך, החברה רשמה גידול של 51% בגביה (Collections) ל-114.5 מיליון דולר לעומת הרבעון הראשון אשתקד. הגביה מייצגת את סך המזומנים הכולל שנגבה על ידה מהלקוחות בפרק זמן נתון. נתון זה מחושב על ידי הוספת השינוי ביתרת ההכנסות הדחויות לתקופה מסוימת. שיפור יחס הגבייה מונע בעיקרו מעליה במספר המשתמשים הרשומים ושיפור בשיעור המשתמשים הרשומים המשדרגים למנויי פרימיום. במהלך הרבעון הראשון נוספו 208 אלף נטו מנויי פרימיום חדשים, מה שמציב את החברה עם 2.7 מיליון מנויי פרימיום נכון לסוף הרבעון הראשון של 2017. מדובר בגידול של 38% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד.

ובחזרה לגביה. לשנת 2017 WIX העלתה את תחזית ההכנסות מהגביה לטווח של 473-477 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 461-467 מיליון דולר. לרבעון השני החברה צופה הכנסות מגביה דל 112-117 מיליון דולר, קפיצה של 44% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. 

בשורה העליונה, WIX רשמה עלייה של 50% בהכנסות (על בסיס GAAP) ל-92 מיליון דולר - מעל הטווח העליון של תחזיות האנליסטים להכנסות של 90.9 מיליון דולר ברבעון הראשון. לרבעון השני החברה צופה הכנסות של 101-102 מיליון דולר (בטווח התחזיות בוול סטריט), ולשנת 2017 כולה החברה צופה הכנסות של 421-423 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 417-419 מיליון דולר (ומעל צפי האנליסטים בוול סטריט להכנסות בטווח של 418-420 מיליון דולר ב-2017).

עם זאת החברה רשמה הפסד תפעולי (Non-GAAP) של 7.5 מיליון דולר, בהמשך להפסד תפעולי של 12.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

בשורה התחתונה, ההפסד הנקי (על בסיס GAAP) עמד על 20.9 מיליון דולר, או 0.47 דולר למניה, בהשוואה להפסד נקי של 19.9 מיליון דולר, או 0.49 דולר למניה, ברבעון הראשון של 2016.

אבישי אברהמי, מנכ"ל ושותף מייסד של Wix: "הצמיחה המואצת שלנו ממשיכה ואנו פותחים את שנת 2017 עם רבעון ראשון חזק במיוחד. אנו ממשיכים לבסס את החברה שלנו כמובילה בטכנולוגיה באמצעות מוצרים חדשניים, שיווק יעיל והרחבת המותג ברחבי העולם. המשך ההשקעה בפלטפורמה שלנו הביא לגידול שיא במספר של מנויי הפרימיום. כמו כן, ציינו אבן דרך חשובה כאשר חצינו את קו ה-100 מיליון משתמשים רשומים - הישג מדהים. בנוסף, השקנו מוצר חדש - Wix Video, פתרון ייחודי וחדשני המאפשר למשתמשים להציג ולהפיץ סרטונים בצורה מלאה ומותאמת אישית. אנו ממשיכים לממש בהצלחה את התוכניות האסטרטגיות שלנו ומאמינים שהמוצרים החדשניים שמתוכננים להמשך שנת 2017 יובילו לפלטפורמה חזקה אף יותר".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    על הנייר הרווחנו ... בפועל אנחנו 20 מ מופסדים חחחח (ל"ת)
    ctuxk 10/05/2017 11:05
    הגב לתגובה זו