עובדי PDQ
צילום: אבשלום לוי

הסטארטאפ PrettyDamnQuick גייס 25 מיליון דולר

הסטארטאפ, שפיתח ומנהל פלטפורמה לייעול והגדלת הרווחיות באתרי אי-קומרס, השלים סבב גיוס (A) בהובלת Peakspan Capital; מאז הקמתה לפני יותר משלוש שנים גייסה החברה 38 מיליון דולר 

איתן גרסטנפלד |

חברת הסטארטאפ PrettyDamnQuick (PDQ), שפיתחה ומנהלת פלטפורמה לייעול והגדלת הרווחיות באתרי אי-קומרס, השלימה גיוס של 25 מיליון דולר (סבב A). הסיבוב הובל על ידי קרן Peakspan Capital, בהשתתפות Moneta ו-TLV Partners אשר הובילה את סבב הסיד שנערך בשנת 2022. סבב הגיוס מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-38 מיליון דולר.


PDQ הוקמה בשנת 2021 על ידי אבי מוסקוביץ', המשמש כמנכ"ל ולירן ארז, שמוביל את קשרי הלקוחות ואסטרטגיית המוצר (CXO). החברה מעסיקה כיום מעל ל-30 עובדים, רובם במטה ובמרכז הפיתוח בישראל והשאר בארה"ב וברחבי העולם. כספי ההשקעה ישמשו להרחבת הפריסה בשוק, האצת פיתוח מערכת האופטימיזציה והפרסונליזציה לצ׳קאאוט והמשלוחים ע״י גיוס עובדים בתחומי הפיתוח, מוצר, דאטה וניהול הלקוחות הלקוחות.


הפלטפורמה של PDQ מאפשרת לעסקים בסדר גודל בינוני עם פעילות מכירות אונליין (D2C) לבצע אופטימיזציה של תהליך הרכישה באתר. דרך הגדלת אחוזי ההמרה, ייעול המשלוחים, ובכך לשפר את חווית הלקוח והיכולת להתחרות בענקיות האיקורמס. בעזרת הטכנולוגיה של PDQ, כל לקוח יכול לחוות את הצ׳קאאוט המתאים ביותר עבורו, גורם שמעלה את אחוזי ההמרה והגדלת שווי העגלה, תוך שימוש במידע לוגיסטי לחישוב זמני שילוח מדויקים בעזרת חיבור לחברות וספקי המשלוח השונים. 

 

אבי מוסקוביץ', מייסד שותף ומנכ"ל PDQ: "הקמנו את החברה במטרה למנף את הדאטה שנאסף בכל אינטרקציה של הלקוחות עם אתר המכירה כדי לייעל את חווית הקניה והמשלוח. מאז, הענקנו למאות חברות בתחום המסחר האלקטרוני בארה״ב, ישראל ובשאר העולם את האפשרות להגדיל את אחוזי ההמרה והרווחיות שלהם משלב הצ׳קאאוט ועד הדלת של הלקוח, ובו זמנית להגביר את ערך המותג בעיני הלקוחות. היקף המכירות השנתי שמיועל ע״י הפלטפורמה שלנו מגיע כיום ל-4 מיליארד דולר, וזו רק ההתחלה. כספי ההשקעה יסייעו לנו להרחיב משמעותית את ההשפעה הגלובלית שלנו ולהאיץ את החדשנות שלנו".

 

יונתן מנדלבוים, שותף בקרן TLV Partners: "חברת PDQ היא דוגמה מוצלחת במיוחד לשימוש בידע העצום שהדאטה מאפשר כדי לייצר מכירות ורווחים. היכולת לנתח נתונים בדרך אפקטיבית ובזמן אמת ובכך להשפיע על תהליך הרכישה של כל קונה בנפרד, מספקת לחברות המוכרות באונליין יכולות להבין ולשרת טוב יותר את קהל היעד שלהן ולהגדיל בדרך זו את שיעורי ההמרה. הצלחת החברה בשנה החולפת לא הפתיעה אותנו והיא תוצאה של המקצועיות וההתמדה של אבי, לירן וצוות עובדי החברה״.

 

ג'ק פרימן, שותף בקרן PeakSpan: "העלות והמורכבות של אופטימיזציה בחוויות הצ׳קאאוט יקרות מדי למותגי איקומרס רבים. מותגים הנהנים מהפלטפורמה של PDQ כדי לייעל ולהתאים אישית את חווית הצ׳קאאוט של הצרכן העלו את סכומי המכירה הממוצעים ללקוח, שיפרו את שיעור ההמרה והשלמת המכירה ואת מספר הרכישות החוזרות של לקוחותיהם, זאת לצד התאמת מסלולי משלוח רווחיים והגדלת שביעות רצון הלקוחות שלהם."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה