openai
צילום: טוויטר

פיצ׳ר חדש ב-ChatGPT: תזמון תזכורות ומשימות חזרתיות

פיצ׳ר חדש ב-ChatGPT שלוקח אותו צעד קדימה לעבר אינטגרציה יום־יומית בקרב הלקוחות: תזמון תזכורות וחיפושים שכיחים; סוכני AI דוגמת הפיצ׳ר הזה נהיים יותר ויותר פופולאריים בקרב ארגונים ויחידים וצפויים להיות אחד הסיפורים החמים של הבינה המלאכותית השנה

חיים בן הקון |

OpenAI השיקה פיצ’ר חדש למשתמשים בתשלום של ChatGPT בשם ׳משימות׳ המאפשר לעוזר החכם להגדיר תזכורות ובקשות חוזרות. הפיצ’ר יהיה זמין למשתמשי ChatGPT Plus, Team וגרסת ה-Pro ברחבי העולם בשבועות הקרובים.


באמצעות ׳משימות׳, משתמשים יכולים לבקש מ-ChatGPT תזכורות לאירועים מסוימים בלוח השנה האישי, או להגדיר בקשות חוזרות כגון תכניות לסופי שבוע או עדכוני חדשות יומיים.




הפיצ׳ר החדש ב-ChatGPT: אילוסטרציה. קרדיט: OpenAI

הפיצ’ר החדש נראה כצעד הראשון של OpenAI לעבר מודלים של בינה מלאכותית הפועלים באופן עצמאי, המכונים סוכני AI. מנכ”ל OpenAI, סם אלטמן, צופה ששנת 2025 תהיה משמעותית עבור סוכני AI, ואף טוען שהם יצטרפו לכוח העבודה השנה. ׳משימות׳ הוא גרסה מוגבלת של מערכת סוכנים, אך מאפשר למשתמשים להגדיר תזכורות, פיצ׳ר פרקטי שרוב האנשים מצפים ממנו מעוזרים כמו סירי ואלכסה. הבקשות המידע המתוזמנות מציגות יכולות חדשות שהעוזרים הדיגיטליים הקודמים לא יכלו להציע.


 הפיצ׳ר מסמן את המעבר של ChatGPT מכלי מורכב ומתוחכם לכלי פשוט ויום יומי. לגוגל היה יותר קל להפוך את ג׳מיני ליום יומי ולעשות לו אינטגרציה בקרב המשתמשים באנדרואיד, זאת על ידי החלפת גוגל אסיסטנס עם ג׳מיני. OpenAI צריכה לעשות קצת יותר מאמץ מגוגל בכל הנושא של אינטגרציה בקרב המשתמשים, הפיצ׳ר החדש הוא צעד בכיוון הנכון במובן הזה.


הפיצ’ר מאפשר ל-ChatGPT לבצע גלישה מתוזמנת באינטרנט, אך לא לבצע חיפושים מרובים ורציפים או פעולות רכישה. לדוגמה, ניתן לבקש מ-ChatGPT לבדוק כרטיסים להופעות פעם בחודש, אך לא ניתן לקבל התראות מיידיות על דילים או לבצע רכישות בעזרתו.


OpenAI רואה בפיצ׳יר צעד ראשון לעבר פיתוח סוכני AI עצמאיים יותר, ומציינת כי פיתוחים נוספים בתחום זה צפויים בעתיד הקרוב.

כל הכותרות


הפיצ׳ר זמין כרגע רק למשתמשי הבטא של OpenAI, כאשר החברה לומדת על הרגלי השימוש של המשתמשים ולגלות באגים רגע לפני שתשיק את התכונה לכלל המשתמשים ב-ChatGPT. 

קיראו עוד ב"BizTech"

אך יחד עם השקתן של טכנולוגיות חדשות מגיעות הבעיות: הפונקציונאליות של ׳משימות׳ מוגבלת יחסית, וזאת מאחר שהחברה רוצה להימנע משימוש לרעה בסוכן. עם זאת, יתכן וכעבור זמן החברה תסיר את מגבלות אבטחת המידע שהשיתה על הסוכן ותתן לו להיות עצמאי לגמרי, וכך לתת לו לחשוף את מלוא הפוטנציאל שלו. 


ההשקעות בסוכני AI - לאן זה ילך?



חברות ענק כמו אנבידיה, גוגל, מיקרוסופט, סיילספורס ואנתרופיק משקיעות רבות בפיתוח סוכני AI וטוענות כי מדובר בצעד הבא בעולם הבינה המלאכותית. סוכנים אלה נועדו לשנות את הדרך שבה אנו מתייחסים לטכנולוגיה – החל משיפור ביצועי עובדים ועד להפחתת עלויות תפעוליות בארגונים. לדוגמה, מיקרוסופט דיווחה על שיפורים משמעותיים בעקבות הטמעת מערכת ה-Copilot אותה פיתחה בעצמה. לפי צ’ארלס למאנה, סגן נשיא החברה לחטיבת הבינה המלאכותית, השימוש בסוכנים חכמים הוביל לעלייה של 36% בהצלחה של עובדים לפתרון בעיות IT בצורה עצמאית, במקום לפנות לטכנאי הממונה, כמו גם גידול של 9.4% בהכנסות הממוצעות לסוכן מכירות. כמו כן, זמני הטיפול במקרי משאבי אנוש התקצרו משמעותית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה