
חברת Bria הישראלית גייסה 40 מיליון דולר
חברת Bria, אשר פיתחה פלטפורמת בינה מלאכותית לייצירת תוכן ויזואלי לעסקים, השלימה סבב גיוס (B) של 40 מיליון דולר, ובכך העלתה את סך ההשקעות בה ל-65 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן Red Dot Capital, בהשתתפות Intel , GFT Ventures, CapitalEntrée InvestmentMaor, Venture-In ,Capital. המימון החדש יאפשר לחברה להרחיב את הפלטפורמה שפיתחה וכן להשקיע בהרחבת יישום מנגנון הייחוס שלה גם לתחומים נוספים כגון מוזיקה, וידאו וטקסט.
על פי החברה, פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה מאפשרת לעסקים ליצור תוכן. הפלטפורמה כוללת כלים לעריכת תוכן בצורה מבוקרת, שימור זהות מותגית, והתאמות אישיות המבטיחות יצירת תוכן ללא הפרת זכויות יוצרים. המודלים של Bria מאומנים אך ורק על נתונים מורשים, ובכך מסירים סיכונים משפטיים ומכשולים באימוץ טכנולוגיות Gen AI בעולם העסקי.
"מאז הקמתה, המשימה של Bria הייתה לגשר על הפער בין החברה לבין החדשנות בבינה מלאכותית באמצעות אחריות, שקיפות ושליטה", אמר ד"ר יאיר עדתו, מייסד ומנכ"ל החברה. "בעוד שהטכנולוגיה הייחודית שלנו לייחוס זכויות יוצרים הייתה
חיונית בבניית אמון במערכות AI, האפשרות להעניק גישה אחראית ומבוקרת לתכני קניין רוחני מבוקשים תשנה את חוקי המשחק בתחום. ארגונים יכולים להשתמש בקוד המקור שלנו ובפלטפורמת ה-API שלנו לא רק כדי לשלב את יכולות טכנולוגיות Gen AI בתוך מוצריהם, אלא גם כדי לקבל גישה
לתכנים
ממותגים פרימיום שבעבר היו מחוץ להישג ידם. על ידי הרחבת
- אחרי שגייסה 30 מיליון דולר: החברה שרוצה להפוך לקאנבה של עולם הסייבר
- הסטארטאפ CaPow גייס 15 מיליון דולר
דניאל ארדון בראץ, שותפה ב-Red Dot Capital: "Bria משנה את כללי המשחק ביצירת תוכן ויזואלי באמצעות GenAI. הפלטפורמה שלה מציעה שליטה,
דיוק והתאמה
אישית, תוך שמירה על פרטיות וזכויות יוצרים - אלמנטים קריטיים לאימוץ נרחב בעולם הארגוני. אנחנו מאמינים ביכולות של Bria להוביל את המהפכה הזו, וגאים להיות שותפים במסע שלהם".