להדפיס ולשדר ריח דיגיטלית? פרוקטר אנד גמבל משקיעה במודיפיי הישראלית
גיוס של 8 מיליון דולר למודיפיי, חברת סטארט אפ מכפר סבא, המפתחת טכנולוגיה לדיגיטציה של ריחות. נשמע קצת דמיוני אבל בעולם מסתבר שחושבים שזה אמיתי, כאשר ענקית מוצרי הצריכה פרוקטר אנד גמבל PROCTER & GAMBLE +1.47% PROCTER &... 169.54 +1.47% סגירה:0 פתיחה:167.94 גבוה:170.57 נמוך:166.89 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: השתתפה בגיוס, לצד Toyota Ventures, Next Gear, OurCrowd, וחברת התרופות היפנית Taisho Pharmaceuticals.
על פי החברה, הפלטפורמה שלה, שפותחה עם חוקרים ממכון ויצמן, מאפשרת שליטה מדויקת בעיצוב ריח ברמה המולקולרית תוך שימוש בלמידת מכונה על בסיס רשת נוירונים.
"להדפיס" ריח באופן דיגיטלי ו"לשדר" אותו באינטרנט
בחברה מסבירים כי הם הצליחו לאפיין את הקשר בין התכונות הכימו-פיזיקליות של מולקולות ריח ובין האופן בו הן נתפסות על ידי בני האדם. החברה הצליחה גם למסך ריחות רעים בצורה יעילה וסלקטיבית על ידי שימוש בריח לבן, המנטרל את האופן בו ריחות רעים נתפסים על ידי בני אדם.
מודיפיי מאפשרת ללקוחותיה לשלוט בחוויית הריח שמגיעה לצרכנים: לשפר את דיוק המרקם, להגביר נעימות, להעלים ריח רע וכחלק מהתהליך גם לפתור בעיות בשרשרת האספקה, שינויים בעלויות ועמידה ברגולציה משתנה כחלק מתהליך הייצור. החברה גם השיקה לאחרונה פתרון המנטרל ריחות רעים בארגז החול של חתולים ועד כה רכשו אותם אלפי מנויים.
Moodify נוסדה בשנת 2017 על ידי יגאל שרון וד"ר יניב ממה, ומעסיקה כ-25 חוקרים ומפתחים בכפר סבא. החברה עתידה לגייס עוד כ-20 חוקרים ומפתחים, כאשר ההון שגויס ישמש להמשך הפיתוח של אלגוריתמיקת הלמידה העמוקה שתשפר את יכולות חיזוי הריח בתהליכי הרקיחה שלו ותאפשר את יכולת פיתוח הריח הדיגיטלי.
יגאל שרון, מנכ"ל ומייסד Moodify: "אנו רוצים להביא את יכולת ה-AI לגבהים חדשים של דיוק ואמינות וליישם את אפשרות הריח הדיגיטלי בקרב הצרכנים".
אור המאירי, דירקטור גלובלי לחדשנות טכנולוגית, Procter & Gamble: "אנחנו תמיד חותרים לשתף פעולה עם יזמים וסטארט-אפים שיכולים לעזור לנו להביא לשוק את החוויות והמוצרים הטובים ביותר."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה