רכישה שלישית ב-5 חודשים: ביזאבו רוכשת את TeeVid
חברת ביזאבו (Bizzabo) שפיתחה פלטפורמת הפעלה לחוויות בכנסים ואירועים עסקיים, הודיעה על רכישת חברת TeeVid המספקת פתרונות וידאו ליצירה, עריכה ושידור של כנסים וירטואליים והיברידיים. מדובר ברכישה שלישית של החברה, בתקופה של חמישה חודשים, לאחר רכישתה של x.ai ושל חברת Whalebone.
חברת TeeVid מונה כ-20 עובדים ונוסדה ב-2017 על ידי עדי נתן הישראלי ווינסנט שאבי מצרפת. על ידי רכישה זו, תאפשר ביזאבו לאנשי שיווק ומארגני כנסים להפיק ולשדר תכנים בכנסים וירטואלים ברמה ובחוויה הדומה להפקה טלוויזיונית.
וידאו ומדיה הפכו להיות רכיבים משמעותיים בכנסים, וחשיבותם רק תתעצם בעתיד. רוב מוחלט של האירועים העסקיים יכללו וידאו ככלי להפצת תוכן ואינטראקציה עם המשתתפים שלהם. עם זאת, עלות הפקת האירועים הוירטואלים כרוכה בהשכרת חברת הפקת וידאו כדי לייצר תכנים וירטואלים אינטרקטיביים. עלות ההפקה הגבוהה גורמת לצוותי שיווק להתפשר על איכות ההפקה, דבר אשר משפיע לרעה על עניין המשתתפים באירועים שלהם, ובהתאם על הצלחת האירוע.
"תעשיית האירועים עברה מהפכה מאז שנכנסה הקורונה לחיינו, וידאו הפך להיות חלק בלתי נפרד מכל אירוע וימשיך להיות חלק משמעותי מעתיד האירועים העסקיים״, אומר ערן בן-שושן, מייסד שותף ומנכ״ל Bizzabo. ״אנחנו שמחים לצרף אלינו את הצוות של TeeVid".
״ב-TeeVid, בנינו טכנולוגיה יוצאת דופן שאפשרה ליוצרים חוויה חדשה ליצירה ושיתוף תכנים עם העולם באמצעות פתרונות וידאו מתקדמים״, אומר עדי נתן, מייסד שותף ומנכ״ל TeeVid. ״מערכת ההפעלה החדשנית של Bizzabo לאירועים מתחברת לחזון שלנו והופכת אותם לשותף אידיאלי עבורנו״.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה