EasySend מגייסת 55.5 מיליון דולר; תאיץ פיתוח של פתרונות דיגיטלים
"ההשקעה ב-EasySend משקפת את האמון שלנו בפוזיציה הייחודית של החברה להוביל ארגונים לתוך העידן הדיגיטלי, ואנחנו צופים צמיחה משמעותית בעתיד" , אמר דן פטרוזו, שותף בקרן אשר הובילה את הגיוס
חברת EasySend המפתחת פלטפורמת No Code השלימה סבב גיוס B בהיקף של 50.5 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון Oak HC/FT, כמו כן השתתפו בסבב גם המשקיעים הקיימים בחברה, Vertex Ventures, Intel Capital, ו-Hanaco Ventures.
בנוסף, הודיעה החברה כי היא תגייס חוב נוסף בהיקף של כ-5 מיליון דולר לאחר שבשנה הקודמת גייסה החברה 11 מיליון דולר בסבב A, שהתווסף לסבב סיד של 5 מיליון דולר מלפני כן. עד היום גייסה החברה סכום כולל של כ-71.5 מיליון דולר.
הודעת החברה מגיעה לאחר שנה בה הכנסות החברה בארה"ב, על פיה גדלו פי 10, בין היתר כתוצאה מעבודתה עם לקוחות מתחום הביטוח, הבנקים, ונותני האשראי, כמו הגיוס צפוי להאיץ את הצמיחה העסקית בארה"ב ובאזורים נוספים בעולם, וכן יתמוך בהעמקת יכולות הפלטפורמה עבור ענפי תעשייה חדשים.
"מגפת הקורונה הובילה שינוי מהותי באינטראקציה הדיגיטלית של אנשים עם עסקים ונותני שירות. EasySend עוזרת לארגונים האלו להאיץ את תוכניות הטרנספורמציה הדיגיטליות שלהם ולהוציאן לפועל מהר יותר מבעבר. חברות מחויבות לייצר חווית לקוח יוצאת דופן כדי לשמור על יתרון תחרותי בשוק. EasySend עושה טרנספורמציה לשיטה בה עסקים מספקים חווית משתמש דיגיטלית עבור לקוחותיהם בדרך יעילה ומהירה" - כך אמר מנכ"ל החברה, טל דסקל
EasySend הוקמה ב-2016 על ידי טל דסקל (מנכ"ל), עומר שיראזי (סמנכ"ל תפעול) וערן שיראזי (סמנכ"ל טכנולוגיה). הפלטפורמה של EasySend עוזרת לארגונים ועסקים קטנים ליצור תהליכים דיגיטליים תוך ימים בודדים. למשל לבנות ולהשיק תהליכי הצטרפות, הצעות מחיר, עדכון ושינוי שירותים, טפסי תביעה ועוד. חוויית הלקוח הדיגיטלית מחליפה את הצורך בניירת, קבצי PDF והתהליכים ידניים שונים, בכדי לספק חווית לקוח אינטואיטיבית וקלה. זאת באמצעות שימוש בסביבת פיתוח ללא קוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה