וורקיז גייסה 40 מיליון דולר

באמצעות אפליקציה החברה מעוניינת לחסוך זמן לעצמאיים ולחברות בניהול עובדים ומעוניינת להשתמש בכסף כדי לפתח פונקציה לשליחת תזכורות ללקוחות שטרם שילמו. לחברה 17 מיליון לקוחות קצה
 | 
telegram

חברת הסטארט-אפ Workiz השלימה סבב גיוס C בהיקף של 40 מיליון דולר. הגיוס בוצע בהובלת קרן Lead Edge Capital, בהשתתפות G Squared ו- La Maison ובתמיכת המשקיעים הקיימים New Era, Magenta Venture Partners ו- Maor Investments.

באמצעות אוטומציות החברה רוצה לחסוך זמן וכוח אדם לבעלי עסקים, לרבות שליחת תזכורות ללקוחות שטרם שילמו, בקשה לכתיבת ביקורת על נותן שירות, ועוד. חלק מהפונקציות כמו תזכורות ללקוחות עדיין לא קיים והחברה רוצה להשתמש לצורך כך בכספי הגיוס.

על פי החברה, היא פועלת במודל SaaS וגובה דמי מנוי חודשיים. הפלטפורמה מאפשרת לנותני שירות בתחום תחזוקת הבית כמו שרברבים, חשמלאים, מנעולנים ורבים נוספים לנהל את כל פעילותם באמצעות האפליקציה, כולל תזמון עבודות, תקשורת בצוות ועם לקוחות, ניהול משימות ומלאי, הוצאה ומשלוח של חשבוניות, קבלת משוב מלקוחות ומדידת הביצועים של הצוות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בחברה מסבירים כי הפלטפורמה רלוונטית גם חברות כדי לקבוע לוחות זמנים לכל אחד מהעובדים ולראות איפה כל אחד מהם נמצא, כמו גם לקבל תמלולים של שיחות עם לקוחות במקרה הצורך. למעלה מ-100 אלף נותני שירות בארה"ב ובקנדה משתמשים בוורקיז, עם 17 מיליון לקוחות קצה. החברה מעסיקה כיום יותר מ-80 עובדים בארה"ב ובישראל.

עדי (דידי) עזריה, מנכ"ל Workiz: "הצמיחה המהירה של החברה מעידה על הצורך של ספקי שירותים ביתיים בניהול נבון של פעילותם. אנו מרחיבים כעת את הפלטפורמה עם אוטומציה שמחליפה פעולות רבות שגוזלות זמן יקר מעסקים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות