OverWolf גייסה 75 מיליון דולר לפי שווי של חצי מיליארד דולר

אוברוולף מפתחת פלטפורמה במטרה לשפר את הרווח של יוצרים קטנים והגיימרים. על פי נתוני החברה יש לה יותר מ-20 מיליון שחקנים שמשתמשים בתכנים שלה ועד סוף השנה היא תשלם ליוצרי תוכן כ-29 מיליון דולר
 | 
telegram

חברת אוברוולף (Overwolf) הישראלית, שמפתחת פלטפורמה המאפשרת ליוצרי תוכן לבנות ולייצר רווחים מאפליקציות ומודים למשחקים, מגייסת 75 מיליון דולר בסבב D. בחברה מסבירים כי המטרה היא לחזק ולפתח את יצירת התוכן עבור משחקים.

תחום הגיימינג הוא תחום צעיר ובועט, וכמו כל העידן הנוכחי, מתעדכן במהירות גבוהה. כעת הטרנד החדש הוא חוויות משחק המיוצרות ע"י הקהילה, ובאוברוולף סבורים שחוויות משחק אלו יאפשרו חיי מדף ארוכים יותר למשחקים ועשוי ליצור קהילת שחקנים פעילה. 

פלטפורמת CurseForge Core שפיתחה החברה, נועדה לאפשר לחברות המשחקים להטמיע מודים שפותחו ע"י הקהילה בצורה קלה וללא עלות – גם במשחקים שכבר יצאו לאור וגם במשחקים שעתידים לצאת בהמשך. במטרה ליצור הכנסות חוזרות ולא רק מכירת מוצר חד פעמית, החברה מציעה לחברות המשחקים תמיכה בתוכן – ניהול ואופרציה, בקרת איכות והגנה מפני וירוסים/ תכנים לא הולמים, וגם ניהול קהילות השחקנים ויוצרי התוכן, בדיקות תאימות, אחסון קבצים וניהול מערך תשלומים ליוצרים. בנוסף, שחקנים יקבלו גישה למעין מרקטפלייס בתוך המשחק, בו יוכלו לגלות, להוריד ולהתקין תכנים חדשים מבלי לעזוב את סביבת המשחק.
 

על פי אוברוולף, בכל חודש משתמשים בתכנים שלה יותר מ-20 מיליון שחקנים, ונרשמות למעלה מ-15 מיליארד הורדות של אפליקציות ומודים מדי שנה. עד סוף שנת 2021, Overwolf צפויה לשלם 29 מיליון דולר ליוצרי תוכן – סכום גדול כמעט פי שלושה ממה ששילמה שנה שעברה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לפני מספר חודשים, פתחה החברה קרן בשווי 50 מיליון דולר (Overwolf Creator Fund) לתמיכה ביוצרי אפליקציות למשחקים, יוצרי מודים, וכן בחברות משחקים שמתכננות להטמיע מודים בכותרים חדשים שלהן.

את סבב הגיוס הנוכחי הובילה קרן ההון-סיכון אנדריסן הורוביץ (a16z). והשתתפו בו גם משקיעים קודמים כמו Griffin Gaming Partners, Insight Partners, Intel Capital, Liberty Technology Venture Capital ו-Marker.

ג'ונתן לאי, שותף בקרן a16z: "פלטפורמות הסושיאל המובילות כיום – ביניהן TikTok, YouTube ו-Instagram מבססות חלק עצום מהכוח שלהן על יוצרים המייצרים בהן תוכן. עם המשך הפיכתם של משחקים לרשתות חברתיות בפני עצמם, גם יוצרי תוכן עבור משחקים והתוכן שהם מייצרים יהוו תפקיד חשוב מאד במערך הזה."

 אורי מרשנד, מנכ"ל ומייסד שותף באוברוולף: "ראינו שינוי בתפיסה מצד חברות המשחקים, שמתחילות להבין ולאמץ את הערך הרב שיוצרים כאלה מביאים לקהילה ולחברת המשחקים עצמה."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות