ליאו הישראלית גייסה 5 מיליון דולר

 | 
telegram

חברת האינשורטק הישראלית ליאו (LeO) השלימה סבב גיוס של 5 מיליון דולר לצורך הרחבת פעילותה, בעיקר בשוק בארה"ב. את הסבב הובילה קבוצת ההשקעות הישראלית iAngels, שהשקיעה במסגרת הסבב כ-1.7 מיליון דולר בשיתוף עם שותפות מנרה ונצ'רס  מנרה יהש 0% מנרה יהש 219.9 0% מנרה יהש בסיס:219.9 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: אשר השקיעה סכום דומה של 1.7 מיליון דולר.

בנוסף, השקיעה גם שותפות יוניקורן טכנולוגיות סכום של 750 אלף דולר. עד היום גייסה החברה כ-3 מיליון דולר מ-Iconyc ואנג׳לים כמו אריק בנון, דימה פרנוביץ, יונתן למפרט, גיל סמולינסקי ועוד, ובנוסף קיבלה מרשות החדשנות אישורים למענקים בהיקף כולל של כ-1.8 מיליון שקל.

חברת ליאו הוקמה בשנת 2017, והיא מפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית המייצרת ומנגישה מידע לאנשי מכירות, לסוכני ביטוח ולבעלי תפקידים נוספים בעולם הביטוח. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

החברה, המנוהלת על ידי לירי הלפרין סגל, פיתחה מעין "עוזר אישי" (Personal AI Sales Assistant) עבור סוכני ביטוח, אנשי מכירות ומנהלים בענף. באמצעות הפתרון שפיתחה החברה, יכולים סוכני הביטוח לקבל מידע אודות לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים,  וכן על הזדמנויות עסקיות ומידע רב ושימושי נוסף, וכך לקבל גישה מהירה למידע חשוב לצורך ביצוע מכירות של פוליסות ביטוח.

הטכנולוגיה בבסיס הפלטפורמה הינה NLQ/AI והיא מאפשרת תשאול בשפה של דאטאות מובנות באיכות גבוהה. הפלטפורמה לומדת את המשתמשים ומתאימה את תוכני ההמלצות למומחיות של המשתמש בכדי לזהות הזדמנויות ספציפיות עבורו, במטרה לסייע לו להגדיל את היקף המכירות.

בנוסף, החברה חתמה על הסכם רישיון ושירותים עם אחת מ-10 סוכנויות הביטוח הגדולות בארה"ב וכן מצויה בהסכמי פיילוט עם סוכנויות נוספות, וביצעה אינטגרציה עם ענקית טכנולוגיה אמריקנית בתחום הביטוח, בעלת שווי שוק של 5 מיליארד דולר והמשרתת למעלה מ-500,000 משתמשים, ובימים אלו מנהלת מו״מ לקידום מכירת מוצרי ליאו בארה"ב על ידי מערך המכירות של החברה האמריקנית.

בנוסף, ליאו תקבל גישה לערוצי מכירה נוספים הניתנים לשותפי החברה הטכנולוגית, כגון אפשרות להשתתף בכנסים אקסקלוסיביים ומועדוני לקוחות. יצויין כי האינטגרציה של הפלטפורמה שלה לחברת הטכנולוגיה מאפשרת לליאו לקבל גישה מהירה למידע של לקוחות החברה הטכנולוגית ובאמצעות זאת להעניק שירות וערך תוך מספר דקות.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות