
סקרינז לייב גייסה 5 מיליון דולר בסבב סיד
סקרינז לייב (SCREENZ LIVE), מרקטפלייס המציע מאות קורסים, הרצאות וסדנאות וירטואליות השלימה סבב גיוס סיד בהיקף של 5 מיליון דולר בהובלת שותפות המו"פ יוניקורן טכנולוגיות, שותפות השקעה בחברות טכנולוגיה בעלות פעילות מחקר ופיתוח.
עוד השתתפו בסבב הגיוס, קבוצת קשת, שלה מגוון שיתופי פעולה עם סקרינז לייב ברמה המסחרית, התוכן והשיווק, קבוצת ההשקעות קו-שר (CoShare) והמשקיעים הפרטיים: אילן גרינבוים, משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי ו-NMC ואור אלוביץ'. החברה מעסיקה כיום כ-20 עובדים במשרדיה בתל אביב.
סקרינז לייב הוקמה בשנת 2020 על ידי קבוצת דה בוקס בהובלת המייסד אלי אוזן, אשר השקיעה עד כה מיליוני דולרים בפיתוח הטכנולוגיה והתוכן של הפלטפורמה. ההון שגויס ישמש את סקרינז לייב לפיתוח הפלטפורמה שהושקה לאחרונה בארה"ב, הגדלת מערך השיווק והעסקת עובדים נוספים.
פלטפורמת סקרינז לייב היא מרקטפלייס (זירת מסחר) עשיר לתוכן וידאו איכותי. משתמשי הפלטפורמה המעוניינים בלמידה והתפתחות אישית, נהנים מהרצאות וסדנאות של המרצים והיוצרים המובילים בתחומם בשלל קטגוריות ביניהן: פסיכולוגיה, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה, ספרות וכתיבה, וולנס, עסקים, קולנוע, עולם הרוח, תקשורת ועוד. מבין המרצים בפלטפורמה – רוני קובן, אשרת קוטלר, אשכול נבו, ד"ר חיים שפירא, פרופ' מורן סרף, פרופ' יורם יובל, אורנה בנאי ורבים נוספים.
בימים אלו הושקה הפלטפורמה בארה"ב ומציעה מגוון תכנים לקהל דובר אנגלית. בין היתר, ניתן למצוא הרצאה של הזמרת עטורת השבחים מישל ויליאמס, חברת להקת דסטניז צ'יילד, שמקיימת את מסע השקת הספר החדש שלה דרך סקרינז לייב, זאת לצד מאסטר קלאס בן 11 פרקים של חוקר המוח פרופ' מורן סרף המייעץ, בין היתר, לחברת נוירולינק של אילון מאסק, סדנת התפתחות אישית עם המנטור המוביל בעולם טוני רובינס ועוד מגוון קורסים, הרצאות, וסדנאות.
עמית גרין, מנכ"ל יוניקורן טכנולוגיות מסר כי, "השותפות ממשיכה להרחיב את פורטפוליו החברות, אך בניגוד להשקעות קודמות, ההשקעה בסקרינז לייב הינה השקעה בחברה שכבר יש לה הכנסות רבות, וצפויה להיות מובילה בתחומה בעתיד הנראה לעין".
אלי אוזן, מייסד קבוצת דה בוקס ומנכ"ל סקרינז לייב: החברה הוקמה במטרה לאפשר לכל יוצר דרך להתפרנס מבלי לצאת מהבית, ולקהל הרחב את האפשרות להעשיר את הידע, ללמוד ולהתפתח בעשרות קטגוריות. כבר היום ניתן להנות מאלפי שעות תוכן מעשיר ומעורר השראה ואנו רואים את הביקוש רק הולך וגדל לתכנים מסוג זה".