גיוס סיד של 8 מיליון דולר לסטארט אפ Humanz בתחום הבינה המלאכותית
חברת הסטארט אפ Humanz מפתחת פלטפורמה המבוססת על בינה מלאכותית המאפשרת ניהול ומדידה של יוצרי תוכן ומשפיעני רשת.
לדברי החברה מותגים כמו יונילבר, אדידס וקבוצת שסטוביץ כבר משתמשים בפלטפורמה של החברה וחווים צמיחה משמעותית במכירות. האחרונה אף בחרה להשתתף בגיוס לאור הצלחה שחוותה בשימוש בפלטפורמה לקידום מוצריה.
החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי חמישה מייסדים בוגרי יחידה 8200 שהתמחו בזמן השרות בלמידת מכונה ובינה מלאכותית בתחום זיהוי תמונות. מטרת הפיתוח הוא להפוך את תעשיית המשפיענים הפרוץ לשוק חכם מבוסס נתונים. החברה פועלת כיום בשמונה מדינות ומעסיקה 80 עובדים בכל העולם, מהם 30 בישראל.
סבב הגיוס הראשוני מובל על ידי קרן Stardom Ventures ומשתתף בו גם בית ההשקעות מור בנוסף לקבוצת שסטוביץ. באמצעות הגיוס מתכוונת החברה להמשיך לפתח את הטכנולוגיה שלה, להאיץ את הצמיחה בשוק האמריקאי, לפתח טכנולוגיות נוספות ולגייס עובדים. עד סוף 2022 מתכוונת החברה להגיע למצבה של 150 עובדים מתוכם 50 בישראל.
ליאב רפאל חן, מנכ"ל ושותף מייסד: "משנת 2018 החברה משלשת מידי שנה את הכנסותיה, ועם הלקוחות נמנים כיום למעלה מ-300 מפרסמים מובילים בעולם. לאחרונה הקמנו את הפעילות בארצות הברית ובין הלקוחות גם גוגל ניו יורק שעושה שימוש בפלטפורמה כדי להילחם בתופעת פרופילים מזויפים שהמפרסמים מבזבזים עליהם את כספם. בעולם שבו קונים לייקים ועוקבים ב-2 דולר, המותגים חייבים לעבוד עם טכנולוגיה אמיתית, מוכחת ושקופה, המבוססת על נתונים אמינים ועדכניים. אנחנו מספקים את הפתרון למותגים באופן ישיר, כמו גם לסוכנויות משפיענים ולמשרדי פרסום".
.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה