גיוס סיד של 8 מיליון דולר לסטארט אפ Humanz בתחום הבינה המלאכותית

החברה שהוקמה על ידי יוצאי 8200 מפתחת פלטפורמה לניהול ומדידה של יוצרי תוכן ומשפיעני רשת. החברה משלשת את הכנסותיה מידי שנה וצופה להגיע ל-150 עובדים ברחבי העולם עד סוף שנה הבאה
 | 
telegram

חברת הסטארט אפ Humanz מפתחת פלטפורמה המבוססת על בינה מלאכותית המאפשרת ניהול ומדידה של יוצרי תוכן ומשפיעני רשת. 

לדברי החברה מותגים כמו יונילבר, אדידס וקבוצת שסטוביץ כבר משתמשים בפלטפורמה של החברה וחווים צמיחה משמעותית במכירות. האחרונה אף בחרה להשתתף בגיוס לאור הצלחה שחוותה בשימוש בפלטפורמה לקידום מוצריה. 
החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי חמישה מייסדים בוגרי יחידה 8200 שהתמחו בזמן השרות בלמידת מכונה ובינה מלאכותית בתחום זיהוי תמונות. מטרת הפיתוח הוא להפוך את תעשיית המשפיענים הפרוץ לשוק חכם מבוסס נתונים. החברה פועלת כיום בשמונה מדינות ומעסיקה 80 עובדים בכל העולם, מהם 30 בישראל.  

סבב הגיוס הראשוני מובל על ידי קרן Stardom Ventures ומשתתף בו גם בית ההשקעות מור בנוסף לקבוצת שסטוביץ. באמצעות הגיוס מתכוונת החברה להמשיך לפתח את הטכנולוגיה שלה, להאיץ את הצמיחה בשוק האמריקאי, לפתח טכנולוגיות נוספות ולגייס עובדים. עד סוף 2022 מתכוונת החברה להגיע למצבה של 150 עובדים מתוכם 50 בישראל. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ליאב רפאל חן, מנכ"ל ושותף מייסד: "משנת 2018 החברה משלשת מידי שנה את הכנסותיה, ועם הלקוחות נמנים כיום למעלה מ-300 מפרסמים מובילים בעולם. לאחרונה הקמנו את הפעילות בארצות הברית ובין הלקוחות גם גוגל ניו יורק שעושה שימוש בפלטפורמה כדי להילחם בתופעת פרופילים מזויפים שהמפרסמים מבזבזים עליהם את כספם. בעולם שבו קונים לייקים ועוקבים ב-2 דולר, המותגים חייבים לעבוד עם טכנולוגיה אמיתית, מוכחת ושקופה, המבוססת על נתונים אמינים ועדכניים. אנחנו מספקים את הפתרון למותגים באופן ישיר, כמו גם לסוכנויות משפיענים ולמשרדי פרסום". 

.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות