פרדוקס שפיתחה "מגייסת דיגיטלית" גייסה 200 מ' ד', לפי שווי של 1.5 מ' ד'
חברת הסטארטאפ פרדוקס (Paradox), שפיתחה מגייסת דיגיטלית שמתקשרת עם מועמדים לעבודה, השלימה סבב גיוס של 200 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר. בעקבות הגיוס החברה תרחיב את מרכז הפיתוח הפועל במתחם שרונה ותגייס עשרות עובדים. מרכז הפיתוח של החברה בישראל החל לפעול בתחילת 2021 לאחר שרכשה את הסטארטאפ Spetz ואנשיו הצטרפו לחברה הרוכשת.
היום בשעה 19:00 בקורס ללימודי שוק ההון של ביזפורטל - האם התמחור של אמזון יקר? למה חשוב להשקיע במניות, איך עושים זאת וגם - פיקדונות, אגרות חוב או קרנות נאמנות סולידיות - מה עדיף? להצטרפות לשיעור לחצו כאן
מוצר הדגל של פרדוקס הוא אוליביה, עוזרת אישית וירטואלית, שמצטרפת לצוותי הגיוס האנושיים ועוזרת להם להכניס אוטומציות לכל תהליכי הגיוס. החל מסינון ובדיקת התאמה של קורות חיים למשרות רלוונטיות, תזמון ראיונות אוטומטי, תזכורות למועמד למלא טפסים ולספק מידע, הנגשת מידע קריטי למועמדים ולצוותי הגיוס ומשלוח הצעות עבודה באופן אוטומטי למועמדים וכל זאת בפלטפורמת התקשורת שנוחה לו, בזמן שנוח לו ובשפה המועדפת עליו. התהליך כולו מתנהל בשקיפות תוך עדכון המועמד על לוחות הזמנים ומתן תשובות לכל שאלה של המועמד וכך היא מסירה את אחד מגורמי התסכול של מועמדים ששוכחים לחזור אליהם, ומקצרת ביותר מחצי את משך הגיוס ואחוזי ההצלחה שלו.
היום בשעה 19:00 בקורס ללימודי שוק ההון של ביזפורטל - האם התמחור של אמזון יקר? למה חשוב להשקיע במניות, איך עושים זאת וגם - פיקדונות, אגרות חוב או קרנות נאמנות סולידיות - מה עדיף? להצטרפות לשיעור לחצו כאן
אוליביה ניהלה לאורך השנה האחרונה 30 מיליון שיחות עם מועמדים לעבודה עבור מאות חברות בכ-50 מדינות וקבעה באופן עצמאי 3.1 מיליון ראיונות עבודה. התקשורת עם המועמדים נעשית גם בלילות, בסופי השבוע ובחגים, זמנים שבהם רבים מהם מגישים את המועמדות שלהם, והם מקבלים תשובות לשאלותיהם ותוכן וידיאו רלוונטי לחברה ולמשרה. התקשורת נעשית בדרך הנוחה לכל אחד מהצדדים. אוליביה מנוהלת היישר מתוך דפדפן הכרום באמצעות תוסף מיוחד ואילו המועמדים מקבלים את ההודעות בדרך שבה הם בוחרים, שהפופולרית בישראל היא אפליקצית ווטסאפ. המערכת לומדת כל אחת מהשיחות באמצעות בינה מלאכותית ומסיקה מהן תובנות לשיפור האלגוריתם ועבודת הארגון, בכדי להפוך את התהליך למהיר, יעיל וחוויתי לכל הצדדים. בין לקוחות החברה מקדונלדס, ג'נרל מוטורס, יוניליבר, נסטלה, פפסיקו, CVS health, רשת המסעדות האמריקאית וונדיס, סיטיזן בנק, US Express, ועוד.
לדברי ים דביר, מנכ"ל פרדוקס ישראל: "אנחנו רואים עתיד שבו אנשים משקיעים יותר זמן באנשים, ולא מול מחשבים. אנשי HR וצוותי גיוס משקיעים 25 שעות שבועיות בממוצע במשימות טכניות שחוזרות על עצמן. המערכת שפיתחנו מאפשרת לצוותי משאבי אנוש לפנות את הזמן היקר מהמטלות המעיקות ולהשקיע אותו באנשים, ולא מול מחשבים. זהו החלק החשוב והמשמעותי ביותר בעבודתם. הניסיון מוכיח שכשתהליך הגיוס הוא חוויתי יותר מתקבלים לארגון עובדים מתאימים יותר, עם מוטיבציה גבוהה יותר שגם נשארים בו זמן רב יותר. כספי ההשקעה יאפשרו לנו להרחיב את מערך הפיתוח, להמשיך לשרת טוב את הלקוחות ולחזק את שיתופי הפעולה. באוקטובר השקנו כפיילוט בישראל מוצר בפיתוח כחול לבן שמאפשר למגייסות להעזר באוליביה לתזמון אוטומטי של ראיונות עם מועמדים. היום אנחנו כבר רואים מאות משתמשים שפשוט שמו את המערכת שלהם על טייס אוטומטי. בארץ התוסף חינמי, וזה מדהים לראות איך חברות שמחליטות להכניס חדשנות לתהליכי הגיוס מצליחות לראות את האימפקט תוך פרק זמן מאוד קצר.״
חברת פרדוקס הוקמה בסוף שנת 2016 על ידי אהרון מטוס. לפני כשנה רכשה החברה את הסטארטאפ Spetz שאנשיו הפכו למרכז הפיתוח של פרדוקס בישראל. הטכנולוגיה של ספץ הוטמעה במלואה והפכה לחלק מהיכולות של אוליביה. פרדוקס רשמה צמיחה חדה בתקופת הקורונה בעקבות הביקוש העולמי לכוח אדם והרחבת התקשורת הדיגיטלית.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.ומה יעשו כל המגייסות הבטלניות?אינפלציה רבותי 03/01/2022 15:43הגב לתגובה זו0 0יהודים רחמוסגור
-
1.ללא ספק פרדוקס (ל"ת)אחד 29/12/2021 16:38הגב לתגובה זו4 0סגור