מרקט מן הישראלית גייסה 100 מיליון דולר - ומתמזגת עם חברה אמריקאית

החברה תתמזג עם מיל-טיקט האמריקאית, כשאר החברה המשותפת צפויה להמשיך להפעיל את קווי המוצרים הקיימים בנוסף לפיתוח מוצרים משותפים חדשים. סכום הגיוס הושקע על ידי קרן ההשקעות PSG
 | 
telegram

חברת מרקט מן (MarketMan) הישראלית, המספקת פלטפורמה לניהול מלאי ואוטומציית אספקה לענף המסעדנות ו-Meal Ticket האמריקאית, המספקת פלטפורמה לניהול עסקי עבור יצרנים ומפיצי מזון, דיווחו היום על מיזוג ועל השקעה של 100 מיליון דולר מקרן ההשקעות PSG, התומכת בחברות תוכנה וטכנולוגיה בשלבי צמיחה.

על פי החברות, ההשקעה הנוכחית נועדה לתמוך בגיבוש של שתי החברות, ומטרת המיזוג היא לאפשר אינטראקציות יעילות יותר בין מפיצי מזון, קמעונאים ומסעדנים תוך איחוד התוכנות המשלימות של החברות.

כחברה משותפת ימשיכו להפעיל החברות את קווי המוצרים הקיימים שלהם בנוסף לפיתוח מוצרים משותפים חדשים. החברה מתכננת לגייס עובדים נוספים למשרדיה בתל אביב ובניו יורק, בדגש על צוותי ההנדסה ופיתוח המוצר שלה שבסיסם בישראל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

MarketMan הוקמה בשנת 2013 על ידי נועם וולף, יגאל וולף ואור מינץ, ו-Meal Ticket הוקמה ב-2011 על ידי ווינק ג'ונס ובריאן קונראת'. שתי החברות הוקמו מתוך כוונה לספק כלים תפעוליים לעסקים בשרשרת אספקת שירותי המזון כדי לתרום ליעילות ולרווחיות. פלטפורמת ה-all-in-one של Meal Ticket מספקת פתרונות תוכנה ללקוח ועוזרת למפיצים להגדיל את מכירותיהם, כך דווח על ידיה.

עוד דווח כי תוכנת ניהול המלאי מבוססת הענן של MarketMan מאפשרת למסעדות לנהל מלאי והזמנות, לפקח על הוצאות הרכישה ועלויות המזון, וכמו כן לנתח פעולות שמתבצעות בנושאים האלה וזאת על מנת לחסוך למסעדות זמן ולהניב רווחיות גבוהה יותר.

נועם וולף, מנכ"ל מארקטמן: "החברה התמקדה מאז ומתמיד בפתרון בעיות מלאי ואוטומציה של ספקים למסעדות. העסקה הזו היא הזדמנות עבורנו להאיץ את פיתוח הפלטפורמה. עם הון מקרן PSG, יחד עם משאבים מ-Meal Ticket וממוחיותם בתחום, נוכל לקדם את חזון החברה והאצת הגידול שלה בשנים הקרובות".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות